پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت پارچه گردباف طرحدار در بازار

پارچه گردباف طرحدار، پرکاربرد ترین نوع پارچه تریکو در حوزه منسوجات است که به دلیل قیمت مناسب، کیفیت بالا، و تنوع طرح و رنگ این پارچه در تولید انواع لباس مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت پارچه گردباف طرحدار در بازار به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله نوع نخ بکار برده شده، نوع رنگ، نوع بافت و عرض پارچه. هرچه نخ نازک تر، رنگ ثابت تر و عرض پارچه بیشتر باشد پارچه گردباف طرحدار گران تر است.

قیمت پارچه گردباف طرحدار در بازار

اطلاعات جامع ار پارچه گردباف طرحدار

اطلاعات جامع ار پارچه گردباف طرحداراز دیرباز پارچه تریکو در بین تولیدکنندگان، فروشندگان و مصرف کنندگان از استقبال بالایی برخوردار بوده است و این گستردگی بازار تریکو بالاخص تریکو گردباف طرحدار باعث شده این نوع پارچه روز به روز تنوع و کاربرد بیشتری پیدا کند.

در پارچه گردباف اغلب فقط از پودر استفاده می شود و نخ این نوع پارچه علاوه بر تولید داخل از کشورهایی مانند ازبکستان، هند و چین وارد می شود. شکل دستگاهی که پارچه را تولید می کند نیز گرد و دورانی است. این دستگاه پارچه را به صورت گرد و دارای دانه های برجسته می بافد و به دلیل اینکه پارچه های گردباف دارای استحکام و ثبات مناسبی هستند از محلول های رنگی می توان برای رنگ کردن پارچه استفاده کرد و پارچه های تریکو گردباف با رنگ های متنوع تولید نمود.

پارچه های تریکو گردباف به صورت ساده و طرحدار تولید می شوند، تریکوهای‌ گردباف مختلفی که امروزه در بازار وجود دارد شامل ریون، کشباف، پلی استر و لاکرادار ‌است که این پارچه های تریکو گردباف در تولید انواع لباس های زنانه، جوراب و لباس های زمستانی استفاده می شود.

از ویژگی های پارچه گردباف می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سبک و لطیف بودن
  • مقاوم در مقابل گرما و سرما
  • قیمت ارزان و مقرون به صرفه بودن
  • تنوع زیاد از نظر رنگ و کیفیت پارچه
  • مقاومت زیاد نسبت به مواد شیمیایی
  • ضد خارش و عدم ایجاد حساسیت
  • در دسترس بودن محصولات متنوع
  • کیفیت مطلوب محصول و مواد اولیه مورد مصرف

مرکز پخش پارچه گردباف طرحدار به صورت عمده

مرکز پخش پارچه گردباف طرحدار به صورت عمدهتولید کنندگان پارچه گردباف طرحدار با استفاده از نخ های با کیفیت و رنگ های ثابت و بادوام این نوع پارچه را در طرح ها و رنگ های متنوع به صورت انبوه تولید می کنند و به صورت عمده از طریق مرکز پخش خود با قیمتی بسیار مناسب در اختیار خریداران قرار می دهند.

برای خرید این محصول با کیفیت، بهترین گزینه مراجعه به سایت این شرکت و بازدید از انواع پارچه های عرضه شده و لیست قیمت محصولات ارائه شده بر روی سایت می باشد. خرید اینترنتی از شرکت باعث مدیریت در هزینه و زمان خریدار می گردد.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag