پرش لینک ها

لینک کوتاه:

خرید پارچه تریکو نوزادی به صورت عمده

آیا قصد خرید پارچه تریکو نوزادی را دارید؟ آیا می دانید در هنگام خرید پارچه تریکو نوزادی به چه شاخصه هایی باید توجه کرد؟ آیا می دانید برای تهیه این منسوج به صورت عمده باید به کجا مراجعه کنید؟
اگر به مراکز پوشاک نوزادی و بچگانه مراجعه کنید، می بینید که تمام محصولاتی که دراین مرکز ها وجود دارند از پارچه تریکو تولید شده، که می توان در انواع مختلف طرح، رنگ، کیفیت پیدا کرد چنان تنوع زیاد است، که برای انتخاب، دچار تردید می شوید آیا می دانید برای انتخاب بین این همه مدل چگونه انتخاب کنیم؟

شاخصه های پارچه تریکو نوزادی
در هنگام خرید لباس نوزادی باید به چند نکته توجه داشت، به نکاتی همچون نوع الیاف به کار رفته در بافت پارچه تریکو، کیفیت نخ استفاده شده در آن، قیمت آن و… اگر قصد خرید لباس نوزادی دارید یکی از مهمترین مسئله نوع الیاف به کار رفته و کیفیت نخ آن است پس باید به این نکات توجه بیشتری داشته باشید. همانگونه که مطلعید پوست بدن نو گلان خیلی حساس است به همین خاطر الیاف پنبه باید در آن به کار رفته باشد و این مسئله بسیار مهمی است و در هنگام خرید لباس بچگانه می توانید از فروشنده در مورد الیاف بکار رفته در آن سوال کنید. همانطور که می دانید به علت شستشوی مدام لباسهای نوزادان باید کیفیت آن هم بالا باشد تا در اثر شستشو حالت اولیه خود را از دست ندهد و این خاصیت را می توان از سطح پارچه فهمید اگر سطح پارچه تریکو صاف، لطیف و بدون هیچگونه برجستگی باشد به طور حتم کیفیت آن خوب است و می توانید روی کیفیت آن خیالتان راحت باشد.

خرید پارچه تریکو نوزادی

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag