پرش لینک ها

لینک کوتاه:

فروش فوق العاده پارچه شلوار گلکسی

اگر در جستجوی یک پارچه مناسب و با کیفیت و با دوام برای شلوار هستید به شما پارچه شلوار گلکسی را پیشنهاد می کنیم. این پارچه ها مناسب برای دوخت انواع مختلف شلوار هستند و از با کیفیت ترین مواد اولیه و نخ مرغوب تهیه شده اند. هم اکنون فروش فوق العاده پارچه شلوار گلکسی و ارسال آن به تمام نقاط ایران آغاز شده است.
سفارش عمده جهت خرید این پارچه ها پذیرفته می شود. این پارچه ها به صورت مستقیم و بدون هیچ نوع واسطه ای و با قیمت بسیار ارزان به دست شما خواهند رسید. فروش فوق العاده پارچه شلوار گلکسی

آیا می توان روی پارچه شلوار گلکسی چاپ کرد؟

آیا می توان روی پارچه شلوار گلکسی چاپ کرد؟پارچه شلوار گلکسی از جنس نخ پنبه تولید می شود و از نظر لطافت و نرمی بسیار عالی است و برای پوشیدن بلند مدت بسیار مناسب است. سوالی که مطرح است این است که آیا این نوع پارچه قابلیت چاپ را دارد؟
به چند روش می توان روی این پارچه ها عمل چاپ را انجام داد.
یک روش این است که ابتدا تصاویر یا هر چیز دلخواه را باید روی لیبل چاپ کرد سپس روی پارچه یا لباس چسباند. دومین روش چاپ با دستگاه کارتر است. چاپ با این دستگاه ارزان است ولی به صورت مستقیم روی پارچه چاپ نمی شود، و مانند لیبل باید جداگانه چاپ شود سپس روی پارچه قرار بگیرد. این دستگاه، چاپ را به صورت تک رنگ انجام می دهد.
سومین روش چاپ با دستگاه های دیجیتال است که نسبت به روش های دیگر بسیار گران تر است و زیاد مقرون به صرفه نیست ولی چاپ با این دستگاه روی پارچه ماندگارتر است و دوام بالایی دارد. مزیتی که این دستگاه دارد این است که به صورت مستقیم روی پارچه چاپ می شود.
نخ پنبه به دلیل جنسی که دارد چاپ مستقیم با هر دستگاهی روی آن ممکن نیست بنابراین یا باید به صورت چاپ لیبلی باشد یا به صورت دیجیتال چاپ شود که بسیار گران قیمت است.

صادرات پارچه شلوار گلکسی

صادرات پارچه شلوار گلکسی شرکت های تولید کننده پارچه شلوار گلکسی این نوع پارچه را در رنگ بندی های متنوع تولید می کنند و علاوه بر عرضه آن در بازارهای داخلی بخشی از این تولیدات را به کشورهای دیگر صادر می کنند. صادرات پارچه شلوار گلکسی سبب رونق اقتصادی و ارزش افزوده زیادی برای کشور شده است.
این پارچه دارای کیفیت بسیار عالی است و از مرغوبیت بالایی برخوردار است به همین دلیل طرفداران زیادی در بازارهای داخلی و خارجی دارد.
اگر شما خریدار و یا صادر کننده این نوع پارچه هستید با خرید عمده می توانید آنها را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag