پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مرکز تولید روتختی چهل تیکه

روتختی ها عمدتاً برای تزیین روی تخت استفاده میشوند، اما میتوانند به عنوان پتو نیز برای تامین گرما به کار برده شوند. با کمک این کالای زیبا میتوان دکوراسیون اتاق خواب را تغییر داد، چراکه تخت خواب قسمت اصلی اتاق و جزء وسایلی است که در خانه از محبوبیت بالایی برخوردار است و با توجه به اهمیتی که دارند، با تعدد مراکز تولید روتختی ها رو به رو هستیم. یکی از پرطرفدارترین مدل ها، روتختی های چهل تیکه هستند. مراکز تولید این محصول در اقصی نقاط کشور به صورت فعال و گسترده، آماده عرضه و ارائه محصولات خود به صورت آنلاین و حضوری هستند. برای به دست آوردن اطلاعات در مورد این مراکز، فقط کافی است در مرورگر خود گزینه مراکز تولید روتختی های چهل تکه را جست و جو کنید؛ لیستی از اسامی این شرکت ها در اختیار شما قرار خواهند گرفت.
فروشگاه عرضه اینترنتی و آنلاین دیبا بافت نگار، با برقراری همکاری با بسیاری از این مراکز، آماده ارائه محصولات خود به صورت آنلاین در کمترین زمان ممکن به شما مشتریان عزیز است.

منظور از روتختی چهل تکه چیست

منظور از روتختی چهل تکه چیست

یکی از شاخه های هنر رو دوزی سنتی ایرانی، چهل تکه دوزی است، که در آن با دوختن تکه های ریز و درشت اضافات پارچه های مختلف و رنگارنگ به یکدیگر، رویه لحاف، پشتی، روتختی، بقچه سوزنی، رو قوری، کوسن، حتی تابلوی تزئینی و دیوارکوب و… تهیه میکنند.
چهل تکه دوزی با انواع پارچه ها، خیلی رایج است و با توجه به محبوبیت این هنر در ایران و جهان، استفاده صنعتی از آن در تولید روتختی و رویه لحاف بسیار مورد توجه است.
روتختی، پارچه ای است که برای پوشاندن تخت از بالا به پایین و از یک طرف به سمت دیگر طراحی شده است. اگرچه روتختی ها را میتوان برای گرما استفاده کرد، اما در درجه اول به عنوان یک وسیله تزئینی برای تخت استفاده میشوند. از این رو مردم سعی میکنند کالایی را انتخاب کنند که سرشار از زیبایی و ظرافت باشد و اینجاست که پای هنر به خصوص هنرهای سنتی ایرانی برای تولید محصولات خانگی مثل روتختی باز میشود.
روتختی های چهل تکه در طرح ها، سبک ها و الگوهای بسیار متنوعی عرضه میشوند. آنها میتوانند رنگارنگ یا ساده باشند و با هر سلیقه شخصی مطابقت داشته باشند. یک محصول بسیار سنتی که میتوان از آن برای خوابیدن (برخلاف اکثر روتختی‌ها) استفاده کرد، نه فقط برای دکور. پارچه ای بادوام است و با مراقبت مناسب تا پایان عمر باقی میماند و در هر شست و شو با گذشت زمان نرم تر و لطیف تر میشود.
این روتختی ها ظریف، کلاسیک، بسیار نرم، بادوام و منحصر به فرد هستند و میتوان از آنها هم برای خوابیدن زیر آن، استفاده کرد و هم هر تختی را مانند یک قطعه مرکزی فوق العاده جلوه میدهند. روتختی های چهل تکه در رنگ‌ های باشکوه و عالی عرضه میشوند و با سبک درخشانی که دارند، جاودانه و بسیار محبوب هستند.

آشنایی بیشتر با روتختی کتان

آشنایی بیشتر با روتختی کتان چل تیکه

روتختی با انواع پارچه ها موجود است. روتختی هایی که با الیاف طبیعی از پارچه هایی مانند پنبه، کتان و پشم تولید میشوند. روتختی های بسیار گران قیمت نیز میتوانند از الیافی مانند ابریشم و ترمه ساخته شوند. نخ های مخلوط و پارچه های مخلوط، اغلب برای روتختی استفاده میشوند.
آیا به راحتی خوابیدن روی تخت 100% کتانی پی برده اید؟ الیاف طبیعی کتان که از بهترین نخ‌های کتان ساخته شده‌ اند، ملحفه ‌های تنفسی فوق ‌العاده‌ای ایجاد میکنند که دمای بدن شما را در طول شب تنظیم میکنند. در 27 رنگ افسانه ای موجود است. ملحفه ‌های کتانی، دارای روکش ملایمی هستند که با هر شست و شو نرم ‌تر میشوند. ما همچنین دشت های افسانه ای و نوارهای تیک تاک در ترکیبی از کتان و پنبه داریم. هر کدام را که انتخاب کنید، میتوانیم قول بدهیم که تخت خواب شما فوق‌ العاده خواهد شد و محیط نیز از انتخاب ملحفه‌ های طبیعی سود خواهند برد.

مزایای خرید عمده روتختی چهل تکه

مزایای خرید عمده روتختی چهل تیکه

گاهی اوقات یک لحاف معمولی در یک شب سرد زمستانی کافی نیست. برای مبارزه با این سرما، ما مجموعه‌ای از روتختی‌های چهل تکه، لحاف دار، شیک و گرم را پیشنهاد میکنیم تا به شما لایه ای اضافی بدهد و کمک کند در شب های سرد راحت باشید، همچنین این روتختی ها به اتاق خواب شما حس عظمت و زیبایی میبخشد.
اگر به دنبال اضافه کردن رنگ یا تمجید از سایر اقلام تخت خواب هستید، روتختی‌های طلایی و نقره‌ای باعث میشوند هر روز عصر که وارد اتاق میشوید، احساس سلطنت کنید. رنگ های خاکستری و کرم، برای ظاهر مدرن تر، ظریف تر و طبیعی تر اتاق خواب شما ایده‌آل هستند. رنگ مشکی یا سرمه‌ای این روتختی ها نیز همین اثر را دارند، میتوانید این روتختی‌ها را با رنگ‌های روشن تر مانند آبی، زرد، قرمز، صورتی، سبز و بسیاری دیگر مقایسه کنید.

آیا با این اوصاف انتخاب روتختی برای شما چالش برانگیز است

ما به شما حق میدهیم… گاهی اوقات یک محصول آنقدر در رنگ های زیبا و رویایی و طرح های دلنشین و فریبنده عرضه میگردد که یک انتخاب به تنهایی مقدور نمیباشد و اینجاست که پای انتخاب عمده به میان کشیده میشود. این امر نه تنها از نظر هزینه برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود، بلکه حس تنوع و زیبایی را در شما ارضا خواهد کرد.

توزیع‌کنندگان عمده روتختی چهل تکه

توزیع‌کنندگان عمده روتختی چهل تیکه

روتختی چهل تیکه یکی از نمادی ترین عناصر هنر سنتی ایران است که از دیرباز در میان زنان ایرانی از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده است، از این رو امروزه بسیاری از افراد، با توجه به زیبایی منحصر به فرد این هنر، خواهان به کار بردن آن در دیزاین خانه خود هستند. تولید کننده های محصولات خانگی از جمله روتختی، با این خواسته مردم آشنایی دارند، از این رو دسترسی به آن را برای آنها بسیار راحت کردند، به این صورت که توزیع کننده های عمده روتختی، در اقصی نقاط کشور به سهولت و فراوانی یافت میشوند. یکی از این مراکز توزیع عمده، فروشگاه عرضه اینترنتی دیبا بافت نگار است. این مرکز آماده ارائه محصولات خود به صورت عمده و تکی به شما مشتریان عزیز میباشد و پاسخگوی درخواست شما دوستان گرامی برای دوام، کیفیت و مقرون به صرفه بودن هزینه برای یک محصول است.
ما به شما پیشنهاد میکنیم برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره توزیع کننده های عمده روتختی چهل تیکه در مرورگر خود این گزینه را جست و جو کنید. با مراکز توزیع بیشماری روبرو خواهید گشت که در هر مرکز قیمت فروش عمده این کالا با توجه به جنس و الیاف به کار برده شده برای تولید آن و سایر موارد، متفاوت خواهد بود.

بررسی طول عمر روتختی پلی استر

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag