پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مرکز فروش اینترنتی پارچه تریکو ویسکوز بصورت عمده

تاکنون واژه ویسکوز را شنیده اید؟ آیا در مورد این پارچه اطلاعاتی دارید؟ آیا می دانید از چه واحد صنفی می توان این منسوج را خریداری کرد؟ تا حالا به خرید از مرکز فروش اینترنتی پارچه تریکو ویسکوز به صورت عمده فکر کرده اید؟
اگر شما به محل فروشگاه های عمده پارچه تریکو سری بزنید ممکن نامهای نا آشنایی بشنوید که برایتان گنگ و نامفهوم باشد مانند پنبه لاکرا، جودون، پلی استر پنبه، ویسکوز، اسپان، ملانژ، گلکسی و اسمهای دیگر که ممکن است برای شما نا آشنا یا اصلا نشنویده باشید. امروز می خواهم در مورد پارچه تریکو ویسکوز توضیحاتی خدمت شما بزرگواران دهم. در ادامه با ما باشید.

پارچه تریکو ویسکوز

مشخصات پارچه تریکو ویسکوز

اگر خواسته باشیم در مورد انواع پارچه تریکو صحبتی به میان بیاوریم و در مورد آن توضیحاتی را بدهیم مدت زیادی را باید به آن بپردازیم که وقت ما اجازه چنین کاری را به ما نمیدهد به همین خاطر در این مطلب فقط در مورد پارچه تریکو ویسکوز اطلاعاتی را خدمت شما عزیزان می گذارم.
این منسوج را می توان جزو پارچه های طبیعی یا نخی به شمار آورد، الیاف تشکیل دهنده این محصول از تنه درختان به دست می آید و جزو الیاف سلولز هستند و می توان گفت ریشه این الیاف به طبیعت بر می گردد. معمولا در هنگام بافت این پارچه الیاف و نخهای دیگر هم به آن اضافه می کنند که می توان به نخهای پلی استر و لاکرا را نام برد، اضافه کردن این دو الیاف یا نخ باعث طول عمر و حالت کشی پارچه بافته شده می شود و این پارچه را می توان به عنوان شلوار، ساپورت، بلوزهای چسب، حتی مانتو و چند کاربرد دیگر را استفاده کرد. حالت کشی این محصول احساس راحتی و خوشایندی به استفاده کننده می دهد.

آیا می دانید نام عامیانه ویسکوز چیست؟

البته باید خدمت شما بزرگواران عرض کنم که پارچه ویسکوز را به نام دیگری هم در جامعه می شناسند که به آن ریون می گویند حتما نام ریون را شنیدید این نام را می توان در بیشتر مغازه های جزئی فروشی پیدا کرد، ریون را معمولا در پارچه های کشی مورد استفاده قرار می دهند، ولی می توان از الیاف و نوعی نخ ویسکوز، پارچه ای شبیه پارچه های پشمی هم تولید کرد و بافت این نوع پارچه شبیه پارچه فاستونی فرانل حالت پرزی دارد.

پارچه تریکو ویسکوز

آیا میدانید پارچه تریکو ویسکوز را چگونه تهیه کنیم؟

اگر تصمیم به تهیه پارچه تریکو ویسکوز به صورت عمده داشتید می توانید به بازار بزرگ تریکو فروشان مراجعه کنید ولی یک سوال از شما داشتم آیا در شهر شما عمده فروشی پارچه تریکو وجود دارد؟ ممکن است جواب شما منفی باشد. باید خدمت شما بزرگواران عرض کنم که در بیشتر شهر های ایران تولید کننده و عمده فروش پارچه تریکو وجود ندارد و برای تهیه این منسوج باید به خارج از شهر، یا در بعضی از شهرها، از استان خود هم، خارج شد و مسافت طولانی را پیمود و رنج مشقت زیادی را متحمل شد. پس چه کنیم مگر چاره ای هم داریم باید برای خرید پارچه تریکو مسیر طولانی را طی کنیم و خطرات و خستگی راه را به جان بخریم. یعنی آیا راه دیگری هم هست، که راحتر این کار را انجام داد. گمانم یک راه وجود داشته باشد، آن هم رفتن به سراغ سیستم یا لب تاب یا حتی گوشی و تبلت و جستجو کردن در سایتهای موتور جستجو مانند گوگل یا یاهو یا هم سایت های دیگر و پیدا کردن مرکز های فروش اینترنتی به صورت عمده و تماس گرفتن با آنها و خرید کردن از آنها که باید خدمت شما عرض کنم که اینکار بسیار راحت و بدون هیچگونه پیمودنِ مسیرهای طولانی و روبرو شدن با خطرات و خستگی این نوع سفرها ست. فقط کافی ست یکبار امتحان کنید تا همیشه به این روش، خرید کنید.

خرید اینترنتی تریکو

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag