پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت فروش روتختی نخی اسپرت

روتختی نخی یکی از محصولات مدرن و لوکس اسپرت است که به تازگی در بازار رونق فراوانی، کسب کرده است. این محصول با اینکه زمان زیادی از عرضه اش نمیگذرد اما توانسته است طرفداران زیادی را به سمت و سوی خود جذب کند، روتختی نخی با داشتن ویژگی های مثبت در بازار داخلی و خارجی توسعه گسترده ای داشته است. روتختی نخی اسپرت با توجه به تقاضای زیاد و نشان دادن ویژگی های مثبت از خود، به صورت گسترده در سطح کشور نیاز به توزیع بود در نتیجه کارخانه تولیدی روتختی نخی در تمامی شهرهای کشور نمایندگی های فروش مستقیم تاسیس نمود تا خریداران بتوانند این محصول را به صورت مستقیم از درب کارخانه خریداری کنند.
در زمان های قدیم برای خرید روتختی باید به صورت حضوری به بازار مراجعه میکردید اما امروزه با استفاده از اینترنت و متصل شدن به آن میتوانید روتختی خود را به صورت غیر حضوری سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن درب منزل این محصول را دریافت کنید. همچنین جهت اطلاع از قیمت و خرید این محصول میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه ها و مغازه های عرضه کننده روتختی مراجعه کنید و این محصول را به صورت خرده یا عمده خریداری کنید.

تشخیص روتختی ترک اصل از تقلبی

تشخیص روتختی ترک اصل از تقلبی

روتختی ها در دسته های ست تولید میشوند. در محصولات خواب همواره نیاز است تا پیش از خرید روتختی مورد نظر خود از اصالت محصول مورد نظر و گارانتی آن مطلع شوید. اصالت و گارانتی روتختی ترک اصل از تقلبی بسیار حائز اهمیت است زیرا جزو یکی از مشهورترین روتختی ها است. برای تشخیص روتختی ترک اصل از تقلبی نیاز به راهکارهایی است. همان طور که مطلع هستید برای جلب توجه روتختی ها امروزه از محصولات اولیه مرغوب بهره گیری میشود و تجهیزات پیشرفته در تولید این محصولات به کاربرده میشود و از همین بابت سبب بالا رفتن قیمت نهایی روتختی ترک اصل خواهد شد.
اصالت و معتبر بودن روتختی ترک اگر چه بسیار موضوع مهمی در قبال خریداران است و از جانبی باید با توجه به ضررهای مالی و خرید مقرون به صرفه به خصوص برای خرید به صورت عمده در تشخیص یک روتختی اصیل بسیار دقت داشته باشید. از مهم ترین مسئله ای که در انتخاب خرید روتختی ترک اصل حائز اهمیت است، توجه به سایز و ابعاد روتختی است زیرا این روتختی ها در ابعاد متنوع برای سنین مختلف تولید میشوند مانند روتختی کودکانه، روتختی پسرانه، روتختی نوجوانان، روتختی دخترانه، روتختی تک نفره، روتختی دو نفره، روتختی جهیزیه و… اشاره کرد.

ویژگی های بارز روتختی نخی خوب

ویژگی های بارز روتختی نخی خوب

روتختی نخی یکی از با کیفیت ترین روتختی های موجود در بازار است که طرفداران زیادی در بازار خارجی را هم به سمت و سوی خود کشانده است. از ویژگی های بارز این روتختی میتوان، خاصیت ارتجاعی و کششی این محصول، را یاد کرد که ضد رطوبت و ضد الکتریسیته است. اما باید توجه داشت که این روتختی ها از جنس پارچه هستند و طبیعتا معایبی مانند لکه شدن دارند، مقاومت این محصول در برابر حرارت خوب بوده و میتوانید آن را اتو کنید حتی اگر درجه اتو کردن بالا باشد اما همین موضوع در روتختی های پلی استری و ابریشمی تاثیرات مخرب خواهد گذاشت و منجر جمع شدن آنها میشود. الیاف به کار برده شده در این کالا از نرمی و گردش هوای بالایی برخوردار بوده و در نتیجه این محصول، خنک و نرم است که باعث میشود ضد حساسیت شود و جز روتختی های لوکس و زیبا به شمار رود.

تولیدکنندگان داخلی روتختی نخی اسپرت

تولیدکنندگان داخلی روتختی نخی اسپرت

امروزه برندهای گوناگونی در بازار روتختی نخی، خوش میدرخشند و امتیاز های گوناگونی را در این زمینه بدست آورده اند. روتختی نخی اسپرت یک روتختی نرم است و تولید کنندگان این محصول به صورت گسترده در سراسر کشور وجود دارد و از عمده تولید کنندگان داخلی این کالای مرغوب میتوان به شهرهای تهران، مازندران، تبریز، اصفهان و… اشاره کرد. جهت خرید این روتختی به صورت مستقیم میتوانید از طریق سایت شرکت تولیدی سفارش دهید یا برای خرید این محصول میتوانید به مراکز عرضه کننده روتختی مراجعه نمایید.

مراکز فروش انواع روتختی نخی اسپرت

مراکز فروش انواع مختلف این منسوج

با گسترش و تقاضای بیش از حد این محصول، مراکز فروش و عرضه روتختی، با سفارش مستقیم این محصول از کارخانه، اکنون در تمامی مراکز فروش روتختی میتوان روتختی نخی اسپرت را یافت و این محصول را متناسب با طرح و رنگ دلخواه خود سفارش داد. این محصول یک منسوج تجاری و صادراتی به حساب می آید و تاجران با استفاده از صادرات این محصول به کشور هایی نظیر عراق، ترکیه، تاجیکستان، روسیه، ارمنستان و… توانستند مراکز فروش انواع روتختی نخی را در خارج از کشور هم فراهم سازند.

روتختی نخی خوب

روتختی نخی خوب

روتختی نخی اسپرت یک روتختی خوب و پرفروش به شمار میرود، این روتختی از الیاف نرم و اشرافی با قابلیت ضد حساسیت است. این روتختی از الیاف های تولید کشور عزیزمان ایران است و در راستای حمایت از این محصولات و تولیدات داخلی کشور، بهتر است از تولیدات داخلی خودمان خرید کنیم. نسبت به برندهای کشور های دیگر مانند برند های ترکیه ای و چینی و… این محصول با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است روتختی اصیل ایرانی و با کیفیت به شمار رود که با نمونه های روتختی کشورهای دیگر برابری و رقابت میکند.اگر به دنبال تهیه یک روتختی با توجه به نسل جدید هستید که در ساخت آن از مواد شیمیایی حداقل استفاده شده باشد در نتیجه این محصول گزینه مناسبی به شمار میرود.

انواع روتختی نخی

انواع روتختی نخی

امروزه انواع روتختی نخی با طرح و شکل های گوناگون تولید میشود. یکی از بهترین مدل های روتختی نخی روتختی سه بعدی است. این روتختی جزو مدرن ترین روتختی ها است که به صورت خاص تولید میشود. هر چقدر عمق طرح سه بعدی روتختی بیشتر باشد در نتیجه طراحی بهتری دارد و به شما احساس زیباتری میبخشد. نسل جدید این پارچه ها بدین صورت است که مورد استقبال بسیاری از مردم واقع شده است. این روتختی با سلولز های موجود درون خودش، بافتی نرم و ابریشمی به همراه لطافت و نرمی دارد. قبل از خرید این محصول ابتدا اندازه تخت خود را بگیرید و مطمئن شوید روتختی مورد نظر هم اندازه با تخت خوابتان باشد. به صورت کلی، عمده محصولات تولید شده روتختی نخی، هم اندازه با تخت خواب شما هستند پس با خیال راحت میتوانید آنها را تهیه کنید.

روتختی نخی درجه یک

روتختی نخی درجه یک

قبل از خرید روتختی مورد نظر خود، به این عنوان توجه داشته باشید که در کدام منطقه جغرافیایی از کشور هستید تا روتختی مورد نظر خود را متناسب با آب و هوای منطقه خود خریداری کنید. انتخاب طرح و رنگ روتختی کاملا سلیقه ای است و این روتختی ها در نقش پوششی هستند تا تخت خوابتان کثیف نشود و در نتیجه اهمیت زیادی در جهت چیدمان اتاق دارند. سعی کنید از پارچه روتختی که در زمستان و پاییز دارای رنگ های گرم هستند استفاده کنید مانند رنگ کرم، قهوه ای، و… و در رنگ مورد استفاده برای فصول سرد سال از رنگ های ملایم مانند آبی، پسته ای و زرد استفاده کنید. هر چند طرح و رنگ این روتختی متناسب با تمامی فصول سال است و اگر طرفدار بافت اسپرت و خاص آن هستید میتوانید به صورت مستقیم از طریق کارخانه تولیدی، یا مراجعه حضوری به فروشگاه های عرضه کننده روتختی این محصول را خریداری کنید.

قیمت فروش روتختی نخی اسپرت

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag