پرش لینک ها

لینک کوتاه:

تولید سرویس ملحفه هتلی با بهترین کیفیت

در خرید ملحفه بیمارستانی و همچنین ملحفه هتلی می توانیم از طریق سایت های اینترنتی و همچنین به شرکت های تولید پارچه مراجعه و با تهیه پارچه به صورت عمده از قیمت پارچه کاسته شود در عین حال پارچه با کیفیتی از لحاظ رنگ و جنس نیز تهیه نماییم.

تولید سرویس ملحفه هتلی با بهترین کیفیت

چه نوع پارچه برای ملحفه هتلی مناسب است؟

چه نوع پارچه برای ملحفه هتلی مناسب است؟

جنس های پارچه ملحفه ای: 

 

جنس پارچه ملحفه ارتباطی فوق العاده نزدیکی با الیاف مصرف شده در مرحله بافت دارد. انتخاب عرض مناسب در پارچه های ملحفه ‌ای  بسیار مهم است. اگر می خواهیم در هزینه های خرید ملحفه هتلی صرفه جویی کنید، یکی از راحت ترین روش ها انتخاب مناسب عرض انواع پارچه ‌های ملحفه ای است. پارچه های ملحفه ای ساده و طرح دار در عرض‌های مختلفی تولید می‌شود که هر عرض پارچه استفاده خاص خود را دارد. در خرید عمده و خرده پارچه ‌های   مناسب را انتخاب کنیم. الیاف پارچه‌های ملحفه:

مواردی که در خرید ملحفه هتلی باید رعایت شود:

وقتی در یکی از اتاق های هتل قدم برمی داریم، اولین چیزی که متوجه می شویم، ملحفه سفید تا شده می باشد که روی تخت گذاشته شده است. برای یک هتل خوب، در نظر گرفتن منسوجات مناسب می تواند به معنی اختلاف بین یک شب لوکس و آرام و با یک خواب شب ناراحت کننده برای مهمانش باشد.

 

پارچه ملحفه صد در صد پنبه ای بهترین نوع جنس ملحفه است.

ویژگیهای ملحفه های شرکت نساجی:

  • ملحفه های طرح دار این شرکت  دارای رنگ با ثابت می باشد  
  • در مرحله تولید پرز سوزی انجام می شود و به هیچ عنوان پرز نمی دهند
  • با رعایت کردن دستور العمل های شستشو صد در صد دارای ضمانت می باشد
  • قدرت لکه بری بسیار خوب در شستشوی معمولی ملحفه ها
  • حجم بافت بالا و مقاومت بیشتر در مقابل شستشو
  •  انواع نگهدارنده تشک شرکت نساجی ترنج نفیس بافت

  • در پارچه هایی که چاپ آن ها به صورت ری اکتیو است ثابت بودن رنگ بسیار بهتر و کیفیت چاپ بهتر می باشد ،به این معنی که در شستشو این نوع پارچه ها رنگ و چاپ پارچه به هیچ عنوان از دست نخواهد رفت ولی در پارچه ای بیگمنت ثبات رنگ کمتر و موقع شستشو امکان از بین رفتن طرح پارچه زیاد می باشد. پارچه های ملحفه ای در عرض های متفاوت تولید می شود که می توانیم به عرض دو متر، دو متر ونیم و سه متر در بازار دید. عرض 2 متر که از پر استفاده ترین نمونه این پارچه است در قیمت های پایین تر و تنوع طرح بیشتری تولید می شود.

     

شرکت فروش ملحفه هتلی عمده

شرکت فروش ملحفه هتلی عمده

تولید ملحفه هتلی باید دقت لازم به عمل اید که هم رنگ و هم اندازه مد نظر قرار گیرد و معمولا در ملحفه هتلی بیشتر رنگ سفید مورد استفاده قرار می گیرد که با هنگام تولید بیشترین تولید به این رنگ اختصاص یابد.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag