پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت به روز شده انواع مختلف پتو در ایران

همانطور که می دانید یکی از ضروری ترین لوازم برای فصل زمستان پتو ها می باشند. پتو ها دارای انواع مختلفی هستند و از الیاف طبیعی و مصنوعی متنوعی می توانند تولید شوند. برای استفاده از پتو ها هر کسی عادات بخصوصی داشته و بسته به سلایق شخصی نوعی خاص از پتو ها را انتخاب می کند. ما در این مطلب درباره فروش انواع پتو قیمت مناسب، برای شما اطلاعاتی را ارائه خواهیم داد.

قیمت به روز شده انواع مختلف پتو در ایران

بازرگانی پتو های درجه یک

بازرگانی پتو های درجه یکدر ایران مانند دیگر کشور ها تولید کننده های زیادی هستند که به تولید انواع پتو می پردازند. امروزه پتو ها فقط در فصل زمستان استفاده نمی شوند و تولید کننده ها، آن ها را تنها در مدل های سنگین و خیلی گرم تولید نمی کنند. برخی افراد حتی در فصل زمستان نیز از پتو های ضخیم و لحاف استفاده نمی کنند و به همین دلیل امروزه علاوه بر پتو های ضخیم و خیلی گرم، پتو های سبک و نرم تر نیز تولید می شوند.

در بازار های فروش ایران پتو هایی با برند های ایرانی، ترک، ایتالیایی و چینی موجود می باشند. برندهای ایرانی پتو در مقایسه با برند های چینی کیفیت بسیار بالاتری را دارا هستند.
پتو های ایتالیایی نیز کیفیت بسیار ویژه ای دارند اما قیمت آن ها بسیار بالا بوده و با قیمت پتوهای ایرانی، قابل مقایسه نیست. هر چند که پتو های ایتالیایی همچنان طرفداران و خریداران مخصوص خود را دارند.

اگر بخواهیم ویژگی های یک پتو درجه یک و باکیفیت را برای شما عنوان نماییم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • این پتو ها از بهترین الیاف تولید می شوند.
  • استفاده از آن ها ضد آلرژی و حساسیت می باشد.
  • پتو های باکیفیت دارای سایزهای استاندارد هستند.
  • وزن و حجم آن ها مناسب بوده و جابجایی آن ها راحت است.
  • از قابلیت شستشوی راحت بهرمند هستند.

ما در ادامه درباره پارچه های مورد استفاده برای تولید پتو ها و ویژگی هایی که باید یک پتو خوب داشته باشد مطالبی را ارائه خواهیم داد.

فروشنده اصلی پتو با برند ایرانی در کشور

فروشنده اصلی پتو با برند ایرانی در کشورایران تولید کنندگان زیادی را در زمینه تولید پتو دارا می باشد که انواع پتو ها را با کیفیتی عالی به بازار ها عرضه می نمایند. به جهت کیفیت بالای پتو های تولیدی و حجم بالای تولید، صادرات پتو های ایرانی به دیگر کشور ها نیز به صورت عمده انجام می گیرد.
ما درباره ویژگی های پتو های خوب و درجه یک ایرانی اطلاعاتی را عرضه می نماییم.

همانطور که می دانید، ظاهر و طرح و رنگ هر محصولی برای خریدار بسیار حائز اهمیت می باشد. اما موضوعات بسیار مهمتری وجود دارند که مشتری هنگام خرید، آن ها را مدنظر قرار می دهد.

برای مثال یکی از عوامل موثر در کیفیت خواب، دمای محیط می باشد. یعنی انسان برای اینکه خواب راحتی داشته باشد، نه باید در جای سرد و نه در جای خیلی گرم بخوابد و دما باید متعادل باشد.
از این رو استفاده از یک پتو که دمای بدن شما را متعادل نگه دارد بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل افراد باید در فصول مختلف، با در نظر گرفتن هوا، از پتویی با گرمای مناسب استفاده نمایند.

تولید کننده های انواع پتو ها، این محصولات را از جنس های مختلفی تولید می نمایند. افراد در هنگام خرید پتو ها به جنس آن ها نیز دقت می نمایند. برای مثال برخی افراد دارای بیماری های تفسی هستند و باید متناسب با آن از پتو های ضد آلرژی و ضد حساسیت استفاده نمایند.
برخی دیگر از افراد علاقمند هستند از پتو های کرکی استفاده کنند. برخی دیگر نیز به پتو های صاف و نرم علاقمند می باشند.

پتو های خانگی قیمت مناسب در طرح های متنوع

پتو های خانگی قیمت مناسب در طرح های متنوعپتو ها در محیط های زیادی کاربرد دارند. بیشترین مصرف پتو ها، کاربرد خانگی آن ها می باشد. فروشگاه انواع پتو در ایران، مدل های مختلفی از پتو ها را به مشتریان عرضه می نماید. پتو های خانگی از جنس ها و پارچه های مختلفی می توانند تولید شوند که ما در اینجا انواع آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • پتو با پارچه های پشمی
  • پتو با پارچه های نخی
  • پتو های کرکی
  • پتو با الیاف مصنوعی
  • پتو های ولوکس

پتو های تولید شده از پارچه های نخی در برابر شستشو بسیار مقاوم هستند. این پتو ها همچنین دارای خاصیت ضد آلرژی و ضد حساسیت می باشند. پتو های تولید شده از پارچه های نخی مناسب ترین گزینه هم برای فصل تابستان و هم فصل زمستان بشمار می روند.

پتو های پشمی از دسته پتو های سنگین بشمار می آیند و به همین دلیل استفاده از آن ها برای فصول سرد سال مناسب است. پتو های تولید شده از جنس پشم، عایق حرارتی بسیار خوبی می باشند.

پتو های کرکی پتو هایی سبک و نازک هستند که در عین حال دارای گرمای زیادی بوده و عایق حرارت و رطوبت می باشند.

در گذشته تنها از الیاف طبیعی برای تولید پتو ها استفاده می کردند اما امروزه علاوه بر الیاف طبیعی، از الیاف مصنوعی نیز برای تولید پتو ها بهره می گیرند. نخ آکریلیک و پلی استر پرکاربردترین الیاف مصنوعی برای تولید پتو ها محسوب می شوند.
پتو های تولید شده از الیاف مصنوعی بسیار بادوام هستند و رطوبت را جذب نمی کنند. این پتو ها از قیمت پایین تری نسبت به پتو های تولید شده با الیاف طبیعی برخوردار می باشند.

پتو های ولوکس به پتو هایی با یک فوم نازک گفته می شود که توسط پارچه ای مخملی پوشیده شده باشند. پتو های ولوکس مناسب ترین پتو ها برای هتل ها بشمار می روند.
این پتو ها به سبب دوام بالا در شستشو، گرمای زیاد و ضد آلرژی بودنشان در هتل ها استفاده می شوند.

فروشنده پتو ساده و گلدار خانگی، این محصول را در طرح های متنوعی به مشتریان عرضه می دارد.

پتو دخترانه و پسرانه طرح جدید در تهران

پتو دخترانه و پسرانه طرح جدید در تهرانهمانطور که می دانید پتو یک کالای خواب شخصی محسوب می شود که از لحاظ طرح، رنگ و جنس دارای تنوع بی نظیری می باشد. تولید کننده های پتو ها، این محصولات را بسته به فرد مصرف کننده نیز در سایز ها و طرح های مختلفی تولید می نمایند. برای مثال پتو های بچه گانه، پتو های منحصر بفردی از نظر سایز، طرح و رنگ می باشند.

تولید کننده های پتو های بچه گانه دخترانه و پسرانه، این محصولات را از جنس های مختلفی تولید می نمایند. انواع پتو ها از نظر جنس را می توانیم به شکل زیر نیز دسته بندی نماییم:

  • پتو های پنبه ای
  • پتو های دولایه
  • پتو های ارگانیک
  • پتو های پشمی
  • پتو های پشم شیشه
  • پتو مسافرتی
  • پتو قلاب بافی

پتو های پنبه ای در گذشته برای کودکان تولید می شدند و امروزه تولید آن ها بسیار کم شده است. پتو های پنبه ای، پتو هایی از الیاف کاملا طبیعی هستند در صورتی که امروزه پتو ها با ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می شوند.

پتو های دولایه از گرم ترین پتو های تولید شده هستند که کاربرد بسیار زیادی در فصل زمستان دارند. اما بهتر است که برای کودکان که پوست حساس تری دارند مورد استفاده قرار نگیرند.

پتو های ارگانیک از بهترین پتو ها برای افرادی که دچار بیماری های حساسیتی و یا بیماری های آلرژیک هستند بشمار می روند. این پتو ها از قیمت بسیار بالاتری در مقایسه با دیگر پتو ها بهرمند می باشد. به سبب الیاف طبیعی مورد استفاده در آن، بهترین گزینه برای کودکان نیز محسوب می شوند.

گرم ترین نوع پتو ها، پتو های پشمی هستند که برای افراد سرمایی بهترین گزینه بشمار می آیند. این پتو ها نیز به سبب حساسیتی که ممکن است ایجاد کنند برای کودکان مناسب نمی باشند.

پتو های پشم شیشه یکی از پرکاربردترین پتو ها محسوب می شوند. این پتو ها به سبب لایه پارچه ای که روی خود دارند، از تماس پشم شیشه با پوست جلوگیری می کنند و عایق خوبی برای حرارت می باشند. این پتو ها در طرح های دخترانه و پسرانه برای کودکان تولید می شوند.

پتو های قلاب بافی نیز بیشتر برای کودکان کاربرد دارند. این پتو ها در طرح و رنگ های بسیار زیبایی تولید می شوند و آن ها را می توان بعنوان زیباترین پتو ها معرفی نمود.

پتو طرح عروسکی پرفروش ترین پتو دخترانه و پسرانه و یا پتو ویژه نوزادی بشمار می رود که تفاوت آن ها، در طرح رنگشان می باشد. پتو های عروسکی دخترانه معمولا از رنگ های ملایم تر و پتو های عروسکی پسرانه معمولا از رنگ های تیره تر تولید می شوند.

خریدار پتو فانتزی به قیمت عمده ای

خریدار پتو فانتزی به قیمت عمده اییکی دیگر از نمونه های منحصر بفرد پتو ها از نظر طرح و بافت، پتو های فانتزی هستند که دارای طرفداران خاصی می باشند. این پتو ها بیشتر برای کودکان و بصورت قلاب بافی تولید می شوند.

خریدار انواع پتو، در هنگام خرید این محصول باید معیار ها و نکات زیر را مدنظر قرار دهد:

  • یک پتوی خوب باید گرمای کافی داشته باشد.
  • این پتو باید از دوام و کیفیت مناسبی بهرمند باشد.
  • سایز پتو را مناسب با قد خود انتخاب نمایید.
  • رنگ پتو را با اتاق خواب هماهنگ کنید.
  • دقت کنید که پتو قابلیت شستشو داشته باشد.
  • قیمت پتو را با توجه به کیفیت آن بسنجید.
  • برای فصل های مختلف پتو های مناسب انتخاب نمایید.

تولید کنندگان پتو ممتاز ایرانی، در تولید انواع محصولات خود این معیار ها را مدنظر قرار می دهند. فروشندگان پتو صادراتی نیز این پتو های ممتاز را برای صادرات انتخاب می نمایند. 

قطب فروش پتو های ایرانی گلدار

قطب فروش پتو های ایرانی گلدارتولید کنندگان پتو ها این محصولات را به صورت ساده، گلدار و رنگی تولید می نمایند. انواع پتو گلدار و ساده تولید شده توسط شرکت های تولیدی برتر ایرانی، بعنوان پتو خانگی شیک، خریداری شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

امروزه طرح و رنگ پتو ها یکی از مهمترین معیارهای خریداری پتو بشمار می رود. پتو های گلدار مورد پسند بسیاری از افراد هستند و رنگبندی آن ها می تواند فضای اتاق و محیط مورد استفاده را کاملا تحت تأثیر قرار دهد.

به گفته روان پزشکان بهتر است که پتو ها را بین رنگ های سبز ملایم، لیمویی، صورتی، گلبهی و یاسی انتخاب نماییم. در هنگام انتخاب رنگ پتو ها بهتر است که رنگ پتو را با فضای اتاف و دکور آن هماهنگ سازیم. رنگ مناسب پتو به ایجاد آرامش و خواب راحت بسیار کمک می کند.

 

بهترین مرکز خرید پتو های نمدی

بهترین مرکز خرید پتو های نمدیدر گذشته پتو ها را از جنس نمدی تولید می نمودند. این پتو های نمدی ویژگی های منحصر بفردی داشته و بر اساس این ویژگی ها از کاربردهای بخصوصی نیز برخوردار می باشند. برای مثال پتو سربازی نوعی پتو نمدی می باشد. پتو های سربازی را به سبب گرمای بسیار زیاد پتو های نمدی، از این جنس تولید می نمایند.

اگر بخواهیم مهمترین ویژگی های پتو های نمدی را برای شما عنوان نماییم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • پتو های نمدی، دارای خاصیت گرمایی بسیار بالایی می باشند.
  • پتو های نمدی از بهترین الیاف طبیعی تولید می شوند.
  • پتو های نمدی دارای کیفیت های مختلفی می باشند.
  • در تولید آن ها از پشم نیز استفاده می شود.
  • این پتو ها دوام و عمر طولانی دارند.

پتو های دو نفره در طرح های شیک

پتو های دو نفره در طرح های شیکتا به اینجا درباره پتو های تولید در طرح و جنس های مختلف صحبت کردیم و در این قسمت سعی داریم درباره انواع پتو های تولید شده با بافت های مختلف مطالبی را ارائه نماییم.

پتو ها از نظر بافت به مدل های زیر دسته بندی می شوند:

  • پتو با بافت های حرارتی
  • پتو های کشبافت
  • پتو های دوخته شده
  • پتو های بافتنی و قلاب بافی

در تولید پتو های نخی معمولا از بافت های حرارتی استفاده می شود. به بافت های حرارتی بافت ترمال نیز گفته می شود که دارای امکان عبور هوا از بافت پتو می باشند.

برای تولید پتو های پشمی و یا پتو های الیاف مصنوعی از بافت کشبافت استفاده می نمایند. مهمترین ویژگی های پتوهای کشبافت، گرم، راحت و سنگین بودنشان می باشد.

در تولید لحاف ها نیز به جهت جلوگیری از لغزش لایه داخلی پتو از روکش آن، آن را دور دوزی می نمایند.

تولید کنندگان ایرانی، انواع این پتو ها را با بالاترین کیفیت تولید می نمایند. عرضه پتو ایرانی به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر بوده و شما می توانید انواع پتو ها را از نظر بافت، در زیباترین طرح و رنگ تهیه نمایید.

کارخانه پتو های ایرانی با قیمت عالی

کارخانه پتو های ایرانی با قیمت عالیکارخانه های ایرانی پتو ، انواع پتو رنگی را به صورت طرح دار و ساده تولید می نمایند. انواع پتو برند ایران دارای کیفیت های بسیار خوب و مطلوبی هستند و با توجه به قیمتی که دارند بهترین گزینه برای خرید می باشند. پتو با کیفیت بالا از گرمای خوب و جنس مناسبی بهرمند می باشند.

پتو های مسافرتی یکی دیگر از پتو های بسیار پرکاربرد هستند که آن ها نیز از جنس های مختلفی تولید می شوند. پتو ژله ای و پتو حوله ای از نمونه های ارزان پتو های مسافرتی بشمار می روند. پتو تکنفره حوله ای مناسب برای استفاده در هر نوع سفری می باشد.

روش تشخیص پتو های جنس اعلا در بازار

روش تشخیص پتو های جنس اعلا در بازارتا به اینجا از ویژگی های پتو های باکیفیت و درجه یک برای شما مطالب زیادی را ارائه نمودیم که اگر شما بخواهید پتو های تولید شده با جنس اعلا را تشخیص دهید، کافی است آن ویژگی ها را در پتو جستجو نمایید. این نکته بسیار حائز اهمیت است که در هنگام خرید پتو، کاربرد آن، سایز خود، رنگ مورد نظر و قابلیت شستشوی آن را مد نظر قرار دهید.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag