پرش لینک ها

لینک کوتاه:

بهترین فروشگاه ملحفه بیمارستان

یکی از مهم ترین وسایل و تجهیزات بیمارستانی ملحفه است که جزو پرمصرف ترین وسایل بیمارستان محسوب می شود و توجه به جنس و بهداشت و کیفیت آن امر بسیار مهم و اساسی است.

معمولا ملحفه های بیمارستان را از بهترین فروشگاه ها خریداری می کنند تا از کیفیت آن مطمئن باشند.

شما می توانید برای تهیه و خرید این محصول به این فروشگاه اینترنتی که بهترین فروشگاه ملحفه بیمارستانی است مراجعه و آن را با یک قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری کنید.

بهترین فروشگاه ملحفه بیمارستان

در مورد ملحفه بیمارستانی بیشتر بدانیم

در مورد ملحفه بیمارستانی بیشتر بدانیم اگر می خواهید در مورد ملحفه های بیمارستانی اطلاعات بیشتری داشته باشید می توانید موارد گفته شده در زیر را مطالعه کنید.

  1. ملحفه های بیمارستانی بیشتر به صورت ملحفه یک نفره آماده هستند که در رنگ های سفید یا آبی و یا صورتی دوخته و تولید می شوند و این رنگ بندی بر اساس درخواست و سفارش خود بیمارستان است ولی طیف بیشتر ملحفه ها سفید رنگ هستند.
  2. معمولا ابعاد و اندازه تمامی ملحفه ها به یک اندازه می باشد و دور تا دور پارچه را با دوخت زیگزاگی می دوزند تا اطراف آن ریش ریش و یا پاره نشود.
  3. از نظر جنس پارچه هم می توان گفت که به دو صورت زمستانه و تابستانه وجود دارند و معمولا براساس سرما و گرما از آن ها استفاده می شود که در کل همه ی آن ها باید به شکلی باشند که جریان هوا از منافذ موجود در پارچه به خوبی عبور کند تا برای بیمار مشکلی از لحاظ عرق کردن و یا بو گرفتن به وجود نیاید.
  4. معمولا ملحفه های بیمارستانی را به دو صورت قابل شستشو و یکبار مصرف تولید می کنند که در اکثر بیمارستان ها برای صرفه جویی در هزینه ها از ملحفه های قابل استریل و شستشو استفاده می شود زیرا خاصیت پاک شوندگی بسیار زیادی دارند.

بهترین مرکز توزیع ملحفه بیمارستان

بهترین مرکز توزیع ملحفه بیمارستان در این روز های کرونایی به دلیل بالا رفتن و افزایش پیدا کردن میزان سطح تقاضا برای تهیه و خرید ملحفه های بیمارستانی بر میزان تولید این محصول و نیز بر تعداد تولید کنندگان و کارخانه جات انواع ملحفه ساده بیمارستان روز به روز افزوده می شود تا آن ها بتوانند با تولید و دوخت ملحفه های بیشتر و با کیفیت تر پاسخ گوی نیاز بازار و مشتریان خاص خودشان باشند.

قیمت این محصول در بهترین مرکز توزیع ملحفه بیمارستان به عوامل و ویژگی های مختلفی مانند موارد گفته شده در متن زیر بستگی دارد:

  1. اینکه ملحفه ساده باشد و یا طرحدار و رنگی
  2. اندازه و سایز و ابعاد ملحفه
  3. جنس پارچه ای که ملحفه ها با آن تهیه و دوخته می شوند.
  4. درجه ی کیفیت و مرغوبیت محصول
  5. اینکه قابلیت استریل شدن و شستشو دارد یا یکبار مصرف است.
  6. نوع برند و مارک شرکت تولیدی آن 

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag