پرش لینک ها

لینک کوتاه:

پارچه ویسکوز پلی استر در اصفهان

انواع مختلف پارچه ویسکوز پلی استر در اصفهان، تولید و ساخته می شود که شما می توانید برای خرید به مراکز و نمایندگی های توزیع و پخش انها در این استان سر بزنید یا از جاهای دیگر کشور با این مراکز تماس بگیرید.

پارچه ویسکوز پلی استر

پارچه ویسکوز پلی استر

برای تولید و ساخت پارچه ویسکوز پلی استر، از الیاف ویسکوز استفاده می شود. خود الیاف ویسکوز، نوعی الیاف مصنوعی هستند، که ریشه ای در دل طبیعت دارند. یعنی از مواد طبیعی بدست می ایند. و روی انها تغییرات و فرایندهایی انجام می گیرد تا خواص انها به صورت مورد نظر در بیاید.
این مواد را در واقع از چوب درختان می گیرند. از چوب درختان ماده ای سلولوزی بدست می اید. این ماده را در کارخانه جات به روش های صنعتی به صورت یک خمیر در می اورند. سپس با روش های نوین این خمیر به یک سری الیاف خام تبدیل می گردد. الیاف را در کارخانجات ریسندگی، ریسیده و از انها نخ می سازند. بعد پارچه های ویسکوز پلی استر را از این نخ ها تولید می کنند. این پارچه ها خاصیت و ویژگی های خاصی دارد و از انها برای مصارف گوناگونی استفاده می شود.

پارچه ویسکوز پلی استر

اشنایی با خواص پلی استر

الیاف پلی استر خاصیت ها و ویژگی های خاصی دارد . از جمله اینکه:
بسیار نرم هستند، پارچه های تولید شده از انها گرم می باشند، دوام و مقاومت بالایی دارند، هیچ گونه الرژی و حساسیتی ایجاد نمی کنند. با دست و یا ماشین های لباس شویی قابل شستشو هستند، این پارچه ها بو یا رطوبت نمی گیرند، الیاف انها پرژ نیمدهد و گلوله نمی شود. در اثر شستن مداوم رنگ انها از بین نمی رود، حالتشان خراب نمی شود و اسیبی نمی بینند.
خاصیت رنگ پذیری خیلی زیادی دارند. به راحتی می توان انها را نگهداری کرد. به عنوان یک عایق رطوبت به کار می روند. براق و روشن هستند. خاصیت کشسانی دارند. چروکیده نمی شوند.خیلی راحت و سریع خشک می شوند.
پارچه ویسکوز پلی استر

نام های پارچه پلی استر در دنیا

به پارچه های تولید شده از الیاف پلی استر در هر کشوری نام خاصی داده شده است . به عنوان مثال:

  •  در انگلستان انها را با نام تریلن می شناسند.
  • در کشور المان هم به انها ترویرا می گویند.
  • در ژاپن این پارچه ها تترن نام دارند .
  • در کشور فرانسه به آن ترگال می گویند.
  • در کشور ایتالیا نیز به انها تریتال می گویند.
  • در کشور امریکا هم نام داکرون را بر ان نهاده اند.
پارچه ویسکوز پلی استر

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag