پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت انواع پارچه تریکو طرح دار

عوامل موثر در تعیین قیمت انواع پارچه چه مواردی هستند؟ تا چه حد از انواع پارچه اطلاعات دارید؟ آیا پارچه های تریکو به صورت طرح دار را خریدار کرده اید؟
به طور کلی در تعیین قیمت انواع پارچه عامل موثر و یا یکی از پایه های قدرتمند آن جنس آن هاست که نوع نخ مشخص کننده ان می باشد. محصولات داخلی و خارجی ، طبیعی بودن یا مصنوعی بودن پارچه نیز بر نرخ آن اثر گذار می باشد.
به طبع پارچه تریکو از این عوامل مستثنی نیست و جنس نخ آن که می تواند پنبه ، پلی استر ، اسپان ، فیلامنت و… باشد و همچنین درصد الیاف طبعی به کار برده شده در آن سبب افزایش و یا کاهش قیمت نسبت به همدیگر می شوند. قیمت پارچه های تریکو جدا از نام کمپانی تولید کننده که آن نیز بر حسب یک برند خاص گرانی را به وجود می آورد، با توجه به طرح و رنگ های مختلف نیز رنج قیمتی متفاوتی را دارا هستند. نقش و نگار پارچه و طرح های به کار رفته در آن به هر میزان بتواند جذابیت به کار ببخشد و سلیقه های مختلف را پاسخ دهد و نسبت زحمتی که برای آن در پروسه تولید کشیده می شود، تعرفه های گوناگونی را رقم می زند که به مبلغ تمام شده نخ افزوده می شود.
بخشی از طرح پارچه های تریکو را چاپ روی آن ها شامل می شود که گستره ای به اندازه 3000 طرح مختلف تنوع دارد، این کار از قدیم بر روی پارچه صورت می گرفته تا کنون که با پیشرفته ترین وسایل صنعت چاپ مواجه است و امکان هر نوع طرح و رنگی را مهیا و ممکن ساخته است.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag