پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت پارچه تریکو نخی به صورت عمده

آیا از قیمت فروش پارچه تریکو نخی اطلاعاتی دارید؟ آیا می دانید به چه علت قیمت پارچه تریکو به صورت عمده با خورده فروشی فرق می کند؟
تولید کنندگان پارچه تریکو روی انواع این منسوج کار می کنند و تنوع بسیار زیادی را به وجود می آورند، این تنوع به علت بکار بردن انواع نخ ها با کیفیت های متفاوت است در بافت پارچه تریکو از نخ هایی همچون پنبه، ویسکوز، پلی ستر، فیلامنت، لاکرا و… استفاده می کنند که هر یک از این نخ ها را با کیفیت های مختلف می سازند. نوع کیفی این نخ ها بسته به روش ساخت آن دارد، که مانند نخ اپن اِند، سوپر و شانه شده رینگ کامفور شده، می باشد، که قیمت هر یک بسته به نوع تولید آن متفاوت است، به همین دلیل قیمت پارچه تریکو به نسبت استفاده از نوع نخی که در آن بکار رفته متفاوت می باشد.
در این میان نخ های پنبه ای قیمت آنها از همه بالاتر است، بخصوص اگر از نخی استفاده کنیم که هزینه تولید آن بالاتر باشد. معمولا بعد از نخ پنبه ای، نخ لاکرا، ویسکوز، پلی استر و فیلامنت در رده های دیگر جا می گیرد.

علت تفاوت قیمت تریکو عمده با خورده

این تفاوت قیمت می تواند دلایل مختلفی داشته باشد یکی از آن دلایل مدت زمان فروش یک طاقه پارچه می باشد، دلیل دیگر آن ممکن است به خاطر مشکلاتی که در وسط طاقه بوجود می آید، باشد، یه عنوان مثال دو یا سه تکه شدن در وسط طاقه یا نقصی که در وسط طاقه پدیدار می شود. و یا دلایل دیگری که ممکن است باعث تفاوت بین قیمت عمده با خورده فروشی شود. این عوامل سبب چنین تفاوت هایی می شود.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. مرکز فروش انواع پارچه تریکو بصورت کیلویی – dibaft
    پیوند ثابت
دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag