پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت خرید روتختی دو نفره نخی

قیمت انواع روتختی دو نفره نخی به چه صورت است؟ روتختی یکی از محصولات پرکاربرد است که در برندهای گوناگون و طرح و رنگ دلخواه تولید و عرضه میشوند. امروزه شرکت های گوناگونی در زمینه تولید روتختی تک نفره و دو نفره گام نهادند و محصولات متنوعی از نظر جنس، کیفیت، دوام و… عرضه کردند. روتختی دو نفره نخی یکی از محصولات پرطرفدار در بازار داخلی و خارجی است این محصول با نشان دادن ویژگی های مثبت توانسته است فروش گسترده ای را از خود به ثمر برساند و با نمونه های مشابه خارجی مانند روتختی چینی، کره ای، ترکیه ای رقابت کند. روتختی دو نفره نخی تماما ایرانی بوده و مواد اولیه این محصول از تولیدات داخلی کشور عزیزمان ایران است.

آشنایی با روتختی های نخی

آشنایی با روتختی های نخی

همه ما به طور متوسط در ساعات زیادی از شبانه روز در تماس با روتختی و استفاده از آنها هستیم و از این نظر یک خرید مطمئن و با کیفیت روتختی بسیار حیاتی است. امروزه برندهای گوناگونی از روتختی تولید و در بازار عرضه میشود که خریداران میتوانند نسبت به برند مورد نظر خود با کیفیت بالا اقدام کنند. روتختی دو نفره نخی یکی از بهترین و مرغوب ترین کالاهای خواب است که به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید و سلامتی و کیفیت را به خواب خود ببخشید. در هنگام خرید این روتختی باید، شناخت کافی از قبل داشت تا بتوانید در حین خرید پارچه روتختی مورد نظر خود را به خوبی انتخاب کنید.
این روتختی از جنس 80 درصد نخ و 20 درصد پلی استر ویسکوز تولید میشوند که بسیار نرم و لطیف هستند. استفاده از این محصولات بسیار توصیه میشود زیرا در استفاده از این روتختی ها احساس نرمی و راحتی میکنید.

جدیدترین مدل های روتختی را بشناسید

جدیدترین مدل های روتختی را بشناسید

از جدیدترین محصولات تولید شده روتختی دو نفره نخی میتوان به روتختی هایی نظیر روتختی پنبه ای، روتختی نخی، روتختی پلی استری، روتختی بافتنی، روتختی پشمی، روتختی گوسفندی و… اشاره کرد. ابتدا در خط تولید روتختی دو نفره یا تک نفره نخی، الیاف های پنبه، پلی استر، نخ را با یکدیگر تار و پود و ترکیب میکنند و ماده اولیه روتختی تولید میشود. در بخش بعد از خط بافندگی، الیاف روتختی نخی به سمت خط ریسندگی هدایت میشوند و این محصول توسط دستگاه ریسندگی، بافت روتختی نخی تولید شده با ماشین ریسندگی مستحکم تر شده و سپس به مرحله رنگ رزی و تثبیت رنگ هدایت میشوند. بعد از این مرحله؛ محصول روتختی نخی مورد نظر به دستگاه برش منتقل میشود تا در ابعاد مختلف برش داده شوند. سایز تک نفره این محصول 160 در 220 سانتی متر است و سایز دو نفره روتختی دو نفره نخی 220 در 240 است که بسیار اندازه مناسبی برای تخت خواب مورد استفاده است.
روتختی دو نفره نخی بسیار دوام بالایی دارد و معایبی مانند چروک شدن در استفاده مداوم یا آب رفت در اثر شست و شو، حساسیت پوستی و بیماری های پوستی، کشش ضعیف و… ندارند. روتختی دو نفره نخی به نوعی، زیر مجموعه پارچه های پنبه ای به شمار میرود و از همین رو لطافت و نرمی بالایی را دارا است. تمایزی که این محصول با روتختی پنبه ای دارد که جنس روتختی دو نفره نخی ضخیم تر است و در نتیجه دوام و مقاومت بالایی دارد و گزینه مناسبی برای روتختی به خصوص روتختی نوزاد به شمار میرود. این روتختی با ترکیب پلی استر و پنبه با یکدیگر محصولی یکدست و با قیمت مناسب است که در برابر سایش مقاومت بالایی دارد.
روتختی نخی همانند روتختی پنبه ای، نرمی زیادی را ندارد ولی مشابه آن محصول است و علت آن هم، بهره گیری از الیاف های گوناگون است. از جانب دیگر پارچه روتختی دو نفره نخی، قابلیت رنگ آمیزی راحت و آسانی را دارد و میتوانید این محصول را با طرح و رنگ دلخواه خود سفارش دهید، طرح به کار رفته در این روتختی بسیار خاص و تحت نظر کارشناسان و طراحان ویژه ایرانی بوده که بسیار طرح های ستودنی به شمار میرود، از جمله طرح های مدل های جدید که میتوان به آنها اشاره داشت نظیر روتختی نخی گل برجسته، روتختی نخی ساده، روتختی نخی فانتزی، روتختی نخی طرح برجسته، روتختی نخی شخصیت های کارتونی (مناسب برای روتختی نوزاد و کودکان) روتختی با عکس دلخواه شما و… است.

فروشندگان داخلی انواع روتختی دو نفره نخی

فروشندگان داخلی انواع روتختی دو نفره نخی

امروزه بسیاری از فروشندگان این روتختی در سراسر کشور وجود دارند و این محصول را به صورت عمده یا خرده عرضه میکنند. همان طور که بیان شد با رشد جنس با کیفیت و زیبای این روتختی، تقاضای مصرف آن روز به روز بالاتر رفت و در نتیجه کارخانه داخلی با توزیع این محصول در اقصا نقاط کشور به فروشندگان داخلی توانست محصولات خود را به صورت گسترده در کشور به فروش رساند و جوابگوی تقاضای بیش از حد مصرف کنندگان عزیز باشد. امروزه روتختی دو نفره نخی در سراسر فروشگاه های عرضه کننده روتختی، به راحتی یافت میشود، این محصول در شهرهایی مانند: تهران، اصفهان، تبریز، یزد، کرمان، خراسان رضوی، چابهار و… توزیع میشود. افرادی که قصد خرید روتختی دو نفره نخی را به صورت انبوه دارند پیشنهاد میشود، از شرکت با ارتباط مستقیم از کارخانه تولیدی، محصول مورد نظر را متناسب با طرح و رنگ دلخواه خود خریداری کنند؛ زیرا سفارش این محصول از این روش باعث مقرون به صرفه تر بودن آن است و اطمینان بیشتر از محصول خریداری شده را به همراه دارد.

عرضه کنندگان برتر روتختی دو نفره نخی

عرضه کنندگان برتر این منسوج

امروزه برندهای گوناگون نخی تولید و به بازار عرضه شده اند، روتختی نخی یکی از برندهای عرضه شده با کیفیت است که بسیاری از فروشگاه ها این محصول را عرضه میکنند. عرضه کنندگان برتر روتختی دو نفره نخی در اقصا نقاط کشور وجود دارند و این محصول را به فروش میرسانند. جهت خرید روتختی دو نفره نخی میتوانید به مرکز عرضه روتختی مراجعه نمایید و این محصول را متناسب با رنگ و سلیقه دلخواه خود خریداری کنید.

روتختی دو نفره خاص

روتختی دو نفره خاص

روتختی دو نفره نخی یکی از روتختی های خاص و دو نفره است که با لغزندگی بالای خود، پارچه ای لوکس و شیک برای روتختی دو نفره محسوب میشود. روتختی دو نفره خاص نخی، زرق و برق بالایی دارد و جزو روتختی های اشرافی مدل های خاص آن به شمار میرود. سطح لغزنده این محصول به شما احساس لطافت و خوشایندی را عطا میکند. از جمله ویژگی های مثبت روتختی دو نفره نخی لوکس میتوان به مقاومت بالا، قابلیت شست و شوی فراوان، خاصیت کشی و ارتجاعی، عایق حرارتی و الکتریسیته، عدم رطوبت پذیری، مقاومت بالا، سطح لکه ناپذیر، درجه حرارت بالا، ضد چروک شدن، رنگ و طرح بندی متنوع و… اشاره کرد.

روتختی دو نفره پنبه ای

روتختی دو نفره پنبه ای

روتختی دو نفره پنبه ای با داشتن سطحی نرم و لطافت بالا یکی از روتختی های شیک و لوکس برای کاربردهای متنوعی استفاده میشود. روتختی پنبه ای در ابعاد تک نفره هم وجود دارد اما این محصول به دلیل جنس با کیفیت خود بیشتر در ابعاد دو نفره کاربرد دارد. روتختی دو نفره پنبه ای همان طور که از اسمش مشخص است از گیاه پنبه به مقدار 80 درصد و 20 درصد الیاف پلی استر تولید شده است.

قیمت فروش روتختی نخی اسپرت

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag