پرش لینک ها

لینک کوتاه:

عرضه مستقیم زیرانداز سفری ضد رطوبت

زیراندازها در واقع از مهم ترین منسوجات سفر به شمار میروند و در انواع مختلف با کاربردهای متفاوت به خریداران عرضه میشوند، زیراندازها براساس استفاده ای که قرار است از آنها شود، کاربرد پیدا میکنند که پرکاربردترین آنها زیراندازهای سفری ضد رطوبت هستند. زیراندازهای سفری همانطور که از اسمشان بر می آید، بیشتر در سفرها کاربرد دارند، قبل از آنکه به زیراندازهای سفری بپردازیم، بهتر است بدانیم چه زیراندازی برای سفر مناسب است و به کارمان می آید. زیرانداز سفری بسته به استفاده آن باید خریداری شود، در تهیه زیراندازهای سفری توجه به چند نکته بسیار حائز اهمیت و ضروری است.
سایز زیرانداز؛ در هنگام خرید زیرانداز، باید توجه داشت که برای چند نفر مورد استفاده قرار خواهد گرفت، این منسوج را در اندازه های متفاوت از جمله 3۰۰، ۹۰۰، 12۰۰، 24۰۰ سانتی متری تولید میشود.
جنس زیرانداز: زیراندازی که خریداری میشود حتما باید بر اساس کاربردی که دارد و مکانی که از آن استفاده میشود، تهیه شود؛ مثلا زیراندازی که عمده استفاده از آن در سفرهای کوهستانی است، جنس و نوع آن از زیراندازهای خانگی و سفری ساده فرق دارد.
نوع خرید: برای خرید زیرانداز، روش های متفاوتی وجود دارد اما آنچه برای شما به طور قطع به صرفه خواهد بود خرید مستقیم زیرانداز است، امروزه میشود زیراندازها را به طور مستقیم از خود تولیدی ها تحویل گرفت. در موضوع بحث این مقاله که بیشتر عرضه مستقیم زیرانداز سفری ضد رطوبت است بیشتر به این مطلب خواهیم پرداخت؛ پس اگر قصد خرید زیرانداز سفری را دارید و میخواهید با عرضه مستقیم زیرانداز سفری ضد رطوبت بیشتر آشنا شوید تا پایان این مقاله ما را همراهی نمایید.

آنچه باید درباره زیرانداز بدانید

آنچه باید درباره زیرانداز بدانید

زیر انداز یا برای دورهم نشینی ها و محافل خانگی کاربرد دارد و یا برای مسافرت ها و چادرهای مسافرتی که بسته به استفاده ای که از آن قرار است بشود، جنس آن تغییر میکند و کاربرد خواهد داشت. زیراندازهادر انواع مختلف، تولید و به بازار فروش عرضه میشوند که در این میان پرکاربرد ترین آنها عبارت اند از:
نمدی: در تهیه زیراندازهای نمدی، پشم را درون آب گرم میریزند و بر روی یک تافته حصیری صیقل میدهند تا آنجا که شکل دلخواه را به خود بگیرد و زیرانداز مورد نظر را شکل دهد. از آنجا که این زیراندازها از پشم و حصیر ساخته میشوند، در برابر نفوذ رطوبت و آب به سطح خود توانایی چشم گیری ندارند و به راحتی رطوبت از آنها عبور میکند، مگر آنکه در تهیه این نوع از زیرانداز، حتما ضد رطوبت بودن آن ملاک قرار بگیرد.
گلیم: در بافت زیرانداز گلیمی همانند فرش، تار و پود الیاف به هم گره زده میشود. زیرانداز گلیمی این قابلیت را دارد که به راحتی از نفوذ رطوبت و آب به سطح خود جلوگیری نماید که همین مسئله باعث شده است بهترین گزینه برای انواع مسافرت ها به شمار برود اما از آنجا که وزن این نوع زیرانداز کمی بالاست، حمل آنها دشوار خواهد بود.
جاجیم: زیراندازهای جاجیمی همانند، زیراندازهای نمدی اند با این تفاوت که در تولید زیراندازهای جاجیمی از دستگاه های ریسندگی برای بافت آنها استفاده میشود، زیراندازهای جاجیمی هم وزن سبک تری نسبت به مابقی زیراندازها دارند و هم از قیمت مناسب تری برخوردار اند.

مشخصات زیرانداز سفری ضد رطوبت

مشخصات زیرانداز سفری ضد رطوبت

زیرانداز سفری ضد رطوبت در انواع مختلف تولید و روانه بازار مصرف میشود، این نوع زیرانداز به علت کاربردی که دارد از فروش بسیار بالایی برخوردار است و همواره مورد توجه خریداران قرار گرفته است. در واقع از مهم ترین شاخصه های زیرانداز سفری ضد رطوبت تنوع طرح و رنگ است که در هر طرح و رنگی که مد نظر است این نوع از زیرانداز تولید میشود. همچنین بارزترین ویژگی زیراندازهای سفری ضد رطوبت، خاصیت فوق العاده آنها است که مانع از نفوذ رطوبت به سطح میشود. اما این زیراندازها یک سری ویژگی های دیگر از جمله ظرفیت بالای شست و شو را دارا هستند که شست و شوهای مداوم و پی در پی، هیچ آسیبی به بافت آنها نمیرساند و آن را از بین نمیبرد.

لازم به ذکر است که نوع تولید این کالا سبب شده است، از بافتی مقاوم و عمری طولانی نیز برخوردار شود. زیرانداز سفری ضد رطوبت تا سال های طولانی بدون آن که به تراکم رنگ و بافت آن آسیبی وارد شود، میتواند مورد استفاده قرار گیرد که البته این ویژگی، مستلزم تهیه کالای باکیفیت از تولیدی های معتبر است که کیفیت را یک اصل در تولید خود قرار میدهند.

قیمت انواع زیرانداز سفری ضد رطوبت

قیمت انواع زیرانداز سفری ضد رطوبت

قیمت زیرانداز سفری ضد رطوبت به مسائل مختلفی بستگی دارد اما به طور معمول قیمت آن، از زیراندازهای ساده تا حدودی بیشتر است که این بیشتر بودن قیمت، با کارایی بالایی که زیرانداز سفری ضد رطوبت دارد به خوبی جبران میشود. در قیمت گذاری زیرانداز سفری ضد رطوبت ویژگی های مختلفی همچون، جنس و نوع خرید زیر انداز ملاک قرار میگیرد.
نکته قابل توجه این است که با خرید مستقیم این زیر انداز از آنجایی که واسطه ها حذف میشوند قیمت پایین تری خواهند داشت، همچنین برای آنکه قیمت زیرانداز سفری ضد رطوبت بازهم با کاهش قیمت بیشتری مواجه شود، علاوه بر خرید مستقیم از کارخانه تولیدی، بهتر است این کالا را به صورت عمده خریداری نمایید تا از قیمت تکی محصولات کاسته شود و بسیار به صرفه تر به دستتان برسد.
پس به طور خلاصه در خرید انواع زیرانداز سفری ضد رطوبت عوامل مهمی از جمله جنس کالا و کارخانه تولیدی و شیوه خرید حائز اهمیت است که بهترین روش خرید زیرانداز سفری ضد رطوبت به صورت عمده و مستقیم از کارخانه تولیدی است.

پخش انواع زیرانداز سفری ضد رطوبت

پخش انواع زیرانداز سفری ضد رطوبت

پخش زیرانداز سفری ضد رطوبت، هم به صورت حضوری و هم آنلاین صورت میپذیرد و این امکان فراهم شده است تا به راحتی با دسترسی به کارشناسان فروش این نوع محصول، کالای باب طبع خود را سفارش داده و آن را در شهر خود تحویل بگیرید، در پخش آنلاین این محصول فرقی ندارد که از کجای کشور تماس میگیرید، شما میتوانید سفارش خود را ثبت نموده و کالا را در منزل خویش تحویل بگیرید. اما برای خرید حضوری عرضه کنندگان زیرانداز سفری ضد رطوبت، در تمامی شهرها نمایندگانی معین کرده اند که با مراجعه به آنها میتوانید کالای مد نظر را با همان قیمت تولیدی تهیه نمایید.

سفارش بهترین انواع زیرانداز مسافرتی ساحل

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag