پرش لینک ها

لینک کوتاه:

کارخانجات پتو نیکو باف و محصولات آن

آیا می دانید کارخانجات پتو نیکوباف چه نوع پتویی را تولید می کند و محصولات آن چه نامهایی دارند؟ آیا می دانید پتو های نیکو باف چه خصوصیاتی دارند؟

تاریخچه کارخانه پتو نیکو باف

کارخانجات نیکو باف در سال ۱۳۵۲ کلنگ زنی آن آغاز شدند و در سال ۱۳۵۴ کارهای ساختمان و نصب دستگاه ها به اتمام رسید و به بهره برداری خود نزدیک شد.

در ابتدا کارخانه نیکو باف تا سال ۱۳۸۳ به تولید پتو مینک، تکمیل و رنگرزی آن مبادرت داشت و باید خدمت شما عرض کنم که از خط تولید پتو، تکمیل و رنگرزی را برای محصولات خود در اختیار داشت و همچنان دارد. به مرور زمان خطوط تولیدی خود را به تولید پتو راشل تبدیل کردند و کارنجات خود را به شهر ساوه منتقل کردند و از آن زمان تا امروز اقدام به تولید پتو راشل کردند

محصولات کارخانه پتو نیکو باف

اگر خواسته باشید در مورد محصولات پتو نیکو باف اطلاعات را کسب کنید باید خدمت شما عرض کنم که این واحد تولیدی، محصولاتی مانند:

  • پتو نیکو
  • پتو ثمین
  • پتو زمرد
  • پتو الماس
  • و…

اگر خواسته باشید در مورد خصوصیات و ابعاد این محصول خواسته باشید اطلاعاتی را به دست آورید با ما در ادامه باشید.

کارخانه پتو نیکو

کارخانه پتو نیکو

مشخصات پتو های نیکو باف

این کارخانه تولید کننده انواع پتو های راشل یا سیلک می باشد که پتو های خود را با نامها و مشخصات متفاوت تولید می کند و در دو نمونه برجسته و معمولی به بازار عرضه می کند که باید خدمت شما عرض کنم ابعاد تولید شده بوسیله کارخانجات نیکو باف در دو سایز یکنفره و دو نفره به مصرف کننده عرضه می شود که یکنفره های آن با اندازه های ۲۲۰*۱۶۰ سانتی متر می باشد و وزن این پتوها حدود ۲۲۰۰ تا ۲۵۰۰ گرم می باشد و دونفره آن در اندازه ۲۲۰*۲۴۰ و با وزنهای ۳۵۰۰ تا ۳۷۰۰ تولید می شود.

این کارخانه سرلوحه کار خود را روی کیفیت و ارائه خدمات عالی به مشتریان خود قرار داده و شما می توانید برای خرید انواع محصولات کارخانه های نیکو باف با ما در ارتباط باشید.
منبع: سایت پتوی ایران

کارخانه پتو نیکوباف

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    بهرام ارشادی می گویند:

    سلام لطفا منوراهنمای بفرمایید چگونه میتوانم نمایندگی بگیرم یه فروشگاه عالی برای این کار دارم

    • شماره همراه: 09126531926
دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag