پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت عمده پتو نمدی سربازی

قیمت عمده پتو نمدی سربازی چند است؟ از کجا می توانیم قیمت استثنایی پتو نمدی سربازی را به دست آورد؟ برای خرید عمده این محصول باید به کجا مراجعه کرد؟ پتو از جمله کالاهایی است که، در انواع مختلف تولید و عرضه میشود. امروزه تولیدکنندگان پتو تلاش میکنند تا بتوانند محصولاتی را تهیه و عرضه کنند که بسیار بمرغوب و کاربردی باشند و نظر مشتریان را به خود جلب کنند. همانطور که گفته شد از آنجایی که پتو دارای انواع مختلف است؛ باید در انتخاب پتو مناسب به این نکته توجه داشت که از الیاف مرغوب، ضخامت، طرح و رنگ مناسبی برخوردار باشد؛ تا ایجاد حساسیت نکند و در نتیجه آن، خوابی آرام و راحت را برای شما به ارمغان آورد. پتو به‌ طور کلی برای گرما و راحتی استفاده میشود. پتوها در قدیم به دلیل گرما و خواص مقاومت آن، به صورت سنتی از پشم تولید میشدند. اما امروزه، غالبا از الیاف برای تولید پتو استفاده میشود. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش جمعیت روز به روز نیاز افراد نسبت به پتو، این کالای محبوب و پرطرفدار زیاد میشود، بنابراین تولید کنندگان، انواع پتوها را تولید و روانه بازار میکنند. پتوی مناسب و درجه یک ویژگی هایی دارد که هنگام خرید باید به آنها توجه کرد.

نکاتی برای انتخاب پتو

نکاتی برای انتخاب پتو

– سایز پتو: قبل از خرید، باید سایز و ابعاد پتو و اینکه پتو یک نفره، دو نفره یا پتوی کودک را میخواهید باید مشخص کنید. به طور معمول سایز پتوهای دو نفره ۲۴۰ در۲۲۰ سانتی متر یا ۲۴۰ در۲۰۰ سانتی‌ متر و سایز پتوهای یک نفره ۱۶۰ در۲۲۰ سانتی متر و ۱۵۰ در۲۲۰ سانتی ‌متر است. سایز پتو کودک هم بین ۸۰ در۱۱۰ سانتی متر و ۱۱۰ در۱۴۰ سانتی ‌متر است. پس قبل از خرید به این موضوع فکر کنید و سایز مورد نیاز و مناسب خود را خریداری کنید.
– قیمت محصول و برند: قبل از خرید برند مورد نظر و بودجه خود را مشخص کنید. امروزه انواع پتوها در سایز، برند، رنگ و طرح های مختلف وجود دارد که شما میتوانید متناسب با بودجه خود از برند مورد نظر خود خریداری کنید.
– طرح و رنگ پتو: از نظر روان شناسان رنگ ها یکی از المان های بسیار تأثیرگذار بر روحیه افراد هستند؛ طرح های شلوغ و آشفته، سبب بی قراری و ناآرامی میشود. همچنین بعضی از رنگ ها مانند: رنگ قرمز بسیار تند هستند و به هیچ عنوان برای کودک مناسب نیستند. بنابر این باید در انتخاب پتویی با رنگ و طرح مناسب دقت کرد. از جمله رنگ های مناسب میتوان: رنگ سفید، کرم، سبز ملایم و … را نام برد.
– پتوی قابل شست و شو بخرید: قبل از خرید به این نکته هم توجه داشته باشید که پتوی انتخابی شما قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی و دست را داشته باشد؛ برای این منظور توجه کنید که عبارت قابل شست و شو با ماشین لباسشویی روی برچسب آن باشد و با کسب اطمینان از این مورد آن را خریداری کنید.

پتو نمدی سربازی

پتو نمدی سربازی

پتو نمدی سربازی یکی از پتوهای اعلا و کاربردی است که استحکام بسیار خوبی دارد و البته قیمت بسیار پایین؛ همچنین از مواد اولیه خوب تولید شده است؛ پتو نمدی سربازی یکی از پرکاربردترین پتوهایی است که توسط تولیدی های پتو در حال بافت، تولید و عرضه است. پتوهای نمدی سربازی که از جنس نمد، بسیار گرم و نرم هستند و غالبا در طرح های ساده تولید میشوند. با توجه به مطالب گفته شده، میتوان گفت پتوهای نمدی سربازی بسیار پرکاربرد هستند و مناسب برای کارها و موقعیت های مختلف. پتو نمدی سربازی با توجه به درصد الیافی که از پلی استر و اکریلیک اسید در آنها مورد استفاده قرار گرفته است، قیمت های متفاوتی دارند؛ اما به طور کلی پتوهای نمدی سربازی قیمت نسبتا ارزان و پایینی دارند، اما این به معنای بی کیفیت بودن این پتو نیست. این پتو که از جنس نمد، الیاف پلی استر، اکریلیک و بسیار مرغوب است. پتو نمدی سربازی جز دسته پتوهای نسبتا سخت است. این پتو به دلیل نداشتن پرز، خاصیت الکتریسیته ندارد. پتوهای سربازی به دلیل ضخامت و جنسی که دارند، گرمای فوق العاده ای داشته، به همین جهت در فصول سرد و روستاها بسیار استفاده میشوند. سایز این پتو غالبا تک نفره است، اما بعضی از تولیدی های این پتو، آن را در سایز دو نفره هم تولید میکنند. این محصول یکی از انواع پتوهای معروف است که مشتریان خاص خود را دارد‌.

انواع مدل های پتو نمدی سربازی

انواع مدل های پتو نمدی سربازی

پتوی نمدی سربازی در رنگ ها و طرح های مختلف تولید میشود. اما نباید توقع طرح های بسیار متنوع از این پتو را داشت. انواع پتو سربازی نمدی طرح دار معمولا تک رنگ یا دو رنگ هستند. در حال حاضر پتو نمدی سربازی در انواع:
– پتو نمدی گلدار
– پتو ببری
– پتو چهارخانه
– پتو نمدی ساده
تولید و به بازار عرضه میشوند. به علت کاربرد پتوهای نمدی سربازی طرح بندی آنها زیاد مورد توجه قرار نگرفته است؛ اما همین طرح های ساده هم زیبایی خاصی به این نوع پتو داده است.

ابعاد پتوی نمدی سربازی

ابعاد پتوی نمدی سربازی

– ابعاد: 1500 در 195 سانتی‌ متر
– وزن: 1500 گرم
– جنس: نمدی
– مناسب برای: یک نفر
– قابلیت شست و شو: با ماشین لباسشویی و دست

مصارف پتو نمدی سربازی

سربازی از ایام های مهم، در زندگی جوانان است. برای گذراندن این دوره مهم، اقلام مورد نیاز و ضروری را در اختیار افراد قرار میدهند؛ یکی از این اقلام پتو است. تولید کننده های پتو نمدی سربازی، انواع این پتوها را برای سربازان تولید میکنند. علاوه بر آن پتوهای نمدی سربازی قابل استفاده درهمه‌ ارگان ها و سازمان ها از جمله: سپاه، ارتش، نیروی زمینی و هوایی، امداد و نجات، اردوگاه ها و پناهگاه ها، روستاها، قوه قضاييه و زندان ها، بیمارستان ها، خوابگاه ها، سازمان ملل، صلیب سرخ و هلال احمر، ستاد عتبات، آوارگان، حوادث طبیعی و غیر مترقبه نیز است. این پتوها همچنین میتوانند به عنوان دم‌ دستی در خانه ها، هم مورد استفاده قرار گیرند و دیگر اینکه به عنوان زیر انداز یا روانداز کاربرد دارند.

فروش انواع پتوهای نمدی سربازی طرح دار

فروش انواع پتوهای نمدی سربازی طرح دار

فروش انواع پتوهای نمدی امروزه جزو یکی از موفق ترین فروش ها است. پتوهای نمدی در گذشته غالبا به صورت تک رنگ و خیلی ساده تولید میشدند. اما امروزه با استفاده از ماشین آلات جدید و نیروی کار حاذق، این پتوها در انواع طرح ها و رنگ ها متناسب با سلیقه مشتری ها تولید و به بازار عرضه میشوند؛ انواع پتوهای نمدی مانند: پتوهای نمدی سربازی، پتوهای نمدی بیمارستانی، پتوهای نمدی طرح دار و… با بهترین کیفیت و تنوع به فروش میرسند. پتوهای نمدی در طرح های چهارخونه، تک رنگ، پلنگی، ببری یا حتی گلدار طراحی و تولید میشوند. امروزه این پتوها با فروش بسیار بالایی مواجه هستند و علت آن کاربردی بودن این پتوها است. این پتوها به عنوان یک روانداز گرمابخشی بسیار بالایی دارند و به خصوص مناسب فصل های سرد و مناطق سردسیر هستند. در حال حاضر شرکت های تولیدی مختلفی در زمینه تولید پتوهای نمدی فعالیت دارد. این پتوها که قیمت بسیار مناسبی دارند را میتوان از طریق فروشگاه های معتبر عرضه کننده این پتو که در سراسر کشور فعالیت دارند فراهم کرد و همچنین میتوان به صورت آنلاین و از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر سفارش داد، فروش پتوهای نمدی به صورت تک و عمده است که امکان سفارش آن به تعداد زیاد برای پادگان ها و… وجود دارد بنابراین مشتریان عزیز به راحتی میتوانند این کالا را فراهم کنند.

پتو پلی استر ساده سربازی

پتو پلی استر ساده سربازی

پتو پلی استر سربازی ساده یکی دیگر از انواع پتوهای سربازی است که در بازار موجود است. این پتو برای سربازخانه ها و شرایط اضطراری و … مورد استفاده قرار میگیرد. جنس پتو سربازی ساده صد در صد از پلی استر درجه یک است. پتو سربازی ساده معمولا تک رنگ و دور دوزی شده است. تولید این پتو به صورت تک رو و دو رو است. پتو سربازی به علت داشتن پرز نرم و لطیف بوده؛ استحکام بالای این پتو و نرم و سبک بودن آن سبب شده که بسیار کاربردی باشد. پتو پلی استر ساده سربازی، از معروف ترین پتوهای سربازی است. پتوهای ساده سربازی تنوع طرح ندارند؛ اما دارای رنگ‌ بندی بسیار زیبایی هستند. این پتوها جزو دسته پتوهای نسبتا نرم قرار میگیرند، قیمت پایین پتو ساده سربازی و خرید این پتو به عنوان پتو سربازی اصلی توسط نیروهای مسلح سبب شده است که یکی از کالای صادراتی سود آور باشد. از دیگر ویژگی های این پتو میتوان به عدم تغییر رنگ آن بعد از شست و شو، گرما بخشی بالای آن و دوام بالای این پتو اشاره کرد.

انواع مدل پتو سربازی ساده

● پتو پلی استر ساده شتری و طوسی
● پتو پلی استر ساده سیاه و نوک مدادی
● پتو پلی استر ساده رنگی
● پتو پلی استر امدادی دورو رنگی
● پتو پلی استر ساده نوار دوزی و زیگزاگی

مشخصات پتو سربازی ساده

مشخصات پتو سربازی ساده

ابعاد: 160 × 220 سانتی‌متر و همچنین 210 در 155 سانتی متر
وزن: 1800 گرم؛ 2000 گرم و 2200 گرم
جنس: 100 درصد پلی استر
مناسب برای: یک نفر
قابلیت شست و شو: با ماشین لباس‌شویی و با دست

شیوه نگهداری از پتو سربازی ساده

از شست و شوی این پتو با آب گرم خودداری کنید. برای شستن این پتو از مواد شوینده مجاز استفاده شود؛ در مکان های نمناک و مرطوب قرارداده نشود. از دیگر مشخصات پتو سربازی شتری میتوان به وزن سبک آن اشاره کرد. این ویژگی باعث میشود که به راحتی حمل و نقل شود. پتو سربازی مقاومت بالایی در برابر شست و شو و خشک شویی دارد و با شستن کیفیت خود را از دست نمیدهد و رنگ آن نیز ثابت میماند. این پتو در سایزهای تک نفره و دو نفره موجود است. استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب در پتوهای سربازی شتری دوام این پتوها را افزایش داده است. به‌ همین علت طرفداران زیادی را در سراسر جهان دارند.

شیوه نگهداری از پتو سربازی شتری

شیوه نگهداری از پتو سربازی شتری

اگر شما میخواهید عمر این کالای خواب را افزایش دهید، میتوانید ملحفه روی آنها بکشید؛ چون ملحفه باعث میشود گرد و خاک و کثیفی ها روی پتوها نفوذ نکند و شما مجبور نباشید آنها را هر روز بشویید. از مایع شوینده مجاز استفاده کنید، آب ولرم را در دمای ۳۰ درجه قرار دهید و بعد حتما عمل آب کشی را با دقت فراوان انجام دهید. برای خشک شدن این پتوها هم نباید در معرض آفتاب مستقیم یا حرارت زیاد قرار گیرند؛ چون این کار سبب میشود رنگ پتوها تغییر کند.

صادرات پتو نمدی سربازی

صادرات پتو نمدی سربازی

امروزه با افزایش تعاملات اقتصادی ایران با سایر کشورها، شاهد افزایش میزان صادرات کالاهای خواب هم، هستیم که در میان سایر کالاهای خواب پتو از اهمیت بیشتری برخوردار است. بر اساس آمار به دست آمده از اداره گمرک کشور، در سال ۱۳۹۶، شاهد صادرات بیش از ۷ تن پتو از ایران به آلمان بوده ایم و این خود گواهی، بر ارزش این کالا است. در این میان بخش قابل توجهی از صادرات این کالا مربوط به انواع پتوهای سربازی است. از جمله کشورهایی که تمایل به همکاری با بازار ایران در خصوص انواع پتوهای سربازی دارند، میتوان به عراق و افغانستان اشاره نمود. این دو کشور همسایه، به شاخص قیمت بیشتر از موارد دیگر اهمیت میدهند و از آنجایی که پتوهای سربازی قیمت پایینی دارند انتخاب مناسبی برای این کشورها هستند‌.
به طور کلی پتوهای نمدی سربازی به علت طرح دار بودن و قیمت بسیار پایین و همچنین استحکام نسبتا خوب میتوانند گزینه مناسبی برای بازرگانان باشند. این پتوها با کیفیت صادراتی تولید میشوند؛ که با صادرات آنها علاوه بر سود حاصل برای بازرگانان، فواید دیگری نیز به همراه دارد مانند:
● افزایش تجربه و ایجاد زمینه های جدید فعالیت
● حمایت از تولید کننده داخل
● کاهش هزینه ها و ایجاد ارزش افزوده برای کالا
● حمایت از تولید ملی
● ایجاد اشتغال
● جلوگیری از خروج ارز

قیمت عمده پتو نمدی سربازی

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag