پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مرکز صادرات پتو گوسفندی تک نفره

پتو گوسفندی در سایز تک نفره به دلیل مزیت فراوانی که در بافت این نوع پتو وجود دارد باعث محبوبیت در صادرات و فروشگاه داخل قرار گرفته است.

با شنیدن نام پتو اولین مطلبی که به ذهن ما میرسد، یک خواب آرام و راحت است که مستلزم وسایلی نظیر پتو و راحتی بودن آن است، ممکن است در نگاه اول کمی بی تفاوت باشیم به این موضوع، اما پتوی نرم و با کیفیت مناسب و عالی میتواند یک خواب راحت را به ما ببخشد، زیرا یکی از عواملی است که باعث میشود خواب ما بهتر، راحت تر و البته کافی باشد تا پس از یک خواب مناسب بتوانیم به فعالیت روزمره خود به طور صحیح و باحوصله کافی بپردازیم.
عده ای بر این باورند پتو هرچه سنگین تر یا ضخیم تر باشد بهتراست؛ و عده ای هم بر نرم و نازک بودن پتو اصرار دارند، در این محتوا میخواهیم به این موضوع بپردازیم که کدام نوع پتو مناسب تر است و چرا ؟! پتوی گوسفندی تک نفره تقریبا یک نوع پتوی ضخیم محسوب میشود که اینک به تشریح عناصر سازنده پتوی گوسفندی و فواید آن بر خواب و بدن میپردازیم.

عرضه کنندگان پتو گوسفندی تک نفره

عرضه کنندگان پتو گوسفندی تک نفره

برای خرید هر مدل از انواع پتو گوسفندی تک نفره یا دو نفره کافی است به سایت ما مراجعه فرمایید. با مراجعه به سایت، شما میتوانید انواع مختلف پتوهای گوسفندی را از لحاظ طرح، رنگ، ابعاد، قیمت، کیفیت و… مقایسه کنید؛ به صورت یک انتخاب آگاهانه و درست خواهید داشت، همچنین با مراجعه حضوری به شرکت ما میتوانید از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

فروشندگان ویژه پتو گوسفندی تک نفره

فروشندگان ویژه پتو گوسفندی تک نفره

فروشندگان پتوهای گوسفندی به صورت عمده و تک در سراسر منطقه و سایت ها یافت میشود، اما با روند رو به افزایش و استقابل بی شمار هموطنان ازاین محصول، فروشندگان ویژه ای پا به این عرضه گذاشته و نه تنها بر اساس کیفیت بلکه بر اساس سلیقه شما و سایز مورد نظرتان، پتوی گوسفندی تک نفره را تولید و برای شما ارسال میکنند، از جمله شرکت هایی که پتوی گوسفندی تک نفره تولید میکنند سایت ما است.

توزیع کنندگان برتر انواع پتو گوسفندی تک نفره

توزیع کنندگان برتر انواع پتو گوسفندی تک نفره

پخش پتو گوسفندی تک نفره و دونفره وابسته به فعالیت های جهانی بوده که در این بین به نوع تجارت ها و دسترسی توده ای مخاطبان، توجهی ویژه داریم، با پوشش سراسری تمام مناطق و انتخاب برترین قیمت ها به نوعی از خریداران تقاضا داریم که برای دسترسی به هزینه های ارزان، تنها با ما همکاری کنند، در این میان برترین توزیع کنندگان سایت ما است که تقاضای جهانی و ویژه ای دارد.

دلیل محبوبیت پتو گوسفندی چیست

دلیل محبوبیت پتو گوسفندی چیست

اخیرا در سراسرجهان پتوی گوسفندی به عنوان بهترین پتوها برای یک خواب مناسب شناخته شده است؛ زیرا پتوی گوسفندی از پشم خالص گوسفندهای اصیل بافته میشود که گاهی اوقات موادی اعم از الیاف های ممتاز و مرغوب برای بهتر شدن و تنوع طرح های پتوی گوسفندی به کار میرود، زیرا با افزودن مواد دیگر به پشم خالص گوسفند در طرح ها و نیازهای ما و بسته به نوع سلیقه ما این پتوهای گوسفندی تولید میشوند؛ به همین دلیل و ویژگی های مذکور است که به عنوان یک نوع خاص و برتر شناخته شده و محبوب عموم گردیده است.
طراحی متنوع و زیبای این پتوها باعث گردیده تا با هر سلیقه و دیدگاهی مناسب به نظر رسد و همگان را شیفته خود کرده است، به طوری که بسیاری به این نوع پتو یعنی پتوی گوسفندی روی آورده اند، پتوی گوسفندی در انواع تک نفره و دو نفره یا چند نفره در بازار موجود است، به صورت کلی گزینه های مذکور باعث شده است پتوهای گوسفندی، پتوهایی منحصر به فرد باشند، ویژگی ها و خواص پتوی گوسفندی را تقریبا هیچ پتوی دیگری ندارد، از این پتو برای هدیه دادن به نو عروسان و جهیزیه آنها استفاده میگردد.

اگر حساسیت پوستی دارید پتو ارگانیک بخرید

اگر حساسیت پوستی دارید پتو ارگانیک بخرید

اگر حساسیت پوستی دارید از پتو ارگانیک استفاده کنید! زیرا پتوهای گوسفندی تک نفره از پشم خالص گوسفند استفاده میشوند، همین امر باعث میگردد تا برخی افراد که حساسیت های پوستی دارند، دچار آلرژی های پوستی گردند، پتوهای ارگانیک به صورت کامل از الیاف طبیعی ساخته شده است و برای افرادی که حساسیت پوستی دارند پیشنهاد میشود از این نوع پتوها استفاده کنند و از پتوهای گوسفندی ترجیحا استفاده نکنند. لازم است بدانید پتوهای ارگانیک نسبت به سایر مدل‌ های موجود و نسبت به پتوهای گوسفندی قیمت بالاتری نیز دارند.
خاص ترین پتوهای گوسفندی را بشناسید
پتو گوسفندی با توجه به شرکت تولید کننده و نیاز جامع انواع و ویژگی های متفاوتی دارد که به تشریح انواع آنها میپردازیم.

– پتوی گوسفندی دو نفره: این پتو در طرح ها و سایزهای متفاوت ساخته میشود؛ رایج ترین ابعاد آن ۲۲۰ در ۲۳۰ سانتی متر و وزن ۲۵۰ گرم دارد، همان طور که از وزن این پتو مشخص است بسیار نرم و لطیف و جزء پتوهای بسیار زیبای بازار اس ، پتوی گوسفندی دو لایه بافته میشود که در بافت آن از پشم خالص گوسفندی استفاده میگردد. از مختصات آن به داشتن تنوع رنگ بالا، کیفیت بالا و زیبا، قابلیت شست و شو و… میتوان اشاره کرد.

پتو گوسفندی تک نفره

– پتوی گوسفندی تک نفره: پتو گوسفندی تک نفره با توجه به تولید کننده های مختلف و سفارش های متفاوت، عمدتا ابعاد آن به صورت ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر است. پتوی تک نفره گوسفندی در انواع تک لایه و دولایه موجود در بازارجهانی در حال تولید وعرضه است . از ویژگی های آن میتوان به نرمی، تنوع رنگ بالا، بسته بندی مناسب و باکیفیت، عدم پرزدهی، نداشتن الکتریسیته ساکن، قابل شست و شو بودن و… نام برد.

– پتو گوسفندی دخترانه: این پتو یک پتوی دو لایه است و به گونه ای بافته شده که یک طرف آن ژله ای و طرف دیگر آن پشم برجسته است. بر همین اساس نرم و لطیف بودن این پتوی گوسفندی برای دختران مناسب تر است، ابعاد آن مناسب برای یک نفر و ضخیم و سبک دو رو است که از کیفیت مناسبی برخوردار است و قابل بودن شست و شو از خصوصیات بارز آن است.

پتو گوسفندی تک نفره
– پتو گوسفندی مسافرتی: این پتوی گوسفندی تک نفره یک پتوی، نرم، لطیف، سبک و کم حجم است، قابل شستن است، لذا کاربرد زیادی در مسافرت های تک نفره و دسته جمعی دارد، نکته حائز اهمیت دیگر وزن سبک این پتو است که باعث میشود به راحتی حمل شود و درکمترین فضا جای گیرد.

– پتو گوسفندی رنگی: پتو گوسفندی رنگی دارای رنگ های ویژه به همراه کیفیت بسیار عالی و محصول کشور ترکیه است، ابعاد یک نفره و دونفره آن را میتوانید به راحتی تهیه و استفاده کنید، این نوع پتوی گوسفندی به صورت دو لایه تولید شده، یک لایه آن پشم خالص و لایه دیگر آن رنگی و راه راه است که همراه یک عدد کوسن دورو و رو بالشتی دو رو به فروش میرسد، پتویی مرغوب، بسیار لطیف که دارای قیمتی مناسب هم دارد، قابلی شستن است ولی برای شست و شو باید به نکات توضیح داده شده در بروشور توجه شود، زیرا با شست و شوی نامطلوب پتوی رنگی شامل استفاده از موارد رنگ برنده مثل الکل و سفیدکننده های خاص، حساس بوده و رنگ پتو از بین خواهد رفت، پتو رنگی پرزدهی ندارد و بعد از شستن چندین مرتبه این پتو به هیچ وجه تغییر رنگ و ابعاد نخواهد داد و بسیار مناسب است، این پتو الکتریسیته ساکن ندارد یعنی جرقه نمیزند، رنگ بندی خیلی متنوعی از آن در بازار موجود است و به ویژه برای کودکان و دختران مناسب بوده و در طرح ها و رنگ های متفاوت بافته شده است.

– پتوی گوسفندی آلتمیت: پتوگوسفندی آلتمیت با ابعاد یک نفره ۱۵۰ در ۲۰۰ سانتی متر و دو نفره در ابعادی معادل ۲۰۰ در ۲۳۰ سانتی متر در بازار موجود و در طرح های گل برجسته و معمولی در حال تولید است که از نظر زیبایی پتو گوسفندی آلتمیت جزء بهترین های بازار بوده و با تنوع رنگ بالایی تولید و به بازار عرضه میگردد. از دیگر ویژگی های آن نرمی، لطافت، نداشتن پرزریزی، بسته بندی جذاب، قابل شست و شو بودن و…است.

پتو حوله ای گوسفندی

– پتوی حوله ای گوسفندی تک نفره: پتوی حوله ای یکی از پتوهای موجود در بازار جهانی است که خواستار و خواهان فراوانی داشته و در انواع گل برجسته و معمولی بافته میشود. پتوی حوله ای گوسفندی تک نفره، یک پتوی سبک و کم حجم است که به دلیل سبکی در بافت سازنده آن، به راحتی قابل شست و شو است، انواع خیلی متفاوتی از پتو حوله ای در بازار وجود دارد مثل پتو حوله ای مخملی، پتو حوله ای گلدار و… تنوع رنگ پتوهای حوله ای بسیار زیاد است به طوری که رنگ های زنده و زیبای آن هر کسی را جذب خود میکند. پتو حوله ای گوسفندی جزء نسل جدید پتوها به حساب آمده و از جمله کالاهای صادراتی صنعت نساجی ایران است، پتو حوله ای با توجه به بافت مناسبی که دارد، نکات و استانداردهای بین المللی در بافت و تولید آن رعایت میشود، کیفیت تولید بالا و رنگ بندی جذاب و تنوع زیاد طرح و… از مختصات پتوهای حوله ای است که تاجران خارجی تمایل زیادی به خرید آن دارند، به همین دلیل صادرات پر رونقی دارد.

پتو گوسفندی فانتزی

– پتوی گوسفندی فانتزی نوزاد: انتخاب پتوی نوزاد یک انتخاب بسیار مهم و حائز اهمیت است، زیرا از نظر بافت و عدم حساسیت نوزاد، این نوع پتو بسیار اهمیت دارد، خانواده ها اغلب قبل از تولد فرزندشان به خرید وسایل اتاق خواب و وسایل مورد نیاز برای تولد نوزادشان میپردازند و بدون استثنا دوست دارند پتویی که خریداری میکنند بسیار زیبا و جذاب باشد، طبق آمار رسمی و جهانی این نوع پتوی گوسفندی فانتزی در سطح جهانی طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است، از طرفی پتوی خریداری شده برای نوزاد حتما باید دارای ویژگی های خاص باشد مثل ضد حساسیت بودن، گرمای کافی، قابل شست و شو بودن، پرز ندادن و… گاهی اوقات که نوزادان به خواب نمیروند، مادر همه عواملی که ممکن است باعث بی خوابی فرزند شده باشد را بررسی میکند، اما متوجه دلیل بی تابی او نمیشود، بهتر است بدانید متخصصین اطفال و طب سنتی میگویند در بعضی مواقع این ناآرامی و نخوابیدن یک دلیل ساده دارد؛ نوزاد گرمای محیط اذیتش میکند و نمیتواند به زبان بیاورد؛ پس یا گریه میکند یا نمیخوابد. در این میان مادران معمولا بچه ها را کامل میپوشانند و پتو هم روی آنها می اندازند، اما گرمای زیاد نوزاد را اذیت کرده است. پس باید دقت کنیم پتوی نوزاد گرما و ضخامت مناسبی داشته باشد؛ نه خیلی ضخیم و گرم که باعث بالا رفتن دمای بدن کودک شود و نه آنقدر نازک که باعث سرمای نوزاد شود.

پتو گوسفندی نوزادی
پتوی گوسفندی نوزادی تمام ویژگی های لازم را دارد. گرمای مناسب دارد، با شست و شوی زیاد خراب نمیشود، لطافت خود را از دست نمیدهد و رنگش تغییر نمیکند، همچنین از طول عمر و ماندگاری خیلی خوبی دارا است، بسیار نرم و لطیف و مناسب پوست نازک و حساس نوزاد است و البته کاملا آنتی باکتریال، این پتو به طور کامل دوردوزی شده به نحوی که علاوه بر زیبایی که به پتو داده است، از نخ کش شدن آن هم جلوگیری میکند.
– پتو گوسفندی پشت خزدار: پتو گوسفندی پشت خزدار پتویی بسیار گرم و لطیف است و این پتو اغلب به صورت یک نفره یا چند نفره در بازار دیده میشود که سفارش دهندگان زیادی دارد، اما انواع دو نفره خاص آن هم وجود دارد. پتو پشت خزدار پتویی بسیار زیبا و دارای تنوع رنگ بالا است. به دلیل ویژگی هایی که دارد انتخاب خوبی به عنوان پتوی چهار فصل است .
– پتو ژله ای گوسفندی : پتو ژله ای گوسفندی به صورت یک نفره و چند نفره با ابعاد ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر و وزن ۱۶۰۰ گرم و پتوی دو نفره با ابعاد ۲۰۰ در ۲۲۰ سانتی متر در بازار موجود و قابل عرضه است، پتویی دو لایه و ضخیم و دارای طرح برجسته که بسیار مناسب برای تمام فصول سال است.

========

مرکز صادرات پتو گوسفندی تک نفره

پتو گوسفندی در سایز یک نفره به دلیل مزیت های فراوانی که در بافت این نوع پتو وجود دارد باعث محبوبیت در صادرات و مرکز فروش داخل و خارج قرار گرفته است.
پتوهای تک نفره در سرتاسر جهان فروش فوق العاده ای داشته و یک کالای پررونق در بین کالای خواب بوده است به طوری که صادرات این پتو در بازار بین المللی سبب شده که بازار رقابت این محصول در بین رقبا افزایش پیدا کند و هر کدام در صدد تولید با کیفیت تر و تعداد با در تولید که فروش خوبی را به دست آورند زیرا فعالیت در زمینه صادرات پتو گوسفندی سودی خوبی را به خود اختصاص می دهند و خریداران می توان بهترین پتو گوسفندی با مرغوب ترین مواد اولیه را از شرکت دیبا بافت نگار با پایین ترین نرخ به قیمت کارخانه تهیه کنند و در این کار موفقیت خوبی را به خود اختصاص دهند.

مرکز صادرات پتو گوسفندی تک نفره

پتو گوسفندی

پتو گوسفندی در انواع مدل ها متنوع و جذاب برای فروش وارد بازار می شوند که در زمینه های مختلف کاربرد دارد. یکی از طرح های که فروش خوبی دارد پتوهای گوسفندی در طرح شخصیت های کارتونی که کودکان بسیار علاقه نشان می دهند به این طرح ها و برای بیشتر کودکان این طرح ها خاص و جذاب و بیشتر هم این پتوها را در رنگ های روشن و شاد تولید می کنند.
پتوهای گوسفندی در طرح های دیگری هم تولید می شوند از جمله طرح عروس داماد که برای خرید جهیزیه مورد استقبال قرار می گیرد، وجود این پتوها در جهیزیه باعث شیک تر شدن فضای اتاق خواب می شود و استفاده از طیف رنگ های روشن جلوه ی بازتری را از اتاق نشان می دهد.
یکی دیگر از مدل پتوهای گوسفندی را می توان به طرح ژله ای آن اشاره کرد که در هر سایز و اندازه ای به بازار عرضه می شود، به طوری که پتوهای گوسفندی در ابعاد دو نفره هم کاربرد فراوانی دارد و میزان قابل توجهی از این نوع پتو فروش را به خود اختصاص داده است.

تک نفره این نوع کالا

پتو گوسفندی در ابعاد یک نفره با درجه یک ترین مواد اولیه و با طرح های جذاب که در ساخت آن از پشم گوسفند تازه تهیه می شوند که پتوهای گوسفندی به دلیل گرمایی که دارد پیشنهاد می شود که از پتوهای گوسفندی بیشتر مصرف شود. امروزه اکثر متقاضیان این مدل پتو خریدارهای نوع پتوها هستند و به دلیل اینکه این پتوها دارای طرح های شیک و جذاب که در کنار سادگی که دارد در بین مردم مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

پتو گوسفندی یک نفره

مرکز صادرات پتو

مرکز پخش صادرات پتو گوسفندی درجه یک بیشتر در شهرهای مختلف و شهرستان های سرتاسر کشور موجود است.
در بازار پتوهای پتوهای گوسفندی متنوعی از نظر جنس و کیفیت و ضخامت و متریال به کار رفته موجود است که بتوانیم از آن در موارد مختلف استفاده نماییم.
فروشندگان بزرگ تلاش می کنند که با سفارش مستقیم انواع پتو گوسفندی اعلا این نوع پتو را با قیمت کارخانه و نازل ترین قیمت موجود در بازار تهیه کنند و با در نظر نگرفتن واسطه ای برای خرید محصول را با کمترین قیمت حاضر تهیه کنند و این مزیت باعث آن شده که تمامی افراد جامعه در زمان کنونی قادر به خرید این پتوها باشند که روزانه بیشترین استفاده را از این پتو دارند پتوهای گوسفندی برای شهرهای که هوای سردی دارد بیشتر از این پتوها استفاده می شود.

صادرات پتو گوسفندی

پتوهای گوسفندی از جمله پتوهای است که فروش خوبی در بین جوانان و اکثر زوج ها قرار گرفته است، بیشتر پتوهای گوسفندی قابلیت ضد آب دارند و این مدل پتو به دلیل جنس عالی ای که داشته هر روز به تعداد خریداران آن افزوده می شود، پتوهای گوسفندی در ابعاد دو نفره و یک نفره تولید می شود. پتوهای گوسفندی به دلیل کاربرد بالایی که داشته برای کودکان و نوزادها نیز گزینه انتخابی مناسبی است که این پتوهای گوسفندی موجب افزایش خرید این محصول در دسته کالای خواب می شود. همانطور که به اهمیت یک استراحت راحت واقف هستید که برای تحقق به این امر به پتوی با کیفیت نیاز است تا شما با استفاده از این کالا خوابی راحت و دلپذیر اتجربه کنید.
پتوهای گوسفندی به دلیل الیاف ارگانیکی که در بافت خود دارد که باعث گردش هوای مناسب در بافت پتو و تماس با بدن می شود و همچنین ضد حساسیت بودن آن موجب بالا رفتن متقاضیان این پتو می شود و خرید این پتو بسیار آسان است، زیرا تنوع بالای دارد تا شما عزیزان به مشکل کمتری در هنگام خرید و انتخاب طرح مواجه شوید.

صادرات پتو گوسفندی
یک پتو گوسفندی خوب را می توان در فراهم آوردن یه خواب مناسب و همینطور ابعاد استاندارد که کامل فرد زیر پتو گوسفندی قرار بگیرد و از نظر عرض و طول متناسب به قد فرد باشد. الیاف پتو گوسفندی از الیاف خالص ارگانیک تولید شده است و این برای بدن بسیار مفید است، پشم گوسفند که دارای خواص درمانی است و باعث رفع تسکین درد و کمتر شدن آنها می شود.
همینطور پتوهای گوسفندی اثرات خوب و تأثیرگذاری روی بدن و خستگی در افراد می گذارد، همچنین پیشنهاد می شود که از پتو گوسفندی های ضخیم برای افرادی که دچار در موافصل هستند استفاده شود که بسیار مناسب اند.
پتوهای گوسفندی به دلیل ضدحساسیت بودن آنها در زمان کوتاه از استفاده دچار آلودگی نمی شود و اینکه به راحتی می توان آن را مورد شست و شو قرار داد و با استفاده از مقدار کمی مواد شوینده پتو به حالت اولیه خود بر می گردد ولی چون بیشتر پتوها بعد از شستن دچار اصطکاک می شوند شما در مراحل آخر شست و شو کمی مایع نرم کننده هم به پتو بزنید تا دچار این مشکل نشده و حالت نرمی خود را از دست ندهد. شما خریداران عزیز می توانید یکی از بهترین پتوهای گوسفندی در بازار توسط یک تولید کننده معتبر که در هر نوع آن را تولید می کند خریداری کنید.
مشتریان زیادی از این طرح پتو به دلیل مزیت بالای آن مورد استقبال قرار گرفته و پتو گوسفندی در زمینه صادرات کالای خواب به کشورهای همسایه از طریق فروش اینترنتی و سایت به اسانی امکان پذیر شده است کافیست شما وارد سایت دیبا بافت نگار شده و با تماس مستقیم با مشاوران مجموعه خرید خود را ثبت کنید.

مرکز صادرات پتو گوسفندی تک نفره

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    امین رستمی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتوی نرم و با کیفیت مناسب و عالی میتواند یک خواب راحت را به ما ببخشد، زیرا یکی از عواملی است که باعث میشود خواب ما بهتر، راحت تر و البته کافی باشد تا پس از یک خواب مناسب بتوانیم به فعالیت روزمره خود به طور صحیح و باحوصله کافی بپردازیم.

    • شماره همراه: 09386209692
  2. دیدگاه های نوشته

    علی اکبر مولایی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتوی گوسفندی دو لایه بافته میشود که در بافت آن از پشم خالص گوسفندی استفاده میگردد و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

    • شماره همراه: 09106140487
  3. دیدگاه های نوشته

    صبوری می گویند:

    سلام خسته نباشید پتوی گوسفندی بسیار نرم و لطیفه وحالت سبکی اون در فصل زمستان خواب عصر لذت بخشی فراهم میکنه ممنون

    • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
  4. دیدگاه های نوشته

    حسین مرادبیگی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    این نوع پتو خیلی مناسبه برای خرید و دارای کیفیت خوبی هم می باشد

    • شماره همراه: 09386209692
  5. دیدگاه های نوشته

    مجید خدایی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    برای خرید هر مدل از انواع پتو گوسفندی تک نفره یا دو نفره کافی است از سایت دیبا سفارش بدید

    • شماره همراه: 09386209692
  6. دیدگاه های نوشته

    امید کوثری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتوی نرم و با کیفیت مناسب و عالی میتواند یک خواب راحت را به ما ببخشد، زیرا یکی از عواملی است که باعث میشود خواب ما بهتر، راحت تر و البته کافی باشد تا پس از یک خواب مناسب بتوانیم به فعالیت روزمره خود به طور صحیح و باحوصله کافی بپردازیم.

    • شماره همراه: 09386209692
  7. دیدگاه های نوشته

    محمد اسدی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    ا یکی از عواملی است که باعث میشود خواب ما بهتر، راحت تر و البته کافی باشد تا پس از یک خواب مناسب بتوانیم به فعالیت روزمره خود به طور صحیح و باحوصله کافی بپردازیم

    • شماره همراه: 09386209692
  8. دیدگاه های نوشته

    میلاد کوثری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    برای خرید هر مدل از انواع پتو گوسفندی تک نفره یا دو نفره کافی است به سایت ما مراجعه فرمایید.

    • شماره همراه: 09386209692
  9. دیدگاه های نوشته

    امید اسدی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتو گوسفندی در سایز تک نفره به دلیل مزیت فراوانی که در بافت این نوع پتو وجود دارد باعث محبوبیت در صادرات و فروشگاه داخل قرار گرفته است

    • شماره همراه: 09386209692
  10. دیدگاه های نوشته

    میلاد ابراهیمی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتو گوسفندی در سایز تک نفره به دلیل مزیت فراوانی که در بافت این نوع پتو وجود دارد باعث محبوبیت در صادرات و فروشگاه داخل قرار گرفته است.

    • شماره همراه: 09386209692
  11. دیدگاه های نوشته

    محمد اسدی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    تو گوسفندی در سایز تک نفره به دلیل مزیت فراوانی که در بافت این نوع پتو وجود دارد باعث محبوبیت در صادرات و فروشگاه داخل قرار گرفته است

    • شماره همراه: 09386209692
  12. دیدگاه های نوشته

    مجید یحیایی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتو گوسفندی در سایز تک نفره به دلیل مزیت فراوانی که در بافت این نوع پتو وجود دارد باعث محبوبیت در صادرات و فروشگاه داخل قرار گرفته است.

    • شماره همراه: 09386209692
  13. دیدگاه های نوشته

    امیری می گویند:

    پتوهای گوسفندی، پتوهایی منحصر به فرد باشند، ویژگی ها و خواص پتوی گوسفندی را تقریبا هیچ پتوی دیگری ندارد، از این پتو برای هدیه دادن به نو عروسان و جهیزیه آنها استفاده میگردد.

    • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
  14. دیدگاه های نوشته

    روح بخش می گویند:

    پخش پتو گوسفندی تک نفره و دونفره وابسته به فعالیت های جهانی بوده که در این بین به نوع تجارت ها و دسترسی توده ای مخاطبان، توجهی ویژه داریم

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  15. دیدگاه های نوشته

    دنیا ازاده منش می گویند:

    پشم گوسفند که دارای خواص درمانی است و باعث رفع تسکین درد و کمتر شدن آنها می شود.

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  16. دیدگاه های نوشته

    لاله کریمی می گویند:

    مشتریان زیادی از این طرح پتو به دلیل مزیت بالای آن مورد استقبال قرار گرفته و پتو گوسفندی در زمینه صادرات کالای خواب به کشورهای همسایه از طریق فروش اینترنتی و سایت به اسانی امکان پذیر شده است

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  17. دیدگاه های نوشته

    رسولیان می گویند:

    ولی چون بیشتر پتوها بعد از شستن دچار اصطکاک می شوند شما در مراحل آخر شست و شو کمی مایع نرم کننده هم به پتو بزنید تا دچار این مشکل نشده و حالت نرمی خود را از دست ندهد.

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  18. یک پتو گوسفندی خوب را می توان در فراهم آوردن یه خواب مناسب و همینطور ابعاد استاندارد که کامل فرد زیر پتو گوسفندی قرار بگیرد و از نظر عرض و طول متناسب به قد فرد باشد

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag