پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مرکز پخش پارچه تریکو به قیمت کارخانه

آیا تصمیم به خرید پارچه تریکو دارید؟ آیا در هنگام خرید این منسوج قیمت ارزانتر برایتان اهمیت دارد؟ آیا می خواهید این محصول را ارزانتر از عرف بازار بدست آورید؟ آیا مرکز پخش پارچه تریکو که محصولات خود را به قیمت کارخانه به فروش برساند، میشناسید؟
در سالهای قدیم پارچه تریکو را تولید می کردند ولی به صورت ته باز تولید می شد، اما کیفیت چندان خوبی نداشت و معمولا خریداران یعد از استفاده از آن احساس رضایت نمی کردند، صنعتگران و مخترعین و نخبگان به فکر بالا بردن کیفیت این پارچه افتادند و آنان پی بردند که روش تولید این پارچه مشکل دارد به همین دلیل به فکر اختراع دستگاه جدید افتادند و چون پارچه تریکو قابلیت کشی داشت می توان ته آن را بست و به اصطلاح حالت گرد یا لوله ای به آن داد به همین علت باکلی تحقیق و بررسی به دستگاه گردبافت رسیدند و این دستگاه را به مرحله تولید اولیه و چک کردن رساندند و دستگاه تمام مراحل تست را سپری کرد و با موفقیت تمام مراحل چک و تست کردن را طی کرد، آنها توانستند پارچه گردبافت را با کیفیت بسیار عالی تولید کنند. تا اینکه در سالهای اخیر با به بازار آمدن دستگاه های گرد بافت، تولید پارچه تریکو گرد بافت باکیفیت بالاتر از قبل آغاز شد و به دلیل تقاضای فراوان این منسوج عده زیادی به تولید این محصول پرداختند و این پارچه را بسته به کاربرد آن در انواع مختلف تولید کردند به همین علت رقابت در حوزه پارچه تریکو زیاد شد و همه به دنبال فروش بیشتر افتادند.

پارچه تریکو به قیمت کارخانه

یکی از عوامل بسیار زیاد مسئله قیمت است به همین دلیل مرکز های پخشی تاسیس شد تا پارچه تریکو را به قیمت کارخانه عرضه کنند و این ارزانی قیمت باعث پایین آمدن قیمت تمام شده شد و در نتیجه البسه تولید شده توسط این پارچه ها ارزانتر به دست مصرف کننده می رسد و ارزانی قیمت و کیفیت بالا باعث عقب زدن رقبا، پس در نتیجه فروش بیشتر می شود.

قیمت کارخانه پارچه تریکو

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. مرکز خرید پارچه تریکو باکیفیت در اصفهان – dibaft
    پیوند ثابت
دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag