پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مرجع فروش پتو یک نفره تیسا شادیلون

مشهد شهری است که سوای از زیارت و سیاحت و داشتن جنبه توریستی، صنعتی بوده و کارخانه های متعدد نساجی و پتوبافی بسیاری در آن وجود دارد. کارخانه تولیدی پتو شادیلون نیز در این شهر قرار دارد. شرکت پتوی شادیلون امن ترین مرجع برای بافت، عرضه و فروش منسوجات و پتوهای این برند است. طراحی، بافت، رنگرزی، کنترل کیفی، بسته بندی و پخش پتوهای تولیدی خصوصا پتوهای یک نفره و دو نفره شادیلون صورت میگیرد که در زمره پرفروش ترین های این برند معتبر است. شادیلون دارای انواع و مدل های متنوعی در طراحی است که برخی از آنها عبارتند از: تیسا، روشا، چیکا، نیکا، آتیس و… که هر کدام بسیار زیبا و خوش بافت هستند به طوری که همواره در انتخاب دچار تردید و سردرگمی میشویم.
پتو کالایی ضروری و مورد نیاز است که علاوه بر گرمادهی، برای زیبا ساختن تخت خواب، اتاق یا مکانی به کار میرود که برای خواب و استراحت تعبیه شده است و تجربه خوابی آرام و لذت بخش را به ما هدیه میدهد. غالبا پتوها از نخ پنبه و الیاف مصنوعی مانند اکریلیک و پلی‌استر بافته میشوند. این نوع از پتوها بسیار گرم، نرم‌ و سبک هستند که نسبت به پتوهای پشمی، پرز کمتری دارند.

پتوهای برند شادیلون در انواع مختلفی طراحی و تولید میشوند. نام یکی از انواع مختلف آن پتوی تیسا است که قیمتی بسیار مناسب دارد به طوری که عموم مردم توان خرید حداقل یکی از آن را دارند. شما میتوانید این نوع از پتوهای شادیلون را از مراکز و نمایندگی های مختلفی که در سراسر ایران و در سطح شهرهای مختلف وجود دارند خریداری نمایید. کیفیت بسیار بالا و مواد اولیه مرغوبی که در ساخت و تولید پتوی تیسا از برند شادیلون به کار رفته است آن را به یک قطب مهم اقتصادی در کشور تبدیل کرده است و کشورهای زیادی به ویژه کشورهای همسایه سالانه درخواست های زیادی برای واردات پتوی تیسا از برند شادیلون دارند.
پتوهای تیسا خود انواع مختلفی دارند، مانند: گل برجسته، مسافرتی، نوزادی و… این پتوها را میتوانید به صورت عمده و تکی از نمایندگی های فروش یا سایت های معتبر اینترنتی خریداری نمایید.

پتو تیسا قلبی
اینک تعدادی سوال که ممکن است برای شما عزیزان پیش بیاید:
– راه کارهای آشنایی بیشتر با پتوی شادیلون تیسا چیست؟
– از پتوی شادیلون پشمی چه میدانید؟
– از انواع پتوی سفری چه میدانید؟
– آشنایی با پتوی شادیلون طرح فانتزی چگونه میسر است؟
– عرضه مستقیم انواع پتوی یک نفره تیسا چگونه صورت میگیرد؟
– توزیع کنندگان انواع پتوی یک نفره تیسا کدام اند؟
– خرید مستقیم انواع پتوی یک نفره تیسا چگونه امکان پذیر است؟
پس لطفا با ما همراه باشید!

آشنایی بیشتر با پتوی شادیلون تیسا

آشنایی بیشتر با پتوی شادیلون تیسا

همان طور که قبلا اشاره کردیم پتوی تیسا یکی از انواع مختلف پتوهای برند شادیلون است. این پتوها جزو پتوهای مسافرتی دسته بندی میشوند و به دلیل وزن و حجم کمی که دارند جا به جایی و حمل و نقل آنها به سادگی میسر است. پتوهای تیسا در دو سایز مختلف یک نفره و دو نفره به فروش میرسند و همان طور که از نامش پیداست پتوهای یک نفره مناسب برای استفاده یک نفر و پتوهای دو نفره تیسا قابل استفاده برای دو نفر است. پتوهای یک نفره تیسا در ابعاد 220 در 150 سانتی متر و همچنین با وزنی معادل 1500 گرم تولید و عرضه میشوند. از آنجا که در ساخت و تهیه پتوهای شادیلون یک نفره مدل تیسا الیاف کمتری به کار رفته، ضمن اینکه قیمت پایین تری دارند از فروش بیشتری نیز نسبت به پتوهای شادیلون تیسا دو نفره برخوردار اند.
الیاف و مواد اولیه ای که در تهیه و تولید پتوهای شادیلون تیسا به کار رفته اند، از جنس پلی استر مرغوب و درجه یک هستند. نکته دیگری که باید در خصوص پتوهای شادیلون تیسا خاطر نشان شویم این است که این نوع پتوها از نوع یک لایه است. پتوهای شادیلون مدل تیسا در کارتن های 16 عددی بسته بندی شده اند و در نمایندگی های فروش شادیلون قابل عرضه هستند. این نوع پتوها علاوه بر اینکه دارای رنگ بندی کامل و متنوعی هستند، در دو طرح کلی تک رنگ و چند رنگ به فروش میرسند.

پتو تیسا الوان

ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد پتوی شادیلون تیسا

عرضه مستقیم انواع پتوی یک نفره تیسا

بدیهی است که خرید مستقیم از کارخانه واسطه های فروش را حذف میکند و بسیار مقرون به صرفه است چراکه وجود واسطه های فروش در عرضه هر محصولی باعث افزایش قیمت آن محصول میشود، زیرا هر واسطه ای از فروش محصول، انتظار دارد سود قابل ملاحظه ای داشته باشد؛ اما خرید از کارخانه دارای مزایای بسیاری از جمله صرفه جویی در زمان و هزینه ها است و از طرفی دست دلالان سودجو را کوتاه میکند که بدون شک اینان حضور موثری هم در بازار ندارند.
شرکت دیبافت کالا از عرضه کنندگان مستقیم پتوهای شادیلون، خصوصا انواع پتوی یک نفره تیسا است. این فروشگاه با داشتن مدیریت مجرب و نیروهای زبده و کارآزموده بهترین خدمات و مشاوره را به مشتریان عزیز در راستای داشتن خریدی ایمن و مطمئن ارائه میدهند.

ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد پتوی شادیلون تیسا

• بافتی محکم دارد و از این جهت از دوام و ماندگاری مطلوبی برخوردار است.
• رنگی ثابت دارند و هنگام شست و شو و نگهداری رنگ پس نمیدهند.
• به دلیل اینکه در ساخت و تولید پتوی شادیلون تیسا از الیاف طبیعی و درجه یک استفاده شده است، این پتوها ضد آلرژی و حساسیت پوستی و اگزما بوده و بسیار مورد پسند افرادی است که در گروه پوست حساس گروه بندی میشوند.
• لبه دوزی و حاشیه بندی این نوع پتوها به طرز محکمی انجام شده است و دوختی مناسب دارد.
• بسیار نرم و سبک بوده و از این جهت جا به جایی و حمل و نقل آنها بسیار ساده است.
توجه داشته باشید که نمیتوان قیمت ثابت و معینی را برای پتوی شادیلون تیسا عنوان کرد و عوامل بسیار متعددی قیمت نهایی پتوی تیسا از برند شادیلون را تحت تاثیر خود قرار میدهد؛ مثلا اینکه شما ابعاد یک نفره آن یا دو نفره آن را سفارش میدهید، میتواند یکی از عوامل تأثیر گذار روی قیمت نهایی پتوی تیسا از برند شادیلون باشد. یکی دیگر از عواملی که منجر به تغییر قیمت پتوهای شادیلون تیسا میشود، تعداد سفارش مشتری است به این صورت که اگر خریدار محترم پتوهای شادیلون تیسا را به صورت تکی سفارش دهد، طبیعتا باید مبلغ بیشتری بپردازد نسبت به حالتی که به سفارش عمده و انبوه این محصول اقدام میکند. حال در نظر بگیرید اگر این سفارش عمده و انبوه به صورت بدون واسطه نیز انجام شود، دو چندان به نفع مشتری خواهد بود! چون کاهش واسطه های فروش موجب کاهش چشم گیر مبلغ پرداختی و هزینه میشود.

از پتو شادیلون پشمی چه میدانید

از پتو شادیلون پشمی چه میدانید

قبل از پرداختن به موضوع اصلی باید بدانید که خرید پتوی شادیلون پشمی از تیم پر قدرت دیبا بافت امکان پذیر است و شما میتوانید علاوه بر خرید و سفارش آنلاین محصولات کالای خواب از قیمت روز و لحظه ای انواع پتوها از جمله پتوی شادیلون پشمی مطلع شوید. پس کافی است که شما از محصولات تولیدی دیبا بافت دیدن نمایید، سفارشات خود را ثبت کرده یا با مشاوران فروش ما در تماس باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما را پیگیری کنیم و پاسخگوی شما باشیم.

صحبت از پتوی پشمی نا خودآگاه ذهن ما را به سمت و سوی فصول سرد سال از جمله زمستان میکشاند اما به این نکته توجه داشته باشید که امروزه این پتو، پتویی استراتژیک و کاربردی برای سایر فصول معتدل نیز است. پتوی شادیلون پشمی با وجود اینکه خاصیت گرمایی بسیار زیادی دارد، اما در مقابل از قابلیت تنفسی چشمگیری هم برخوردار است. به گونه ای که مانع از تعریق و رطوبت بستر خواب میشود. خوب است این نکته را هم بدانید که یکی از تجهیزات و وسایل ضروری ارتش های بزرگ جهان، پتوی پشمی بوده است. کالای خواب دیبا بافت علاوه بر تضمین کیفیت محصولاتی که عرضه میکند، بلکه تمامی قیمت هایی که ارائه میکند کاملا واقعی است. اگر پتوی پشمی از پشم مصنوعی ساخته شده باشد، دارای الیاف زبر تری بوده، اما اگر الیاف تشکیل دهنده آن از پشم طبیعی باشد نرم تر است.

پتو با الیاف طبیعی
یکی دیگر از تفاوت های مصنوعی یا طبیعی بودن پشم، سوزاندن آنها است! اگر الیاف به کار رفته در ساخت و تولید پتوی شادیلون پشمی، پشم مصنوعی باشد پس از سوزاندن به شکل گلوله های پلاستیک در میآیند، اما در صورتی که پشم طبیعی باشد پس از سوزاندن علاوه بر اینکه پشم سوخته شده پودر میشود بلکه بویی مشابه با بوی موی سوخته شده از آن به مشام میرسد. اگر بخواهیم ویژگی های بارز پتوی شادیلون پشمی از نوع مسافرتی را به اختصار و اجمال معرفی کنیم باید بگوییم که پتویی است بسیار ارزان و سبک به گونه ای که حمل و نقل آن به سادگی امکان پذیر است، ضمن اینکه تار و پودهای آن از الیاف طبیعی پشم به صورت ظریف تری ساخته شده است. توجه داشته باشید که پتوی شادیلون پشمی مدل مسافرتی طرفداران خاص خود را دارد و میتواند تجارتی پر رونق و پر سود را برای شما ایجاد کند.
همان طور که میدانید لازمه پشت سر نهادن فصل سرما، داشتن یک پتوی پشمی مناسب است که ضمن ایجاد گرمای بسیار شما را از سرما حفظ کند. صنعت های پویا و فعال نساجی در سطح کشور امروزه با توجه به نیازهای بیش تری که به پتوهای شادیلون پشمی احساس میشود، توانسته اند حجم تولیدات خود را در این زمینه بالا برده و به خوبی پاسخگوی نیازهای مردم جامعه باشند. محصولاتی که از پشم گوسفند تهیه میشوند شامل لباس، شال و پتو مناسب استفاده در مناطق سردسیر و با آب و هوای سرد است. البته توجه داشته باشید که برای بافت پتوهای پشمی از برند شادیلون پشم های متفاوت و مختلفی به کار میروند که بهترین و مرغوب ترین نوع آن پشم گوسفندی سفید با الیاف بلند است. استفاده از پشم گوسفندی درجه یک و ممتاز علاوه بر اینکه کیفیت پتوی شادیلون پشمی را تضمین میکند، بلکه دست تولید کنندگان را در زمینه انتخاب طرح و رنگ های پتو نیز باز میگذارد و تولید کنندگان و طراحان پتو میتوانند پتوهای مختلفی در رنگ های تیره و روشن و طرح های چهار خانه و طرح دار تولید کنند. علاوه بر این کیفیت مواد پشم گوسفندی به کار رفته تأثیر بسزایی در میزان نرمی پتوی حاصله دارد.
استفاده از محصولات پشمی میتواند انسان را از بیماری های شایعی همچون ذات الریه، سرما خوردگی و آنفولانزا حفظ کند.

از انواع پتوی سفری چه میدانید

از انواع پتوی سفری چه میدانید

همان طور که قبلا اشاره کردیم پتو جزو جدایی ناپذیر از زندگی انسان است و وسیله ای ضروری و شخصی. بنابراین مانند هر وسیله شخصی دیگری باید هر پتو مختص به یک فرد مجزا باشد. بسیاری از افراد هستند که علاوه بر فصول سرد سال مانند زمستان و پاییز بلکه در فصول گرم سال مانند تابستان و بهار نیز نمیتوانند بدون داشتن یک رو انداز مناسب به خواب بروند، از این رو پتوهای مسافرتی برای این دسته از افراد طراحی و تولید شده اند.
یکی از انواع مختلف پتو، پتوی مسافرتی است که با توجه به متقاضیان زیادی که دارد توسط تولیدی های مختلف در سطح ایران به صورت عمده و انبوه و البته در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید میشود. پتوی مسافرتی یا همان پتوی سفری همان طور که از نامش پیدا است مناسب سفر بوده و این ویژگی از این پتوها ایجاب میکند که بسیار سبک و کم حجم باشند تا در هنگام سفر به راحتی جا به جا و حمل و نقل شوند ضمن اینکه فضای کمی را اشغال کنند. معمولا مواد اولیه تشکیل دهنده پتوهای سفری از الیاف مصنوعی بوده و در سطح خود پرزهایی دارند. پتوهای سفری جزء پتوهای ارزان قیمت دسته بندی میشوند و البته بیان این نکته حائز اهمیت است که بدانید نمیتوان گفت این پتوها از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند.
پتوهای مسافرتی موسوم به پتوهای سفری از قیمت بسیار مناسب و ارزانی برخوردار اند، به گونه ای که عموم مردم توان خرید حداقل یکی از آن را دارند. انواع پتو مسافرتی پشمی، ارگانیک و پنبه ای گونه های مختلفی از انواع پتوی سفری است که در ادامه مختصرا و به صورت اجمالی ویژگی های منحصر به فرد آنها را بر میشماریم.

پتو فانتزی تیسا
– پتو مسافرتی پشمی: برای دسته ای از افراد که میانه خوبی با سرما ندارند، پتو مسافرتی پشمی بسیار مورد پسند آنها خواهد بود چراکه پشم خاصیت گرمایی بسیار زیادی دارد و توانایی این را دارد که گرمای بدن انسان را در خود نگه دارد و از بیرون رفتن آن به خارج از پتو جلوگیری به عمل آورد. همان طور که از نامش پیدا است پتوهای مسافرتی پشمی از الیافی طبیعی همچون پشم گوسفند تهیه شده اند و در طراحی و تولید آنها الیاف مصنوعی و پلی استر استفاده نمیشود. یک عامل که منجر به نرمی پتو میشود، پلی استر به کار رفته در ساخت و تولید آن است. اما پتوی مسافرتی پشمی فاقد پلی استر بوده، از نرمی مطلوب و آنچنانی برخوردار نیست؛ از این رو برای افرادی که دارای پوستی نازک و حساس هستند مانند کودکان، استفاده از پتوی مسافرتی پشمی توصیه نمیشود.
– پتو مسافرتی ارگانیک: پتوهای سفری ارگانیک از الیاف طبیعی پنبه تهیه شده اند و طبیعتا از قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع پتوهای سفری برخوردار اند. این دسته از پتوهای سفری برای گروهی از افراد توصیه میشود که دچار اگزما، آلرژی و حساسیت پوستی هستند.

پتو مسافرتی پنبه ای
– پتو مسافرتی پنبه ای: این دسته از انواع پتوهای سفری جنسی ترکیبی دارند به این منظور که الیاف تشکیل دهنده آنها ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی است. توجه داشته باشید که در بازار خرید و فروش پتوها، پتوهایی که الیاف تشکیل دهنده آنها 100 % از پنبه خالص باشد بسیار کمیاب بوده و به ندرت پیدا میشوند. پتو مسافرتی پنبه ای ضمن اینکه از لطافت و نرمی فوق العاده ای برخوردار اند، بلکه خاصیت گرمایی بسیار زیادی دارند و میتوانند گرمای بدن انسان را در خود حبس کنند. این دسته از پتوها نسبت به پتو مسافرتی پشمی پرز کمتری دارند و برای چهار فصل مناسب اند؛ یعنی برای فصول سرد سال مانند زمستان و پاییز به عنوان یک وسیله گرم کننده و در فصول گرم سال مانند تابستان و بهار به عنوان یک رو انداز مناسب به کار میروند.
در ادامه نکاتی را شرح خواهیم داد که توجه به آنها و رعایت شان هنگام خرید پتو سفری الزامی است و به شما در انتخاب صحیح تر کمک شایانی میکند. توجه کنید که پتو قابلیت شست و شو را داشته باشد: از آنجا که پتوها به ویژه پتوهای سفری در معرض تماس با بدن انسان هستند، برای رعایت بهداشت فردی و عمومی باید در هفته حداقل یک بار شسته شوند؛ بنابراین پتویی مناسب خرید است که روی برچسب مراقبتی آن عبارت قابل شست و شو درج شده باشد. شما میتوانید پتوهایی که قابل شستن هستند را به دو صورت دستی یا به کمک ماشین لباس شویی بشویید.
به طرح و رنگ پتوی مد نظرتان توجه کنید: چراکه طرح و رنگ ظاهری پتو میتواند به صورت مستقیم روح و روان انسان را تحت تاثیر خود قرار دهد. بنابراین اگر هدف شما تجربه کردن خوابی پر از آرامش است به شما توصیه میکنیم به هیچ وجه پتوهایی با رنگ های تند و تیز را انتخاب نکنید زیرا آرامش شما را به هم میزنند. انتخاب پتوهایی با رنگ های ملایم مانند صورتی روشن، گل بهی، سبز روشن، لیمویی و… به طور کلی رنگ های پاستیلی میتواند خوابی پر از آرامش خاطر را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر هدف شما خرید پتو سفری برای کودکتان است، باز هم همین امر صدق میکند و باید از خرید پتوهایی با طرح های کارتونی خطرناک اجتناب کنید.
بر اساس نیاز و میزان بودجه تان خرید نمایید: همان طور که قبلا اشاره کردیم پتوهای سفری در انواع و برندهای متنوعی طراحی و تولید میشوند و همین امر منجر به تفاوت قیمت ها شده است. در خرید هر نوع محصولی از جمله پتو که جزئی از محصولات کالای خواب است، قیمت یک پارامتر مهم برای خریداران بوده است. به گونه ای که گاهی اوقات در اثر به توافق نرسیدن سر قیمت، یک معامله لغو شده است. بنابراین شما باید مطابق با میزان بودجه تان و میزان هزینه ای که میخواهید بپردازید، باید یک برند از پتوهای سفری را انتخاب کنید که با میزان پول شما هماهنگی و هم خوانی داشته باشد. قبل از خرید باید سایز پتویی را که میخواهید خریداری نمایید تعیین کنید: پتوهای سفری در سه سایز مختلف یک نفره، دو نفره و کودک عرضه میشوند که شما میتوانید مطابق با نیازتان به خرید آنها اقدام کنید.

آشنایی با پتوی شادیلون طرح فانتزی

آشنایی با پتوی شادیلون طرح فانتزی

پتوی شادیلون فانتزی به دو دلیل در میان مردم از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. اول اینکه در ساخت و تولید آن تمامی استانداردها رعایت شده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. دوم اینکه وجود طرح و رنگ های جذاب روی آن افراد بسیاری را به خود جذب کرده است و مورد پسند اکثر متقاضیان و خریداران واقع شده است. شما میتوانید پتوی شادیلون طرح فانتزی را در مراکز توزیع و نمایندگی های فروش کالای خواب تهیه کنید. پتوی شادیلون فانتزی یکی از انواع مختلف پتوهای برند شادیلون است و مناسب استفاده در فصل زمستان است. ویژگی های طرح فانتزی پتوی شادیلون
پلی استری که در تهیه و تولید پتوی شادیلون طرح فانتزی به کار رفته است، آن را به پتویی ایدئال تبدیل کرده است که از لطافت و نرمی فوق العاده ای برخوردار است. پتوی شادیلون فانتزی در دو سایز تک نفره و دو نفره به فروش میرسد که نوع دو نفره آن پر فروش تر است. ویژگی بارز پتو شادیلون طرح فانتزی این است که قابلیت شستن در ماشین لباس شویی را دارد.

عرضه مستقیم انواع پتوی یک نفره تیسا

عرضه مستقیم انواع پتوی یک نفره تیسا

خرید کارخانه ای و مستقیم از آنجا که واسطه های فروش را حذف میکند، میتواند برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد چراکه وجود واسطه های فروش در خصوص عرضه هر محصولی باعث افزایش قیمت آن محصول میشود، چون هر واسطه ای از فروش محصول انتظار درآمد زایی و سود را دارد؛ اما خرید از درب کارخانه و به صورت مستقیم این مزیت را دارد که باعث میشود هزینه های شما مقرون به صرفه شود و هزینه کمتری را بپردازید.

توزیع کنندگان انواع پتوی یک نفره تیسا

توزیع کنندگان انواع پتوی یک نفره تیسا

پتوی یک نفره تیسا را میتوان به دو صورت تکی و عمده خریداری کرد. برای خرید انبوه و عمده این پتو در سراسر ایران نمایندگی های پخش فعالی وجود دارد که خدمات را به شما عزیزان ارائه میدهند. خرید عمده نسبت به خرید تکی مزایای بیشتری دارد مثلا واسطه های فروش کم شده و این منجر به کاهش هزینه میشود. در سراسر کشور نمایندگی های این برند در سطح شهرهای مختلف در حال فعالیت هستند و شما میتوانید با مراجه به این نمایندگی ها خرید خود را به قیمت کارخانه و بدون واسطه انجام دهید. خرید پتوی یک نفره تیسا به صورت های جزئی و عمده انجام میشود. نمایندگی های پخش فعالی برای خرید انبوه و عمده این پتو در کشور وجود دارد که با آسودگی خیال میتوانید به سراغ آنها بروید. قاعدتا خرید عمده نسبت به خرید تکی مزایای بیشتری مثل حذف واسطه های فروش و نهایتا کاهش هزینه دارد. شما میتوانید با مراجه به یکی از این نمایندگی ها خرید خود را به قیمت کارخانه و بدون واسطه انجام دهید.

سخن پایانی

به پایان این مقاله رسیدیم و در آخر از تک تک شما عزیزان سپاسگزاریم که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید و وقت گرانبهای خود را در اختیار ما گذاشتید. امیدواریم این مقاله برای شما کارآمد بوده و توانسته باشیم پاسخگوی شما باشیم تا بتوانید با استفاده از عنوان هایی که در این مقاله شرح داده شد، بهترین انتخاب را در زمینه انتخاب انواع پتوی تک نفره تیسا داشته باشید.

مرجع فروش پتو یک نفره تیسا

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. سلام من از شما خرید کردم و از فروش پتو های شما راضی هستم.
    این پتوها خیلی گرم و نرم هستن و همه مشتریانم از این کالا رضایت کامل رو دارن.
    ممنونم از پشتیبانی و جوابگویی خوبتان.

      1. با سلام و خسته نباشید
        ممنونم از ابراز رضایت شما
        انشالله در آینده بتوانیم خدمات بهتری رو به شما مشتریان عزیز ارائه بدیم
        منتظر خریدهای بعدی شما هستیم

          1. دیدگاه های نوشته

            محمودی می گویند:

            بسته بندیش خیلی خوبه

            • شماره همراه: ۰۹۹۴۰۴۵۷۸۲۰
      2. دیدگاه های نوشته

        منا نیک مانده می گویند:

        سلام خدمت شما ، مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود حتی اگر کسی قصد خرید هم نداشته باشد فقط با مطالعه مقالات سایت شما اطلاعات بسیاری کسب میکند. لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید.ممنونم از سایت کاملتون.

        • شماره همراه: 09015153377
      3. دیدگاه های نوشته

        کیمیا غلامی می گویند:

        تو خریدش شک نکنید، هیچ جا با این قیمت، محصولی با این کیفیت و زیبایی پیدا نمی کنید. من خریدم و پیشنهادش می کنم.

        • شماره همراه: 09112340427
      4. سلام و خسته نباشید. من از شما خرید کردم و از فروش پتو های شما راضی هستم.
        این پتوها خیلی گرم و نرم هستن و همه مشتریانم از این کالا رضایت کامل رو دارن.
        ممنونم از پشتیبانی و جوابگویی خوبتان.

        • شماره همراه: ۰۹۳۸۱۰۹۷۹۶۵
      5. دیدگاه های نوشته

        جاوید راضی می گویند:

        مطالب سایت شما بسیار عالی بود. از مجموعه شما محصول رو خرید کردم و از کیفیت و قیمت ارائه شده راضی بودم.

        • شماره همراه: 09214890439
      6. دیدگاه های نوشته

        حسین حیدری می گویند:

        لطفا قیمت محصولات تون را برام بفرستید
        حیدری هستم عمده فروشی پتو و روبالشتی و زیرانداز و …. در بندر گناوه.

        • شماره همراه: 09172362100
      7. دیدگاه های نوشته

        محمودی می گویند:

        سلام انواع این پتوها خیلی زیباست

        • شماره همراه: ۹۹۴۰۴۵۷۸۲۰
      8. دیدگاه های نوشته

        محمودی می گویند:

        سلام یک نفره طرح های زیبایی داشت من خوشم آمد امیدوارم شما از خریدتان راضی باشید

        • شماره همراه: ۹۹۴۰۴۵۷۸۲۰
      9. دیدگاه های نوشته

        محمودی می گویند:

        رنگ زیبایی داره که که خوشم اومد

        • شماره همراه: ۹۹۴۰۴۵۷۸۲۰
      10. دیدگاه های نوشته

        نامور می گویند:

        پتوی تیسا پتوی بسیار خوبی هست

        • شماره همراه: ۰۹۹۴۰۴۵۷۸۲۰
      دیبافت
      مقالات
      محصولات
      جستجو
      Explore
      Drag