پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت فروش پارچه ملانژ ورزشی لاکرا

پارچه ها در صنعت پوشاک بیشترین نقش را دارند و برای دوخت لباس های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. پارچه ملانژ لاکرا جز بهترین این منسوجات بوده که ساختار منحصر به فردی دارد و الیاف لاکرا در تاروپود آن بیشترین سهم را دارد به همین دلیل دارای قابلیت کشسانی بالایی بوده و به راحتی می توان طرح های زیبا را روی آن پیاده کرد. قیمت فروش این پارچه ورزشی بر اساس کیفیت و جنس و متراژی که دارد مشخص می شود. 

قیمت فروش پارچه ملانژ ورزشی لاکرا

نکاتی جالب درباره پارچه ملانژ

نکاتی جالب درباره پارچه ملانژ پارچه تریکو ملانژ جز منسوجات پر مصرف بوده که ساختار فوق العاده ای دارد. ملانژ دارای بافتی خاص بوده و از یک یا چند نخ طبیعی و مصنوعی تشکیل می شود. نخ پنبه و نخ پلی استر در این بافت مشاهده می شود به همین دلیل این پارچه دوام و ماندگاری بالایی دارد. تنوع رنگی در این تولیدات بالا بوده و هر سلیقه ای را به خوبی پوشش می دهد. 

از این پارچه برای دوخت گرم کن ورزشی، تی شرت، سویشرت و لباس های خانگی استفاده می کنند. قابلیت کشسانی بالایی دارند به همین دلیل تن خور آنها زیبا بوده و به راحتی هم پوشیده می شوند. رنگ این منسوجات ثابت است و در زمان شست و شو با مواد شوینده دچار تغییر رنگ نمی شوند. 

وجود الیاف پلی استر در این پارچه باعث شده تا درصد درخشندگی و براقی بالایی داشته باشد که برای خانم ها جذاب بوده و از این رو برای لباس های مجلسی هم گزینه مناسبی به شمار می رود. 

پخش انواع پارچه تریکو ملانژ تیپ لاکرا

پخش انواع پارچه تریکو ملانژ تیپ لاکرا پخش پارچه ملانژ در سراسر کشور باعث شده تا براحتی در دسترس مشتریان قرار بگیرد. تنوع در پارچه های تیپ لاکرا بسیار بالا بوده و بدین ترتیب مشتریان انتخاب های گسترده ای پیش رو دارند و می توانند متناسب با نیاز و مصرف خود این منسوجات را به صورت متری و کیلویی و طاقه ای خریداری کنند. 

هر چه میزان تولید و عرضه محصول به بازار نسبت به سطح تقاضای مصرف کنندگان بیشتر می شود قیمت ها شکسته خواهد شد و قدرت خرید مشتریان افزایش می یابد و آن ها می توانند با هزینه کمتر خرید کنند. طی سال های اخیر تورم تاثیرات زیادی روی بازار گذاشته و محصولات را با افزایش قیمت روبرو کرده است

هر شرکت برای فروش بیشتر و بهتر محصولات خود نیاز به این نمایندگی  دارد، این نمایندگی ها وظیفه؛  تبلیغ برند، گرفتن سفارش، پخش کال و اتحویل سفارشات را به عهده دارد، اگر این نمایندگی کار خود را به درستی انجام دهد، زمینه ای می شود برای پیشرفت تولید کننده و خود نمایندگی.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag