پرش لینک ها

لینک کوتاه:

فروش عمده روبالشتی مخمل آبرنگی در ایران

فروش عمده روبالشتی مخمل آبرنگی در شهرهای بزرگ آغاز شده است. آیا با این محصول از تولیدات روبالشتی آشنایی دارید؟ آیا میدانید روبالشتی مخمل آبرنگی چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد؟ برای اینکه بیشتر درباره این کالا بدانید با ما همراه باشید. در این نوشته می خواهیم توضیحات کاملی را در باره این محصول به شما ارائه کنیم.

روبالشتی پورشه اعلا روبالشتی مخمل آبرنگی

خصوصیات پارچه های مخمل آبرنگی

پارچه های مخمل معمولا از کتان، ابریشم و پشم تولید می شوند. این پارچه ها انواع مختلفی دارند که مخمل آبرنگی یکی از آنهاست. مخمل از قدیم الایام جزء پارچه های لوکس به شمار میرفته چون مراحل تولید و تکمیل سختی دارد. پارچه مخمل آبرنگی دارای سطح مخملی اما با پرزهای بسیار کوتاه می باشد. در بسیاری از مواقع سطح آن صاف به نظر میرسد. بعضی از این پارچه ها در هنگام دست کشیدن سایه انداخته و تغییر سطح آنرا مشاهده می کنید.
ویژگی های روبالشتی مخمل آبرنگی
روبالشتی مخمل آبرنگی دارای ویژگی های منحصر به فردی نسبت به دیگر انواع روبالشتی می باشد:

  • ضخامت مناسب
  • لطافت مناسب
  • شستشوی آسان
  • مقاومت رنگ بالا
  • تنوع رنگ بالا
  • طرح های زیبا
  • بوی بد نمی گیرد
  • چروک نمی شود
  • پرز نمی دهد

انواع روبالشتی مخمل

همچنین ظاهر این روبالشتی ها بسیار دلکش و جنس آن بسیار مرغوب می باشد. روبالشتی مخمل آبرنگی اگر چه قیمت بالاتری نسبت به نمونه های دیگر دارد اما از لحاظ کیفیت بسیار عالی هستند.

مراکز فروش عمده روبالشتی مخمل آبرنگی

در ایران در شهرهای بزرگ مثل مشهد، تهران، اصفهان می توانید دست اولهای تولید کننده این محصول را پیدا کنید. پیدا کردن این مراکز می تواند به شما در دریافت محصول با قیمت مناسب کمک کند. امروزه برای پیدا کردن این مراکز نیاز به صرف وقت و هزینه اضافی نیز نمی باشد. شما با کمترین هزینه می توانید با مدیران فروش این مراکز تماس بگیرید و از آنها اطلاعات کاملی را دریافت کنید.

صادرات روبالشتی مخمل آبرنگی در ایران

روبالشتی هم مثل کالاهای دیگر زمینه صادرات خوبی را در ایران دارد. بیشتر حجم صادرات آن را هم روبالشتی مخمل و نخی تشکیل می دهد. همانطور که می دانید صنعت نساجی در ایران روز به روز گسترش می یابد و امروزه در بسیاری از شهرهای بزرگ ایران کارخانجات نساجی مستقر شده اند. روبالشتی مخمل آبرنگی هر چند هنوز در ایران به ضخامت نمونه های خارجی تولید نمی شود اما پیشرفت شایانی داشته است.

روبالشتی مخمل پورشه را از کجا بخریم؟

مطمئنا اگر شما محصول موردنیاز خود را از مراکز پخش و یا تولیدی ها تهیه کنید می توانید با قیمت مناسب تری آنرا خریداری نمایید. مجموعه دیبافت یکی از تولیدکنندگان اصلی کالای روبالشتی در ایران می باشد که می تواند به شما در داشتن خرید آگاهانه و بهتر کمک کند.

فروش عمده روبالشتی

روبالشتی مخمل آبرنگی

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag