پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت پتو مسافرتی بچه گانه با جنس بسیار مرغوب و کیفیت بالا

پتو جزء کالاهای ضروری زندگی است به همین دلیل قیمت پتو مسافرتی بچه گانه با جنس بسیار مرغوب و کیفیت بالا، مناسب در نظر گرفته شده است تا افرادی که قصد دارند این نوع پتوها را خریداری کنند، بتوانند به راحتی و با یک بودجه خوب و مناسب این کار را انجام دهند.

پتو مسافرتی بچه گانه

پتوها نقش پررنگی در زندگی ما دارند و به همین خاطر است که معمولا تعدادی از آنها در هر خانه ای دیده می شود؛ با گذشت زمان پتوها در مدل های جدیدتری تولید شدند و بازار این محصول تغییر و تحولات زیادی پیدا کرد.

یکی از جدیدترین نوع پتوهایی که در حال حاضر توجه بازارهای داخلی و خارجی را به خود جلب کرده است، پتوهای مسافرتی است؛ این محصولات تفاوت های زیادی با پتوهای معمولی دارند که در ادامه به بعضی از آنها اشاره خواهیم کرد.

واضح ترین و مشخص ترین ویژگی های این محصولات، ضخامت کمتر آنها در مقایسه با محصولات قدیمی است؛ پتو مسافرتی خیلی باریک تر است و در واقع به همین دلیل است که به آن مسافرتی گفته می شود.

ضخامت کم و در عین حال گرمای خوبی که این محصولات دارند، سبب شده است که در هر خانه ای تعدادی از آنها دیده شود؛ از آنجایی که فضای خانه ها بسیار کوچک تر از قبل شده است، دیگر امکان نگهداری پتوهای قدیمی در تعداد زیاد وجود ندارد.

اکثر افراد ترجیح می دهند که تعدادی از این محصولات مسافرتی خریداری کنند تا به این صورت هم تعدادی پتوی در دسترس و باکیفیت در منزل داشته باشند و هم اینکه فضای زیادی از کمد دیواری به این وسایل اختصاص داده نشود.

بسیاری از عروس و دامادهایی که زندگی خود را آغاز می کنند، باید لوازم زیادی برای خانه جدید خود تهیه کنند که معمولا این خرید بسیار سنگین و پرهزینه است اما جایگزین کردن بعضی از وسایل با وسایلی ارزان تر و کاربردی تر می تواند تا حدود زیادی سبب کاهش هزینه ها شود.

پتوهای قدیمی تنها یک کاربرد داشتن و آن هم این بود که به عنوان یک رو انداز استفاده می شدند؛ اما پتو مسافرتی ها کاربردهای بسیار بیشتری دارند که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

این مدل از پتو را می توانید به عنوان یک زیرانداز هم استفاده کنید؛ معمولا کف محیط سرد است و اگر مدت زمان طولانی بر روی آن بنشینید، امکان اینکه سرما و رطوبت به بدن شما نفوذ کند زیاد خواهد بود از این رو می توانید در چنین مواقعی از این مدل پتو به عنوان زیر انداز استفاده کنید.

شما نمی توانید پتوهای قدیمی را در تمام روزهای سال استفاده کنید اما می توانید یک کالای مسافرتی خوب را در تمام روزهای سال استفاده کنید؛ فصل بهار همچنان سرد است و بعضی از شب های تابستان هم خنک می شود در نتیجه باز هم به یک پتو برای گرم نگه داشتن بدن خود احتیاج خواهید داشت.

شما می توانید از پتو مسافرتی در تمام روزهای سال استفاده کنید و نگران این نباشید که در روزهایی به غیر از زمستان از چه چیزی برای گرم نگه داشتن بدن خود استفاده کنید.

یکی دیگر از مهم ترین کاربردهای این مدل از پتو امکان استفاده از آنها در طول سفر و یا طبیعت گردی است؛ از آنجایی که این محصولات سبک و کم حجم هستند، می توانید به راحتی از آنها در هر موقعیتی استفاده کنید.

این محصولات در کوچک ترین صندوق عقب ها و کوچک ترین کوله پشتی ها و چمدان ها هم جای می شوند در نتیجه دیگر نگران فضای کم نباشید و با خیالی راحت سفر کنید.

پتو مسافرتی بچه گانه نوع دیگری از این محصولات است که بسیار پرفروش بوده و اکثر والدین این نوع از پتوها را برای نوزاد خود تهیه می کنند؛ لطافت و نرمی این محصولات یکی از اصلی ترین دلایلی است که باعث شده است برای نوزادان و کودکان بهترین گزینه باشند چرا که به هیچ عنوان سبب آسیب و یا حساسیت های پوستی نمی شوند در نتیجه کودک در آرامش کامل استراحت خواهد کرد.

پتو کودک در سایزهای مختلفی تولید می شود به همین دلیل شما می توانید برای کودک خود در هر سنی یکی از این محصولات را خریداری کنید و مانع مریض شدن آنها شوید.

از آنجایی که طراحی های به کار رفته در این پتوها بسیار زیبا و جذاب و کودکانه است، فرزندان شما به استفاده از آنها علاقه مند خواهد شد و دیگر چالشی در این زمینه نخواهید داشت.

اگر تمیز بودن پتو برای شما مهم است و هر سال چندین بار آنها را شستشوی می دهید، باید به شما توصیه کنیم که حتما نوع مسافرتی از این محصولات را خریداری کنید چرا که این نوع پتو قابل شستشوی در ماشین لباسشویی است و دیگر نیاز نیست هزینه زیادی به مراکز شستشوی پتو پرداخت کنید.

قابل شستشوی بودن پتو کودک بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که پتوی کودکان زودتر آلوده می شود و بدن کودکان هم در برابر آلودگی حساس تر است در نتیجه لازم است که به طور مرتب آنها را شستشوی دهید.

قیمت مناسب پتو مسافرتی در مقایسه با سایر محصولات مشابه یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این محصولات است؛ شما می توانید بهترین مدل های این محصولات را با قیمت مناسبی خریداری کنید. اگر منزل شما پر رفت و آمد است و به تعداد زیادی پتو احتیاج دارید، ما باز هم به شما پتو مسافرتی را پیشنهاد می دهیم چرا که می توانید آنها را با قیمت مناسب خریداری کنید و همه آنها را هم در کمد دیواری خود جای دهید.

در حال حاضر این مدل از پتو در انواع سایزها، طرح و رنگ ها در بازار موجود است و هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی فروخته می شوند در نتیجه می توانید آنها را به راحتی سفارش دهید.

در خرید آنلاین پتو بهتر است که مراکز و سایت های معتبری را انتخاب کنید که محصولات برند و شناخته شده را ارائه می کنند در نتیجه می توانید با اطمینان بیشتری آنها را سفارش دهید و از خدمات پس از فروش چنین سایت هایی هم بهره مند شوید.

از آنجایی که در خرید آنلاین پتو مسافرتی به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می شود، می توانید اطمینان داشته باشید که این محصولات هم دارای کیفیت بالایی هستند و هم اینکه در مناسب ترین قیمت ممکن به دست شما خواهد رسید.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    هدیه امیدی می گویند:

    جنس پتوهای بچگانتون بسیار عالیه … خیلی با کیفیت و زیباست و با شست و شو مثل روز اول بود

    • شماره همراه: ۰۹۱۲۳۶۹۷۱۵۱
  2. دیدگاه های نوشته

    حامد پور حسن می گویند:

    سلام بدترین شکل ممکن بود واقعا پیشنهاد نمیکنم

    • شماره همراه: ۰۹۳۵۳۶۹۷۱۵۱
  3. دیدگاه های نوشته

    مهتاب مختاری می گویند:

    سلام خدا قوت
    پتو های کودکانه شما در چه ابعادی تولید می شود
    سایز دقیق آن ها را در سایت قرار دهید چه رنگ بندی های دارید؟

    • شماره همراه: 09386209692
    1. سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104

      • شماره همراه: 09106140487
  4. دیدگاه های نوشته

    زهره یاوری می گویند:

    باید در خرید پتو بچه گان دقت کافی داشته تا پتوی نرم و ضد حساسیت خریدارای کنیم تا مشکلی برای پوست کودک ایجاد نشود.

    • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
  5. دیدگاه های نوشته

    مازیار خدمتی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    من قصد خرید برای بهزیستی را دارم مقدور هست تخفیف ماسبی را لحاظ کنید؟

    • شماره همراه: 09386209692
  6. دیدگاه های نوشته

    کامور می گویند:

    عالی عالی ممنون

    • شماره همراه: ۰۹۹۴۰۱۹۸۰۵۰
  7. پتو های بچگانه نرمی و لطافت خیلی خوب و خاصی دارند نسبت به پتو های دیگر

    • شماره همراه: ۰۹۳۵۳۶۹۷۱۵۱
  8. دیدگاه های نوشته

    فاطمه معصومی می گویند:

    من برای سیسمونی خواهرم از مجموعه شما خرید کردیم و بسیار راضی بودیم ممنون از پیج خوبتون.

    • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
  9. دیدگاه های نوشته

    نازنین رحمتی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید برای تجهیز شیر خوارگاه و کودکان چه پتو ییی مناسب تر است که کودک راحت باشد.

    • شماره همراه: 09386209692
  10. دیدگاه های نوشته

    مجید صالحی ‌‌پور می گویند:

    با عرض سلام خدمت شما می همیشه برای تولیدیم از شما خرید میکنم و کیفیت کارتون بسیار عالی است

    • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
  11. دیدگاه های نوشته

    حشمت فردوسی می گویند:

    سلام وقتتون بخیر
    من به تازگی از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

    • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
  12. دیدگاه های نوشته

    بهمن قبادفر می گویند:

    سلام من چند سالی هست از شما خرید می کنم و بسیار راضی بودم در این چند سال.

    • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
  13. دیدگاه های نوشته

    شقایق کرکی می گویند:

    سلام وقتتون بخیر من برای پسرم از پتوهای شما خریدم خداروشکر خیلی خوب بود ممنون از شما.

    • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
  14. دیدگاه های نوشته

    حسین خدایی می گویند:

    سام وقت بخیر
    پتو کودک در سایزهای مختلفی تولید می شود به همین دلیل شما می توانید برای کودک خود در هر سنی یکی از این محصولات را خریداری کنید

    • شماره همراه: 09386209692
  15. دیدگاه های نوشته

    حسین علیمردانی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    این محصولات سبک و کم حجم هستند، می توانید به راحتی از آنها در هر موقعیتی استفاده کنید

    • شماره همراه: 09386209692
  16. دیدگاه های نوشته

    مهدیس کریمی می گویند:

    سلام وقت بخیر پتو مسافرتی در تمام روزهای سال استفاده کنید

    • شماره همراه: 09386209692
  17. دیدگاه های نوشته

    کاشانی می گویند:

    بسیاری از عروس و دامادهایی که زندگی خود را آغاز می کنند، باید لوازم زیادی برای خانه جدید خود تهیه کنند که معمولا این خرید بسیار سنگین و پرهزینه است اما جایگزین کردن بعضی از وسایل با وسایلی ارزان تر و کاربردی تر می تواند تا حدود زیادی سبب کاهش هزینه ها شود.

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  18. دیدگاه های نوشته

    کاظمی می گویند:

    باید در خرید پتو بچه گان دقت کافی داشته تا پتوی نرم و ضد حساسیت خریدارای کنیم تا مشکلی برای پوست کودک ایجاد نشود.

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag