پرش لینک ها

لینک کوتاه:

پتو شادیلون تک رنگ با رنگبندی جدید

پتو شادیلون تک رنگ یکی از کاربردی ترین وسیله گرمایشی در شب‌های سرد زمستان محسوب می شود.
پتو شادیلون تک رنگ در رنگ بندی های جدید و متنوع و با در نظر گرفتن سلیقه افراد مختلف محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند.
همه افراد به دنبال بهترین پتو هستند تا در هنگام خواب استراحتی راحت داشته باشند با در نظر گرفتن جنس و کیفیت و همینطور رنگ که جذابیت محصول هم ملاک خرید محصول است، از این رو پتو شادیلون تک رنگ را به صورت رنگ‌بندی های جدید و به روز محصولات خود را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

پتو تک رنگ شادیلون

رنگ‌بندی پتو شادیلون جدید

پتو معمولا جزو وسایل شخصی بشمار می رود و به دلیل اینکه وسیله ای برای استراحت می باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است که هیچ کالایی نمی تواند با آن مقابله کند، و در رنگ‌بندی های جدید و طرح های متنوع عرضه می شود، که پتو شادیلون تک رنگ یکی از بهترین نوع پتو های بازار است و تمام ملاک های یک پتو با کیفیت را در تولید خود رعایت کرده و وارد بازار طبق نیاز مردم تولید می کند که در بازار همواره شاهد تنوع بالا در طرح و رنگ و جنس آن هستیم.
پتو شادیلون تک رنگ در ابعاد مختلف تولید می شود که به صورت تک نفره و دونفره موجود است که دارای قابلیت شستشوهستند و بسیار نرم ، لطیف ، ضد حساسیت ، ضد آلرژی ودارای کیفیت بالا هستند ، همچنین نخ بکار رفته در تولید پتوهای شادیلون از جنس پلی استر است که قابل شستشو با ماشین لباس شویی و هم به صورت دستی می باشد.

 

مرجع فروش برند شادیلون با قیمت فوق العاده

پتو برند شادیلون یکی از بهترین برندهاست، که طی این سالها توانسته جایگاه ویژه در بین رقبای خود در بازار داخلی و همچنین بین برندهای خارجی خود کسب کند.
پتو برند شادیلون تک رنگ با قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارد و همچنین زیبایی در طرح درسال های اخیر توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کرده و طرفداران زیادی را پیدا کرده، که جزو مشتریان وفادار در برند خود اختصاص داده است که یکی از پر فروش ترین پتو های موجود در بازار نیز بشمار می رود.
می توان از این پتو شادیلون تک رنگ به عنوان مرجع فروش بهترین تولید کننده پتو با قیمت مناسب و فوق العاده با کیفیت نام برد.
از خصوصیات این پتو می توان به نرم و لطیف بودن آن و همچنین طرح های جذاب و رنگ‌بندی متنوع و سایزهای مختلف اشاره کرد که قابل خریداری برای مشتریان عزیز می باشد.
الیاف بکار رفته در این نوع پتو از جنس نخ پلی استر می باشد که به راحتی قابل شستشو بوده و گزینه ای مناسب برای انتخاب سرویس عروس نیز به حساب می آید.

 

بهترین شرکت تولید پتو مخصوص کودک

نام دیگر پتو کودک را رو انداز نیز می گویند، و از جنس های مختلفی تولید می شود که بستگی به سلیقه افراد برای خرید دارد.
پتو کودک رو اندازی است که بلندی آن متناسب با قد کودک در نظر گرفته شده و ضخامت آن نیز در مقایسه با پتو بزرگسال کمی بیشتر است، و در طراحی پتوهای کودک بیشتر از شخصیت های کارتونی و رنگ‌بندی های شاد استفاده می شود.
نکات خرید بهترین پتو کودک عبارتند از: جنس پتوی کودک، ضخامت پتو، قابل شستشو بودن آن، ابعاد پتو، طرح و رنگ می باشد که باید توجه شود.
جنس پتوی کودک
روانداز یا پتوهای کودک اغلب از جنس پشم می باشد که تنها هدف و کاربرد پتو کودک محافظت از سرما می باشد.
جنس پتوی کودک
جنس پتو کودک و متریال اولیه بکار رفته بسیار مهم است.
زیرا پوست کودکان در مقایسه با افراد بزرگسال بسیار لطیف تر بوده، از این رو در انتخاب پتو برای کودکان خود توجه داشته باشید محصولی خریداری کنید که از جنس الیاف مصنوعی نباشد ، پس در انتخاب پتو کودک ، پتویی مناسب است که درصد الیاف طبیعی بیشتری داشته باشد.
الیاف طبیعی بکار رفته در پتو بیشتر از جنس پنبه بوده، برای خرید پتو پنبه باید به قابل تنفس بودن آن نیز توجه کنید ، پتو را در مقابل یک منبع باد قرار دهید و مشاهده کنید که نسیم باد را احساس می کنید یا خیر که به این نکته قابل تنفس بودن آن پی ببرید.
همچنین در انتخاب پتوی کودک به فصول سال نیز توجه داشته باشید که در فصل های گرم سال از پتوهای نازک استفاده می شود.
برای انتخاب یک پتو کودک مناسب باید به این نکته هم توجه داشته باشید که پتو دارای آویز و زنگوله نباشد زیرا ممکن است به دور کودک پیچیده و محل آزار و حتی خفگی کوک شود پس برای ایمنی بیشتر کودکان باید این نکات رعایت شود.
قابل شستشو بودن پتو کودک بسیار قابل اهمیت است به دلیل کاربرد بالایی که دارد و سریع آلوده کثیف می شود باید قابلیت شستشو هم به روش ماشینی و هم دستی را داشته باشد.
طرح و رنگ پتو برای کودکان نیز مهم است باید برای انتخاب یک پتو کودک از رنگی ملایم انتخاب شود، تا کودک در هنگام خواب احساس آرامش بیشتری داشته باشد و از خرید پتو هایی با رنگ بندی تیره و طرح های خشن اجتناب کنید زیرا باعث ناراحتی و آشفتگی کودکان در هنگام خواب می شود.

پتوی نوزادی شادیلون

 

فروشنده برتر پتو شادیلون به قیمت کارخانه

تجارت در عرصه پتو می تواند سود بالایی داشته باشد از این رو زمانی به این نتیجه خواهیم رسید که بتوان محصولی با قیمت مناسب و ایده آل به قیمت کارخانه تهیه کنیم.
به این روش که اگر شما محصولی با قیمت کمتر یا همان قیمت کارخانه تهیه کنید به سود بیشتری خواهید رسید، در نتیجه ما بستری را در این سایت ایجاد کرده ایم که افراد به راحتی خرید خود را با قیمت کارخانه انجام داده و به سود خوبی هم برسید.
امروزه بازار فروش اینترنتی پتو به راحتی قابل دسترس بوده و می توان تامین و در هر شهر را تهیه و ارسال کنند.
می توانید به صورت عمده نیز خرید داشته باشید با قیمت کارخانه برای شما تامین می شود و محصول مورد نیاز خود را دریافت نمایید.
پخش عمده با قیمت کارخانه پتو شادیلون که تنوع بالا و طرح های زیبا قابل سفارش بوده و همچنین سایز های مختلف که جزو مزیت های آن محسوب می شود که از این طریق می توان پاسخگوی تمام نیازها بوده.
پذیرفتن تعداد بالای پتو به شهرهای دیگر در کمترین زمان ممکن می تواند صورت گیرد و شما می توانید با انتخاب مدل مدنظر خود سفارش خود را قطعی کنید.

بزگترین بازار خرید پتو شادیلون تک رنگ با کیفیت
از بهترین تولید کنندگان پتو می توان در بازار داخلی از پتو شادیلون که کیفیت خوبی هم دارد نام برد همچنین اگر قصد خرید عمده پتو دارید گزینه مناسبی برای خرید پتو از بازار می باشد زیرا پتو زنبق پرفروش ترین محصول در بین محصولات دیگر بوده و قسمت اعظم بازار را به خود اختصاص داده است.

 

بررسی کیفیت پتوهای ایرانی

پتو به دلیل استفاده روزانه برای استراحت باید در هنگام خرید به کیفیت آن توجه بیشتری داشته باشید.
پتو های ایرانی با کیفیت در برند های مختلف وارد بازار می شوند که عبارتند از: پتو گلبافت، پتو نرمینه، پتو مریم، پتو تیسا، پتو نیکو، پتو شادیلون تک رنگ
پتو یکی از وسایل خانه می باشد که بسیار مهم است، توجه به نکات جزئی می تواند به شما در خرید پتویی با کیفیت و با دوام بالا کمک کند و همچنین از ناراحتی های پوستی هم در امان خواهید بود.
پتوهای مختلفی در بازار عرضه می شود که تفاوت آن ها باهم در جنس و کاربردشان است.
پتو انواع زیادی دارد که می توان به این صورت نام برد:
پتو پنبه ای، پتو پشمی، پتو ارگانیک، پتو پشمی، پتو پشم شیشه ای، پتو بافتنی
پتو پنبه‌ای از الیاف طبیعی و ترکیبی از پنبه و الیاف مصنوعی تولید می شوند.
از ویژگی های این نوع پتو می توان به نرم و گرم بودن آن اشاره کرد و همینطور وزن کم نیز دارد که به دلیل وجود الیاف مصنوعی موجود در تولید پتوها می باشد.
پتوهای پشمی از پشم تهیه شده و کالای مناسب برای افرادی می باشد که از سرما بیزارند، پتوهای پشمی نسبت به پتوهای دیگر سنگین تر بوده و نسبت به پتو های دیگر زبرتر نیز می باشند.
پتو پشم شیشه ای این نوع پتوها از لایه ای پشم و پارچه های نخی تهیه می شوند، لایه ی پشم شیشه در بین پارچه های نخی قرار می گیرد.
در نتیجه باعث آسیب های پوستی و تنفسی هم نمی شود، این پتوهای پشمی شیشه ای بسیار سبک و نرم بوده و گرمایی مناسبی نیز دارند پس اگر قصد خرید پتو برای روزمره را دارید این پتو گزینه مناسبی می باشد.
پتوهای بافتنی این نوع پتو ها بیشتر جنبه دکوری و زیبایی دارند و در ابعاد مختلف و طرح های گوناگونی در بازار موجود است.

 

 

پرفروش ترین نوع پتو ایرانی یک نفره

پتوهای ایرانی در برندهای مختلف به بازار داخلی و خارجی نیز وارد می شود که از کیفیت بالایی برخوردارند.
پتوهای تولید شده ایرانی در طرح ها و رنگ‌بندی مختلف و سایزهای یکنفره و دونفره در بازار موجود است که خریداران براحتی و با در نظر گرفتن کیفیت و جنس و دوام پتو و همچنین می توانید پتو خود را متناسب با اتاق خواب و رنگ بندی و دکور اتاق یا منزل خریداری کنید.
مردم به دنبال محصولی هستند که کیفیت خوبی داشته باشد و این را زمانی پی می برند که قبلا از آن برند و پتوی ایرانی خرید انجام داده باشند و اطمینان داشته باشند یا آن برند آنقدر در بازار مطرح و جایگاه داشته باشد که در بین مردم شناخته شده باشد و جزو پر فروش ترین برند پتو باشد.
پتو ایرانی با کیفیت که از مواد اولیه مرغوب تهیه شده باشد در بین مشتریان وفادار خود جایگاه ویژه ای داشته و هر روزه خواهان بیشتری نیز دارد که تولید کنندگان در قبال قیمت مناسب برای خریدار باید به کیفیت نیز همچنان دقت داشته باشند تا همیشه مشتریان خود را حفظ کنند از نظر کیفیت سعی در بهتر شدن هر روز آن نیز داشته باشند تا علاوه در تولید داخل و بازار های خارج و دیگر تولید کنندگان خارج رقابت کنند.

پتو شادیلون گلدار قلبی

 

مدل های مختلف پتو ایرانی خانگی با برند های متفاوت

پتوهای ایرانی با مدل ها و طرح های مختلف که در بازار وجود دارد و در برندهای ایرانی متفاوت نیز تولید می شود که برند های معروف ایرانی عبارتند از برند گلبافت که در بازار داخلی به راحتی شناخته شده و همچنین پتوی مریم و پتو تیسا پتو نرمینه و…
از نظر طرح هم مدل های متفاوتی وجود دارد، در بازار شاهد انواع پتو چهار فصل کرکدارو پشمی و… هستیم.

 

تهیه پتو پسرانه با طرح های عالی

پتو کودکان یا همان رو انداز در ابعاد کوچک که در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شود.
بیشتر طرح های پر فروش در بین محصولات کودکان مختص پتو هایی است که طرح های شاد و شخصیت های پر طرفدار کارتونی را دارند هستند.
پتو های پسرانه نیز بیشتر شخصیت های کارتونی برجسته و همچنین رنگ بندی شاد تهیه و تولید می شود.
به همین خاطر پتوهای پسرانه با طرح های عالی و جذاب وارد بازار شده که کیفیت بالای هم دارند و استقبال خوبی هم داشته که تولید کنندگان را تشویق می کند که هر روز بر کیفیت محصول خود توجه بیشتری داشته باشند.

 

مرکز خرید پتو مسافرتی و خانگی درجه یک

پتو مسافرتی برای افرادی که حساسیت بیشتری بر روی کالای خواب دارند گزینه ی مناسبی هستند.
و به راحتی در بازار تهیه می شوند به همین دلیل این محصول در بین مردم محبوبیت بالایی داردکه در نوع و سایز مختلف تولید و عرضه می شود، طبق بررسی انجام شده بیشترین پتو های موجود در بازار را پتوهای چینی و ایرانی به خود اختصاص داده که پتوهای ایرانی از لحاظ کیفیت نیز بسیار عالی عمل کرده است.
پتوهای مسافرتی نسبت به دیگر پتو ها وزن کمتری داشته و به راحتی قابل جابه جایی و شستشو می باشد.
از این رو نکات بهداشتی بهتر رعایت می شود زیرا قابلیت شستشو در لباس شویی را دارد .
پتوهای مسافرتی کم وزن و دارای رنگ بندی زیادی بوده که شما به آسانی می توانید آن را با رنگ اتاق یا کالای خواب و دکور اتاقتان ست کنید .
روش های مراقبت از پتو معمولا بیشتر پتو ها در شستشو نادرست دچار آسیب می شوند و همینطور امکان دارد با قرار گرفتن پتو در محل های نامناسب دچار آسیب شود.
پس هنگام شستشو دقت کافی داشته باشید و همینطور کمدی که قرار است پتوهای خود را نگهداری کنید با دقت مورد بررسی قرار دهید و برای شستشو آن نیز بهترین گزینه خشک شویی می باشد اگر هم می خواهید به صورت دستی این کار را انجام دهید سعی کنید پتو ها را با آب ولرم شستشو داده و از مایع شوینده استفاده کنید تا به بافت پتو آسیب کمتری برسد.
مجموعه ما با فروش ویژه انواع پتو در طرح ها و سایزهای مختلف به شما عزیزان این امکان را می دهد که با کمترین هزینه و زمان با نظر گرفتن دکور منزل خرید خود را انجام داده و همینطور با اطمینان خاطر محصولی با کیفیت تهیه کرده باشید، ما در این سایت سعی کردیم تا بهترین مطالب را در اختیار شما عزیزان قرار داده تا با راهنمایی ما بتوانید خرید راحت داشته باشد شما می توانید برای راهنمایی بیشتر با مشاوران تماس حاصل فرمایید تا آن ها شما را راهنمایی کنند.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    محمد ایروانی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون تک رنگ یکی از بهترین نوع پتو های بازار است و تمام ملاک های یک پتو با کیفیت را در تولید خود رعایت کرده و وارد بازار طبق نیاز مردم تولید می کند

    • شماره همراه: 09386209692
  2. دیدگاه های نوشته

    میلاد اسدی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    افراد به دنبال بهترین پتو هستند تا در هنگام خواب استراحتی راحت داشته باشند با در نظر گرفتن جنس و کیفیت و همینطور رنگ که جذابیت محصول هم ملاک خرید محصول است،

    • شماره همراه: 09386209692
  3. دیدگاه های نوشته

    امید جهان بخش می گویند:

    سلام وقت بخیر
    از این رو پتو شادیلون تک رنگ را به صورت رنگ‌بندی های جدید و به روز محصولات خود را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

    • شماره همراه: 09386209693
  4. دیدگاه های نوشته

    امید پناهی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون تک رنگ در رنگ بندی های جدید و متنوع و با در نظر گرفتن سلیقه افراد مختلف محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند.

    • شماره همراه: 09386209693
  5. دیدگاه های نوشته

    محمد رادانی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور کوبا هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

    • شماره همراه: 09386209693
    1. سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

      • شماره همراه: 09106140487
  6. دیدگاه های نوشته

    خدابنده می گویند:

    سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور مکزیک هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

    • شماره همراه: 09386209693
    1. سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

      • شماره همراه: 09106140487
  7. دیدگاه های نوشته

    مرتضی گودرزی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    من چند سالی هست که از پتوهای شما برای مغازه م خرید کردم و بسیار راضی هستم.

    • شماره همراه: 09106140487
  8. دیدگاه های نوشته

    حسین راستکار می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون تک رنگ در انواع رنگ بندی های جدید و متنوع تولید می شوند که بسیار کیفیت خوبی دارند.

    • شماره همراه: 09106140487
  9. دیدگاه های نوشته

    امید نادری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    افراد به دنبال بهترین پتو هستند تا در هنگام خواب استراحتی راحت داشته باشند با در نظر گرفتن جنس و کیفیت و همینطور رنگ که جذابیت محصول هم ملاک خرید محصول است،

    • شماره همراه: 09386209693
  10. دیدگاه های نوشته

    حمید رضا کریمی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتو پنبه‌ای از الیاف طبیعی و ترکیبی از پنبه و الیاف مصنوعی تولید می شوند که بسیار کیفیت خوبی دارند.

    • شماره همراه: 09106140487
  11. دیدگاه های نوشته

    امید امجدی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون تک رنگ در رنگ بندی های جدید و متنوع و با در نظر گرفتن سلیقه افراد مختلف محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند

    • شماره همراه: 09386209693
  12. دیدگاه های نوشته

    آرمین نصرتی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    همه افراد به دنبال بهترین پتو هستند تا در هنگام خواب استراحتی راحت داشته باشند

    • شماره همراه: 09386209693
  13. دیدگاه های نوشته

    امید دارابی منش می گویند:

    سلام وقت بخیر
    از این رو پتو شادیلون تک رنگ را به صورت رنگ‌بندی های جدید و به روز محصولات خود را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

    • شماره همراه: 09386209693
  14. دیدگاه های نوشته

    میلاد نصرتی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون تک رنگ در ابعاد مختلف تولید می شود که به صورت تک نفره و دونفره موجود است

    • شماره همراه: 09386209693
  15. دیدگاه های نوشته

    میلاد نعمتی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    این رو پتو شادیلون تک رنگ را به صورت رنگ‌بندی های جدید و به روز محصولات خود را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

    • شماره همراه: 09386209693
  16. دیدگاه های نوشته

    مهسا جعفری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    از این رو پتو شادیلون تک رنگ را به صورت رنگ‌بندی های جدید و به روز محصولات خود را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

    • شماره همراه: 09386209693
  17. دیدگاه های نوشته

    محمد دیرباز می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون تک رنگ در رنگ بندی های جدید و متنوع و با در نظر گرفتن سلیقه افراد مختلف محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند و با نرخ پایین عرضه می شود

    • شماره همراه: 09386209692
  18. دیدگاه های نوشته

    علی اکبری رضوی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    قیمت پتو شادیلون های تک رنگ چقدر است ؟

    • شماره همراه: 09106140487
    1. سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

      • شماره همراه: 09106140487
  19. دیدگاه های نوشته

    امین دلاور می گویند:

    جنس پتو کودک و متریال اولیه بکار رفته بسیار مهم است که من خریدی از شما انجام دادم واقعا از نظر کیفیت حرف اول را می زند

    • شماره همراه: 09386209693
  20. دیدگاه های نوشته

    امید دلاور می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون تک رنگ یکی از بهترین نوع پتو های بازار است و تمام ملاک های یک پتو با کیفیت را در تولید خود رعایت کرده و وارد بازار طبق نیاز مردم تولید می کند ارسال به قشم هم دارید؟

    • شماره همراه: 09386209692
  21. دیدگاه های نوشته

    ناهید توحیدی پویا می گویند:

    سلام وقت بخیر شادی پتو رنگ بندی خیلی بالایی داره که حتی یکی از یکی خوشگلتره و من موندم که برای خودم از کدوم رنگش انتخاب کنم

    • شماره همراه: 09386209693
  22. دیدگاه های نوشته

    مرتضی گودرزی می گویند:

    سلام وقتتون بخیر
    من از پتو شادیلون تک رنگ شما چند بار سفارش دادم و بسیار کیفیت خوبی داشتن ممنون از سایت خوبتون.

    • شماره همراه: 09106140487
  23. دیدگاه های نوشته

    امید باقری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    لطفاً تنوع منسوجات و پتو با کیفیت خود را در اینا برای بفرستید نمونه ببینم سافارشعده دارم

    • شماره همراه: 09386209693
  24. دیدگاه های نوشته

    ناهید اسدی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون تک رنگ یکی از کاربردی ترین وسیله گرمایشی در شب‌های سرد زمستان محسوب می شود

    • شماره همراه: 09386209693
  25. دیدگاه های نوشته

    امید نصری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    قصد خرید پتو از برند شادیلون شما را دارم و در زمینه صادرات فعال هستم خواستار معامله تناژ بالا و صادرات و عمان هستم لطفا کاتالوگ کامل از کالای خواب به همراه لیست قیمت ارسال کنید
    آن شاالله که همکاری طولانی مدتی خواهیم داشت

    • شماره همراه: 09386209692
  26. دیدگاه های نوشته

    امید حسنی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پتو شادیلپن با رنگبندی جدید و ابعاد مختلف شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

    • شماره همراه: 09386209692
  27. دیدگاه های نوشته

    حسین زاده می گویند:

    سلام وقت بخیر پتو شادیلون هایی که از شما خرید کردم بسیار باکیفیت هستند ممنون از سایت خوبتون.

    • شماره همراه: 09106140487
  28. دیدگاه های نوشته

    فردوسی می گویند:

    سلام خسته نباشید پتو های شادیلون در انواع وطرح های مختلف هستند و بسیار لطیف و نرم هستند

    • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
  29. دیدگاه های نوشته

    مهسا نادری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    قصد خرید پتو شادیلون در رنگ‌بندی و امباس های متنوع با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور ارمنستان هم خودتون انجام می دهید

    • شماره همراه: 09386209693
  30. دیدگاه های نوشته

    میلاد اسدی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    رو تختی مناسب برای استراحتی راحت داشته باشند با در نظر گرفتن جنس و کیفیت و همینطور رنگ که جذابیت محصول هم ملاک خرید محصول است،

    • شماره همراه: 09386209693
  31. دیدگاه های نوشته

    آرزو تقی پور می گویند:

    سلام وقتتون بخیر
    من بارها از شما خرید کردم و همیشه بهترین کیفیت رو برام فرستادین ممنون از سایت خوبتون.

    • شماره همراه: 09936268279
  32. دیدگاه های نوشته

    ابراهیمیان می گویند:

    سلام خدا قوت پتپهای شادیلون دارای خاصیت های زیاد ازجمله دارای قابلیت شستشوهستند و بسیار نرم و لطیف وضد حساسیت وضد آلرژی ودارای کیفیت بالا هستند

    • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
  33. دیدگاه های نوشته

    گوهر کرامتی می گویند:

    سلام وقتتون بخیر خواستم از شما خرید کنم خواستم ببینم قبل از خرید شما ارسال هم دارین؟

    • شماره همراه: 09106140487
  34. دیدگاه های نوشته

    سحر احمدی می گویند:

    پتو شادیلون تک رنگ یکی از کاربردی ترین وسیله گرمایشی در شب‌های سرد زمستان محسوب می شود.
    پتو شادیلون تک رنگ در رنگ بندی های جدید و متنوع و با در نظر گرفتن سلیقه افراد مختلف محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  35. دیدگاه های نوشته

    سحر احمدی می گویند:

    پتو شادیلون تک رنگ یکی از کاربردی ترین وسیله گرمایشی در شب‌های سرد زمستان محسوب می شود.
    پتو شادیلون تک رنگ در رنگ بند عالی لطفا برایه خرید راهنمایی بفرمایید

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  36. دیدگاه های نوشته

    امید حسنی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتو با کیفیت را در تولید خود رعایت کرده و وارد بازار طبق نیاز مردم تولید می کند که در بازار همواره شاهد تنوع بالا در طرح و رنگ و جنس آن هستیم

    • شماره همراه: 09386209693
  37. دیدگاه های نوشته

    زهرا رامینی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون تک رنگ در رنگ بندی های جدید و متنوع و با در نظر گرفتن سلیقه افراد مختلف محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند

    • شماره همراه: 09386209692
  38. دیدگاه های نوشته

    شاه ابادی می گویند:

    پتو شادیلون تک رنگ یکی از کاربردی ترین وسیله گرمایشی در شب‌های سرد زمستان محسوب می شود

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  39. دیدگاه های نوشته

    نسیرین نصرتی می گویند:

    سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما خرید کنم خرید از شما به چه صورت است کجا باید ثبت سفارش کنم؟

    • شماره همراه: 09106140487
  40. دیدگاه های نوشته

    خانلری می گویند:

    پتو معمولا جزو وسایل شخصی بشمار می رود و به دلیل اینکه وسیله ای برای استراحت می باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  41. دیدگاه های نوشته

    یونسی می گویند:

    هنگام شستشو دقت کافی داشته باشید و همینطور کمدی که قرار است پتوهای خود را نگهداری کنید با دقت مورد بررسی قرار دهید و برای شستشو آن نیز بهترین گزینه خشک شویی می باشد

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  42. دیدگاه های نوشته

    تیموری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون تک رنگ یکی از بهترین نوع پتو های بازار است و تمام ملاک های یک پتو با کیفیت را در تولید خود رعایت کرده و وارد بازار طبق نیاز مردم تولید می کند

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  43. دیدگاه های نوشته

    فرزین نوری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون تک رنگ در انواع رنگ بندی های جدید و متنوع تولید می شوند که بسیار کیفیت خوبی دارند

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  44. دیدگاه های نوشته

    یونسی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون تک رنگ یکی از بهترین نوع پتو های بازار است و تمام ملاک های یک پتو با کیفیت را در تولید خود رعایت کرده و وارد بازار طبق نیاز مردم تولید می کند

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  45. دیدگاه های نوشته

    سا مرایی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    افراد به دنبال بهترین پتو هستند تا در هنگام خواب استراحتی راحت داشته باشند با در نظر گرفتن جنس و کیفیت و همینطور رنگ که جذابیت محصول هم ملاک خرید محصول است

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  46. دیدگاه های نوشته

    کاشانی می گویند:

    سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما خرید کنم خرید از شما به چه صورت است کجا باید ثبت سفارش کنم؟

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  47. دیدگاه های نوشته

    قادری می گویند:

    ای مجموعه با فروش ویژه انواع پتو در طرح ها و سایزهای مختلف به شما عزیزان این امکان را می دهد که با کمترین هزینه و زمان با نظر گرفتن دکور منزل خرید خود را انجام داده و همینطور با اطمینان خاطر محصولی با کیفیت تهیه کرده باشید

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  48. دیدگاه های نوشته

    محمد جوادی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور مراکش هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

    • شماره همراه: 09106140487
  49. دیدگاه های نوشته

    کاظم خسروی می گویند:

    سلام وقتتون بخیر
    آیا شما ارسال به شهر مراغه هم دارین؟

    • شماره همراه: 09936268279
  50. دیدگاه های نوشته

    امید نادری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتوهای خود را نگهداری کنید با دقت مورد بررسی قرار دهید و برای شستشو آن نیز بهترین گزینه خشک شویی می باشد اگر هم می خواهید به صورت دستی این کار را انجام دهید سعی کنید پتو ها را با آب ولرم شستشو داده و از مایع شوینده استفاده کنید تا به بافت پتو آسیب کمتری برسد.

    • شماره همراه: 09386209692
  51. دیدگاه های نوشته

    امید نادری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون تک رنگ یکی از کاربردی ترین وسیله گرمایشی در شب‌های سرد زمستان محسوب می شود

    • شماره همراه: 09386209692
  52. دیدگاه های نوشته

    امید نصرتی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتو معمولا جزو وسایل شخصی بشمار می رود و به دلیل اینکه وسیله ای برای استراحت می باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است که هیچ کالایی نمی تواند با آن مقابله کند

    • شماره همراه: 09386209693
  53. دیدگاه های نوشته

    نیما طاهری می گویند:

    سلام وقتتون بخیر
    شما ارسال به شهر نیشابور هم دارین؟

    • شماره همراه: 09936268279
  54. دیدگاه های نوشته

    شهریار بحرانی پور می گویند:

    سلام وقتتون بخیر
    قیمت پتو شادیلون چقدر است ؟

    • شماره همراه: 09936268279
  55. دیدگاه های نوشته

    امید راسخی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون تک رنگ در ابعاد مختلف تولید می شود که به صورت تک نفره و دونفره موجود است که دارای قابلیت شستشوهستندو نرم و لطیفی هم دارند

    • شماره همراه: 09386209693
  56. دیدگاه های نوشته

    امید حاجیلی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون تک رنگ در ابعاد مختلف تولید می شود که به صورت تک نفره و دونفره موجود است و با نرخی پایین و ارزان بفروش می رسد

    • شماره همراه: 09386209692
  57. پتو شادیلون تک رنگ در رنگ بندی های جدید و متنوع و با در نظر گرفتن سلیقه افراد مختلف محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  58. دیدگاه های نوشته

    واوانی می گویند:

    هنگام شستشو دقت کافی داشته باشید و همینطور کمدی که قرار است پتوهای خود را نگهداری کنید با دقت مورد بررسی قرار دهید و برای شستشو آن نیز بهترین گزینه خشک شویی می باشد

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  59. دیدگاه های نوشته

    خانلری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    افراد به دنبال بهترین پتو هستند تا در هنگام خواب استراحتی راحت داشته باشند با در نظر گرفتن جنس و کیفیت و همینطور رنگ که جذابیت محصول هم ملاک خرید محصول است،

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag