پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مرکز صادرات پتو گلبافت روتختی

مرکز صادرات پتو گلبافت روتختی را در انواع طرح ها و مدل های مختلف با قیمت های متفاوت به بازار داخلی و خارجی توزیع می نماید. معمولا فروشندگان انواع این پتوها را در صورت فروش عمده با قیمت تولیدی به مشتریان عرضه می نمایند. فروش انواع پتو در طرح ها و رنگ های زیبا و جذاب به روش حضوری و غیرحضوری به مشتریان عرضه می نمایند.

مرکز صادرات پتو گلبافت روتختی

روش های مراقبت از پتو

روش های مراقبت از پتو

برای مراقبت از پتو گلبافت طرح سه بعدی راه های گوناگونی وجود دارد و به دلیل حساس بودن جنس پتو باید در نگهداری آن کوشا باشیم.
پتوی گلبافت اگر برای مدت طولانی به عنوان زیرانداز استفاده شود رنگ آن تغییر می کند و بنابراین در صورت استفاده مکرر از آن ممکن است حالت اولیه خود را از دست بدهد.

این پتو را می توان هم به صورت دستی و هم در ماشین لباسشویی شستشو کرد و حداکثر دمای آب باید 40 درجه باشد و آن را نباید با مواد پودرهای لباسشویی و مواد سفیدکننده شست.

برای خشک کردن آن نباید  آن را به مدت طولانی در زیر آفتاب قرار دهید چون رنگ آن تغییر خواهد یافت و بهتر از آن را با ماشین لباسشویی خشک کنید.
امروزه پتوگلبافت در مدل های جدید و متنوع به بازار عرضه می شود که علاوه بر کیفیت از طرح های فوق العاده زیبا برخوردار هستند.

پتو گلبافت در رنگ بندی های زیبا و دلنشین به فروش می رود به خاطر کیفیت خوب آن هیچ خریداری از مصرف آن پشیمان نمی شود و قیمت چندان بالایی هم ندارد و در صورت خرید عمده می توان از تخفیفات ویژه آن برخوردار شد.

پخش عمده انواع پتو گلبافت روتختی

پخش عمده انواع پتو گلبافت روتختی

پخش انواع پتو گلبافت عروسکی روتختی را در رنگ های متنوع و زیبا به صورت مستقیم و غیر مستقیم به صورت عمده به متقاضیان توزیع می شود.
به راحتی می توانید این محصول را از در کارخانه پتو گلبافت به صورت عمده بدون واسطه با قیمت ارزان خریداری نمایید.
فروشندگان برتر انواع این محصولات را به صورت عمده به روش حضوری و غیر حضوری از از شرکت های تولیدکننده به متقاضیان عرضه می نمایند.

قیمت فروش عمده پتو گلبافت روتختی مناسب و ارزان می باشد و امروزه این محصولات را می توان به راحتی به صورت آنلاین با تحویل فوری تهیه نمود و در صورت سفارش آنلاین به صورت رایگان به مشتری ارسال می شود.

اگر قصد خرید پتو گلبافت روتختی را به صورت آنلاین دارید می توانید با کمک کارشناسان فروش ما درخواست خود را اعلام نمایید و همکاران ما اطلاعات لازم را در زمینه نحوه فروش و قیمت محصول به مشتریان عزیز ارائه خواهند داد.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag