پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مرکز سفارش پتو شادیلون مدل آتیس

مرکزسفارش انواع پتو شادیلون مدل آتیس از معتبرترین و به روز ترین مراکز فروش پتو رشت، پتو سربازی مینک، پتو گلبافت عمده و… است که افراد مختلف با خرید عمده یا جزئی هر یک از آنها از طریق سایت یا حضوری می توانند در عرصه های بین المللی هم وارد شوند و اقدام به خرید و فروش آنها کنند. در صورتی که انوع پتو شادیلون یا هر نوع پتوی دیگری را مد نظر داشته باشید میتوانید از طریق این مجموعه خرید کلی و جزئی داشته باشید.

بررسی انواع پتو از نظر نوع بافت

بررسی انواع پتو از نظر نوع بافت

محصولات اتاق خواب از وسایل مهم در زندگی است. از این میان پتوها از جمله وسایلی هستند که در طول شبانه روز به مراتب زیاد مورد استفاده قرار میگیرد و بر اساس سلیقه و بودجه و متناسب با محیط مورد نظر، مورد استفاده قرار میگیرند. پتوها به دلیل مصرف روزانه و نیاز به شست و شوی مکرر باید از جنس خوب، کیفیت مطلوب، تنوع طرح ورنگ بالا برخوردار باشند. همچنین برای زیباسازی و دادن چهره ای زیبا به اتاق خوابتان میتوانید از پتوهای زیبا و متنوع بر روی تخت به عنوان روتختی استفاده کنید. پتوهای موجود در بازار مانند پتو شادیلون مدل آتیس از نظر طرح و رنگ متنوع هستند و مرکز سفارش پتو شادیلون مدل آتیس انواع مختلف این نوع پتو و هر نوع پتوی دیگری را در زمره فعالیت خود دارد. از نظر بافت پتوهای موجود در بازار دارای موارد زیر است:
بافت حرارتی پتو شادیلون مدل آتیس: معمولا برای تولید پتوهای نخی استفاده میشود و امکان عبور جریان هوا را از خود به بافت پارچه میدهد.
کشبافت: این نوع پتوها بیشتر از پشم یا الیاف مصننوعی تولید میشوند. گرم و راحت بودن و سنگینی از ویژگی بارز این نوع پتوها است.
دوخته پتو شادیلون مدل آتیس: دارای پارچه روکش است که لایه داخلی برای اینکه داخل پتو جا به جا نشود، دور دوزی میشود.

نکاتی کلیدی درباره خرید پتو

نکاتی کلیدی درباره خرید پتو پتو شادیلون مدل آتیس

برای خرید پتو شادیلون مدل آتیس خوب و مرغوب باید به نکات مختلفی توجه کرد زیرا پتو از جمله کالاهایی است که در طول شبانه روز به طور مکرر مورد استفاده قرار میگیرد و باید ویژگی های خوب و مطلوبی داشته باشد. امروز با توجه به تنوع زیاد پتوها در بازار برای خرید، سردرگمی خاصی ایجاد میشود و از بین آن همه طرح و رنگ به سختی میتوان تصمیم نهایی را گرفت و در یک نگاه کلی میتوان گفت که ویژگی یک پتو خوب این است که پرزهای آن دارای استقامت متعادل باشند و با یک کشش ساده با دست، از پتو جدا نشوند. پرزهای آن به گونه ای باشد که اگر فشار دهیم سریع به حالت قبل برگردد. ضخامت آن متناسب با وزن آن است. تراکم پرزها در همه قسمت های پتو یکسان و یکنواخت بوده و زمینه پتو از لا به لای پرزها دیده نمیشود. رنگ آن در همه قسمت ها یکسان و اختلاف نداشته باشد. اندازه چهار گوشه و اضلاع آن یکسان و منظم است. دوردوزی آن سالم و رنگ آن متناسب با زمینه پتو است. اما در نگاهی ریزبینانه تر و جزئی تر میتوان به مواردی دیگر نیز تحت عنوان ویژگی های یک پتو خوب اشاره نمود از جمله اینکه دارای آرم و نشان استاندارد، قیمت متناسب و با کیفیت باشد، به خوبی گرما را در خود حبس کند و نرم و لطیف باشد، دارای جنس با دوام و مرغوب بوده و حساسیت ¬های پوستی و تنفسی ایجاد نکند، وزن آن متناسب، دارای طرح زیبا، خلوت و جذاب و قابلیت شست و شو دستی و ماشینی را داشته باشد، دارای رنگ دلنشین باشد چراکه از نظر روان شناسی پتو به عنوان کالایی مورد نیاز برای خواب، باید رنگ و طرحی زیبا وآرامش بخش داشته باشد تا خوابی راحت وآسوده داشته باشیم، اندازه آن مناسب قد فرد و مکان مورد استفاده باشد. مثلا اگر قرار است پتو را به عنوان روتختی نیز استفاده کنید باید سایز آن را در نظر بگیرید، ثبات رنگ و اندازه را پس از شست و شو داشته باشد، برای کودکان دارای رنگ های شاد و مفرح و فاقد طرح حیوانات ترسناک و شخصیت های کارتونی خشن باشد، رنگ آن متناسب با سایر بخش های اتاق خواب و دکوراسیون اتاق خواب باشد. مرکز سفارش پتو شادیلون مدل آتیس انواع مختلف این نوع پتو و هر نوع مدل دیگری از پتوهای موجود در بازار مانند پتو سربازی مینک را عرضه کرده و برای دریافت نکات مهم برای انتخاب و خرید انواع پتو و همچنین پتو شادیلون مدل آتیس میتوانید با کارشناسان فروش آنها تماس بگیرید.

بررسی کیفیت جنس پتو گل برجسته

بررسی کیفیت جنس پتو  گل برجسته

تولید پتو گل برجسته از سابقه ای طولانی برخوردار است و مشتریان مخصوص به خود را دارد. این نوع پتو و همچنین پتو شادیلون مدل آتیس مانند هر کالای خواب دیگری خصوصیات ویژه و منحصر به فرد خود را دارد که آن را از دیگر مدل ها متمایز کرده است و از پر طرفدارترین پتوهای موجود در بازار محسوب میشود. پتو گل برجسته از زیبایی بصری خاصی برخورداراست و به دلیل برجسته بودن یک سری نقوش بر روی سطح پتو به این نام معروف است. قابلیت شست و شو دستی و همچنین در ماشین لباسشویی را دارد. یکی از بهترین ویژگی های این نوع پتو این است که رنگ دهی ندارد و بعد از شست و شو دچار افت کیفیت در رنگ نمیشود و همچنین آبرفت ندارد و سایز آن بعد از شست و شو تغییر نمیکند. پتو طرح برجسته دارای نقش و طرح متنوع و رنگ های زیبا است. بافت این نوع پتو نرم و لطیف است و پرزهای آن بلند بوده که این باعث استحکام آن و بالا بردن کیفیت پتو میشود. در سایزهای مختلف تولید شده از جمله پتو نوجوان دخترانه و پسرانه، پتو کودک و همچنین دارای نشان استاندارد است. برای استفاده بر روی تخت به عنوان روتختی نیز مناسب است. پتو شادیلون مدل آتیس عمده یکی از پرفروش ترین نوع این نوع پتو است. پتو گلبافت طرح برجسته یکی از جدیدترین پتوهای ایرانی است که تولید کنندگان متعددی اقدام به تولید و عرضه آن کرده اند. این نوع پتو در سایز بندی های مختلف مناسب نوزادان، کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تولید میشود. طرح های مورد استفاده بر سطح پتوهای گلبافت طرح برجسته هم کلاسیک هستند و هم مدرن که میتوان هر یکی از آنها را بر اساس سلیقه و بودجه خود انتخاب کرد. این نوع پتو از جمله پرفروش ترین پتوهای بازار ایران و خارج از مرزها محسوب میشود. ضخامت آن عالی است و گرمای مطلوبی را ایجاد میکند. در سایزهای مختلف تولید شده از جمله پتو گلبافت دخترانه و پسرانه، پتو گلبافت کودک و انواع پتو گلبافت بزرگسال که دارای نشان استاندارد نیز هستند. برای استفاده بر روی تخت به عنوان روتختی نیز مناسب است. مرکز سفارش پتو شادیلون مدل آتیس انواع مختلف این نوع پتو هر نوع پتو دیگری را عرضه میکند.

خرید بی واسطه پتو شادیلون مدل آتیس

خرید بی واسطه پتو شادیلون مدل آتیس

مراکز فروش و عمده فروشان انواع پتو شادیلون چون پتو شادیلون مدل آتیس، پتو گلبافت عمده و حتی فروش پتو رشت را در زمره فعالیت های خود دارند و به طور نسبتا زیاد و گسترده در سراسر کشور مشغول به فعالیت در این زمینه هستند و خرید بی واسطه و مستقیم پتو شادیلون مدل آتیس و دیگر مدل ها را میتوان به سهولت در رنگ های زیبا و کیفیت بالا از مرکز سفارش پتو شادیلون مدل آتیس و… انجام داد. قیمت های این کالا بسیار مناسب و حتی از قیمت های بازار آزاد هم مناسب تر است که البته این قیمت ها متناسب با کیفیت هر محصول است که خریدار با توجه به بودجه و سلیقه خود میتواند هر یک از این مدل ها را انتخاب و خریداری نماید. برای کسب اطلاعات در زمینه فروش پتو رشت، قیمت پتو شادیلون یک نفره و هر نوع پتو دیگری نیز میتوانید با کارشناسان فروش آنها تماس بگیرید.

پتو شادیلون مدل آتیس

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    رضایی می گویند:

    ممنونم بابت اطلاعات خوبی که در مورد انواع پتو ها روی سایتتون قرار دادید.

    • شماره همراه: 09130644390
  2. دیدگاه های نوشته

    کامور می گویند:

    پتوی شادیلون آتیس نرمه گرمه طرحش عالیه

    • شماره همراه: ۰۹۹۴۰۱۹۸۰۵۰
  3. دیدگاه های نوشته

    مریم حسینی می گویند:

    سلام وقت بخیر. این پتو شادیلون مدل آتیس چقدر زیبا و خوش رنگ محصولتون فوق العادست

    • شماره همراه: 09160943981
  4. دیدگاه های نوشته

    منا نیک مانده می گویند:

    با سلام و وقت بخیر ، خیلی نکات خوبی رو گفته بودید حتما برای خرید به آنها دقت میکنم ، ممنون از مشاوره ی بسیار کاملتون که قبل از خرید برای راهنمایی مشتریان در سایت درج کردید.حتما به همه ی اطرافیانم سایت خوبتونو پیشنهاد میکنم. ممنون از شما

    • شماره همراه: 09015153377
  5. دیدگاه های نوشته

    علی رضایی می گویند:

    من بارها ازتون خرید کردم و جای قدردانی داره کیفیت محصولاتتون بعد مدتی تغییر ندادین. بیشتر محصولات سایتتون گرفتم و امتحان کردم همه عالی بودن.

    • شماره همراه: 09112340427
  6. دیدگاه های نوشته

    حسینی می گویند:

    سلام خسته نباشید پتوی گلبافت جزو بهترین هاس. پرزدهی نداره و خیلی نرمه. برای سازمان های مختلف از دیبافت گلبافت رو تهیه کردم و همونی بود که میخواستیم.

    • شماره همراه: ۰۹۳۸۱۰۹۷۹۶۵
  7. دیدگاه های نوشته

    زیبا امجدی می گویند:

    . سلام و درود مطالب بسیار جالب و کارایی در این سایت خواندم و در ضمن با انجام خرید از این سایت محصولی با کیفیت و ارزان قیمت دریافت کردم. شما با خرید از این مجموعه کیفیت تضمین شده دریافت خواهید کرد.

    • شماره همراه: 09214890439
  8. دیدگاه های نوشته

    محمودی می گویند:

    سلام پتوی نرمی است من خوشم اومد.

    • شماره همراه: ۹۹۴۰۴۵۷۸۲۰
  9. دیدگاه های نوشته

    محمودی می گویند:

    رنگ بندیش عالیه طرحش هم خوبه

    • شماره همراه: ۹۹۴۰۴۵۷۸۲۰
  10. دیدگاه های نوشته

    محمودی می گویند:

    طرحش خیلی خوبه

    • شماره همراه: ۹۹۴۰۴۵۷۸۲۰
  11. دیدگاه های نوشته

    محمودی می گویند:

    طرحش خیلی قشنگ است

    • شماره همراه: ۹۹۴۰۴۵۷۸۲۰
  12. دیدگاه های نوشته

    محمودی می گویند:

    رنگ بندی هاش خیلی خوبه من خوشم اومد

    • شماره همراه: ۹۹۴۰۴۵۷۸۲۰
  13. دیدگاه های نوشته

    محمودی می گویند:

    طرح های زیبایی دارد

    • شماره همراه: ۹۹۴۰۴۵۷۸۲۰
  14. دیدگاه های نوشته

    محمودی می گویند:

    جنس زیبایی دارد

    • شماره همراه: ۹۹۴۰۴۵۷۸۲۰
    1. دیدگاه های نوشته

      ناشناس می گویند:

      من هم پتو های خوب با بهترین جنس و ارزان ترین قیمت دارم

    2. دیدگاه های نوشته

      نازنین علی نیا می گویند:

      سلام وقت بخیر به تمام دوستان عزیز
      ما فروش پتو های مسافرتی داریم با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفت لطفا به این شماره برای خرید پتو پیام بدین با تشکر
      ۰۹۱۱۳۱۰۷۱۸۵

      • شماره همراه: 09113107185
    3. دیدگاه های نوشته

      محمودی می گویند:

      جنس های خیلی زیبایی دارد

      • شماره همراه: ۰۹۹۴۰۴۵۷۸۲۰
    4. دیدگاه های نوشته

      محمودی می گویند:

      طراح خیلی قشنگ است

      • شماره همراه: ۰۹۹۴۰۴۵۷۸۲۰
    5. دیدگاه های نوشته

      ناشناس می گویند:

      این پتو بسیار نرمه و گرم هست

      • شماره همراه: ۰۹۹۴۰۴۵۷۸۲۰
    دیبافت
    مقالات
    محصولات
    جستجو
    Explore
    Drag