پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مرکز پخش زیرانداز حصیری ۱۲ متری

زیرانداز یکی از مهمترین تجهیزات سفر است که کاربرد زیادی دارد. از این وسیله در طرح ها و رنگ های مختلف به بازار عرضه میشود و در دست فروشندگان قرار میگیرد. مرکز پخشزیرانداز حصیری۱۲ متری، شرکت بازرگانی دیبافت است این شرکت که یکی از مشهورترین و بنام ترین شرکت ها میباشد کالاهایش را به روش های مختلف عرضه میکند. این شرکت بازرگانی این کالا را در طرح ها، رنگ ها و جنس های مختلف عرضه میکند و به فروش میرساند. زیرانداز حصیری ۱۲ متری که شرکت بازرگانی دیبافت، مرکز پخش آن است به شهرهای مختلف و فروشگاه های معتبر پخش میکند و اجناس فروشگاه های مختلف را تامین میکند و با این روش خریداران زیادی را از اقصا نقاط کشور به خود جذب میکند.

مرکز پخش زیرانداز حصیری ۱۲متری

امروزه مراکز پخش زیرانداز حصیری ۱۲ متری برای اینکه کالاهای خود را به سهولت به فروش رسانند، وارد فضای مجازی شده اند. شرکت بازرگانی دیبافت برای رقابت با این شرکت ها، سایتی را راه اندازی کرده است تا به راحتی بتواند به فروش و پخش قابل توجهی دست یابد. قیمت عمده زیرانداز حصیری ۱۲ متری توسط مراکز پخش نسبت به فروشندگان بازاری بسیار متفاوت است. به همین دلیل خریدارانی که قصد خرید این محصول را دارند به مرکز پخش زیرانداز حصیری ۱۲ متری مراجعه میکنند تا با قیمت مناسب از این زیراندازها خریداری نمایند.
مرکز پخش زیرانداز حصیری ۱۲ متری با توجه به اینکه مشتریان چه تعداد از این محصول را سفارش میدهند اقدام به پخش میکنند. مراکز به پخش زیرانداز حصیری ۱۲ متری اقدام میکنند. مرکز پخش زیرانداز حصیری ۱۲ متری موظف است تا زیراندازها را با مرغوبیت بالا و کیفیت های مختلف به سراسر ایران ارسال نماید. قیمت عمده اعلام شده زیرانداز حصیری ۱۲ متری توسط عمده فروشان ارزانتر از خرده فروشان است. زیرانداز حصیری مسافرتی از مواد اولیه بهداشتی تولید شده است. در تولید این حصیر بسیار زیبا یک لایه ابریشم مصنوعی در بین بافت های این حصیر استفاده شده است و دولب این زیرانداز به دلیل اینکه مقاومت و استحکام بیشتری را دارا باشد دوخته شده است.

زیرانداز حصیری مسافرتی قابل شست و شو است. این محصول رنگ های بسیار متنوعی دارد و با توجه به کیفیت و مقاومتش از نمونه های خارجی بسیار ارزانتر است. زیرانداز حصیری مسافرتی داخل خود تا میشود زیرا این محصول دارای بسته بندی جداگانه نیست.

مرکز پخش زیرانداز حصیری ۱۲متری
ابعاد زیرانداز حصیری را میتوان با توجه به اینکه تعداد نفرات در مسافرت چقدر است، در نظر گرفت. شرکت بازرگانی دیبافت زیرانداز حصیری را به شکل های مختلف از جمله مربعی و مستطیلی به فروش میرساند که خریداران میتوانند با توجه به ابعاد، شکل و رنگ این محصول، خریداری نمایند. زیرانداز حصیری پیک نیک بهتر است رنگی تیره داشته باشد زیرا بیشتر در مکان های گلی و خاکی پهن میشود. این زیرانداز ضدآب است و ضخامت بسیار بالایی دارد و قابلیت شست و شو است. زیرانداز حصیری پیک نیک، کم حجم است و مناسب سفر و پیک‌ نیک است. زیرانداز حصیری گرد، توسط مردان و زنان روستایی بافته میشود و به عنوان سفره، پادری، رومیزی و… مورد استفاده قرار میگیرد. بافت این محصول با استفاده از برگ درخت نخل وحشی صورت میگیرد.
شرکت بازرگانی دیبافت به شکل گسترده ای از انواع طرح ها و جنس های زیراندازها پخش میکند تا به راحتی به دست مشتریان برسد و با توجه به اینکه محصولاتش از کیفیت بالاتری برخوردار است قیمت خوبی را روی کالاهایش گذاشته است.

ویژگی های زیرانداز حصیری ۱۲ متری

ویژگی های زیرانداز حصیری ۱۲ متری

زیرانداز حصیری ۱۲ متری دارای ویژگی های متنوعی است. این زیرانداز در مدل ها، طرح ها، ابعاد و رنگ ها با زیراندازهای دیگر در تفاوت است. با خرید زیرانداز حصیری ۱۲ متری میتوانید روی این زیرانداز دراز بکشید، زیرا اندازه این زیرانداز بزرگ است و همه وسایل سفر را جا میدهد. این زیرانداز ۱۲ متری برای بیست و چهار نفر بسیار مناسب است.
زیرانداز ۱۲ متری در ابعاد ۳ متر در ۴ متر است. به دلیل اینکه مشتریان و خریداران تمایل زیادی به خرید محصولات ۶ متری و ۱۲ متری دارند به همین دلیل از این محصولات بیشتر تولید و روانه بازار میشود. به هرحال زیرانداز حصیری ۱۲ متری برای سفرهای خانوادگی، صخره نوردی، کوهنوردی و… کاربرد بسیار زیادی دارد.

موارد استفاده از زیرانداز

موارد استفاده از زیرانداز

زیراندازها کاربردهای فراوانی دارند به عنوان مثال از زیراندازها برای بیماران و افراد سالمندی که در خانه هستند استفاده میشود. این بیماران و سالمندان به دلیل اینکه دچار بی اختیاری ادرار هستند، استفاده از زیراندازها بسیار پر کاربرد است. این زیرانداز باعث جلوگیری از انتقال رطوبت، به بیمار و سالمند میشود. از زیرانداز به عنوان زیر سفره نیز استفاده میشود و مانع از این میشود که تکه های نان روی زمین بیفتد. زیراندازها برای کوهنوردی هم بسیار ضروری هستند. زیرانداز کوهنوردی نوعی کیسه خواب است که برای استراحت مورد استفاده قرار میگیرد. زیرانداز مناسب، مانع این میشود که رطوبت و سرما به بدن نفوذ پیدا کند.

قیمت خرید انواع زیرانداز حصیری ۱۲ متری

قیمت خرید انواع زیرانداز حصیری ۱۲ متری

گرانترین و بالاترین زیرانداز به زیرانداز حصیری تعلق دارد. هرچقدر اندازه و متر زیراندازها بیشتر باشد بر قیمتشان تاثیر دارد و افزوده میشود. البته باید توجه داشت که میزان و درصد استفاده از مواد کهنه و مواد تازه در تولید این محصول بر قیمت نهایی اش تاثیر به سزایی دارد. شرکت بازرگانی دیبافت انواع زیرانداز حصیری را با قیمت بسیار مناسب عرضه میکند. قیمت انواع زیرانداز حصیری با توجه به نوسانات نرخ ارز بازار تعیین میشود‌.
شما میتوانید با مراجعه به سایت شرکت بازرگانی دیبافت از آخرین و بروزترین قیمت این زیرانداز اطلاع حاصل فرمائید. قیمت این زیراندازها با توجه به نرخ بازار هرچند روز یک بار، بروز رسانی میشود.

توزیع کنندگان زیرانداز حصیری ۱۲ متری

توزیع کنندگان زیرانداز حصیری ۱۲ متری

توزیع کنندگان مشهور و بنام زیرانداز حصیری، نمایندگی های شرکت بازرگانی دیبافت است که در این زمینه در بسیاری از شهرهای ایران در حال فعالیت هستند. این شرکت بازرگانی از توزیع کنندگان داخلی و خارجی در زمینه توزیع زیرانداز حصیری است. شما میتوانید به سایتی که شرکت بازرگانی دیبافت در اختیارتان گذاشته است با خیالی راحت و آسوده در هر زمان از شبانه روز سر زده و با دقت در این کالاها خرید خود را انجام دهید.

مرکز پخش زیرانداز حصیری ۱۲متری

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag