پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مشخصات پتو راشل باکیفیت ایرانی

آیا می دانید جدیدترین پتو چیست و چگونه بافته می شود و چه مشخصاتی دارد؟ آیا تاکنون نام پتو راشل را شنیده اید؟ آیا از مشخصات پتو راشل باکیفیت ایرانی اطلاعاتی دارید؟ آیا کارخانجات مشهور تولید کننده پتو راشل را می شناسید؟
از زمانهای خیلی قدیم پتو مورد استفاده قرار می گرفته که به مرور زمان با توجه به تقاضا و خواهان بسیار زیاد به تنوع آن افزوده شده است که نام انواع آن نمدی، مینگ و جدیدا راشل است که این پتو ها هر کدام خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند که پتوی نمدی ظاهری خشک و سفت داشته و بهتر بود به تنهایی استفاده نشود و معمولا ملحفه ای را به آن می دوختند.

این امر موجب زحمت زیادی می شد و بعدا پتوی مینگ تولید شد که از پتوی نمدی نرمتر و مژه دار بود ولی باز هم نیاز به استفاده ملحفه احساس می شد، در این پتو، استفاده ملحفه به دلیل افزایش گرما و نرمی مورد استفاده قرار می گرفت. پتو راشل که بعدها تولید شد از خصوصیات منحصر به فردی برخوردار بود که در اینجا به چند نکته از خصوصیات آن اشاره می کنم.

مشخصات پتو راشل باکیفیت

همانگونه که در بالا اشاره کردم پتو راشل ایرانی تقریبا جزو پتوهای جدید به حساب می آید و چند سالی از تولید آن نمی گذرد. این پتو از لحاظ نرمی و گرمی بسیار عالی بوده و نرمی بسیار زیادی دارد و به مژه های بسیار لطیف دارا می باشد که می توان گفت بسیار نرم، لطیف و گرم می باشد البته شایان ذکر است که این نوع پتو نیاز به استفاده ملحفه ندارد و به راحتی قابل استفاده می باشد. به مرور زمان جای خود را در میان پتوهای قبلی باز کرد و روز به روز به استفاده کنندگان این نوع پتو افزوده می شود و به راحتی جای پتوهای دیگر را گرفته است.

مشخصات پتو راشل

کارخانجات تولید کنندگان پتو راشل

پتو راشل را به دلیل تقاضای زیاد، کارخانجات فراوانی اقدام به تولید این نوع پتو کردند که در اینجا به چند نمونه اشاره ای خواهم داشت، کارخانجاتی همچون، گلبافت، نرمینه، شادیلون، لاله، لیپار، لیلیان و… می توان نام برد. که هر کدام پتو گلبافت ها مختلفی با وزن و ابعاد مختلف تولید می کنند و هر یک مشتریان منحصر به فرد خود را دارند.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag