پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مشخصات تخصصی پارچه تریکو پنبه لاکرا اعلا

آیا به دنبال دوخت لباس اندامی و نخی هستید، اما نمی دانید از چه پارچه ای استفاده کنید؟ به نظر شما می توان پارچه ای را که نخی و کشی باشد پیدا کرد؟ آیا تاکنون به از پارچه تریکو پنبه لاکرا اعلا استفاده کرده اید و از مشخصات تخصصی آن اطلاعات دارید؟
امروزه توجه به اینکه بیشتر خانمهای محترمه به پوشیدن لباسهای تنگ علاقه مند هستند، که این قضیه باعث تقاضای بیشتر پارچه های کشی شده است که می توان گفت منسوجات کشی همه از خانواده پارچه تریکو هستند و بیشتر آنها را با دستگاه های گردبافت تولید می کنند حال این سوال پیش می آید که چه پارچه ای را استفاده کنیم که به دلیل چسبان بودن و در ارتباط با بدن شما به پوست تان ضرر و زیان وارد نکند؟

چه پارچه ای برای لباسهای چسب مناسب است؟
در ابتدا باید به این موضوع توجه کنیم که پارچه ای که برای این کار قصد استفاده آنرا دارید باید با پوست بدن سازگار باشد و ضرری به آن نرساند و شما را دچار مشکل نکند. به دلیل اینکه معمولا بیماری های پوستی به سختی درمان می شوند و زمان زیادی، برای مداوا شدن نیاز دارند به همین علت باید برای انتخاب پارچه کشی که تصمیم به دوخت آن را دارید، دقت زیادی را انجام دهید. حال که از اهمیت استفاده از چه نوع محصول برای البسه پی بردید این سوال پیش می آید که از چه نوع منسوجاتی برای تولید این لباسها استفاده کنیم. باید پارچه ای باشد که برای پوست مضر نبوده و حالت کشی هم داشته باشد. این موضوع را می توان با استفاده از الیاف طبیعی به آن رسید، شاید برای شما سوال پیش آید که الیاف طبیعی که کش نمی آورند، بله شما درست می فرمایید ولی می شود با افزودن الیافی، حالت کش به پارچه های نخی داد که در ادامه توضیح خواهم داد.

مشخصات پارچه پنبه لاکرا
باید خدمت شما بزرگواران عرض کنم که پارچه را اگر فقط از الیاف طبیعی مانند پنبه استفاده کنند حالت کشی نداشته و از این بابت نمی توان به این پارچه برای لباسهای چسب و اندامی استفاده کرد، پس چه کاری میتوان انجام داد که پارچه نخی باشد، حالت کشی هم داشته باشد؟ برای رفع این مسئله باید خدمت شما عرض کنم که الیافی هستند که حالت کشی داشته و قابلیت ترکیب با الیاف طبیعی را دارند، یکی از این الیاف لاکرا است که می توان گفت دوام خوب و حالت کشی بسیار عالی دارند با ترکیب پنبه با لاکرا پارچه ای نخی و با حالت کشی عالی به ما میدهد. این منسوج را پارچه تریکو پنبه لاکرا می نامند البته شایان ذکر است که معمولا این پارچه را با دستگاه های گردبافت تولید می کنند. کیفیت این منسوج به گونه است که در هنگام استفاده با هر روشی شسته شود هیچ مشکلی برای آن پیش نمی آید.
مشخصات پارچه تریکو

مشخصات پارچه پنبه لاکرا
باید خدمت شما بزرگواران عرض کنم که پارچه را اگر فقط از الیاف طبیعی مانند پنبه استفاده کنند حالت کشی نداشته و از این بابت نمی توان به این پارچه برای لباسهای چسب و اندامی استفاده کرد، پس چه کاری میتوان انجام داد که پارچه نخی باشد، حالت کشی هم داشته باشد؟ برای رفع این مسئله باید خدمت شما عرض کنم که الیافی هستند که حالت کشی داشته و قابلیت ترکیب با الیاف طبیعی را دارند، یکی از این الیاف لاکرا است که می توان گفت دوام خوب و حالت کشی بسیار عالی دارند با ترکیب پنبه با لاکرا پارچه ای نخی و با حالت کشی عالی به ما میدهد. این پارچرا پنبه لاکرا می نامند البته شایان ذکر است که معمولا این پارچه را با دستگاه های گردبافت تولید می کنند. کیفیت این منسوج به گونه است که در هنگام استفاده با هر روشی شسته شود هیچ مشکلی برای آن پیش نمی آید.
مشخصات پارچه تریکو

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag