پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت پارچه دورس دو نخ لاکرا در بازار

پارچه‌ها منسوجاتی پر مصرف می‌باشند که برای دوخت لباس‌های مختلف مورد استفاده قرار ‌می‌گیرند. پارچه دورس لاکرا از جمله این تولیدات است که از الیاف پنبه تشکیل ‌می‌شود. به همین دلیل، نسبت به نمونه‌های دیگر ضخیم تر می‌باشد. لذا مقاومت بیشتری هم دارد. این محصول در نمونه‌های دو نخ و سه نخ تهیه می‌شود.  گرمای زیادی دارد و برای فصل زمستان گزینه مناسبی است. قیمت فروش پارچه دورس بر اساس کیفیت آن مشخص ‌می‌شود.

قیمت پارچه دورس دو نخ لاکرا در بازار

آیا ‌می‌دانید پارچه دورس چه الیافی دارد؟

 

پارچه دورس پنبه لاکرا، از ترکیب پنبه و لاکرا به دست می‌آید. تاروپود آن را الیاف طبیعی تشکیل ‌می‌دهد. به همین دلیل دارای ضخامت بالا بوده و گرمای زیادی هم دارد. این محصول برای پاییز و زمستان بسیار مناسب می‌باشد و بدن را به خوبی گرم ‌می‌نماید. تنوع رنگی پارچه دورس محصول بالا بوده و هر سلیقه ای را به خوبی پوشش ‌می‌دهد.

بافت آن ضد حساسیت می‌باشد. بدن را دچار اگزما و خارش نمی‌نماید. بافت آن با ماشین آلات گردباف بوده که با سرعت و دقت و ظرافت بالا کار بافت را انجام ‌می‌دهد. نخ‌های پشت این پارچه از پنبه و نخ‌های رویی آن از نخی بوده که گرمای زیادی دارند.

سویشرت و هودی‌ها بیشتر از این پارچه پنبه ای دوخته ‌می‌شوند. به همین دلیل سطح کیفی و استحکام بالایی دارند. این الیاف به خوبی در هم تنیده ‌می‌شوند. به همین دلیل در زمان شست و شو و استفاده نخ کش نمی‌شوند.به نحوی که با گذشت زمان، شکل و فرم اصلی خود را حفظ می‌کند.

 

آیا می دانید پارچه دورس چه الیافی دارد؟

مرکز فروش پارچه دورس پنبه لاکرا در تهران

 

این مرکز با فروش پارچه دورس پنبه لاکرا در تهران به صورت متری و کیلویی و طاقه ای به دست مصرف کنندگان ‌می‌رساند. استفاده بالا از این منسوجات باعث افزایش میزان فروش در کشور افزایش زیادی پیدا نماید. این فروش توسط مراکز مختلفی انجام ‌می‌شود که هر کدام به نوعی نیاز مصرف کننده را تامین ‌‌می‌نمایند. برخی چون نمایندگی‌ها به صورت عمده و برخی دیگر مثل فروشگاه‌ها به صورت بسته بندی در فروش نقش دارند.

امروزه سفارش آنلاین سریع ترین و کم هزینه ترین روش تهیه پارچه است. این سایت با ارائه محصولات با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه به خوبی اعتماد و رضایت مشتری را جلب کرده و به بازار فروش رونق ببخشد.

این فروشنده برای فروش به صورت مستقیم و بدون واسطه عمل ‌‌می‌نماید. لذا دست دلالان را از بازار‌های داخلی حذف ‌‌می‌نماید. ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین محصول به مشتری مهمترین عامل موفقیت و محبوبیت این فروشنده‌ها است.

 

مرکز فروش پارچه دورس پنبه لاکرا در تهران

قیمت پارچه دورس دو نخ لاکرا در بازار

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag