پرش لینک ها

لینک کوتاه:

پارچه سه نخ مرغوب در ایران | خرید اینترنتی انواع پارچه

پارچه سه نخ مرغوب در ایران، از جانب کارخانه جات نساجی گوناگونی تولید می شود. این گونه از محصول را می شود از طرق گوناگونی تهیه کرد. این تولیدی ها، کالای خود را در رنگ بندی های متفاوت و طرح های متنوعی وارد بازار می نمایند و در دسترس مشتریان قرار می دهند. مصرف کنندگان به صورت کلی و جزئی می توانند خرید خود را از مراجع مختلفی انجام دهند. می شود برای خرید اینترنتی انواع پارچه، به ویژه نوع سه نخ که از زیر شاخه های پارچه های دورس است، به سایت های مختلفی مراجعه کرد. 

پارچه سه نخ مرغوب در ایران | خرید اینترنتی انواع پارچه

بزرگترین تولید کننده پارچه در ایران

بزرگترین تولید کننده پارچه در ایراندر ایران شرکت های بزرگ زیادی وجود دارند که کارشان تولید انواع پارچه می باشد. آنان از دو نوع الیاف برای بافت پارچه ها استفاده می کنند که به الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی، نام آشنا هستند. نوع طبیعی شامل پشم و پنبه می باشد و گونه مصنوعی آن، بیشتر از مواد نفتی، پلاستیکی و … ساخته می شوند که کاربردهای هر کدام از این ها متفاوت است. طبعاً پارچه هایی که از الیاف طبیعی تولید می گردند، دارای ویژگی های خاص خود هستند و به همین دلیل به صورت گسترده ای بافته و عرضه می شوند. 

روی هم رفته، بر اساس نیاز بازار، تولیدی ها سعی می کنند تا محصولات خود را بافته و به روانه بازار نمایند. شما هر گونه پارچه ای را که خواسته باشید، می توانید از این مراکز خرید و فروش پارچه در هر شهری که هستید، به دست آورید. گفتنی است که امروزه تولیدی های بزرگ، با در اختیار داشتن دستگاه های فوق پیشرفته، پارچه هایی را می بافند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که می توان محصولات شان را در بازار به وضوح مشاهده کرد و همچنین اقدام به خرید این گونه از کالای کاربردی نمود. 

قابل ذکر می باشد که کارخانه جات بزرگ، در تنوع بالایی پارچه ها را تولید کرده و سپس برای عرضه، روانه مراکز گوناگونی می نمایند که در داخل و خارج از کشور وجود دارند. 

فروشگاه اینترنتی پارچه های درجه یک ایرانی

فروشگاه اینترنتی پارچه های درجه یک ایرانیدر سال های اخیر، فروشگاه های اینترنتی گوناگونی راه اندازی شده اند که محصولات مختلفی از جمله پارچه را عرضه می دارند. این سایت ها علاوه بر این که در کار عرضه پارچه هستند، معلومات و خوب و مناسبی را هم درباره کالای ارائه شده، در دسترس بازدید کنندگان قرار می دهند که راهنمایی خوبی در خصوص خرید خوب می باشد. 

اما اگر به دنبال پارچه های ایرانی درجه یک از طریق اینترنت هستید، باید در نظر داشته باشید که به معتبر ترین آن ها مراجعه کنید. فرشگاه های آنلاین مورد اعتماد، ویژگی های مخصوص خود را دارند. آنان کالا را با تضمین کیفی برای مشتریان خود ارسال می کنند و در همین حال، در صورت عدم رضایت، محصول را دوباره پس می گیرند. 

سایت های زیادی امروزه در دسترس قرار گرفته اند که کارشان عرضه انواع پارچه ایرانی می باشد. آنان از بهترین برندهای داخلی محصول را در معرض دید بازدید کنندگان قرار می دهند و آن را به فروش می گذارند. 

عرضه عمده پارچه های پنبه ای

عرضه عمده پارچه های پنبه ای پارچه های پنبه ای که نوع خاصی از این کالا به شمار می رود، از الیاف طبیعی ساخته شده اند. عرضه عمده این گونه از محصول را مراجع مختلفی انجام می دهند که شامل کارخانه جات، شرکت های وارد کننده، نمایندگی این شرکت ها، بازارهای قماش و همچنین وب سایت های اینترنتی گوناگونی هستند که در این عرصه فعالیت گسترده ای دارند.

باید گفت که این ارائه دهندگان، فروش عمده پارچه را در ابعاد، عرض، گرماژ و کیفیت های متفاوتی انجام داده و خریدار باید توجه داشته باشد که به چه نوع از محصول نیاز دارد. 

در هر حال، عموماً کسانی که در کار خرید کلی پارچه های پنبه ای هستند یا کارگاه های تولید پوشاک دارند و یا این که در بازار به فروش جزئی این محصولات می پردازند. در کنار این، از مراجعی که در بالا به آنان اشاره کردیم، می شود پارچه تیپ لاکرا، پارچه ویسکوز ملانژ، پارچه پلی استر، پارچه فلامنت ورزشی و غیره کالاها را عمده خریداری کرد. 

فروش پارچه ویسکوز به اشکال مختلفی نیز از جانب این منابع صورت می گیرد. اگر در پی این هستید که خرید پارچه ارزان را انجام دهید، بهترین گزینه این است که آن را به شکل کلی تهیه کنید. به این ترتیب، عرضه کنندگان، تخفیف های خوبی را برای تان در نظر می گیرند. 

راهنمای انتخاب و خرید پارچه های مرغوب

راهنمای انتخاب و خرید پارچه های مرغوبفروش پارچه مرغوب، عموماً از جانب ارائه دهندگانی صورت می گیرد که خود نمایندگی شرکت های تولیدی و وارداتی هستند و یا این که از مراجع معتبری، خرید شان را انجام می دهند. بایستی گفت که برای انتخاب چنین پارچه هایی نیاز است که به برخی از مشخصات توجه داشت. 

ولی ویژگی پارچه درجه یک و مرغوب چیست؟ در این جا به چند مثال اشاره می نماییم: 

  1. کیفیت بافت بالایی دارند. یعنی با دستگاه های پیشرفته و بروز دنیا تولید شده اند. 
  2. از رنگرزی خوبی برخوردارند. به این معنی که شما در هنگام شست و شوی پارچه، دیگر شاهد رنگ رفتگی محصول نخواهید بود. 
  3. از عرض استاندارد برخوردار می باشند. توجه داشته باشید که عرض آن ها 90 تا 150 نمره گذاری می شوند. 
  4. پارچه های درجه یک هیچ گونه عیب و ایرادی ندارند و کاملاً یک دست می باشند. آن ها پرتی ندارند. 

لیست قیمت انواع پارچه در بازار ایران

لیست قیمت انواع پارچه در بازار ایراننرخ پارچه ها در بازار ایران، متفاوت اعلام می شود. برای به دست آوردن لیست بروز شده قیمت ها، نیاز است که به برخی از مراجع اصلی سر بزنید. یعنی این که به بازار قماش مراجعه کرده و از فروشگاه های بزرگ تک تک نرخ ها را تهیه کنید؛ ولی این کار شاید زمان زیادی را در بر بگیرد و همین طور نشود که قیمت همه پارچه ها را به دست آورد. 

در این جا ما به شما پیشنهاد می دهیم که گزینه بهترین را امتحان کنید، به این معنی که سری به سایت های اینترنتی بزنید. به این شکل خواهید توانست که جدیدترین قیمت انواع پارچه را تهیه کنید. از سایت های گوناگون می شود قیمت پارچه تریکو، پارچه لباس ورزشی، پارچه های گردباف و غیره را به راحتی پیدا کرده و لیست خود را تکمیل کنید. 

اما به همان میزان که تنوع پارچه در بازار زیاد است، نرخ های آنان هم با هم دیگر فرق می کند. تعیین قیمت را اصولاً شرکت هایی انجام می دهند که تولید کننده محصولات می باشند. آنان بر پایه، کیفیت نخ تولید شده، دستگاه هایی که برای بافت پارچه استفاده می کنند، ابعاد، درجه بندی، طرح و رنگ و سایر موارد دیگر، ارزش گذاری را انجام می دهند. خلاصه این که باید به این نکته اشاره نمود که همین مسائل باعث گردیده تا ما در بازار، شاهد نرخ ثابت و واحدی نباشیم. البته مسئله اصلی در این جا کیفیت کالا است. 

خریدار پارچه های سه نخ مرغوب

خریدار پارچه های سه نخ مرغوبپارچه های سه نخ مرغوب ویژگی های خود را دارند. خریدارانی که به دنبال چنین محصولاتی هستند، اصولاً کارخانه دارانی می باشند که کارشان تولید انواع پوشاک فصول سرد است. آن ها برای این که نوع درجه یک کالا را به دست آورند، در گام نخست، به شرکت های ریسندگی و تولید کننده پارچه مراجعه می کنند. 

از طرف دیگر، این مشتریان اگر به دنبال کالا خارجی باشند، به شرکت هایی سر می زنند که این گونه از محصولات را وارد می نمایند. از این طریق نیز می شود اقدام به تهیه پارچه سه نخ مرغوب و با کیفیت نمود. قابل ذکر است که این گونه از پارچه ها، زیر مجموعه پارچه دورس می باشند که در پایین بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت. 

در کل، خریدار پارچه های سه نخ مرغوب، با در پیش گرفتن روش های متفاوتی، قادر خواهند بود که بهترین نوع کالا را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند. 

مهمترین کاربرد های پارچه های سه نخ

مهمترین کاربرد های پارچه های سه نخپارچه های سه نخ را اصولاً برای تولید انواع پوشاک گرم مورد استفاده قرار می دهند. شاید شما هم در بازار به محصولاتی برخورده اید که دارای نخ های خاصی هستند. آنان عمدتاً از همین پارچه ها ساخته می شود و وارد مراکز خرید و فروش پوشاک می گردند. 

ولی از جمله مهمترین کاربردهای پارچه های سه نخ می توان به این موارد اشاره کرد: 

  • دوخت انواع شلواز مردانه و زنانه 
  • دوخت و تولید انواع سویشرت در رده های سنی مختلف 
  • دوخت و تولید انواع لباس گرم کن های ورزشی 
  • و سایر موارد دیگر 

گفتنی است که این گونه از پارچه، در تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی تولید می گردد. به همین سبب است که ما در بازار، شاهد لباس های گرم در الوان و مدل های متفاوتی هستیم. شما نیز با در نظر داشت نوع کار و نیازی که دارید، قادر خواهید بود که این گونه از محصول را خریداری کنید. 

فروش پارچه های ابریشم اصل

فروش پارچه های ابریشم اصلپارچه های ابریشمی، نوع نفیس محصول به شمار می روند. این پارچه ها، نرم و لطیف و در همین حال بسیار مناسب تولید پوشاک به ویژه پیراهن می باشند. باید به این نکته اشاره نمود، نخی که در نوع اصل این گونه از پارچه استفاده می شود، از همان پیله کرم ابریشم گرفته شده و سپس توسط دستگاه های گوناگونی به پارچه تبدیل می شوند. 

قابل ذکر است که پارچه های ابریشمی، از گران قیمت ترین نوع محصولات هستند و در بازار هم با نرخ های بسیار بالایی عرضه می شوند. به دلیل محدودیت هایی که در تولید نخ ابریشم وجود دارد، این گونه از پارچه به ندرت عرضه می شود و بیشتر شرکت ها با استفاده از نخ های پلاستیکی و ویسکوز، مشابه آن را به نام ابریشمی وارد بازار می کنند.

اما فروشگاه های معتبری در سر تا سر ایران وجود دارند که در کار فروش پارچه های اصل ابریشمی می باشند. آن ها فروش پارچه اعلا را در دستور کار خود قرار می دهند و از بهترین برندها، محصولات را وارد می کنند. با همه این ها، راه های دیگری هم هست که می شود نوع مرغوب پارچه ابریشمی را تشخیص داد. برای مثال می شود آن را از طریق لمس کردن، سوزاندن و همچنین ضخامت تفکیک کرد و به مرغوب و نا مرغوب بودن محصول، پی برد. 

خرید اینترنتی انواع پارچه های دورس

خرید اینترنتی انواع پارچه های دورسپارچه های دورس را می شود از طریق اینترنت هم خریداری کرد. سایت های رسمی و تخصصی زیادی هستند که این گونه از پارچه را در طرح ها، ابعاد و کیفیت های متفاوتی عرضه می دارند. 

باید گفت، این گونه از پارچه ضخامتی بیشتر از سایر محصولات دارد و در بازار بیشتر شاهد ارائه پارچه های دو نخ و سه نخ هستیم که از رایج ترین نوع دورس ها می باشند. 

می شود با بازدید از سایت های معتبر، انواع این گونه از کالا را به آسانی پیدا کرد و خرید اینترنتی پارچه را انجام داد. 

پخش کل پارچه در سراسر کشور

پخش کل پارچه در سراسر کشورانواع پارچه را به صورت کلی در سراسر ایران، از جانب شرکت های تولیدی و وارداتی پخش می شوند. 

دلیل این که ما در هر منطقه از کشورمان به راحتی می توانیم پارچه ای را تهیه کنیم، توزیع گسترده و فعالیت بالای همین شرکت های پخش می باشد. از آنان می شود خرید پارچه گردباف، خرید پارچه دیور، پارچه تریکو نوزادی و غیره را به گونه کلی و با نرخ های بسیار مناسبی انجام داد. 

عموماً شرکت ها به وسیله شعبی که ایجاد می نمایند و سایت هایی که راه اندازی می کنند، پخش کلی پارچه را در دستور کار خود قرار می دهند. 

نمایندگی فروش پارچه های ترکیه ای

نمایندگی فروش پارچه های ترکیه ایپارچه های خارجی زیادی در بازار ایران خرید و فروش می شود. یکی از کشورهایی که محصولات آن در کشورمان به وفور پیدا می شود، ترکیه است. 

با مراجعه به نمایندگی شرکت های وارد کننده پارچه، می توان خرید پارچه پنبه و خرید پارچه تریکو را در هر رنگ و طرحی که می خواهیم، انجام دهیم. این نمایندگی ها فروش پارچه بافتنی و فروش پارچه دورو را نیز انجام داده و آن را در کیفیت های متفاوتی عرضه می کنند. 

شما در هر جایی از کشورمان که باشید، به آسانی به این نمایندگی ها دسترسی خواهید داشت. 

مشخصات پارچه های سه نخ باکیفیت

مشخصات پارچه های سه نخ باکیفیتیکی از ویژگی های بارز پارچه های سه نخ با کیفیت، این است که از بهترین الیاف تولید شده اند. این مسئله را اگر در نظر داشته باشید، قادر خواهید بود که بهترین نوع پارچه را به دست آورید. 

نوع سه نخ پارچه های دورس، از انواع معروف تریکویی می باشند که از الیاف پنبه بافته می شوند. آنان بیشتر برای تولید لباس گرم کن ورزشی و البسه زمستانی تولید می شوند. در صد نخ های تشکیل دهنده این گونه از محصولات، 70% پلی استر و 30% نخ می باشد. 

در هر صورت برای تهیه بهترین این پارچه، باید به فروشندگان معتبر سر زد و خرید را انجام داد. 

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag