پرش لینک ها

لینک کوتاه:

پتو یک نفره سوپر برجسته و مشخصات آن

آیا از مشخصات پتو یک نفره سوپر برجسته آگاهی دارید؟ آیا می دانید که عوامل مهم در خرید این محصول چیست؟

پتو نوعی وسیله خواب محسوب میشود که یک وسیله شخصی بوده و تاکنون هیچ کالایی نتوانسته است جای آن را بگیرد. در بازار از محبوبیت خاصی برخوردار است و بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. قیمت عمده خرید پتو بسیار مناسب و به صرفه است، چون در صورت این شکل از خرید، تنوع محصولات بالاتر است و هزینه های کمتری در این میان صرف میشود. سود به دست آمده در فروش به صورت عمده، همزمان با سود دهی برای خریدار، برای فروشنده نیز قابل تامل است.
از ان جایی که پتو یکی از وسایل پر مصرف در منزل و در مکان های اقامتی به شمار میآید، از این رو به طور مرتب با پوست بدن و صورت ما در ارتباط است. بنابراین ضروری است که هنگام خرید آن توجه بیشتری به کیفیت محصول داشته باشیم و بهترین نوع آن را خریداری کنیم. یکی از بهترین انواع پتوهای موجود، پتوهای برجسته است.

قصد داریم در ادامه مطلب به بررسی خصوصیات پتو سوپر برجسته نرمینه بپردازیم.

پتو سوپر برجسته

کیفیت محصول

همان طور که از نام این محصول مشخص است، یکی از مهم ترین ویژگی های آن نرمی و لطافت است، چراکه برای تولید آن از الیاف طبیعی و بسیار لطیفی استفاده شده است که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و حس راحتی زیادی را به فرد منتقل میکنند. طرح های این نوع پتوها برجسته بوده و این خصوصیت باعث هرچه جذاب تر به نظر رسیدن آنها شود؛ در نتیجه مشتری با تهیه این نوع پتو هم کیفیت و هم زیبایی را به طور یک جا دريافت میکند. اگر چه پتوهای سوپر برجسته دارای کیفیت بالایی از مرغوبیت هستند، اما در عین حال بسیار سبک بوده و فضای زیادی را اشغال نمیکنند.

شایان ذکر است با توجه به محدود بودن فضای آپارتمان های امروزی، این گزینه ویژگی بسیار مهمی محسوب میشود.
پتوهای سوپر برجسته در مدل های بسیار گوناگون به فروش میرسند و بسیاری از شرکت های بزرگ داخلی با استفاده از بهترین مواد اولیه کالایی را تولید میکنند که از هر حیث دارای مرغوبیت باشد تا به عنوان صادرات به تمام کشورهای جهان ارسال شود.

پتو مسافرتی ژله ای دارای وزن سبکی بوده و از رنگ بندی های مختلفی برخوردار است. این کالا در ابعاد و سایزهای متفاوت ساخته میشود و در فصل پاییز و زمستان استفاده قرار میگیرد.

خصوصیات پتو سوپر برجسته

خصوصیات

پتوی نرمینه به سادگی قابلیت شست و شو دارد و افراد میتوانند بدون نگرانی به طور مرتب آن را بشویند، بدون اینکه نگران پایین آمدن کیفیت پتو و الیاف آن باشند.

تولید

پتوهای تک نفره سوپر دارای گوناگونی زیادی هستند و برخی از آنها به صورت برجسته تولید میشود. در ایران تولید کنندگان هر ساله مدل های جدیدی از این کالا را به بازار عرضه میکنند؛ این محصول جایگزین بسیار خوبی برای لحاف بوده و جای بسیار کمی را اشغال میکند. فروش عمده پتو، مصرف کنندگان زیادی را به خود اختصاص داده است که این گزینه، بسیار مورد توجه بیشتر تاجران داخلی و خارجی است.

قیمت پتو سوپر برجسته

قیمت و خرید

قیمت بهترین پتو در بازارهای داخلی به نرخ روز محاسبه میشود، از آنجا که مواد اولیه ای که در ساخت این کالا به کار میرود، دچار نوسان زیادی است و همین امر قیمت ها را با مشکل رو به رو کرده است. مرکز خرید پتو محصولات خود را در بسته های متنوع به فروش میرساند، متناسب با تمام سلیقه ها کالای خود را تهیه کرده و برای رفاه مشتری از فروش اقساطی نیز استفاده میکند! برای خرید عمده پتو، باید تمام نمایندگی ها را به دقت مورد جست و جو قرار داد.
مصرف کننده و مواد
پتوهای برجسته خواهان و مشتری بسیاری دارند و به تازگی در یزد به صورت عمده خریداری میشوند. خرید عمده چند سالی است که با استقبال زیادی رو به رو بوده و سرمایه های فراوانی را نصیب تولید کنندگان کرده است. برای صادرات پتو باید مرغوب ترین مواد اولیه را در ساخت آن به کار برد تا تمام محصولات تولید شده دارای استاندارد جهانی بوده و بتوانند در بازارهای خارجی با دیگر کالاها رقابت کنند و برند خود را در این عرصه حفظ نمایند.

نحوه انتخاب پتو سوپر برجسته

راهنمای انتخاب پتوی سوپر برجسته

پتو، یک وسیله بسیار کاربردی، مناسب و تا حدودی ارزان قیمت است. برای آنکه بتوان برای مدتی خود را با آن گرم نگه داشت و البته خواب راحتی نیز با آن تجربه کرد. به همین دلیل ممکن است وجود چند پتو در محل زندگی، مسافرت و… نیاز باشد که نمیتوان از آن گذشت. چون در هر صورت ممکن است شرایطی پیش آید که وجود یک پتو مانند یک نعمت تلقی شود. برای همین هم از دیرباز تا کنون از پتو به عنوان وسیله ‌ای جهت گرما استفاده میشد. مخصوصا در ماه‌ های سرد سال که خوابیدن و استراحت درون یک پتوی گرم و نرم بسیار لذت‌ بخش است و خواب را بسیار دلچسب میکند.
پتوها هم مانند بسیاری از وسایل میتوانند با توجه به انواع مختلفی که دارد فصلی استفاده شود. به گونه ‌ای که هر کدام برای یک فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان مناسب باشد. در نتیجه لازم است بدانید برای هر فصل چه پتویی مناسب است. این گزارش را تا انتها بخوانید تا در نهایت بتوانید به این نتیجه برسید چند پتو و چند مدل نیاز دارید.
پتوها با توجه به جنسی که دارند میتوانند به دسته‌ های مختلف پشمی، کرک ‌دار، پنبه ‌ای، پشم شیشه و… تقسیم شود. البته باید به این نکته اشاره داشته باشیم در حال حاضر کمتر پتویی یافت میشود که صد در صد از الیاف طبیعی مانند پنبه و پشم تولید شده باشند. اگر هم پتویی تمام ‌پنبه و ارگانیک باشد، قاعدتا قیمت بالاتری دارد؛ اما برای کسانی مناسب است که به الیاف مصنوعی حساسیت دارند. پتوهای ارگانیک با توجه به اینکه دارای کیفیت بالا هستند و الیافت طبیعی دارند گرم، نرم، راحت و البته گران ‌ترند. بنابر این اگر پوست حساسی دارید چاره ‌ای جز انتخاب این مدل پتوها نخواهید داشت.

انواع پتو سوپر برجسته

انواع پتو سوپر برجسته

ممکن است با خود بگویید مگر می شود یک نمونه پتو مدلهای مختلفی داشته باشد باید به این موضوع اشاره کنم که مدلهای

  • پتو سوپر برجسته یک نفره گلدار یا طرحدار
  • پتو سوپر برجسته یک نفره الوان یا همان ساده
  • پتو سوپر برجسته دونفره گلدار یا طرحدار
  • پتو سوپر برجسته دونفره الوان یا همان ساده

در بازار وجود دارد

پتو گل برجسته ساده

یکی از اقلام ضروری برای سرویس خواب پتو است که زیبایی خاصی به تخت و سرویس خواب میبخشد، پتوهای موجود در بازار با برندهای مختلف و با طرح و رنگ های متفاوتی عرضه میگردد، یکی از این برندها پتو نرمینه ساده با طرح گل برجسته است که با توجه به مدل، کیفیت، ابعاد و تک نفره یا دو نفره بودن آن از قیمت های مختلفی برخوردار است. برای داشتن خوابی آرام و توام با آرامش، دقت به انتخاب سرویس خواب مناسب اهمیت زیادی دارد. یکی از برندهای موفق در این زمینه، پتو برجسته ساده است. در این مقاله سعی شده تا ویژگی های این پتوها به طور شفاف و دقیق مورد بررسی قرار گیرد. اولین مشخصه این پتو، طرح های زیبا اما تک رنگ است،

پتو گل برجسته ساده

  • طرح های این پتو به صورت گل برجسته بوده و زمانی که بر روی تخت قرار میگیرد، به خوبی زیبایی خود را به رخ میکشد. اما این نوع پتو گل برجسته و فقط با یک رنگ ساده تولید میشود.
  • الیاف به کار رفته در بافت این نمونه از الیاف پلی استر بوده که از کیفیت بالایی برخوردار است.
  • تراکم بافت در این پتو بالا بوده و به همین علت به ضخامت آن می افزاید.
  • نرم و لطیف بودن یکی از مهم ترین مشخصه آن است که با دست کشیدن بر روی آن حس خوبی منتقل میکند.
  • این پتو ضد حساسیت بوده و برای مصرف کننده هیچ گونه مشکل پوستی و آلرژیکی به همراه نخواهد داشت.

پتو برجسته یکی از برندهای معروف و پر طرفدار است که با تولید پتوهای عالی و با کیفیت توانسته جای خود را در خانه های ایرانی باز کند. این پتو محصولات خود را در چندین طرح و مدل تولید و وارد بازار میکند که یکی از زیباترین آنها طرح ساده گل برجسته است
پتو برجسته ساده با طرح گل، شناسنامه ای به شرح زیر دارد:

اولین مشخصه این پتو داشتن طرح های چشمگیر گل برجسته است که زیبایی آن را دوچندان میکند، گل های برجسته هارمونی عجیبی به دکور و دیزاین اتاق شما خواهد داد. پتو برجسته ساده گل برجسته، تک رنگ بوده و فقط با یک رنگ ساده تولید میشود. الیاف به کار رفته در آن پلی استر بوده که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. این پتو دقیقا مناسب سخت پسندان و کسانی است که سلیقه های خاص و شیک دارند.

پتو مسافرتی سوپر برجسته

پتو مسافرتی

از مهم ترین کالاهای مرتبط با خواب پتو است. پتو انواع مختلفی دارد. شما در هر فصلی میتوانید پتویی داشته باشید که مناسب با آن فصل باشد. جنس پتوها عبارتند از

  • پلی استر
  • پشم شیشه
  • کرک
  • پنبه
  • و…

این کالای مهم که تقریباً استفاده از آن شخصی نیز هست دارای تولیدات داخلی و خارجی هم هست. این کالا از کشورهایی مانند: چین، ایتالیا، ترکیه وارد میشود. اما پتوهای مسافرتی از آن نوع پتوهایی هستند که در قالب های یک نفره و دونفره وارد بازار شده و به دلیل کم حجم و سبک بودن قابلیت حمل و نقل بسیار راحت ‌تری را دارند. این پتوها فضای کمتری را اشغال کرده و به راحتی شسته میشوند. پتوهای مسافرتی از نقطه نظر نوع و شکل ظاهر نیز به دسته های زیر تقسیم میشوند. حوله ‌ای، ژله ‌ای، مخملی و گل برجسته، پتوهای بافتنی، پتوهای ارگانیک و…
پتوهای سفری علی‌رغم اسمی که دارند صرفا کار پتو را در مسافرت انجام نمیدهند. این پتوها به عنوان زیراندازی نرم در مسافرت، یا به عنوان روتختی برای تخت های یک نفره و دونفره، یا به عنوان یک پتوی دم دستی بر روی مبل ‌ها کاربرد دارند. کارآیی این نوع پتوها بسیار و متنوع است.

پتو دو نفره نرمینه

پتو دو نفره نرمینه

پتو نگین یک نفره و دونفره با وزن های استاندارد ۱۸۰۰ و ۲۸۰۰ گرمی عرضه میشوند. تولیدات محصولات پتو نرمینه، به دو دسته کلی تقسیم بندی میشوند:

  • پتو پلی استر
  • پتو آکریلیک

پس از این تقسیم بندی کلی، زیر شاخه هایی برای هر یک از این محصولات وجود دارد:

  • پتو پلی استر نرمینه
  • پتو نسیم
  • پتو نسیم رویال
  • پتو نگین
  • پتو نگین رویال
  • پتو نرمین گلدار
  • پتو نرمین ساده
  • پتو نرمین عروسکی
  • پتو سروین گلدار
  • پتو سروین ساده
    و
  • پتو آکریلیک نرمینه
  • پتو سوپر برجسته جعبه ای
  • پتو ترمه ساده
  • پتو وونلون جعبه ای نخ ژاپن
  • پتو کودک برشی
  • پتو نوزاد برشی
    اینها همه کلیاتی از تولیداتی است که شرکت پتوی نرمینه، موفق به عرضه آنها شده است، از جمله مدل های پتو برجسته نرمینه میتوان به مدل های: دو نفره، یک نفره، مسافرتی، بچگانه، گل دار، تک رنگ، چند رنگ و… اشاره کرد.

ابعاد پتو سوپر برجسته

ابعاد پتو یک نفره سوپر برجسته

پتو یکنفره را ممکن  در ابعاد 140 در 220 یا 150 در 200 یا 160 در 220 تولید کنند که باید نظر شما را به این نکته جمع کنم که پتو یک نفره سوپر در سایز 220 در 160 سانتی متر تولید و به بازار عرضه می شود.

خرید پتو یک نفره سوپر برجسته

در موقع خرید پتو مهترین عواملی که باید به آن دقت کنید ابعاد، وزن و جنس نخ آن است که می توان گفت مشخصات پتو یک نفره سوپر برجسته

1. وزن خالص: ۲۳۰۰ گرم
۲. جنس: نخ
۳. مناسب برای: یک نفر
۴. خصوصیات: قابل شست و شو با دست و ماشین، مقاوم و ضد حساسیت
۵. اندازه: ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر
است

پتو سوپر برجسته

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. ممنون از توضیحات کامل و مفیدتون
    من قبلا از شما خرید کردم و خیلی خیلی راضی بودم
    محصولاتتون با قیمت مناسب و بهترین کیفیت هست👌

    • شماره همراه: 09153611920
  2. دیدگاه های نوشته

    محبوب می گویند:

    چقدر ساده و شیک. هیچوقت از مد نمیره. من از این کار واسه ویلامون بردم و خیلی راضی هستم. نرم و گرم.

    • شماره همراه: ۰۹۱۵۱۶۰۵۳۹۷
  3. دیدگاه های نوشته

    مجتبی خراشادی زاده می گویند:

    من از خرید این پتوها خیلی راضی هستم. بسیار با کیفیت و زیبا هستند.

    • شماره همراه: ۰۹۱۵۳۶۱۴۵۶۰
  4. دیدگاه های نوشته

    صبا راد می گویند:

    ممنون از سایت خوبتون که همه چیز را بادقت بیان می کنید.

    • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
  5. دیدگاه های نوشته

    مریم حسینی می گویند:

    سلام این مدل پتو های خیلی شیکه و برای استفاده برای مهمون مناسبه.

    • شماره همراه: 09386209692
  6. دیدگاه های نوشته

    پوریا رحیمی می گویند:

    توضیحات کاملتون راهنمای خوبی برای خریداران هست ممنونم. من از مجموعه شما خرید داشتم خیلی راضی بودم از پتو های مسافرتیتون

    • شماره همراه: ۰۹۳۵۳۶۹۷۱۵۱
  7. دیدگاه های نوشته

    خانم آقایی می گویند:

    سلام من از شما خرید کردم و واقعا راضی هستم
    با یکبار خرید و اعتماد شدم مشتری همیشگیه شما

    • دیدگاه های نوشته

      احمدی می گویند:

      سلام.بله من از این پتو خریداری کردم بسیار نرم هستن

      • شماره همراه: ۰۹۹۱۲۳۳۲۸۱۵
    • دیدگاه های نوشته

      امیر جواهری می گویند:

      کیفیت این پتوها عالین

      • شماره همراه: ۰۹۳۵۳۶۹۷۱۵۱
    • دیدگاه های نوشته

      ذبیح الله نوری می گویند:

      سلام
      خرید عمده داشتم از شما
      کیفیت پتوهاتون بینظیره
      مشتریهامون هم راضی هستن
      موفق باشید

      • شماره همراه: ۰۹۱۵۶۶۶۲۹۵۱
    • دیدگاه های نوشته

      اصغر محمودی می گویند:

      سلام
      خدا قوت
      پتوهای سوپر برجسته دیبافت بسیار باکیفیت هستند.
      انشاءالله مجدد از شما خرید عمده خواهم داشت.
      با تشکر

      • شماره همراه: ۰۹۱۵۵۶۱۱۶۷۷
    • دیدگاه های نوشته

      ناشناس می گویند:

      این پتوها واقعا نرم و لطیف هستن
      خیلی عالین ممنون

      • دیدگاه های نوشته

        حسینی نژاد می گویند:

        پتو های تک نفرتون عالی هست
        مرسی ❤

        • شماره همراه: ۰۹۹۱۲۳۳۲۸۱۵
      • خیلی ممنون از مشاوره های خوبتون

        • شماره همراه: ۰۹۹۱۲۳۳۲۸۱۵
      • دیدگاه های نوشته

        اویسی می گویند:

        من هز پتوهاتون خریدم کیفیتشم عالیه مرسی

        • شماره همراه: ۰۹۹۱۲۳۳۲۸۱۵
      • دیدگاه های نوشته

        احمدی می گویند:

        سلام من اول تردید داشتم اما با مشاوره خب شما تونستم ممنون

        • شماره همراه: ۰۹۹۱۲۳۳۲۸۱۵
      • دیدگاه های نوشته

        زهرا ولد خانی می گویند:

        سلام
        این پتو ها دارای بافت نرم و فوق العاده هستند و دارای گرمای مطبوع هستند ازتون عمده خرید داشتم و خیلی راضیم

        • شماره همراه: ۰۹۳۵۳۶۹۷۱۵۱
      • دیدگاه های نوشته

        فاطمه عسگری می گویند:

        من و دوستم برای جهیزیمون خریدیم راضی فقط کاش انتخاب رنگ بندی با خودمون بود

        • شماره همراه: ۰۹۳۵۳۶۹۷۱۵۱
      • دیدگاه های نوشته

        پروانه می گویند:

        خیلی مطالب جامع و کاملی بود درباره پتو های برجسته عالی بود

        • شماره همراه: ۰۹۳۵۳۶۹۷۱۵۱
      دیبافت
      مقالات
      محصولات
      جستجو
      Explore
      Drag