پرش لینک ها

لینک کوتاه:

بررسی قیمت روتختی سه بعدی طرح قلب

قیمت روتختی سه بعدی قلبی به چه صورت است؟ خرید روتختی سه بعدی به چه صورت است؟ جنس روتختی سه بعدی طرح قلب از چیست؟ جهت دریافت پاسخ سوالات مذکور و دریافت هر گونه سوال دیگر در زمینه روتختی سه بعدی لطفا تا پایان این محتوا همراه ما باشید. روتختی یکی از منسوجات پر فروش در میان کالاهای خواب است، این محصول در انواع طرح و رنگ تولید و بسته بندی میشود. روتختی سه بعدی طرح قلب با داشتن ویژگی های مثبت و مرغوب توانسته است یکی از محصولات پرطرفدار در بازارهای داخلی و خارجی باشد. روتختی سه بعدی طرح قلب، یک محصول صادراتی است و این محصول هر ساله بیش از 1000 تن به کشورهای همسایه صادر میشود؛ از جمله کشورهای پذیرای این محصول نظیر: عراق، ترکیه، عربستان، تاجیکستان، ارمنستان، آذربایجان، افغانستان، سوریه، یمن، روسیه و… است. این روتختی با داشتن ظاهری جذاب توانسته در نظر افراد سخت پسند زیبا به نظر آمده و با اینکه از چاپ این محصول مدت زیادی نمیگذرد اما فروش به سزایی را از آن خود کرده است. روتختی سه بعدی طرح قلب یکی از روتختی های تولید داخل کشورعزیزمان ایران است که توانسته است در رقابت با برندهای کشورهای دیگر از جمله چین و کره ای، خود درخشیده و یک محصول پر طرفدار به شمار رود. امروزه یکی از مشکلات خریداران منسوجات خواب قیمت آنها است، روتختی سه بعدی طرح قلب با داشتن قیمت مناسب امکان خرید هموطنان با هر وضعیت مالی را فراهم ساخته است. امروزه متاسفانه برخی سودجویان با تولید و توزیع محصولات نامرغوب و البته گران، در میان برندهای مشهور روتختی سه بعدی، سود زیادی را از این راه غیرحلال بدست آورده اند و از این جهت باید خریداران روتختی سه بعدی طرح قلب بسیار دقت کنند و این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی به صورت خرده یا عمده سفارش دهند. مزیت سفارش مستقیم و اینترنتی این محصول به این صورت است که از جنس خریداری شده خود، اطمینان دارید و این محصول را به راحتی درب منزل دریافت میکنید؛ از مزیت دیگر سفارش این محصول به صورت اینترنتی این است که با مراجعه به سایت شرکت تولیدی روتختی سه بعدی میتوانید طرح های دیگر این محصول را در سایت مشاهده نمایید و با تماس با شماره های درج شده در سایت شرکت تولیدی، تماس برقرار کنید تا پشتیبانان برجسته و زبده این شرکت، انواع متنوعی از این محصولات را به همراه قیمتشان در اختیار شما قرار دهند. با گسترش فروش روتختی سه بعدی طرح قلب، شرکت تولیدی این امکان را فراهم کرد تا در تمامی شهرهای کشور، نمایندگی های فروش، تاسیس کند و این محصول را با سهولت بیشتر در دسترس خریداران قرار دهد؛ در نتیجه جهت بررسی قیمت و خرید روتختی سه بعدی طرح قلب کافی است به فروشگاه های عرضه کننده روتختی مراجعه کنید و این محصول را متناسب با طرح و رنگ دلخواه خود به صورت خرده یا عمده سفارش دهید.

ویژگی های روتختی سه بعدی طرح قلب

ویژگی های روتختی سه بعدی طرح قلب

همه ما در طول زندگی از روتختی ها استفاده کردیم و متوجه شدیم، برخی روتختی ها زبر بوده و برخی ها نرم و لطیف است. روتختی سه بعدی طرح قلب، ازجمله روتختی های با جنس بسیار نرم و لطیف و ضخامت مناسبی است که به طرح قلب بادکنکی یا فانتزی با قیمت بسیار مقرون به صرفه و عمده به سراسر کشور توزیع میشود. روتختی سه بعدی طرح قلب به صورت قلب های برجسته و ساده تولید میشود و در دیدگاه دیگر، طرح این روتختی ها فانتزی بوده و به دلیل تولید در گستره رنگی متنوع از جمله رنگ های پرفروش آن، رنگ قرمز، آبی، سبز، و… در بازار داخلی، باعث شده در بازار فروش به خوبی خود را نشان دهد. در حین خرید روتختی سه بعدی طرح قلب باید به دوام و استاندارد بودن جنس و اندازه این محصول، توجه داشت؛ زیرا باید موارد زیر را رعایت نمود. روتختی سه بعدی طرف قلب با استفاده از تار و پود کردن الیاف پلی استر، با الیاف های پنبه و نخ، ابریشم تولید میشود. این روتختی با تار و پود زیاد باعث شده ضخامت مناسبی داشته باشد و در نتیجه طول عمر بالاتری هم داشته باشد. این روتختی ها با داشتن اندازه های تک نفره 160 در 220 و اندازه دو نفره 220 در 240 توانسته است اندازه هایی، متناسب با تخت شما مصرف کنندگان عزیز باشد. روتختی سه بعدی طرح قلب ظاهری زیبا و برجسته دارد و زیبایی خاصی را دارا است، هر چقدر عمق طرح های این روتختی بیشتر باشد در نتیجه طرح سه بعدی جذاب تری دارد و در دکوراسیون اتاق و خانه شما تاثیر به سزایی ایجاد خواهد کرد؛ از جانب دیگر این محصول، برای افرادی که دچار بیماری حساسیت پوستی، یا اگزما هستند، بسیار مناسب است زیرا این محصول ضدحساسیت است و این روتختی گزینه مناسبی برای روتختی کودکان و نوزادان است. این محصول در رنگ هایی متناسب با دکوراسیون اتاق و خانه تولید میشود و یک نمونه استاندارد و بهداشتی، از روتختی به شمار میرود. با رعایت موارد اشاره شده، میتوان یک روتختی بسیار مناسب و شیک خریداری کرد که خوابی بهتر داشته باشید. این روتختی یکی از روتختی های پرطرفدار در بازار روتختی مجلسی به شمار میرود، به صورتی که نمونه های برتر این محصول، برای جهیزیه عروس استفاده میشود و طرح های شیک و فروش خوبی دارد؛ در نتیجه منجر به رونق اقتصادی کارخانه و تولیدات داخلی کشور میشود.

روتختی رنگی
برای بررسی قیمت روتختی سه بعدی طرح قلب میتوانید به نمایندگی های فروش این محصول که در اقصا نقاط کشور وجود دارد مراجعه کنید. در زمان های قدیم برای تهیه یک روتختی مناسب، باید حتما به صورت حضوری به بازار مراجعه میکردید تا این محصول را خریداری کنید اما با پیشرفت تکنولوژی کافی است به اینترنت جهانی متصل شوند و در بخش جستجوگر کلمه سایت شرکت تولیدی، روتختی سه بعدی طرح قلب را جست و جو نمایند و با مراجعه به سایت، انواع مختلفی از طرح ها و رنگ های این محصول و همچنین قیمت این محصولات را مشاهده نمایند. برای تولید این محصولات، از بهترین و باکیفیت ترین مواد بهره گیری میشود که طرح چاپ شده بر روی آن بسیار خاص بوده و جز یکی از منسوجات صادراتی به شمار میرود. تاجران با صادرات این محصول به کشورهای دیگر سود زیادی را کسب نمودند و زمینه اشتغال بسیاری از هموطنان را فراهم ساختند؛ زیرا هر چقدر نیاز به تولید این محصول بیشتر شود در نتیجه در فرآیند تولید این محصول و صادرات به کشورهای دیگر نیروهای بیشتری مستلزم است.
طرح قلب روتختی سه بعدی بسیار مناسب و رمانتیک بوده و بسیاری از زوج های جوان این محصول را برای جهیزیه خود انتخاب کرده اند و با استفاده از آن رضایت بسیار بالایی را کسب نمودند.
این روتختی با توجه به استاندارد بودن آن، امکان استفاده را فراهم میکند و با طرح قلب رنگ ترکیبی، مانند رنگ سفید قرمز، رنگ آبی مشکی، قرمز مشکی و… توجه بسیاری از خریداران این محصول را جلب کرده که باعث میشود طرح های مختلفی روی روتختی چاپ شود.

آنچه باید درباره روتختی بدانید

آنچه باید درباره روتختی بدانید

روتختی ها جزو وسایل کالای خواب مهم هستند که باید در انتخاب و خرید این محصولات توجه ویژه ای داشت. امروزه روتختی های گوناگون با جنس های متفاوت در بازار وجود دارد، با گسترش تکنولوژی و بهره گیری از ماشین آلات مدرن صنعتی، روتختی هایی با انواع کیفیت تولید شده اند؛ برخی روتختی ها نظیر: روتختی پلی استری، روتختی پنبه ای، روتختی نخی، روتختی ساتن و… که از باکیفیت ترین روتختی ها میتوان به روتختی سه بعدی طرح قلب اشاره کرد که طراحی بروز و مدرنی دارد.
همه ما انسان ها در طول زندگی خود ساعاتی را با روتختی ها در تماس هستیم به عنوان مثال نوزادان تازه متولد شده تا 1 سالگی به طور میانگین حدود 15 ساعت از شبانه روز میخوابند، کودکان 1 سال تا 10 سال به طور میانگین حدود 10 ساعت میخوابند و نوجوانان 10 تا 18 سال حدود 8 ساعت میخوابند و بزرگ سالان تا 50 سالگی حدودا به طور میانگین 7 ساعت میخوابند و الی آخر، از این ساعات میتوان نتیجه گرفت بدن با روتختی ها طی ساعات زیادی در تماس است؛ در نتیجه روتختی مرغوب روتختی است که متناسب با بدن بوده و ضدحساسیت باشد. روتختی مناسب و استاندارد، روتختی است که با استفاده از جدیدترین طرح ها ساخته شده باشد و زیبایی خاصی را به تخت خوابتان هدیه دهد از همین رو باید روتختی مورد استفاده با استفاده مداوم و شست و شوی فراوان رنگ رفتگی و ساییدگی نداشته باشد و بتوانید به راحتی با استفاده از مواد شوینده به صورت دستی و ماشینی آن را شست و شو دهید.
کودکان نسبت به سایر رده های سنی بیشتر با روتختی ها و تخت خوابشان در تماس هستند و باید والدین دقت کافی در خرید این محصولات را داشته باشند و با انتخاب یک طرح مناسب، کیفیت خواب کودکشان را افزایش دهند. روتختی سه بعدی طرح قلب با داشتن طرح های فانتزی، و قلب، احساس خوشایندی را به کودک دلبندتان هدیه میدهد و آنها را به خواب تشویق میکند. جهت خرید مدرن ترین روتختی با طرح قلب سه بعدی میتوانید به سایت های اینترنتی فروش عمده روتختی سه بعدی طرح قلب مراجعه نموده و با انتخاب نوع روتختی متناسب با سلیقه خود، سفارش را ثبت نمایید.

تولیدکننده انواع روتختی سه بعدی طرح قلب

تولیدکننده انواع روتختی سه بعدی طرح قلب

شرکت تولیدی روتختی سه بعدی طرح قلب با استعمال ماشین آلات مدرن صنعتی، روتختی سه بعدی به طرح قلب را با انواع طرح و رنگ تولید میکند، این روتختی ها به دلیل توزیع و عرضه مستقیم از کارخانه، از قیمت ارزان تری نسبت به بازار برخوردار هستند. این روتختی با استفاده از شابلون های طرحی دیجیتال و بهره گیری از بهترین و مرغوب ترین پارچه استفاده شده است، مشتریان این محصول میتوانند سفارش عمده انواع مدل روتختی سه بعدی را ثبت نمایند تا با هزینه کمتری این محصول را خریداری کنند. تولیدکننده این روتختی ها در بسیاری از شهرها مانند شهر تهران، کرمان، یزد و… نمایندگی دارند و این محصولات را میتوانید با مراجعه حضوری به این نمایندگی ها سفارش دهید.

بررسی دقیق تر قیمت روتختی سه بعدی طرح قلب

بررسی دقیق تر قیمت روتختی سه بعدی طرح قلب

افرادی که به دنبال روتختی سه بعدی طرح قلب باکیفیت هستند این روتختی گزینه مناسبی به شمار میرود. روتختی سه بعدی طرح قلب با داشتن قیمت مناسب در سایزهای تک نفره و دو نفره تولید میشوند تا مشتریان این محصول بتوانند با ابعاد تخت و تشک خود این محصولات را خریداری نمایند. در بسیاری از مراکز فروش، روتختی سه بعدی با احتساب هزینه باربری و نگهداری و حمل نقل این محصولات به فروش رسانده میشود اما در صورتی که این محصولات را به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی سفارش دهید؛ با قیمت کمتری برایتان محسوب میشود و سود زیادتری از خرید این محصولات کسب میکنید. طبیعتا هر چقدر روتختی بزرگ تر باشد و طراحی سنگین تری داشته باشد در نتیجه بر قیمت آن افزوده میشود، جهت اطلاع از قیمت روتختی سه بعدی طرح قلب کافی است با شماره های درج شده در سایت شرکت تماس حاصل کنید و از قیمت این محصولات مطلع شوید.

روتختی شیک

روتختی شیک

روتختی سه بعدی طرح قلب یکی از صدها روتختی شیک تولید شده، است، این روتختی با استفاده از طرح های سه بعدی که توسط طراحان و گرافیست های داخلی و هنر برجسته ایرانی، طراحی میشوند و عمده این طرح ها به صورت گل برجسته، سنتی، طرح مدرن، بته جقه، فانتزی، عروسکی و… هستند که طرح هایی بسیار فشن و شیک هستند. این محصولات در انواع طرح ها تولید میشود تا مشتریان بتوانند حق انتخاب بیشتری با دست باز داشته باشند. همچنین این محصولات را میتوانید با طرح دلخواه خود یا تصاویر فرزند خود به صورت اختصاصی از شرکت تولیدی سفارش دهید تا درکمترین زمان ممکن، درب منزل دریافت کنید.

روتختی رنگی

روتختی رنگی

روتختی رنگی یکی از روتختی های تولید شده از طرح سه بعدی است؛ این روتختی بسیار لطیف و سبک بوده و جنس بسیار مقاومی دارد و از الیاف ویسکوز ضدحساسیت تولید میشود. رنگ های به کار رفته در این محصول، طبیعی بوده و ضدحساسیت است و ابعاد آن متناسب و استاندارد با تخت بوده، به طوری که عرض این روتختی 160 الی 190 سانتی متر است و برای روتختی کودکان و نوزادان برای عرض های 80 الی 90 سانتی متر وجود دارد.

بررسی قیمت روتختی سه بعدی طرح قلب

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag