پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مرجع عرضه زیرانداز چادر مسافرتی

مرجع فروش زیرانداز مسافرتی درکدام شهرها است؟ عرضه زیرانداز چادر مسافرتی به چه صورت است؟ انواع زیرانداز چادر مسافرتی کدامند؟ پخش و توزیع محصولات زیرانداز به چه صورت است؟ جهت دریافت پاسخ سوالات مذکور و هرگونه سوال دیگری در زمینه زیرانداز چادر مسافرتی لطفا تا پایان این محتوا همراه با ما باشید.
امروزه زیراندازهایی با برندهای متفاوت و کیفیت های گوناگون در بازار موجود است که هر زیرانداز ویژگی های خاص خود را دارد. زیرانداز چادر مسافرتی یکی از زیراندازهایی است که با برندهای معتبر تولید و عرضه میشود. این زیرانداز مخصوص چادر مسافرتی است و در مدل های گوناگونی وجود دارد که به راحتی میتوانید آنها را خریداری کنید. با اینکه مدت زمان زیادی از عرضه زیرانداز چادر مسافرتی نمیگذرد اما این محصول با مرغوبیت بالایی که از خود نشان داده، توانسته طرفداران زیادی را در بازار داخلی و خارجی به سمت و سوی خود جذب کند. مرجع عرضه زیرانداز چادر مسافرتی توسط شرکت تولیدی این محصول صورت میگیرد و بزرگ ترین تولیدکنندگان این محصول در شهرهایی مانند: مازندران، تهران، یزد، کرمان، بندرعباس، قشم و کیش وجود دارد که این زیرانداز را تولید و به سراسر کشور توزیع میکنند.

مرجع عرضه زیرانداز چادر مسافرتی
این محصول با داشتن کیفیت بالا توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند و فروش گسترده ای را از آن خود سازد در نتیجه طرفداران این زیرانداز در سر تا سر کشور رو به افزایش بود و شرکت تولیدی زیرانداز چادر مسافرتی تصمیم گرفت در تمامی شهرهای کشور نمایندگی های فروش تاسیس سازد تا مصرف کنندگان بتوانند این محصول را به صورت مستقیم با قیمت عمده از درب کارخانه به صورت خرید خرده یا عمده خریداری کنند.
این زیرانداز یک محصول صادراتی است که علاوه بر جذب طرفداران در داخل کشور، در خارج از کشور توانسته طرفدارانی جذب کند که هر سال بیش از 800 تن از این محصولات به کشور هایی نظیر: ترکیه، تاجیکستان، آذربایجان، افغانستان و روسیه و… صادر میشود. حجم صادرات این محصول و سودآوری به کشور به گونه ای است که از منسوجات خواب پررونق تر است. صادرات این زیرانداز سبب شده ارزآوری گسترده ای به درون کشور انجام شود و زمینه اشتغال بسیاری از جوانان ایرانی را رقم بزند. مصرف کنندگان و خریداران زیرانداز چادر مسافرتی میتوانند این محصول را به صورت مستقیم از شرکت تولیدی و نمایندگی های فروش این محصول تهیه کنند. متاسفانه امروزه برندهای بی کیفیت زیرانداز تولید و در بازار گسترش یافته که خریداران بعد از استفاده به این موضوع پی میبرند، از این بابت اگر زیرانداز چادر مسافرتی خود را از شرکت تولیدی به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید؛ از جنس و کیفیت محصول خود اطمینان دارید و به قیمت درب کارخانه خریداری میکنید. جهت سفارش این محصول و اطلاع از قیمت ها میتوانید با شماره های درج شده در سایت عرضه کننده زیرانداز چادر مسافرتی ارتباط برقرار کنید و کارشناسان فروش و بخش مالی از انواع مدل های این محصول و قیمت های آنها برای شما ارائه خواهند داد.

بهترین زیرانداز برای چادر مسافرتی

بهترین زیرانداز برای چادر مسافرتی

از زمان های قدیم انواع زیراندازها در مدل ها و طرح های گوناگون تولید میشدند و در بسیاری از شهرها این محصولات به صورت صنایع دستباف تولید میشوند، هر چند که با گسترش جمعیت و آمدن نسل های جدید، نیاز به طرح های جدید این زیرانداز بود، در نتیجه تولیدات محلی زیرانداز کمرنگ تر شده است اما باز هم امروزه شاهد تولیدات زیرانداز دستباف از اقصا نقاط کشور هستیم. میتوان به زیرانداز دست باف برای چادر مسافرتی شهرهایی نظیر: سیستان و بلوچستان، کردستان، مازندران، چابهار و… اشاره کرد.
زیرانداز چیست؟ زیرانداز وسیله ای از از جنس پنبه یا الیاف پلی استر پلاستیک است که بر روی آن مینشینیم یا وسایلی را بر روی آن قرار میدهیم تا واسطه ای بین ما و سطح زمین باشد. با پیشرفت تکنولوژی و آمدن ماشین آلات مدرن، انواع زیراندازها با جنس های گوناگون تولید میشوند، بهترین زیرانداز برای چادر مسافرتی: زیرانداز پلی استر پلاستیکی، زیرانداز نخی، زیرانداز حصیری، زیرانداز چوبی و… هستند.ارزان ترین و با کیفیت ترین زیرانداز، زیرانداز پلاستیکی است که با داشتن ضخامت مناسب، توانسته است مرغوبیت مناسبی را ایجاد کند، در استفاده از برخی زیراندازها مشاهده کردیم که با قرارگیری چادر مسافرتی بر روی آن اصطحکاک بین چادر و زیرانداز کم شده و چادر به راحتی جا به جا میشود و این یکی از معایب است اما زیرانداز پلی استری توانسته با جنس مرغوب خود این حرکت را رفع کند و کنترل کافی بر روی چادر ایجاد شود. گاهی در استفاده از زیرانداز مشاهده کردیم خرده سنگ ها، زیر زیرانداز مارا اذیت میکند و آثار مخربی بر روی بدن و پایمان میگذارد در نتیجه باید حتما این خرده سنگ را برداریم تا بتوانیم به استعمال از زیرانداز چادر مسافرتی بپردازیم؛ اما این زیرانداز با ضخامت مناسب توانسته است قابلیتی ایجاد کند تا در مکان های دارای سنگ ریزه نیز قابل استفاده باشد بدون اینکه هیچ گونه رد و آثاری از آن سنگ ریزه ها، بر روی پا و بدن قرار گیرد.

انواع زیرانداز
این زیرانداز طرح دلچسب و زیبایی دارد و میتوان از آن به عنوان یک زیرانداز اشرافی یاد کرد. شما میتوانید این محصول را همرنگ با چادر مسافرتی خود خریداری کنید، در صورتی در بازار شهر خود نتوانستید رنگ دلخواه زیرانداز خود را پیدا کنید، کافی است به سایت شرکت تولیدی این محصول مراجعه نمایید و طرح و رنگ دلخواه خود را از طریق سایت سفارش دهید. این محصول با طراحی های برجسته و ساده تولید میشود مانند طرح های زیگزاگی، لوزی، مثلث، نواری رنگارنگ و… که طرح هایی بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند به طوری که بر کف پاهایتان رد و اثری از سفتی این طرح ها باقی نخواهد گذاشت.
بهترین زیرانداز چادر مسافرتی در اندازه های گوناگون مانند 3 متری، 6 متری، 9 متری و 12 متری تولید میشوند که پر فروش ترین اندازه این محصول 9 و 12 متری است. در استفاده از زیراندازهای منسوجی، باید مواظب باشیم که آب یا چایی و… بر روی آن ریخته نشود و خیس نشوند؛ در این صورت باید دقایقی را صرف رفع آن رطوبت کنیم زیرا اگر با همان رطوبت جمع شوند بعدا دچار پوسیدگی و تغییر رنگ و گرفتن بوی بد به خود میشوند، اما زیرانداز چادر مسافرتی جنس پلی استری ضد آب بوده و با ریخته شدن آب بر روی آن، کافی است با یک دستمال خشک کنیم. از جانبی دیگر این زیرانداز با داشتن سطحی براق و نسوز باعث میشود با ریختن مواد آتش زا دچار سوختگی نشود.

دوام زیراندازها به چه چیزی بستگی دارد

دوام زیراندازها به چه چیزی بستگی دارد

زیراندازها بر اساس مواد سازنده به دسته هایی تبدیل میشوند که هر کدام از این مواد بر دوام و استحکام زیرانداز تاثیر میگذارد. دوام زیرانداز چادر مسافرتی به عواملی بستگی دارد که به صورت همه جانبه از زوایای گوناگون به تشریح هر کدام میپردازیم. در خرید یک زیرانداز ابتدا باید به ضخامت و نوع بافت آن دقت کرد، به عنوان مثال زیرانداز چوبی که با بافته شدن چوب نیشکر و خرما با هم تشکیل شده اند برای مقاومت زیاد نمیتوان از آنها یاد کرد زیرا در صورتی که قسمتی از این زیرانداز چوبی جدا یا پاره شود باعث میشود همه زیرانداز به مرور زمان قطعه قطعه شود زیرا در همدیگر بافته شده اند، اما اگر زیراندازی به صورت یک دست و یک نواخت تولید و خریداری شود، این اطمینان را دارید که با آسیب قسمتی از آن، باعث خرابی سایر بخش های زیرانداز نمیشود. از دیدگاه رطوبت بخواهیم به زیرانداز بپردازیم میتوان گفت زیراندازهای چوبی و نخی و پنبه ای مناسب نیستند زیرا چوب به آب حساس بوده و باعث پوسیدگی آن میشود و به همین ترتیب سایر زیراندازها، رطوبت را به خود جذب کرده و باعث گرفتن بوی نامطبوع به خود میشوند. از دیدگاه دیگر میتوان به در معرض آفتاب قرار گرفتن توجه کرد، که زیرانداز چوبی در زیرنور آفتاب در گذر زمان پوسیده میشود اما زیرانداز پلی استری مدت زمان بیشتری میتواند تحمل کند.

خرید آسان زیرانداز چادر مسافرتی

خرید آسان زیرانداز چادر مسافرتی

در زمان های قدیم برای خرید یک زیرانداز چادر مسافرتی باید به بازار مراجعه میکردیم اما امروزه در عصر مدرنیته خرید فروش محصولات به صورت اینترنتی صورت میگیرد و برای خرید یک زیرانداز مرغوب و با کیفیت به صورت خیلی آسان کافی است تلفن همراه خود را بردارید و با متصل شدن به شبکه اینترنت جهانی و سرچ زیرانداز چادر مسافرتی، به سایت شرکت مراجعه کرده و این محصول را به رنگ و طرح دلخواه خود خریداری کنید تا در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید. مزیت خرید از این طریق، بدین صورت است که هزینه ارسال و باربری و نگهداری را متحمل نخواهید شد و با قیمت مقرون به صرفه تری خریداری میکنید. این محصول را میتوانید از درون سایت در ابعاد گوناگون مانند 6 متری، 9 متری و 12 متری یا بیشتر سفارش دهید و طرح ها و مدل های دیگر این زیرانداز را در رنگ های متنوع مشاهده نمایید. روش دیگر خرید آسان زیرانداز چادر مسافرتی مراجعه حضوری به فروشگاه های عرضه کننده زیرانداز چادر مسافرتی است که به صورت خرده یا عمده میتوانید خریداری کنید .

توزیع کنندگان زیرانداز چادر مسافرتی

توزیع کنندگان زیرانداز چادر مسافرتی

توزیع کنندگان برتر زیرانداز چادر مسافرتی در اقصا نقاط کشور وجود دارند و این محصول را به صورت گسترده تولید و عرضه میکنند. توزیع کنندگان زیرانداز چادر مسافرتی از برترین متریال مورد استفاده در چادر مسافرتی بهره میگیرند و برای تولید انواع زیراندازها از مواد اولیه متنوع اعم از پلی استر و چوب و حصیر و برزنت و الیاف های ضخیم استفاده میکنند. بهتر است بدانید که توزیع کنندگان این محصول در سطح کشور به صورت گسترده مشغول به ارائه محصولات تولید شده با کیفیت هستند که از برترین تولیدات آنها میتوان به زیرانداز چادر مسافرتی اشاره کرد که با داشتن طرحی مناسب و استاندارد با الگوهایی اصولی توسط ماشین آلات مدرن صنعتی ساخته شده اند. این محصولات تماما تولید داخلی کشور عزیزمان ایران بوده و در نهایت رضایت بسیار زیادی برای خریدار داخلی و خارجی به ارمغان آورده است.
عرضه زیرانداز چادر مسافرتی پس از طی مراحل فرآیند تولید توسط شرکت تولیدی از طریق روش ها و راهکارهای حضوری و غیرحضوری به صورت زمینی و دریایی یا هوایی به اقصا نقاط کشور و جهان توزیع میشوند. این محصولات با داشتن تنوع بالا، زمینه را برای خرید مرتبط، به صورت حضوری و غیرحضوری به قیمت خرده و عمده فراهم ساخته است.

زیرانداز صادراتی

زیرانداز صادراتی

همان طور که در بخش های قبل گفته شد زیراندازها یکی از محصولات پرکاربرد هستند که در هر خانه به داشتن یکی ازآنها نیاز است تا در مکان های گوناگون به خصوص مسافرت ها و استفاده های دیگر کاربرد داشته باشد. متریال مورد نیاز برای تولید انواع زیراندازها با یکدیگر متفاوت است و زیراندازهایی با تنوع گسترده در رنگ و طرح و جنس تولید میشوند. زیرانداز چادر مسافرتی یکی از محصولات صادراتی است که توانسته است به خوبی خود را نشان دهد و مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

زیرانداز سفری اصل

زیرانداز سفری اصل

زیرانداز سفری در انواع مختلف در بازار توزیع میشوند اما زیرانداز سفری اصل، زیراندازی است که با داشتن ویژگی های مطلوب و فراوان بتواند سطح نیاز خواسته مصرف کننده را برآورده سازد. زیرانداز حصیری چادر مسافرتی در تنوع تولید و جنس حرف اول را زده و در بهترین و عالی ترین کارخانه های تولیدی در کشور عزیزمان ایران تولید میشوند که هدفشان در رضایت مشتری و مصرف کننده است. از انواع زیراندازها میتوان به زیرانداز سفری کوهنوردی فومی، زیرانداز حصیری پلاستیکی، زیرانداز حصیری چوبی، زیرانداز کوهنوردی، زیرانداز جاجیم، زیرانداز ضخیم و زیرانداز ضد آب و… اشاره کرد.

انواع زیرانداز

انواع زیرانداز

زیرانداز یک وسیله کاربردی برای همه خانواده ها و افراد جامعه است که در تمامی موقعیت ها بتوان از آن استفاده کرد. میتوان به انواع زیراندازها با انواع طرح ها در جنس های مختلف مانند پارچه ای، پنبه ای، نخی، برزنتی، حصیری، چوبی و… اشاره کرد که بر اساس استانداردهای جهانی تولید و به دست مصرف کنندگان میرسد. جهت اطلاع از انواع زیرانداز میتوانید به سایت شرکت زیرانداز چادر مسافرتی مراجعه کنید و انواع زیراندازها را با طرح و رنگ متفاوت مشاهده نمایید.

زیرانداز چادر سفری

این محصول با داشتن ویژگی های منحصر به فرد و استقامت بالا توانسته است یکی از زیراندازهای مناسب برای مسافرت ها باشد. زیرانداز چادر مسافرتی در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید میشود که این محصول ضخامت مناسبی دارد و میتوانید از آن در مکان های ناهموار و کوه ها استفاده کنید. این محصول برای مسافرت ها و ورزشکاران به خصوص کوهنوردان مناسب است زیرا زیرانداز مذکور وزن سبکی دارد و به راحتی توسط دسته هایی که بر رویش قرار داده شده قابل حمل خواهد بود.

مرجع عرضه زیرانداز چادر مسافرتی

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag