پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مرکز خرید پارچه دورس ملانژ کجراه

برای سفارش و خرید پارچه دورس ملانژ کجراه به وب سایت مرکز عرضه پارچه ملانژ لاکرا مراجعه نمایید، پارچه دورس در واقع نوعی پارچه ی پنبه ای ضخیم است و به همین دلیل از این پارچه برای دوخت هودی و تیشرت های دورس آستین بلند استفاده می شود.
پارچه دورس به نام های دیگر مانند پارچه ملانژ و یا پارچه لاکرا نیز خوانده می شود و این پارچه به دلیل وجود خطوط کجراه از جنس بافت دورس ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارد و از محدود پارچه های زمستانه ای است که دارای رنگ بندی کامل می باشد.مرکز خرید پارچه دورس ملانژ کجراه

مشخصات مهم پارچه ملانژ لاکرا

مشخصات مهم پارچه ملانژ لاکرا از مشخصات مهم پارچه کجراه ملانژ لاکرا می توان به وجود خطوط مورب بر روی سطح پارچه اشاره کرد و این خطوط ظاهر پارچه را زمستانه تر نشان می دهند و این پارچه برای دوخت کش بافتی بسیار مناسب است و به همین دلیل لباس های دوخته شده با پارچه دورس آستین های کش بافت دارند.

از دیگر مشخصات مهم پارچه دورس می توان به وجود الیاف و نخ های پنبه ای در قسمت پشت پارچه اشاره کرد و این الیاف میزان گرم بودن پارچه را چند برابر می کنند و به همین دلیل هودی ها و تیشرت های دورس بسیار نرم و لطیف هستند.

دورس ملانژ از جمله پارچه ها مقاوم به شمار می آید و این پارچه در اثر شست و شوی مداوم کش نخواهد آمد و تار و پودش پوسیده نمی شوند و به همین دلیل پارچه های ملانژ لاکرا گزینه ی بسیار خوب و مناسبی برای دوخت لباس های ورزشی ورزشکاران هستند.

پارچه ملانژ نوعی پارچه ی بسیار خوش فرم است و برای دوخت شلوار اسلش و شلوارهای گت دار مناسب می باشد و درصد پلاستیک و الیاف غیر طبیعی به کار رفته در این پارچه بسیار کم و حدود 10 درصد است و به همین علت پارچه های دورس پس از شست و شو به سرعت خشک می شوند.

قیمت انواع پارچه دورس ملانژ کجراه

قیمت انواع پارچه دورس ملانژ کجراه پارچه ملانژ کجراه نوعی پارچه ی ماشین بافت است و برای تولید این پارچه نخ ها پنبه ای را به کمک ماشین به یکدیگر می بافند و قیمت این پارچه به میزان گرم و درصد نخ پنبه ی به کار رفته در تولید آن بستگی دارد و هر چه که درصد پنبه ی این پارچه ها بالاتر باشد از قیمت بیشتری برخوردار هستند.
پارچه دورس انواع مختلفی دارد و به صورت 2 درصد و 3 درصد پنبه در بازار موجود می باشد و از این پارچه برای دوخت شلوارهای گرم نیز استفاده می شود و برای اطلاع از قیمت پارچه ملانژ و سفارش توپ این پارچه با کیفیت به وب سایت عرضه انواع پارچه دورس مراجعه نمایید.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag