پرش لینک ها

لینک کوتاه:

فروش مستقیم روتختی دونفره شیک

روتختی دونفره شیک به صورت ست های چند تکه به بازار عرضه می شوند که هر کدام با توجه به جنس پارچه به کار رفته در تولید و دیگر ویژگی های کیفی دارای قیمت و نرخ منحصر به فردی هستند. بدون شک خرید روتختی مرغوب اهمیت زیادی در تضمین کیفیت خواب شما خواهد داشت. در این مقاله ما را همراهی کنید تا با انواع این محصولات و نحوه خرید مستقیم آنها از نمایندگی های فروش آشنا شوید.

فروش مستقیم روتختی دونفره شیک

روتختی شامل چه تکه هایی است؟

روتختی شامل چه تکه هایی است؟ روتختی از نظر نوع کاربرد به مدل های یکنفره و دو نفره بزرگسال، نوجوان و کودک دسته بندی می شود. مدل های یکنفره دارای عرض 90 سانتی متری هستند. روتختی های یک و نیم نفره در عرض 120 سانتی متر و مدل های دو نفره دارای عرض 160 و 180 سانتی متر می باشند. بنابراین اگر قصد خرید این محصولات را دارید باید با توجه به ابعاد تخت خود به ویژه عرض آنها، نمونه مناسب را انتخاب کنید. چرا که کوچک بودن ابعاد روتختی از زیبایی آن در هنگام پهن شدن روی تخت می کاهد. یکی دیگر از فاکتورهای مهم که در هنگام ست روتختی باید آن را در نظر بگیرید تعداد و تکه های موجود در هر بسته بندی است.
بهترین نوع روتختی به صورت ست کامل شامل ملحفه کشدار، دو عدد روبالشتی، دو عدد کوسن و یک عدد ملحفه می باشد. روکوسنی های استاندارد معمولاً به شکل مربع و در ابعاد 40*40 سانتی متری ساخته می شوند. ابعاد بالشت ها نیز 70*50 و به صورت لبه دار هستند.
لحاف دو نفره روتختی استاندارد دارای ابعاد 240*215 سانتی متر است. توجه کنید که ملحفه کشدار باید بر اساس ضخامت و ارتفاع خوشخواب شما انتخاب شود. موضوعی که اغلب خانم های خانه دار آن را نادیده می گیرند و پس از سفارش متوجه کوچک یا بزرگ بودن بیش از حد آن می شوند.

بهترین مرکز عرضه روتختی دونفره شیک

بهترین مرکز عرضه روتختی دونفره شیک بهترین انواع روتختی دو نفره شیک معمولاً از پارچه های کتانی و نخی و پلی استر که دارای انعطاف بسیار زیادی هستند و در اثر سایش خراب نمی شوند، دوخته و راحتی بازار مصرف می شوند. برخی از ویژگی های روتختی دونفره شیک و باکیفیت عبارتند از:

  • تثبیت رنگ بدون پرزدهی
  • عدم آبرفت در هنگام شستشو
  • دارای لحاف هایی با دوخت دو رو که از گلوله شدن پشم شیشه آن جلوگیری می کند.
  • عدم ایجاد حساسیت پارچه رویه روتختی
  • دارای تنوع رنگی بالا و قیمت مقرون به صرفه

برای خرید مستقیم انواع روتختی پارچه ای، ساتن، مخمل و کتانی با طرح های اسپرت، ساده، مدرن و سه بعدی می توانید کلیه سفارشات عمده خود را از طریق نمایندگان عرضه این مرکز ثبت و دریافت کنید.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag