پرش لینک ها

لینک کوتاه:

توزیع کنندگان زیرانداز سفری ۹ متری ضدآب

زیراندازهای سفری ۹ متری به علت دوام بالا و ویژگیهای مطلوبی که دارند توزیع کنندگان زیادی را در بازار ایران به خود اختصاص داده اند. توزیع کنندگان زیرانداز سفری ۹ متری ضدآب به تعداد زیادی در مناطق مختلف این کشور پهناور وجود دارند و شما مشتریان گرامی میتوانید به انتخاب خود یکی از توزیع کنندگان زیرانداز ۹ متری ضدآب را انتخاب و خرید خود را به سرانجام برسانید. توزیع کنندگان زیرانداز مسافرتی ضد آب ممکن است قیمت های متفاوتی را به مشتریان خود ارائه دهند که این قیمت ها میتواند مناسب بوده و یا گران باشد. با توجه به قدرت خرید کمی که قشر عظیمی از ایرانیان دارند، نمیتوانند قیمت بسیار بالایی را در ازای تحویل زیرانداز سفری ۹ متری ضدآب از توزیع کنندگان دریافت نمایند. بنابراین باید دنبال جنس مرغوب با قیمت مناسب باشند. یکی از برترین توزیع کنندگان زیرانداز سفری ۹ متری ضدآب شرکت دیبافت کالاست که محصولات موجود در وب سایتش هم مرغوب بوده و هم با قیمت مناسبی به مشتریانش ارائه میدهد. با ما همراه باشید در ادامه در مورد این شرکت بحث خواهیم نمود.

ویژگی های زیرانداز سفری

ویژگی های زیرانداز سفری

زیراندازهای سفری ویژگی های منحصر به فردی دارند که ما در ادامه به معرفی این زیراندازهای منحصر به فرد و مرغوب خواهیم پرداخت. اگر ما زیرانداز نداشته باشیم یا باید برای سفر و پیک نیک با خود فرش برده و یا موکت ببریم، گزینه اول که فرش است ناممکن بوده و جاگذاری آن در صندوق عقب ماشین تقریبا ناممکن است. اما گزینه دوم میتواند عملی شود و در صندوق عقب ماشین جای داد. این زیرانداز معایب زیادی دارد و آن این است که به سرعت در زمین نم دار رطوبت را از خود عبور میدهد و موجب میشود به هنگام نشستن بر روی این منسوجات احساس سردی نمایید و حس نامطلوبی را پیدا نمایید. علاوه بر اینها روفرشی ها، برخی از شی ریز موجود در طبیعت را نیز جذب خود مینمایند و باید بعد از تمام شدن سفر شسته شوند و دردسرهای زیادی را به همراه دارند. از طرف دیگر روفرشیها با دوام نیستند و به راحتی میتوانند بر اثر عوامل خارجی نخ کش شوند و به بافت این منسوجات آسیب وارد میشود. بنابراین روفرشی ها نمیتوانند نیاز مارا برطرف نمایند و همچنین زیرانداز خوبی برای مسافرت باشند، زیراندازهای ضدآب برای همین مشکل طراحی و تولید شده اند تا شما را از دردسرهای زیراندازهای دیگر خلاص کرده و زحمت شما را به حداقل برسانند.

صادر کنندگان انواع زیرانداز سفری ۹ متری ضدآب
زیراندازهای ضد آب همانطور که از نامشان پیداست از هرگونه نفوذ نم و رطوبت جلوگیری مینمایند و میتوانند بهترین زیرانداز برای مسافرت باشند. این زیراندازها جای کمی را در صندوق عقب خودروی شما اشغال مینمایند و همچنین بعد از لوله کردن این منسوجات میتوانید از دو دسته که در دو طرف این منسوجات قرار دارند گرفته و این محصول را جا به جا نمایید. این منسوجات سبک هستند و از دوام بالایی برخوردارند. لازم به ذکر است که روز به روز یا هرچند ساعت، قیمت این زیراندازهای سفری تغییر مییابد و بهتر است که هرچه زودتر منسوج مورد نیاز خود را خریداری نمایید و در سفرهای خود به همراه خود ببرید. در نگاه اول این زیراندازها فرد را جذب خود مینماید. به دلیل اینکه از رنگ های گوناگونی در تهیه و تولید این منسوج به کار گرفته شده است و این رنگ بندی، ظاهری زیبا به این محصولات داده است، شما میتوانید بعد از مسافرت این منسوجات را لوله کرده و درگوشه ای بگذارید.

مزایا استفاده از انواع زیرانداز

مزایا استفاده از انواع زیرانداز

لازم نیست که شما از انواع زیراندازها دیدن نمایید بلکه میتوان به راحتی با جستجو در اینترنت از مزایا و معایب هر زیراندازی آشنا شوید. یکی از بهترین و بادوام ترین زیراندازهای موجود در بازار، زیراندازهای سفری ضدآب هستند، که ویژگی های منحصر به فردی را دارند و اگر به تفکیک، به ویژگی های این زیرانداز بپردازیم، مزایاهای زیر را میتوان نام برد.
_ کم وزن
_ قیمت مناسب
_ استفاده از الیاف شیمیایی
_ زیبایی و کارایی زیادی داشته و کاربرد فراوانی دارند.
_ از دوام بالا برخوردار بوده و کیفیت بی نظیری دارند.
_ راحت شست و شو داده میشوند و زود لکه را در تماس با آب رفع مینمایند.
_ ضدآب هستند و نم را از خود عبور نمیدهند.
_ جمع کردن آسان
_ دسته دار بودن

ارائه مستقیم انواع زیرانداز سفری ۹ متری ضدآب

ارائه مستقیم انواع زیرانداز سفری ۹ متری ضدآب

شرکت دیبافت به دلیل اهمیت دادن به نحوه انتخاب خرید مشتری، هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم یا به عبارتی به صورت اینترنتی منسوجاتش را به فروش میرساند. زیراندازهای ۹ متری و ضدآب جزو کالاهایی است که این شرکت میتواند برای شما مشتریان عزیز به صورت مستقیم ارائه دهد. شما میتوانید در صورت وجود هرگونه سوال با مدیر این شرکت، آقای مهندس خسروانی تماس حاصل نموده و راهنمایی های مقدماتی نحوه خرید را از ایشان بپرسید. این شرکت یکی از توزیع کنندگان انواع زیرانداز سفری ۹ متری ضدآب است که مدیرعامل آن انصاف را در هنگام قیمت گذاری رعایت کرده است تا همگان بتوانند با قیمت مناسبی که این منسوجات دارند، کالا را تهیه نموده و در مسافرت های خود از آن استفاده نمایند. البته قیمت گذاری هر شرکتی به نوع خرید شما هم بستگی دارد. اگر شما قصد خرید عمده مستقیم از شرکت دیبافت کالا را دارید، میتوان گفت با یک تیر دو نشان زده اید. به این دلیل که این شرکت قیمت مناسبی را به روی منسوجات خود گذاشته و شما حتی با خرید تکی هم سود خواهید برد. از طرف دیگر، شما با خرید عمده هم، قیمت تکی هر محصول برایتان ارزان محاسبه شده است و هم به دلیل خرید عمده تخفیف قابل توجهی را به دست می آورید و به هنگام فروش این منسوجات سود قابل توجهی را از آن خود خواهید کرد. با توجه به نوسانات شدید بازار ایران، قیمت هر کالایی روز به روز افزایش مییابد و برای فروشندگان این کالا، خرید عمده بهترین گزینه است.

صادر کنندگان انواع زیرانداز سفری ۹ متری ضدآب

صادر کنندگان انواع زیرانداز سفری ۹ متری ضدآب

شرکت معتبر و خوش نام دیبافت، علاوه بر فروش انواع زیراندازهای سفری ۹ متری ضدآب در داخل ایران، موفق شده است تا این منسوجات را در خارج از ایران به فروش برساند و یکی از موفق ترین صادرکنندگان ایرانی باشد که در خارج نیز مشتریان و طرفداران زیادی را پیدا نموده است.

عرضه بهترین زیرانداز جاجیمی ضدآب

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag