پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت خرید پارچه فلامنت سوزنی ورزشی

قیمت خرید پارچه فلامنت سوزنی ورزشی رابطه مستقیمی با نوع مواد اولیه به کار رفته و در نهایت کیفیت نهایی این محصول دارد. همچنین نوع بافت آن، ظرافت در طراحی و تولید این محصول از دیگر عواملی است که می تواند قیمت این پارچه را تحت تاثیر قرار دهد. نحوه خرید و یا عرضه انواع پارچه فلامنت سوزنی نیز می‌ تواند قیمت خرید آن را تغییر دهد.

قیمت خرید پارچه فلامنت سوزنی ورزشی

پارچه فلامنت مخصوص لباس ورزشی

پارچه فلامنت مخصوص لباس ورزشی پارچه فلامنت از جمله یکی از پارچه هایی است که از ترکیب الیاف طبیعی پنبه با الیاف ویسکوز تولید می‌ شود. این پارچه ها از لحاظ نوع کاربرد به دو گروه فلامنت های ورزشی و فلامنت مجلسی دسته بندی می شوند. تفاوت این دو آن است که ضخامت الیاف فلامنت ورزشی نسبت به نمونه فلامنت های های لباسی بیشتر می باشند و بافت آن ها نیز لطیف تر از سایر نمونه ها است. در برخی از نمونه ‌های آن براقیت خاصی دیده می‌ شود و همچنین خاصیت کشسانی خوبی دارند.

پارچه های فلامنت مخصوص لباس ورزشی علاوه بر این که در مراکز تولیدی بسیاری به تولید می رسند، نیز تنوع بسیاری در بافتشان دیده می شود که هر یک از انواع آن ها مصارف متفاوت و قیمت های مختلفی دارند.

دوخت انواع لباس های ورزشی مانند انواع شورت و تیشرت اسپرت، یکی از اصلی‌ ترین مصارف انواع پارچه فلامنت ورزشی است که به صورت چاپی و یا ساده تولید می‌ شوند.

جالب است بدانید که پارچه های فلامنت مخصوص لباس های ورزشی نیز از لحاظ نوع بافت در انواع مختلفی دسته‌ بندی می‌ شوند که نمونه‌ ای از انواع این محصول عبارت است از؛ فلامنت ساده، سوزنی و عدسی که هر یک از انواع این پارچه ها از لحاظ نوع الیاف به کار رفته در درون شان یکسان هستند و تنها تفاوت شان در نوع بافت شان است.

این پارچه ها نیز در رنگ های بسیار متنوع به تولید می ‌رسند که پارچه فلامنت مشکی یکی از پر مصرف ترین و پر فروش ترین انواع پارچه فلامنت ورزشی است. زیرا رنگ مشکی در مسابقات ورزشی نشان دهنده قدرت می باشد. از همین جهت میزان فروش پارچه فلامنت مشکی لباس ورزشی همواره بالا است.

پخش عمده پارچه فلامنت سوزنی مشکی

پخش عمده پارچه فلامنت سوزنی مشکی همان طور که در مطالب قبلی گفته شد، نتیجه گرفتیم که پارچه فلامنت سوزنی مشکی جزو پر فروش ترین انواع پارچه های فلامنت ورزشی است و اصولاً پخش پارچه فلامنت سوزنی به صورت عمده و در حجم انبوه انجام می ‌شود تا تامین کنندگان این محصول بتوانند پاسخگوی نیاز متقاضیان باشند.

همچنین عرضه کنندگان انواع پارچه فلامنت در نظر دارند تا پخش عمده این منسوجات را به طوری انجام دهند تا عرضه این محصول با حضور کمترین میزان واسطه انجام شود تا مشتریان بتوانند انواع پارچه فلامنت را با نازل ترین قیمت خریداری کنند.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    علی مرادی می گویند:

    سلام لطفا راهنمایی کنید برا خرید

    • شماره همراه: ۰۹۱۶۳۲۰۶۱۵۶
دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag