پرش لینک ها

لینک کوتاه:

معرفی پارچه تریکو باکیفیت به صورت تخصصی

آیا به دنبال خرید انواع پارچه تریکو هستید، برای تهیه این منسوج بهتر است به فکر شناخت و مشاوره گرفتن در مورد معرفی پارچه تریکو باکیفیت به صورت تخصصی باشید؟
پارچه تریکو یکی از اجرای منسوجات می باشد و که پارچه تریکو انواع مختلف دارد و می توان با به کار بردن نخهای مختلف در بافت این پارچه می توان انواع بسیار زیادی را تولید کرد.
البته شایان ذکر است که برای خرید این محصول نیار به شناخت و معرفی پارچه تریکو مورد نظر دارید و برای این کار باید باید با یک شخص متخصص در امر پارچه تریکو باکیفیت مشورت کنید تا با اطمینان خاطر این منسوج را تهیه نمایید پس برای این کار باید انواع پارچه تریکو باکیفیت را بشناسید.

البته شایان ذکر است که اگر خواسته باشید بدانید از کجا بفهمید که پارچه تریکو باکیفیت کدام است باید به کیفیت نخهای استفاده شده در بافت آن دقت کنید.
انواع پارچه تریکو که کاربرد بسیاری دارد و معمولا همه می شناسند عبارتند از:

  • پارچه تریکو یکرو پنبه
  • پارچه تریکو دورو پنبه
  • پارچه تریکو جودون
  • پارچه تریکو ملانژ
  • پارچه تریکو ویسکوز
  • پارچه تریکو پلی استر
  • پارچه تریکو لاکرا
  • پارچه تریکو خار خورده
  • و…

اگر خواسته باشید در مورد انواع پارچه تریکو باکیفیت که در بالا نام بردن اطلاعاتی را به دست آورید باید خدمت شما عرض کنم که در ادامه با ما باشید تا در مورد تمام این موارد توضیحاتی را خدمت شما عرض کنم.

پارچه تریکو یکرو پنبه

این نوع پارچه تریکو همانگونه که از نام آن مشخص است از نخ پنبه تولید می شود و می توان گفت صد در صد آن از پنبه می باشد. این منسوج را در دو نوع نخ اپن و نخ سوپر در آن به کار می برند و در این مورد باید خدمت شما عرض کنم که نخ سوپر کیفیت بالاتری نسبت به نخ اپن دارد.

پارچه تریکو یکروپنبه

پارچه تریکو دورو پنبه

در مورد این نوع پارچه تریکو باید خدمت شما عرض کنم که این منسوج را مانند یکرو پنبه از الیاف و نخ پنبه تولید می کنند با یک تفاوت که این محصول را به دورو تولید می کنند و دستگاه های بافت این منسوج پیشرفته تر است که می تواند پارچه تریکو را به صورت دورو تولید کند و این محصول از ضخامت و نرمی خاصی برخوردار است و بیشتر این محصول را برای فصلها پاییز و زمستان مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه تریکو دوروپنبه

پارچه تریکو جودون

در باره این محصول باید به این موضوع اشاره کنم که جودون روش بافتی است که با بیشتر نخها می توان تولید کرد و نیاز به یک الیاف یا نخ خاص نیست و معمولا از نخهای پنبه، پلی استر، ملانژ و… استفاده می کنند. استفاده از هر یک از نخهایی که نام بردم خواص مختلفی به پارچه تریکو می دهد.

معرفی پارچه تریکو

پارچه تریکو ملانژ

این منسوج را از نخ ملانژ تولید می کنند و اگر خواسته باشید در مورد پارچه تریکو ملانژ اطلاعاتی را بدست آورید باید به این موضوع اشاره کنم که این نوع پارچه تریکو در بافت آن رگه هایی از دو یا رنگ در سطح آن دیده می شود که می توان گفت بیشترین رنگهایی که برای این منسوج مورد استفاده قرار می گیرد سه رنگ

    • ابری
    • طوسی
  • زغالی

البته شایان ذکر است که این محصول را می توان با رنگهای دیگر هم تولید کرد ولی بیشترین رنگ به کار رفته در لباسها همین سه رنگ می باشد.

پارچه تریکو ملانژ

پارچه تریکو ویسکوز

این پارچه تریکو را از نخ ویسکوز تولید می کنند ولی معمولا در بافت تریکو یا گردباف این نخ به تنهایی به کار نمی برند چون کیفیت خوبی به پارچه نمی دهد به همین خاطر با پلی استر یا لاکرا یا با هر دو ترکیب می کنند. باید در مورد این نوع پارچه تریکو تریکو خدمت شما عرض کنم که این منشوج جزو منسوجات طبیعی به شمار می آید و الیاف ویسکوز از دل طبیعت به دست می آید.

پارچه تریکو پلی استر

این منسوج همانگونه که از اسم آن مشخص است از نخ پلی استر تولید می کنند ولی مانند ویسکوز در پارچه های تریکو به تنهایی از این نخ در این پارچه استفاده نمی کنند و معمولا از پنبه یا ویسکوز استفاده می کنند تا بتوانند پارچه با کیفیت خوب به بازار عرضه کنند.

پارچه تریکو لاکرا

راجع به معرفی پارچه تریکو لاکرا باید خدمت شما عرض کنم که در بافت این محصول به تنهایی از نخ لاکرا استفاده نمی کنند و مانند پارچه ویسکوز و پلی استر از نخهایی همچون

  • پنبه
  • ویسکوز
  • پلی استر
  • ملانژ
  • و…

استفاده می کنند و باید به این موضوع اشاره کنم که این نخ بیشتر برای دادن حالت کشسانی به پارچه مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه تریکو لاکرا

پارچه تریکو خار خورده

در مورد معرفی پارچه تریکو خارخورده باید خدمت شما عرض کنم که این یک روش تکمیل می باشد و در زمانی که پارجه تمام عملیات تکمیل آن تمام شد با یک روش خاص پشت پارچه را حالت پرزی می کنند و این پارچه های گرمای خاصی دارد و بیشتر برای زمستان مورد استفاده قرار می گیرد.

حال که انواع مشهور و پر کاربرد به شما معرفی شد و شناخت کافی از این منسوجات به دست آوردید می توانید با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید.

البته شایان ذکر است که در زمان تهیه این محصولات باید به مقوله پارچه تریکو باکیفیت توجه کنید

منبع: سایت پارچه تریکو

صادرات پارچه تریکو

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag