پرش لینک ها

لینک کوتاه:

تولیدکنندگان پتو گلبافت ضخیم

تولیدکنندگان پتو ضخیم گلبافت را در انواع برندها و طرح های زیبا و با کیفیت به صورت گسترده راهی بازار خرید و فروش می نمایند. ارائه کنندگان برندهای مختلف پتو گلبافت را به روش مستقیم و غیرمستقیم با قیمت های مختلف به سفارش دهندگان عرضه می نمایند. 

فروشندگان انواع این محصول را در طرح ها و رنگ های زیبا و جذاب به روش حضوری و غیرحضوری به مشتریان عرضه می نمایند.

تولیدکنندگان پتو گلبافت ضخیم

نکاتی مهم درباره پتو که باید بدانید

نکاتی مهم درباره پتو که باید بدانید

نکاتی که باید در مورد پتو گلبات باید بدانیم این می باشد که برای مراقبت از پتو گلبافت ضخیم راه های گوناگونی وجود دارد و به دلیل حساس بودن جنس پتو باید در نگهداری آن کوشا باشیم.

پتوی گلبافت اگر برای مدت طولانی به عنوان زیرانداز استفاده شود پرزهای آن تغییر حالت میدهد و نباید به مدت طولانی به طور مکرر آن را به عنوان زیرانداز استفاده کرد.

این پتو را نباید در زیر آفتاب به مدت طولانی قرار دهید زیرا ممکن است رنگ آن تغییر کند و  خاصیت اولیه خود را از دست بدهد.

این پتو را می توان هم به صورت دستی و هم در ماشین لباسشویی شستشو کرد و حداکثر دمای آب باید 40 درجه باشد و آن را نباید با انواع مواد پودرهای لباسشویی و مواد سفیدکننده شست.

برای خشک کردن آن نباید  آن را به مدت طولانی در زیر آفتاب قرار دهید چون رنگ آن تغییر خواهد یافت و بهتر از آن را با ماشین لباسشویی خشک کنید.

پتو گلبافت در رنگ بندی های زیبا و دلنشین به فروش می رود به خاطر کیفیت خوب آن هیچ خریداری از مصرف آن پشیمان نمی شود و قیمت چندان بالایی هم ندارد و در صورت خرید عمده می توان از تخفیفات ویژه آن برخوردار شد.

مرجع عرضه انواع پتو ضخیم

مرجع عرضه انواع پتو ضخیم

فروش انواع پتو نرمینه اصل گلبافت در مدل های جدید و درجه یک به صورت مستقیم و غیر مستقیم از مراجع فروش به متقاضیان عرضه می شود.

تولیدکنندگان پتو گلبافت این محصول را به صورت عمده با قیمت مناسب بدون واسطه به سفارش دهندگان توزیع می نمایند.
خرید و فروش انواع پتو ضخیم در رنگ های زیبا  و در کیفیت مرغوب به دلیل مصارف بیشتر آن در بین افراد در بازار پرفروش و پرسود می باشد.

قیمت فروش عمده پتو گلبافت ضخیم مناسب و ارزان می باشد و امروزه این محصولات را می توان به راحتی به صورت آنلاین با تحویل فوری تهیه نمود.

اگر قصد خرید پتو گلبافت را به صورت آنلاین دارید می توانید با کمک کارشناسان فروش ما درخواست خود را اعلام نمایید و همکاران ما اطلاعات لازم را در زمینه نحوه فروش و قیمت محصول به مشتریان عزیز ارائه خواهند داد.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag