پرش لینک ها

لینک کوتاه:

خرید عمده روتختی تترون سفید بیمارستانی

تترون سفید از جمله پارچه های صادراتی پرطرفدار و پرفروش است. خرید عمده روتختی تترون سفید بیمارستانی با قیمتی مناسب و اقتصادی برای ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها، با کیفیت بسیار خوب و ویژه ای انجام میشود. انتخاب جنس پارچه روتختی تترون سفید بیمارستانی، جهت آسایش و راحت بودن بیماران در مراکز بیمارستانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین منظور تولید کنندگان محصولات مرتبط به بیمارستان باید دقت لازم در انتخاب جنس پارچه روتختی تترون سفید بیمارستان داشته باشند. فروش پارچه روتختی تترون سفید بیمارستانی با قیمت عمده، توجیه اقتصادی برای تمامی تولید کنندگان وسایل مرتبط بیمارستانی دارد و با خرید عمده این محصول از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

قیمت عمده پارچه از قیمت تکی آن بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. خرید عمده برای مشتری مزیت های بسیار زیادی دارد که عبارت است از: مشتری با هزینه بسیار کم و مقرون به صرفه محصول مورد نظر را خریداری کرده و محصولی بسیار مرغوب را در حجم و اندازه دلخواه تهیه مینماید. حراجی انواع پارچه با کیفیت و قیمت متفاوت در این سایت صورت میگیرد؛ در برخی از مناسبت ها انواع پارچه روتختی تترون سفید بیمارستانی را با قیمت بسیار مناسبی به مشتریان و خریداران عرضه میکنند که با استقبال بسیار زیاد مشتریان همراه است.

آنچه باید از روتختی بیمارستانی یک بار مصرف بدانید

آنچه باید از روتختی بیمارستانی یک بار مصرف بدانید

بیمارستان ها مکان هایی هستند که در آن وسایلی مانند روتختی و ملحفه باید مرتب شست و شو شوند. پس پارچه ای که مقاومت بالایی در شست و شو داشته باشد، بسیار مهم است و میتواند در کاهش هزینه های بیمارستان نقش مهمی ایفا کند. به طور کلی خصوصیات پارچه روتختی بیمارستان به شرح زیراست: مقاومت در برابر پارگی، دوام بالا در برابر شست و شو، لطیف، نرم و عدم ایجاد حساسیت های پوستی. اما برای رعایت بیشتر بهداشت مخصوصا در زمان بیماری کرونا بهتر است از روتختی های یک بار مصرف استفاده شود. قابل ذکر است که روتختی های یک بار مصرف، نرم سبک بوده و به راحتی قابل برش است. این روتختی ها به صورت رولی بوده و در عرض های گوناگونی از جنس پارچه یک بار مصرف بیمارستانی تولید میشود.
ویژگی های مثبت استفاده از پارچه یک بار مصرف در دوخت روتختی های بیمارستانی به شرح زیراست:
کاهش هزینه های دوخت، رعایت موارد بهداشتی، عدم نیاز به جا به جایی راحت، اتوکشی، پیشگیری از انتشار باکتری، کاهش هزینه مصرف آب و مواد ضدعفونی کننده. روتختی یک بار مصرف کاربرد فراوانی دارد و تهیه شده از پارچه 30 گرمی به طور معمول و قابل سفارش در وزن های مختلف است. روتختی ها تهیه شده از پارچه با کیفیت و ضدحساسیت است و مناسب برای استفاده در مراکز درمانی و هتل ها، بیمارستان ها، درمانگاه ها و این نوع پارچه با ضخامت مناسب برای جلوگیری از نفوذ آلودگی به تشک تخت بیمار است. در دو طرف روتختی یک بار مصرف کش مخصوص است که به زیر تشک میرود و روتختی روی تشک ثابت میشود و با حرکت بیمار روی تشک به هیچ عنوان جا به جا نمیشود و به دلیل همراه داشتن کش مخصوص در اطراف روتختی از جمع شدن یا جا به جایی ان جلوگیری میکند. روتختی باید از پارچه های نانوون تولید شود، زیرا قابلیت عبور هوا را دارد و مانع از تماس بدن بیمار با پلاستیک تخت میشود و از عرق کردن بدن بیمار جلوگیری کند.
به دلیل استفاده از پنبه و الیاف طبیعی در تولید پارچه روتختی از بروز حساسیت بیمار جلوگیری کرده و در صورت داشتن عفونت یا زخم یا ترشح از بدن بیمار این روتختی قابلیت جذب مایعات است. به دلیل داشتن خاصیت بالا از انتشار یافتن آلودگی و عفونت جلوگیری میکند. رنگ های روتختی یک بار مصرف بیمارستانی به شرح زیر است:
سفید، آبی و سبز. سفید برای بخش اورژانس است، آبی برای CCU،ICU و NICU همچنین رنگ سبز برای بخش های بستری استفاده میشود. این سه رنگ نام برده در صورت بروز هرگونه خونریزی و ترکیب با رنگ قرمز کاملا قابل مشاهده و برای کادر درمانی قابل تشخیص است.

روتختی تترون ضخیم چه ویژگی هایی دارد

روتختی تترون ضخیم چه ویژگی هایی دارد

برای ساخت پارچه تترون ضخیم باید مواد اولیه که الیاف هستند با درصدهای مختلفی در پارچه مورد نظر استفاده شوند. الیاف به صورت تمیز و موازی کنار یکدیگر قرار گیرند و توسط سیستم های مختلف در یکدیگر درگیر شده تا مقاومت لازم برای مراحل بعدی را به دست آورند. مهم ترین بخش پارچه های تترون، الیاف پلی استر است. این الیاف مصنوعی مقاومت بسیار بالایی دارد و در صورتی که میزان استفاده آن در تولید پارچه از مقدار پنبه بیشتر باشد ضخامت پارچه بیشترخواهد بود. کاربرد پلی استر در پارچه تترون دلایل زیادی دارد که به شرح زیر است: کشسانی بالا، نرمی، سازگار بودن در مخلوط با الیاف پشم و پنبه و بالا بودن ضریب سایشی. مهم ترین ویژگی پارچه ضخیم، بدن نما نبودن است. این ویژگی در تولید پارچه های تترون به خوبی رعایت شده است. پارچه های ضخیم قابلیت این را دارند که جدیدترین مدل ها را بر روی آنها پیاده کرد. به دلیل ضخامت شکل خود را حفظ کرده و کمتر چروک میشوند.
پارچه های تترون را نیز توانسته با گرماژ و تراکم بافت مختلف تولید کرد و از آن پارچه هایی نازک و ضخیم تهیه کرد. پارچه تترون ضخیم با داشتن الیاف مصنوعی مقاوم، محصولی است با تماس با مواد شوینده، همچنان سالم و محکم باقی میماند.

اطلاعاتی درباره فرایند تولید روتختی تترون سفید

اطلاعاتی درباره فرایند تولید روتختی تترون سفید

این نوع پارچه روتختی تترون سفید بیمارستانی در گروه پارچه های تخت باف هستند و در ابتدا پود و تار با الیاف مختلفی بافته شده و بعد فرایند رنگرزی و چاپ انجام میشود. بافت خام این پارچه در عرض های گوناگون است که هر یک مصرف خاص خود را دارد. جنس پارچه روتختی ارتباط مستقیمی با الیاف به کار برده در تولید آن دارد. کارخانه های تولید روتختی تترون سفید بیمارستانی در فرایند تولید انواع مختلفی از الیاف را در پود و تار این پارچه استفااده کرده که در مرغوبیت آن تاثیر دارد. همچنین تراکم بافت هم در کیفیت پارچه نقش دارد. مهم ترین ترکیبات الیاف در تولید پارچه روتختی تترون به شرح زیر است:
فلامنت_فلانت؛ فلامنت_پلی استر؛ فلامنت_پنبه؛ پلی استر پنبه_فلامنت؛ پلی استر ویسکوز_فلامنت؛ پلی استر پنبه_پلی استر پنبه؛ پلی استر ویسکوز_پلی استر ویسکوز؛ پنبه_پلی استر ویسکوز؛ پنبه_پنبه.
مهم‌ترین مشخصه ویژگی روتختی های تترون سفید بیمارستانی ضخیم، برخوردار بودن رنگ ثابت و قیمت بسیار مناسب است. لک و کثیفی و هرگونه آلودگی از روی این نوع روتختی به‌ راحتی پاک میشود.

مراکز عرضه روتختی تترون سفید بیمارستانی

مراکز عرضه این منسوج

روتختی تترون سفید بیمارستانی در نمایندگی ها مورد عرضه قرار گرفته است. شرکت های بازرگانی امکان خرید و سفارش این منسوج را چه حضوری و چه غیر حضوری یا طاقه ای از طریق سایت شرکت در اختیار خریداران قرار میدهد. روتختی تترون سفید بیمارستانی به صورت عمده از مراکز قابل فروش توسط خیاطان و تولیدی ها خریداری میشود. خرید به شکل مستقیم و بدون دخالت واسطه با پایین ترین قیمت از کارخانه های نساجی قابل انجام است. خریداران در هر جای دنیا میتوانند با قیمت مناسب از تولیدی ها و فروشگاه های معتبر خریداری کنند. یکی از یهترین راهکارهایی که خریداران را به سوی خریدی بی واسطه اقتصادی تر هدایت میکند، خرید اینترنتی روتختی تترون سفید بیمارستانی است. از نکات مثبت خرید اینترنتی همین که شما خریداران عزیز میتوانید مستقیما از کارخانجات تولیدی، کیفیت و قیمت حقیقی پارچه های تترون سفید بیمارستانی را سفارش و خریداری کنید. خرید اینترنتی روتختی، آسان ترین و راحت ترین روش برای خرید کردن، خرید از سایت های بسیار معتبر اینترنتی است زیرا میتوانید به راحتی با تولید کننده به طور مستقیم ارتباط داشته باشید و کالای مورد نظر خود را با قیمت مناسب و بسیار ارزان، با کیفیت بالا خریداری کنید.
خرید اینترنتی باعث میشود تا شما بتوانید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کرده و به راحتی کارهای روزمره دیگر خود را انجام دهید و وقت هم اضافه بیاورید. با کاهش هزینه رفت و آمد، روتختی تترون سفید بیمارستانی خود را هر جایی که هستید تحویل بگیرید. نبودن هیچ واسطه ای هنگام خرید اینترنتی پارچه تترون سفید بیمارستانی میتواند یکی از مطمئن و امن ترین شیوه خرید را برای تمامی خریداران عزیز و گرامی رقم زده باشد.

روتختی بیمارستانی یک بار مصرف

روتختی بیمارستانی یک بار مصرف

روتختی یک بار مصرف بیمارستانی و کاور یک بار مصرف یکی از مورد مهم قابل استفاده برای مراکز درمانی، سالن ‌های آرایشی بهداشتی، بیمارستان ‌ها و کلینیک ‌ها است. برای نگهداری از بیمار در خانه یا بیمارستان، در سفر و هر جایی که نیاز به ملحفه یک بار مصرف دارید، استفاده از این نوع ملحفه ها بهداشتی تر و به صرفه تر است. روتختی یک بار مصرف برای استفاده های درمانی و بهداشتی در مراکز درمانی، سالن های آرایش، مطب ها برای جلوگیری از ورود و آلودگی در این گونه محیط های عمومی مناسب است. روتختی یک بار مصرف به شکل دو لایه و از جنسی بسیار با کیفیتی و نرم به مراتب بالا به شکلی که یک طرف این کالا نایلونی و طرف دیگر محصول از منسوج نبافته است. باعث جلوگیری از ترشحات و رطوبت بر روی تخت بیمار شده و نفوذ ناپذیر است.
به دو صورت ساده و رول (روتختی یک بار مصرف) قابل استفاده است. در رنگ های مختلف در بازار موجود است. متراژ هر رول بنا به سایز هر روتختی مدنظر قابل تغییر است. پرفراژدار و بدون پرفراژ موجود است. قابل استفاده نیز در هتل ها، مهمانخانه، قطارها، هواپیماها و سایر اماکن عمومی و خصوصی است. این کالا در بسته بندی های ۵ تایی به دو گونه سفید و رنگی موجود است. ابعاد این روتختی ۲۲۰ در ۸۰ سانتی متر، برای اینکه به صورت ثابت روی تخت قرار گیرد، کش دوزی شده است که از بهترین پارچه های اسپان باند در گرماژهای گوناگون تولید شده است.

روتختی تترون ضخیم: بیمارستان ها و مراکز درمانی بزرگترین مجموع موجود که بیشتر از همه مصرف کننده این پارچه هستند. روپوش های پزشکی و پرستاری، لباس فرم بیمار غالبا از این پارچه است که به همین دلیل این مراکز خریدهای عمده زیاد و متراژ بالایی از روتختی تترون سفید بیمارستانی را انجام میدهند. روتختی تترون سفید بیمارستانی اغلب در معرض شست و شوی زیاد هستند، پس این نوع از ویژگی متفاوتی برخوردار باشد تا در برابر شسته شدن با انواع مواد پاک کننده و ضد عفونی کننده مقاومت کند. پارچه و روتختی تترون سفید بیمارستانی باید در کنار سبک بودن، بدن نما نیز نباشد و بدین گونه رنگرزی شود که مدت طولانی و زیادی رنگ آن ثابت و بدون هیچ تغییری باقی بماند. قابل ذکر است که اکثر مواقع برای مراکز درمانی و محیط های مشابه بیشتر از تترون با گرماژ ١۵٠، ١۶٠، ١٧٠ و ١٧۵ گرم استفاده میشود. بیمارستان ها و مراکز درمانی که در بیشتر مواقع استفاده آنها از تترون ضخیم با رنگ صورتی و آبی و سفید است، داوطلب تترون ضد آب ژاولی هستند!

اول از همه به علت مصرف بالای پارچه تترون میپردازیم

اول از همه به علت مصرف بالای پارچه تترون میپردازیم

دلیل مصرف بالای پارچه تترون سفید بیمارستی، ظرافت، لطافت و سادگی است. موضوع بعدی که بخصوص برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان مهم است بحث قیمت است. در کل پارچه هاى ساده و ضخیم بدون طرح چون همراه مد و سلیقه روز جامعه نیستند، طرفدار دارند و شاید برای این گونه کالاها حتی تاریخ انقضایی هم نباشد! این نوع روتختی تترون سفید بیمارستانی نیز به خاطر سادگی، تنوع رنگ، قیمت بسیار مناسب و زیر دست لطیفی که دارد تا این اندازه مورد نظر قرار گرفته است. البته از ویژگی هایی مانند ضد حساسیت و گرم نگه داشتن و ضخامت آن بخصوص در فصل سرما نباید غافل بود!

پشمی تترون: روتختی‌ های پشمی پارچه‌ ای هستند که از موی طبیعی بز و گوسفند و دیگر حیوانات مشابه تولید شده اند. پشم یک عایق بسیار خوب و عالی است، اما بستگی به آن دارد که در محیط خواب خود از چه میزان این ماده استفاده میکنید. بعضی از این روتختی‌ ها ممکن است که باعث ایجاد خارش در پوست شما شود. به آب‌ و هوای محل زندگی خود توجه کنید، در صورتی که شما در مکانی سرد زندگی میکنید، روتختی با پارچه ضخیم‌ تر و لحاف مانند (روتختی تترون ضخیم) انتخاب کنید.
ویژگی پارچه تترون ضخیم عبارتند از: نرمی زیر دست فوق العاده، ظرافت و لطافت عالی، قابلیت شست و شو و استفاده چندین باره، بدن نما نیست، بدون ایجاد حساسیت پوستی، تراکم بافت استاندارد، عرض دقیق، طاقه بندی خوب، ثبات در رنگ و کیفیت بافت، قیمت قابل قبول در برابر کیفیت خوب.
تولید کنندگان همواره برای جلب مشتری تلاش خود را برای حفظ کیفیت کالای تولیدی خود میکنند؛ در این بین توزیع کنندگان نیز وظایف خاص خود را در این راستتا دارند … شرکت دیبا بافت نگار قم با مدیریت مهندس خسروانی به همراهی تیم زبده و کارآزموده و پرتلاش خود آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره ای در زمینه خرید و روش انواع منسوجات است. خرید انبوده، عمده یا خرده محصولات نساجی موررد نظر خود را با این گروه صمیمی انجام دهید تا خاطره خوش و ماندگاری از خرید برای خود به یادگار بگذارید …
یا حق …

خرید عمده روتختی تترون سفید بیمارستانی

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    محمد انوری می گویند:

    سلام روتختی سفید بیمارستانی یکی از محصولاتی هستش که از شرکت دیبافت گرفتم عالی بود

    • شماره همراه: 9151643211
  2. دیدگاه های نوشته

    ارتاش می گویند:

    سلام خسته نباشید من میخواستم از این جنس پارچه خریداری کنم ولی می‌خوام مقاومت بالایی داشته باش

    • شماره همراه: 09044420451
  3. دیدگاه های نوشته

    ارمغان می گویند:

    سلام خسته نباشید
    پارچه تترون به خاطر اینکه نرم هستش برای بیمار که بدن حساسی داره خوب استفاده کرد

    • شماره همراه: 09044420451
  4. سلام خدا قوت
    اگه امکانش هست در مورد طاقت بندی این پارچه کمی توضیح بدین

    • شماره همراه: 09044420451
  5. دیدگاه های نوشته

    ایناز می گویند:

    سلام خدا قوت
    برای اینکه از این نوع پارچه تو بیمارستان ها و برای بیمار استفاده میشه باید به راحتی لک های آن از بین بره

    • شماره همراه: 09044420451
  6. سلام خسته نباشید
    میخواستم در مورد ثبات رنگ این پارچه اطلاعاتی بگیرم ممنون میشم راهنمایی کنید

    • شماره همراه: 09044420451
  7. دیدگاه های نوشته

    المینا می گویند:

    سلام خدا قوت
    پارچه تترون از چه نوع الیافی تولید شد و به عرضه میرسه

    • شماره همراه: 09044420451
  8. دیدگاه های نوشته

    المئرا می گویند:

    سلام خدا قوت

    به نظرم این پارچه ها به خاطر تراکم بالایی که دارن مورد پسند مشتری قرار میگیرن

    • شماره همراه: 09044420451
  9. دیدگاه های نوشته

    الدوز می گویند:

    سلام خسته نباشید
    آیا ما چند نوع پارچه تترون داریم ؟

    • شماره همراه: 09044420451
  10. دیدگاه های نوشته

    ستاره می گویند:

    سلام خسته نباشید خدا قوت
    آیا استفاده از این پارچه ها برای دوخت لباس مناسب است یا بدن نما خواهد بود

    • شماره همراه: 09044420451
  11. دیدگاه های نوشته

    اسمان می گویند:

    سلام خسته نباشید
    استفاده از کدام پارچه برای کسی که حساسیت پوستی دارن مناسب است

    • شماره همراه: 09044420451
  12. دیدگاه های نوشته

    اماندا می گویند:

    سلام خسته نباشید
    قیمت این ‌‌‌‌پارچبه چه صورت هستش آیا متناسب با سایر کار خانه هاس

    • شماره همراه: 09044420451
  13. دیدگاه های نوشته

    اریدس می گویند:

    سلام خسته نباشید خدا قوت
    برای شمال که دمای شرجی داره استفاده از چه نوع پارچه های خوی

    • شماره همراه: 09044420451
  14. سلام خدا قوت
    پارچه که سفارش دادم اونی نبود که میخواستم الان چیکار کنم

    • شماره همراه: 09044420451
  15. دیدگاه های نوشته

    مهدی خسروبیگی می گویند:

    سلام من در شهر کوالامپور هستم خیلی مطلب تون جامع و کامل بود مایلم با محصولات روتختی، ملحفه و بالشت و روبالشتی بیمارستانی با شما همکاری داشته باشم

    • شماره همراه: 9151643211
  16. دیدگاه های نوشته

    مهدی خسروشاهی می گویند:

    من از ملحفه و روتختی بیمارستانی برای بیمارستان خودمون خرید کردیم و جنسش خیلی عالی بود

    • شماره همراه: 9151643211
  17. دیدگاه های نوشته

    ناشناس می گویند:

    سلام

    • شماره همراه: 9151643211
  18. دیدگاه های نوشته

    ناشناس می گویند:

    مرغوبیت بالا و قابلیت شستشوی بسیار زیاد

    • دیدگاه های نوشته

      شاکری نصب می گویند:

      سلام و خسته نباشید رو تختی های سفید یک محصول مناسب برای مراکز بهداشتی و مراکز اقامتی هست چون شما براحتی می توانید کمترین آلودگی را مشاهده کنید.

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      یاسر محمودی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      ببخشید آدرس محل کار شما کجاست؟
      آیا ارسال به شهرستان هم دارین ؟

      • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
    • دیدگاه های نوشته

      خاطره کمالی می گویند:

      این پارچه های تترون سفید هم برای بیمارستان خوبه هم اقامتگاه ها و بهداشتی است.

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      محمد کویانی می گویند:

      سلام رو تختی های تترون سفید دارای این قابلیت هست که براحتی آلودگی در آن قابل مشاهده است .

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      کامور می گویند:

      جملات قشنگی گذاشتین

      • شماره همراه: ۰۹۹۴۰۱۹۸۰۵۰
    • دیدگاه های نوشته

      کامور می گویند:

      خیلی خوب مشتری هارو به خودتون چلب میکنید

      • شماره همراه: ۰۹۹۴۰۱۹۸۰۵۰
    • سلام وقتتون بخیر باشه امکان خرید اینترنتی ولی بازدید حضوری هست؟

      • شماره همراه: ۰۹۳۵۳۶۹۷۱۵۱
      1. سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120677104

        • شماره همراه: 09106140487
    • دیدگاه های نوشته

      ابراهیمی می گویند:

      پتوش مناسب برای بیمار هست

      • شماره همراه: ۰۹۹۴۰۱۹۸۰۵۰
    • دیدگاه های نوشته

      یاسر محمودی می گویند:

      با سلام خدمت تیم موفق دیبابافت نگار من چند سالی است که با شما همکاری می کنم و بسیار در این سال ها سود خوبی کردم خواستم از شما تشکرکنم.
      سلامت باشید.

      • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
    • دیدگاه های نوشته

      محمد حسینی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      ممنون میشم راهنمایی کنید بنده رو من برای مصرف خونگی خودم می خوام خرید کنم تعداد عمده بگیرم بصرفه بشه چون بیمارم تو خونه است هر پک چنتاست؟

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      امید غفوری می گویند:

      سلام خواستم از شما بابت مطالب مفیدی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم.

      • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
    • دیدگاه های نوشته

      زهرا فریادی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      خواستم از شما بابت محصول با کیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

      • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
    • دیدگاه های نوشته

      رامین عزت زاده می گویند:

      سلام وقت بخیر
      شما کدوم شهرها شعبه دارین؟

      • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
      1. سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120677104

        • شماره همراه: 09106140487
    • دیدگاه های نوشته

      فرهاد بنده کرم می گویند:

      پارچه های تترون سفید یکی از پر فروش ترین پارچه ها می باشد که از وسایل ضروری زنگی می باشد.

      • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
    • دیدگاه های نوشته

      حسین کمالی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      خرید عمده روتختی تترون سفید بیمارستانی با قیمتی مناسب و اقتصادی برای ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها می باشد

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      مینا کمالی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      روتختی تترون سفید بیمارستانی با قیمتی مناسب و اقتصادی برای ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها عرضه می شود

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      مهیار ایزدی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      این روتختی ها متری چند به فروش می رسد ابعاد آن استاندارد است؟

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      ابراهیم عنبر بو می گویند:

      سلام وقت بخیر
      شما فقط به صورت عمده فروش دارین؟

      • شماره همراه: 09106140487
    • دیدگاه های نوشته

      حسین میلادی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      آسایش و راحت بودن بیماران در مراکز بیمارستانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین منظور تولید کنندگان محصولات مرتبط به بیمارستان باید دقت لازم در انتخاب جنس پارچه روتختی تترون سفید بیمارستان داشته باشند.

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      محمد ارسلانی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      ترون سفید از جمله پارچه های صادراتی پرطرفدار و پرفروش است.

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      امین نژادی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      پارچه ای که مقاومت بالایی در شست و شو داشته باشد، بسیار مهم است و میتواند در کاهش هزینه های بیمارستان تهیه کنید

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      حسین مجیدی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      برای ساخت پارچه تترون ضخیم باید مواد اولیه که الیاف هستند با درصدهای مختلفی در پارچه مورد نظر استفاده شوند. الیاف به صورت تمیز و موازی کنار یکدیگر قرار گیرند

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      دولت ابادی می گویند:

      تترون سفید از جمله پارچه های صادراتی پرطرفدار و پرفروش است. خرید عمده روتختی تترون سفید بیمارستانی با قیمتی مناسب و اقتصادی برای ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها، با کیفیت بسیار خوب و ویژه ای انجام میشود

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      هدا راد می گویند:

      مدیریت مهندس خسروانی به همراهی تیم زبده و کارآزموده و پرتلاش خود آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره ای در زمینه خرید و روش انواع منسوجات است باتشکر از جناب خسروانی عزیز

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    دیبافت
    مقالات
    محصولات
    جستجو
    Explore
    Drag