پرش لینک ها

لینک کوتاه:

شرکت فروش پتو نرمینه اصل

پتو نرمینه اصل یکی از برندها پتوی تولید شده در ایران می باشد. این پتو به علت به کار رفتن الیاف طبیعی و داشتن رنگ و طرح های به روز و شیک بسیار مورد توجه مصرف کنندگان بوده و توانسته است سهم بیشتری از بازار فروش را به خود اختصاص دهد.

شرکت فروش پتو نرمینه اصل انواع پتو نوزاد و پتو هایی با طرح های نو این فرصت را به مشتریان ارائه می دهد که طرح های متنوع بیشتری را انتخاب و خریداری نمایند.

شرکت فروش پتو نرمینه اصل

همه چیز درباره پتو

همه چیز درباره پتو

برای داشتن خوابی راحت و آسوده در طی تمام فصول سال از پتو استفاده می شود. رنگ ها و طرح های جدید و به روزی که در بازار یافت می شود چشم هر بیننده ای را به خود جلب نموده و هر کسی می خواهد نمونه ای از آن را در اتاق خواب خود داشته باشد.

پتو می بایست دارای خصوصیاتی باشد که استفاده از آن آرامش را به همراه داشته و خواب راحتی را به ارمغان آورد. به نمونه هایی از ویژگی های یک پتوی مناسب به شرح ذیل اشاره می شود:

  • جنس پتو
  • ضخامت پتو
  • رنگ پتو
  • طرح و اندازه پتو

جنس پتو چنانچه از الیاف مصنوعی در تولید آن بیشتر به کار رود باعث ایجاد الکتریسیته در آن شده و احساس گر گرفتگی و عرق را بوجود می آورد. لذا استفاده از پتوهایی که از الیاف پنبه و پشم طبیعی در تولید آنها استفاده می شود بهترین گزینه خواهد بود.
ضخامت پتو نیز در داشتن خوابی راحت و آسوده بی تاثیر نبوده و پتوهایی با ضخامت دو لایه برای زمستان و یک لایه برای فصول دیگر سال مناسب می باشد.
رنگ های استفاده شده در تولید پتو نیز تاثیر مستقیم بر کیفیت خواب دارد. رنگ های ملایم و به اصطلاح لایت در داشتن خوابی آرام به فرد کمک می نماید. استفاده از رنگ های تند و تیره پیشنهاد نمی شود چرا که این رنگها در ایجاد آرامش تاثیر خاصی نخواهند داشت. طرح های جدید و به روز و مناسب سنین نیز می بایست مورد توجه قرار گیرد. طرح های عروسکی و فانتزی جهت استفاده کودکان و نوجوانان و طرح های گل و اشکال هندسی برای استفاده بزرگسالان مناسب می باشد.

اندازه پتو نیز اهمیت ویژه ای داشته و پتوهای دو نفره برای استفاده یک نفر به علت داشتن حجم بالا و سنگینی مناسب نمی باشد.

عرضه مستقیم پتو نرمینه اصل

عرضه مستقیم پتو نرمینه اصل

عرضه مستقیم پتو نرمینه اصل به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب این سایت می باشد. خریدارانی که قصد خرید انواع پتو بدون پرز را دارند می توانند نمونه های جدید تازه تولید شده را در طرح ها و رنگ های متنوع انتخاب و نسبت به خرید عمده و مستقیم اقدام نمایند.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    کامور می گویند:

    من پتویی نرمینه را خریداری کردم از شما و راضی هستم

    • شماره همراه: ۰۹۹۴۰۱۹۸۰۵۰
دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag