پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت روز تشک نوزاد طبی

تشک طبی نوزاد یکی از انواع محصولات جدید و نوینی است که در سرویس خواب نوزاد و در وسایل سیسمونی آن عرضه شده و به فروش می ‌رسد، قیمت روز تشک نوزاد طبی با توجه به سایز، ابعاد، جنس، ویژگی ‌ها و کیفیت آن متفاوت می ‌باشد و متقاضیانی که قصد خرید این نمونه محصول را دارند می‌ توانند از طریق این سایت قیمت به ‌روز شده آن را استعلام نمایند. 

قیمت روز تشک نوزاد طبی

مشخصات تشک نوزاد طبی

مشخصات تشک نوزاد طبی هر کودکی وقتی به دنیا می ‌آید از استخوان ‌بندی نرم و ظریفی برخوردار است و برای مراقبت و کمک به استخوان ‌بندی و استحکام عضلات و اسکلت کلی بدن، نیاز به استفاده از سرویس خواب خوب و باکیفیت دارد، از این‌رو بسیاری از شرکت ‌های تولید کننده با تولیدات جدید و به ‌روز تشک‌ های نوزادی، در ابعاد و مدل های مختلف سعی کرده اند که به سلامت نوزاد کمک زیادی نمایند. 

یکی از انواع تشک های مناسب برای نوزاد، تشک طبی می‌ باشد که با دارا بودن مشخصات و ویژگی‌ های منحصر به فردی که دارد باعث سلامت بدن نوزاد شده و سبب می‌ شود تا با ویژگی ‌های خاصی که دارا می باشد نوزاد را از بروز مشکلات مختلف در ناحیه ستون فقرات، در آینده محافظت نماید. 

تشک‌ های طبی دارای مشخصاتی هستند که در این بخش به برخی از آنها اشاره می ‌کنیم. 

  • ابعاد و ارتفاع تشک های طبی نوزاد به صورت استاندارد تولید شده و استاندارد تولید شده در آنها به گونه‌ای است که از وارد آمدن فشار های مختلف به بدن نوزاد ممانعت به عمل می آورد. 
  • جنس این نوع تشک ‌ها از پلی استر می باشد که فاقد هرگونه عوامل حساسیت زا برای کودک می باشد. 
  • رویه این نوع تشک از جنس آنتی باکتریال می‌ باشد که با دارا بودن این ویژگی باعث می شود از ایجاد هرگونه حساسیت برای نوزاد جلوگیری می کند. 
  • یکی دیگر از مشخصه ‌های این نوع تشک‌ ها این است که با دارا بودن نرمی و لطافت خاصی، خوابی راحت و شیرین را برای نوزاد شما به همراه خواهند داشت. 
  • در تولید این نمونه تشک از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است. 

فروش ویژه انواع تشک نوزاد طبی

فروش ویژه انواع تشک نوزاد طبی تشک ‌های طبی نوزاد دارای انواع مختلفی از قبیل تشک نوزاد لبه دار، تشک تخت نوزاد، تشک طبی عروسکی و انواع مختلف دیگری می ‌باشد که توسط فروشندگان زیادی در سراسر کشور به فروش می ‌رسد. 

فروش ویژه انواع تشک نوزاد طبی از طریق این سایت، این امکان را برای متقاضیان این نمونه کالا فراهم آورده است تا متقاضیان آن در هر نقطه ‌ای از کشور که هستند به این محصول با قیمتی مناسب و با شرایط ویژه و استثنایی دسترسی کامل داشته باشند. 

لذا آن دسته از افرادی که به سلامتی نوزاد خود اهمیت می دهند جهت سفارش تشک طبی، می توانند از مدل ‌های درج شده در سایت دیدن کرده و یکی از انواع آن را انتخاب و خریداری نمایند. 

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag