پرش لینک ها

لینک کوتاه:

نمایندگی پخش عمده پتو لیلیان طلایی یزد

آیا به دنبال نمایندگی پخش عمده انواع پتو لیلیان طلایی یزد می گردین؟ آیا دوست دارید از کارخانه این محصول را خریداری کنید؟ قیمت برای شما خیلی اهمیت دارد؟ آیا دغدغه ارسال بار پتو لیلیان به شما در شهر خودتات هستید؟

معرفی و مشخصات انواع پتو لیلیان

جوانه حضور گروه صنعتی بازرگانی لیلیان در بازار داخلی ایران و همچنین در عرصه بین المللی در سال 1383 زده شد، اما این جوانه سال ها پیش در قلب موسس آن زده شده بود که بازار بافتنی از خلاقیت و نوآوری های آنان به خوبی استقبال خواهد کرد و با امید ساختن ایرانی بهتر وارد عرصه پر پیچ وخم صنعت تولید شدند و زیر سایه الطاف الهی و کار منسجم و بی وقفه کارکنان شرکت، اکنون گروه صنعتی بازرگان لیلیان در نقطه ای ایستاده است که برای خود افقی گسترده و روشن متصور میشود. به صورت مختصر و مفید برای آشنایی کلی با محصولات پتو گلبافت لیلیان به تنوع اسامی را ملاحظه بفرمایید:

  • انواع پتو های برجسته و طرح دار
  • پتو های مناسب برای دو نفر
  • پتوی تک نفره
  • پتو هایی با طرح های فانتزی و ساده مخصوص کودکان و نوجوانان
  • انواع تشک های طبی برای مشکلات ستون فقرات و…
  • انواع محصولات خواب

نمایندگی پخش پتوی لیلیان برای خرید انبوه در سراسر ایران

پتوی لیلیان به دلیل سابقه خوب و ارائه محصولات با کیفیت بالا، همواره مورد استقبال گسترده مشتریان بوده است و در اقصا نقاط کشور پهناورمان نمایندگی دارد. این شرکت تولیدی برای بهبود هر چه بیشتر خدمات فروش از عزیزانی که شرایط همکاری را دارند نیز دعوت به همکاری میکند.

قیمت پتوی لیلیان گل برجسته به صورت کلی

برای آگاهی از قیمت و شرایط فروش میتوانید با مدیران فروش مجموعه صنعتی لیلیان تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان در مورد انتخاب کالای خواب مناسب خود و خانواده بهره مند شوید.

فروش عمده پتوی لیلیان و ارسال به سراسر کشور

در مورد چگونگی شرایط خرید به صورت عمده و همچنین ارسال به نقاط مختلف میتوانید به صورت مستقیم با مسئول فروش در ارتباط باشید و از خدمات مشتریان ویژه (اعم از نحوه پرداخت، نحوه ارسال و همچنین تحویل سریع سفارش و…) آگاهی لازم و کافی را ببرید.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    فرزاد شکری می گویند:

    خیلی عالی

    • شماره همراه: 09927944676
دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag