پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت انواع روتختی چاپی عروس

چیزی که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی اتاق خواب شما دارد، ملحفه ها و پارچه ها است و در رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی مطابق با چاپ روز تولید شده و قیمت آنها با هم متفاوت است. روتختی چاپی عروس با توجه به طرح و تصویر مورد نظر شما تهیه میشود و جدا از موضوع طرح چاپ، نوع چاپ روتختی، کیفیت و جنس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. قیمت انواع روتختی های چاپی عروس تغییراتی به دلیل نوسانات بازار رخ میدهد که دلایل آنها شامل: بالارفتن و پایین آمدن ارزش پول ملی و تورم و… که متاسفانه اکنون قابل پیش بینی نیست و ما فقط میتوانیم قیمت بروز شده روتختی چاپی عروس را در وب سایت های مورد نظر درج کنیم.

این موارد موجب تغییر روزانه قیمت انواع روتختی چاپی عروس میشود:
– قیمت پارچه که نوسانات آن بالا است
– هزینه های بسته بندی و جا به جایی
– ارزش پول ملی
– ضخامت و جنس روتختی، ابعاد، کیفیت چاپ بر روی روتختی

مشخصات انواع روتختی چاپی

مشخصات انواع روتختی چاپی

روتختی از نظر جنس به دو دسته: الیاف طبیعی و مصنوعی تقسیم میشود که شامل: پنبه، ابریشم، پلی استر، ویسکوز، فلانت یا ترکیبی از هر دو جنس تولید میشود. بهترین جنس روتختی، پنبه خالص یا ترکیبی است که جزو باکیفیت ترین الیاف که نرم و ضد حساسیت است، به حساب می آید. یکی دیگر از انواع پارچه های طبیعی ابریشم است که از نرمی و لطافت زیادی برخوردار بوده و معمولا از طرح های کلاسیک و سنتی برخوردار است، اما قیمت بالا و نگهداری سختی دارد. پارچه های مصنوعی قیمت کمتری داشته، کیفیت آنها نیز قابل قبول است و طرح های بسیار زیادی نیز دارد. مانند طرح های سه بعدی که برجسته است و جزو روتختی اسپرت به حساب می آید.

روتختی چاپی در انواع پسرانه، دخترانه و نیز برای عروس چاپ و تولید میشود. روتختی دارای انواع مدل، طرح، رنگ و قیمت های مختلف هستند و عروس خانم هایی که طرح های پرانرژی و شلوغ و بروز دوست دارند، روتختی چاپی عروس بهترین گزینه پیشنهادی برای آنهاست که بسیار شیک و زیبا تولید شده است. روتختی دو نفره بهترین گزینه برای عروس خانم های باسلیقه است که به دنبال روتختی برای جهیزیه خود هستند. یکی از انواع پرطرفدار روتختی چاپی عروس طرح سه بعدی است. روتختی سه بعدی به دلیل خاص بودن زیاد آن، چشم هر بیننده ای را به خود جذب کرده و هدف انواع و مخصوصا سه بعدی روح دادن به تصاویر شما و واقعی نشان دادن طرح است. مهم ترین ویژگی روتختی های چاپی کیفیت در طرح چاپ شده است، گاهی اتفاق می ‌افتد روتختی چاپی از ظاهری بسیار خوب برخوردار است، اما به مرور زمان به دلیل شست و شو رنگ آن از بین رفته و جلوه اولیه را دیگر ندارد. روتختی چاپی عروس از بهترین الیاف ساخته شده و لطف و سبک بوده، بعد از مدتی پرز نمیشود.

مشخصات انواع روتختی چاپی
در انتخاب روتختی چاپی فقط نباید زیبایی آن مد نظر باشد، باید به مقاومت و کیفیت آن نیز توجه داشته باشیم و بهتر است از روتختی های نرم استفاده کنیم تا آرامش بیشتری داشته باشیم.
انتخاب بیشتر عروس خانم ها برای خرید جهیزیه روتختی های چاپی و فانتزی و تزئینی خواهد بود که این روتختی های تهیه شده از تور است و برای استفاده روزانه توصیه نمیشود. در خرید روتختی باید به اندازه تشک حتما توجه داشته باشیم زیرا گاهی اوقات پیش می آید که اندازه تشک استاندارد نیست و در انتخاب باید به رنگ نیز توجه داشته باشیم، بنابراین بهتر است بیشتر از رنگ های ملایم و کم رنگ استفاده کنیم، زیرا رنگ های بسیار تند باعث گرفتگی اتاق خواب شما میشود و طرح های شلوغ برای اتاق خواب های بزرگ توصیه میشود.
برای استفاده روزانه روتختی های از جنس پنبه به شما توصیه میشود، زیرا این جنس پارچه به راحتی قابل شست و شو است و به هیچ عنوان باعث بروز حساسیت نمیشود، همچنین باعث عرق کردن در خواب نمیشود. روتختی های از جنس کتان بسیار رایج شده و این نوع پارچه از لطافت و نرمی بالایی برخوردار است.

بهترین روتختی برای فصول سرد

بهترین روتختی برای فصول سرد

میتوانیم با تغییر وسایل از میزان سردی فضای اتاق کم کنیم. یکی از مهم ترین آنها استفاده از روتختی های مناسب فصل سرما است که برای گرم نگه داشتن بدن در فصل سرما است و حرارت بدن را در زمان نداشتن تحرک و خواب نگه داشته تا سیستم ایمنی بدن اجازه به خواب رفتن را به بدن شما بدهد که بهتر است از پتوهای نرم و مخملی استفاده کنید. نکته بسیار مهم در انتخاب پارچه این روتختی های چاپی مناسب برای شما توجه به آب و هوای منطقه ایست که در آن زندگی میکنید. اگر در مکانی که سردسیر است زندگی میکنید، باید روتختی ضخیم مانند لحاف انتخاب کنید. برای فصول سرد سال بهتر است از روتختی هایی استفاده کنید با رنگ های تیره و گرم مانند: سورمه ای، خاکستری و زرشکی.
مهم ترین مزیت های روتختی چاپی عروس برای فصول سرد عبارتند از:
ضدباکتری و ضدحساسیت باشد، عایق گرمای بسیار خوبی باشد، از الیاف خوب و مرغوبی تولید شده باشد. روتختی چهارفصل در فصول سرد سال امکان قرار دادن لحافی درون آن وجود دارد. لحاف و روتختی محصولی است که زیر روکش پتو میتوانید از آن استفاده کنید، این کالا در فصول سرد باعث جلوگیری از بیرون آمدن هوا باعث گرم نگه داشتن ما میشود.

فروش مستقیم انواع روتختی چاپی عروس

فروش مستقیم انواع روتختی چاپی عروس

علاوه بر فروش اینترنتی روتختی های چاپی، امکان عرضه مستقیم برای شما مشتریان عزیز نیز فراهم شده است و شرایط بسیار مساعد و خوبی ایجاد شده است که میتوان انواع مختلف روتختی را از فروشگاه ها و مغازه های مرتبط سفارش یا به صورت حضوری تهیه نمود. خرید بی واسطه روتختی درجه یک با کیفیت بسیار خوب و تضمین شده با شروع فصل بهار با تخفیف های بسیار عالی از کارخانه های تولیدی نیز قابل انجام است و برای خرید بی واسطه به صورت کلی در صورت انتخاب کارگاه های تولیدی هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.

علت صادرات انواع روتختی چاپی عروس

علت صادرات انواع روتختی چاپی عروس

انواع روتختی چاپی عروس ساخت ایران با استقبال بسیار خوبی توسط سایر کشورها برخوردار است؛ زیرا صادرات این محصول در دستور کار بسیاری از شرکت ها قرار گرفته و میتواند انواع این منسوج را در کشورهای دیگر ارائه دهد و اگر به سایر فعالیت های تولید شده ساخت ایران توجه کنیم، میتوانیم شاهد انواع کالاهای باکیفیت بالا و درجه یک باشیم. افراد زیادی در داخل و خارج کشور برای خرید انواع روتختی چاپی عروس که با معیارهای آنان مطابقت دارد اقدام کرده و سفارش میدهند و در زمینه تولید روختی چاپی عروس امروزه شرکت های ایرانی عملکرد بسیار خوب و مطلوبی داشته که میتوانید باکیفیت ترین را انتخاب کنید و در راستای تولید این محصول نیز تولیدی های ایرانی دقت نظر زیادی دارند و بهترین ها را راهی بازار میکنند.
خرید از تولید کنندگان انواع روتختی چاپی عروس به صورت مستقیم برای صادرات در بازارهای جهانی، فرصتی است بسیار سودآور و خرید آن محصولات خواب تنها با در نظر گرفتن کیفیت کالا، شرایط را برای خرید خوب تلقی میکنند. روتختی های عروس تولید ایران با خلاقیت های بسیار جدیدی تولید شده اند. با در نظرگرفتن مناسب بودن قیمت و داشتن استانداردهای لازم میتوان برای صادرات روتختی چاپی عروس فعالیت های گسترده ای را به انجام رساند. روتختی و لحاف از تولیداتی است که در کشور عزیزمان ایران توسط شرکت های گوناگونی تولید شده و به بازار ارائه میشود و به دلیل بالا بودن ظرفیت دوخت روتختی های ساخت ایران باعث شده عرصه های خوب صادراتی ایجاد شود.
صادرات و تجارت روتختی به عنوان یکی از پرسود ترین عرصه اقتصادی است که موفقیت در این زمینه، زمانی قابل انجام خواهد بود که بتوان به مدل های باکیفیت و خاص دسترسی داشت. تولید کنندگان از دستگاه ها و ماشین آلات بسیار عالی و پیشرفته ای در زمینه تولید انواع روتختی استفاده میکنند و نتیجه آن باعث بالا بردن کیفیت روتختی ها مطابق با استانداردهای بین المللی شده است. در سال های اخیر با بالا رفتن توجه به کالاهای داخلی توسط خریداران خارجی، صادرات بسیار خوبی را میتوان شاهد بود. تولیدی های روتختی چاپی عروس هدف خود را صادرات محصولات خود قرار داده و سفارش های زیادی را نیز دریافت میکند؛ از مهم ترین کشورهایی که میتوان این کالا را به آن صادر کرد، عراق است.

روتختی جهیزیه

روتختی جهیزیه

یکی از مهم ترین قسمت خرید جهیزیه انتخاب درست روتختی است. اغلب خریداران در هنگام ورود و دیدن روتختی ها، مبهوت زیبایی روتختی های چاپی عروس، حریر، سنگ دوزی، توردوزی و کار شده میشوند. روتختی کار شده نشان دهنده مجلل بودن، ساتن ساده با جلوه براقشان، سه بعدی با طرح های جدیدشان، ابریشمی با نرمی و لطافتشان، و نخی با راحتیشان معروف هستند. رنگ روتختی جهیزیه عروس هر چقدر روشن تر باشد زیباتر است و بهترین رنگ برای روتختی عروس صورتی، کرمی، بنفش، آبی فیروزه ای است و در هنگام خرید و سفارش انواع روتختی چاپی عروس باید وسواس و دقت کافی داشته باشید.
روتختی مهم ترین اصل در تزئین و دکوراسیون اتاق خواب به حساب می ‌آید. شیک بودن و زیبایی یکی از فاکتورهای اصلی وسایل هنگام خرید جهیزیه عروس خانم ها است. طرح ها و مدل های سرویس خواب عروس میتوان گفت مثل یک دریای بی انتهاست. در میان انواع روتختی های عروس، روتختی چاپی، روتختی سه بعدی، روتختی کلاسیک و اسپرت جزو پرفروش ترین ها در بازار است و طرفداران بسیار زیادی دارد. روتختی چاپی عروس از مدل های جدید و مدرن به حساب می آید که در سال های اخیر وارد بازار شده است و طرح اصلی مرتبط به کاور روتختی است.

روتختی عروس اسپرت

برای سرویس خواب های اسپرت و جمع و جور مناسب است و این نوع روتختی ها که طرفداران بسیار زیادی دارد، طرح های مختلفی نیز دارد که گاهی اوقات به دلیل وجود رنگ ها و طرح های بسیار متنوع، خرید و انتخاب مشکل شود. طرح های استفاده شده در روتختی های اسپرت شامل: تصاویر گل ها و حیوانات، شکل های هندسی، طرح های مینیمال و ساده است.

روتختی عروس کلاسیک

روتختی عروس کلاسیک

روتختی کلاسیک ساخته شده از ابریشم، گیپور و ساتن است و یکی از محصولات بسیار پر طرفدار برای جهیزیه عروس خانم ها به شمار میرود. این روتختی ها بسیار لطیف و نرم است و به تخت خواب های سلطنتی جلوه بسیار خوبی میدهد. روتختی کلاسیک یک مدل بسیار لوکس در میان سایر مدل ها است که شدیدا باعث رویایی شدن اتاق خواب میشود.
سرویس روتختی شامل ۱۳ تکه و به شرح زیر است:
ملحفه، روبالشتی، کاورکوسن، روتختی، کوسن و به همراه آن وسایل تزئینی نیز است. در بازار ایران استقبال زیادی از بروز ترین مدل های روتختی چاپی عروس میشود، به صورتی که تمام خریداران به این تولیدات اهمیت میدهد. معمولا رنگ روتختی عروس خانم ها سفید و رنگ های روشن است، این رنگ به معنای صمیمیت، صفا، معصومیت، کمال و مظهر آرامش و پاکیزگی است، این رنگ کثیفی و آلودگی را بسیار خوب نشان میدهد و برای مکانی مثل تخت خواب که حدود ۸ ساعت از زمان خود را در این مکان سپری میکنید، پاکیزگی حرف اول را میزند و رنگ سفید در این زمینه حرف اول را میزند.

مدل روتختی عروس رنگارنگ: برای افرادی که اهل هنر و موسیقی هستند انتخاب روتختی های رنگارنگ با رنگ های شاد شما را سرزنده کرده اما در انتخاب رنگ های این نوع روتختی تعادل را حفظ کنید.
مدل روتختی عروسکی برای عروس خانم ها: طرح پف دار این مدل روتختی کنایه ای از لباس پف دار عروس خانم ها است.
مدل حاشیه دار برای عروس خانم ها: این مدل یکی از شیک ترین مدل های روتختی است و این طرح به هیچ وجه شما را خسته نخواهد کرد و محیط را بازتر و بزرگ تر نشان میدهد و حس بسیار سبکی به فضا میدهد.

تکه های موجود در سرویس روتختی

تکه های موجود در سرویس روتختی

کاور لحاف: یک کیسه دوخته شده توسط پارچه که معمولا یا زیپ دار یا دکمه دار است و معمولا لحاف لایتی درون آن قرار میگیرد و زیپ و دکمه باعث میشود این لایت درون خارج نشود.
ملحفه تشک: به عنوان روکش برای تشک شده که به دو صورت کشدار (این نوع مرسوم و کاربردی تر هست) و دور دوزی شده است.
ملحفه روانداز: کاربرد آن جهت استفاده در روزهای گرم است.
روبالشتی: یک کاور جهت قرار گرفتن بالشت درون آن است (جهت یادآوری بالشت جزو سرویس تخت به حساب نمی آید و باید این کالا جدا تهیه شود) معمولا ابعاد روبالشتی ۵۰ در ۷۰ سانتی متراست.
روکوسنی: در ابعاد 40 در 40 یا 50 در 50 تولید میشود و اگر داخل آنها پر کنید به زیبا شدن تخت شما کمک میکند و…

روتختی مدل جدید

مدل های جدید روتختی با نیاز و سلیقه افراد سازگاری داشته و به این صورت وارد بازار میشود که انتخاب آنها برای افراد راحت تر بوده است. نمونه هایی از روتختی مدل جدید به شرح زیر است: روتختی جدید با طرح سنتی: برای خانه های سنتی با ترکیب رنگ های فوق العاده شاد و روشن (آبی، طلایی، قرمز، سفید) است.
روتختی جدید طرح برجسته گل رز سرخ که پایینِ آن شامل برگ های سبز است و بهتراست برای تخت های سلطنتی استفاده شود، بسیار شیک و زیبا بوده و بیشتر برای خانه های کلاسیک استفاده میشود. روتختی های بسیار جدید و شیک مدل سلطنتی با رنگ های آبی مات و سنگین با طرح های نقره ای است و…

از روتختی ویژگی های روتختی چاپی عروسعروس چه میدانی

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag