پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مشخصات پارچه تریکو یکرو پنبه باکیفیت بصورت فنی

آیا به فکر افزودن اطلاعات خود در مورد مشخصات پارچه تریکو یکرو پنبه هستید؟ آیا به دنبال پارچه تریکو یکرو پنبه برای تابستانی می گردید تا بتوانید لباس سرد و خنک را برای فصول گرم سال تولید کنید ولی نمی دانید چه نوع پارچه تریکو را باید خریداری کنید؟
باید در این رابطه خدمت شما عرض کنم که تنوع پارچه تریکو بسیار بالا است، یکی از این محصولات پارچه تریکو یکرو پنبه است این پارچه را با کیفیتهای مختلف تولید می کنند که مرغوبیت این منسوج به نوع نخ استفاده شده در بافت آن بر می گردد.
برای متوجه شدن کیفیت این محصول باید به نخ به کار رفته در زمان تولید آن دقت کنید تا به این موضوع پی ببرید.
برای فهمیدن مشخصات پارچه تریکو یکرو پنبه باکیفیت باید به این موضوع اشاره کنم که باید به نخهای استفاده شده در بافت این محصول و طریقه عملیات تکمیل آن دقت کنید.

پارچه تریکو یکرو پنبه

مشخصات پارچه تریکو یکرو پنبه

همانگونه که در بالا اشاره کردم برای فهمیدن کیفیت پارچه تریکو باید به نخهای استفاده شده در بافت آن دقت کنید که در ادامه در مورد نخهای استفاده شده صحبت می کنم.

نخهای به کار برده شده در بافت پارچه یکرو پنبه همانگونه که از نام آن مشخص است از پنبه می باشد ولی با کیفیت های متفاوت این نخها را استفاده می کنند.

نخهای استفاده شده در بافت پارچه تریکو عبارتند از

  • نخ اُپن
  • نخ سوپر
  • نخ شانه شده کامفور شده کامپکت شده

اگر خواسته باشید از نظر کیفیت نخهای بالا را بررسی کنید باید به این موضوع اشاره کنم که کیفیت نخ شانه شده کامفور شده کامپکت شده از همه نمونه هایی که در بالا عنوان کردم بالاتر می باشد و نخ سوپر در رده بعدی و پایین ترین کیفیت را نخ اُپن دارد.

البته شایان ذکر است که چند کشور نخهای آن در کارخانجات پارچه تریکو استفاده می شود که عبارتند از

  • نخ ایرانی
  • نخ ازبکستان
  • نخ چینی
  • نخ هندی

برای فهمیدن کیفیت پارچه تریکو پنبه ای باید به نخ به کار برده شده در بافت آن دقت کنید.

پارچه تریکو لاکرا

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag