پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مشخصات پارچه تریکو بچه گانه اعلا

آیا به فکر خرید پارچه تریکو برای کودک دلبند خود هستید؟ آیا نگران حساسیت پوستی دلبندتان را دارید؟ آیا می دانید لباس کودک ارتباط مستقیم با حساسیت پوستی نوگلانتان دارد؟ آیا می دانید مشخصات پارچه تریکو بچه گانه اعلا چیست؟
امروزه در کمتر خانواده ای نوزاد یا کودکی وجود نداشته باشد یکی از الزامات که نمی توان از آن گذشت و همیشه کودک به آن احتیاج دارند البسه است که اگر در هنگام خرید به آن دقت نکنید می تواند لباس بچه گانه موجب مشکلات پوستی این نوگلان عزیز گردد، پس باید به نوع نخی که در آن بکار رفته دقت بسیاری کرد تا خدای نکرده برای این کودکان عزیز مشکلی پیش نیاید. حتما این سوال در ذهن شما نقش بسته که چه نوع پارچه ای برای کودکان تان مناسب است؟

چه نوع پارچه ای برای لباس بچگانه مناسب است؟
پارچه تنوع بسیاری دارد ولی باید به این نکته توجه کرد که به علت اینکه این دلبندان در حال رشد هستند بهتر است پارچه ای را که انتخاب می کنید حالت کشی داشته تا به راحتی برایشان تنگ نشود. البته شایان ذکر است که در بافت این منسوج باید از الیاف پنیه هم استفاده شود تا حالت ضد حساسیت در آن حفظ شود به نظر شما چه نوع پارچه ای این خصوصیات را دارد نظر شما راجع به پارچه تریکو چیست فکر کنم بهترین گزینه است زیرا از حالت کسشانی برخوردار است و هم قابلیت استفاده نخهای پنیه ای در آن وجود دارد پس میتوان گفت بهترین پارچه برای تولید لباس بچه گانه پارچه تریکو است که همه خصوصیاتی را که در بالا عنوان کردم دارد.

چگونه به کیفیت پارچه تریکو پنبه ای پی ببریم؟
همانگونه که در مطلبهای گذشته عنوان کردم برای پی بردن به کیفیت پارچه تریکو باید به چند نکته توجه کرد که یکی از آنها نوع نخ به کار رفته در آن است که می توان با مراجعه به متنهای قبلی به این موضوع دست یافت و گزینه دیگر که کمتر به آن توجه شده سوال کردن از فروشنده است که این روش در بیشتر مواقع مثمر ثمر است، البته بیشتر به صداقت فروشنده بستگی دارد که معمولا فروشنده ها صداقت کافی را دارند. اگر قصد خرید عمده پارچه تریکو بچه گانه را داشتید می توانید با تماس به ما، آن را خریداری کنید.

مشخصات پارچه تریکو

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    محدثه می گویند:

    پنبه ای بودن جنستون خیلی خوبه چون پوست بچه ها خیلی حساسه

    دیبافت
    مقالات
    محصولات
    جستجو
    Explore
    Drag