پرش لینک ها

لینک کوتاه:

فروش روفرشی عمده | تولید و پخش عمده روفرشی

فروش روفرشی عمده به میزان بالایی در کشور، انجام می گیرد. در واقع تولید و پخش انواع روفرشی، بخش مهمی از بازار فرش را به خود اختصاص داده است. روفرشی را به طور خلاصه، یک روکش پارچه ای ضخیم برای فرش، تعریف می کنند. این وسیله به خوبی از قالی محافظت کرده؛ و مانع کثیف شدن یا فرسایش آن می گردد. روفرشی ها نیز همانند فروش و گلیم با تنوع بی نظیری از طرح و نقش، تولید و روانه بازار می شوند.

فروش روفرشی عمده | تولید و پخش عمده روفرشی

شرکت های تولیدی روفرشی در ایران

شرکت های تولیدی روفرشی در ایراندر حال حاضر شرکت های تولیدی زیادی در زمینه طراحی و عرضه انواع روفرشی فعالیت می کنند. خوشبختانه، همانند فرش و گلیم، روفرشی ایرانی نیز جایگاه بسیار خوبی در جهان دارد.
گفته می شود؛ که تولید نخستین روفرشی ها به حدود پنجاه سال پیش بر می گردد. ظاهراً استان یزد در این زمینه پیش قدم بوده است.

شرکت های تولیدی روفرشی در ایران با در نظر گرفتن نیاز بازار، سلیقه اقشار مختلف مردم و مصارف این محصول، انواع پوشاننده های قالی را روانه بازار کرده اند. به طور کلی روفرشی های ایرانی، تنوع بالایی دارند. این تنوع از جنبه های مختلف قابل بررسی بوده؛ و به ارزش این کالا می افزاید.

روفرشی را می توان یک نوع پارچه بسیار ضخیم تعریف کرد؛ که برای پوشاندن فرش به کار می رود. برخی از شرکت ها به تولید روفرشی ارزان قیمت نیز می پردازند. این لوازم نیز به نوبه خود تنوع داشته؛ و توسط عده قابل توجهی از مردم خریداری می شوند.
هدف اصلی تولید روفرشی در ایران، محافظت از قالی در برابر آلودگی و عوامل محیطی می باشد.

تولید کننده انواع روفرشی های مخمل و ابریشم

تولید کننده انواع روفرشی های مخمل و ابریشمبا توجه به تنوع روفرشی های موجود در بازار، تولید کنندگان این محصولات را نیز می توان در گروه های مختلف قرار داد. اما اغلب فعالان این حوزه، تولید کننده انواع روفرشی های مخمل و ابریشم می باشند.

در حالت کلی اقسام گوناگون روفرشی را می توان به صورت زیر طبقه بندی نمود:

  • روفرشی کلاسیک
  • روفرشی مدرن
  • روفرشی مدرن ابریشمی
  • روفرشی مدرن ترک کشدار

به عنوان توضیح بیشتر در مورد انواع روفرشی باید گفت؛ که روفرشی های کلاسیک، طرح های افشان، خشتی، لچک و ترنج را شامل می شوند. این لوازم، ضخامت کمتری داشته؛ و بیشتر به عنوان زیر انداز استفاده می شوند.
اما روفرشی های مدرن، معمولاً از نوع مخمل بوده؛ و ضخامت بیشتری دارند، به همین علت برای به کار رفتن در دکوراسیون داخلی منازل، مناسب هستند. یکی دیگر از دلایل خرید روفرشی مخمل به میزان بالا، زیبایی چشم گیری است؛ که به محیط می بخشد.
تولید و فروش روفرشی ابریشم نیز از رونق زیادی برخوردار بوده؛ و نوعی روفرشی مدرن محسوب می شود.

مرکز خرید انواع روفرشی با قیمت ارزان

مرکز خرید انواع روفرشی با قیمت ارزانروش های مختلفی برای خرید روفرشی با قیمت ارزان، وجود دارد. در واقع یکی از مهم ترین مسائل تاثیرگذار بر قیمت روفرشی، نحوه خرید آن می باشد. به این معنا که برای جست و جوی قیمت روفرشی ارزان، باید به مراکز اصلی تولید یا پخش آن، مراجعه کرد.
مرکز فروش روفرشی با قیمت ارزان نیز، منبعی برای تهیه این محصول است. از طریق این مرکز می توان انواع و اقسام روفرشی های داخلی و خارجی را با صرف هزینه مناسب، خریداری کرد.

اما علت استقبال مردم از مراکز خرید روفرشی های ارزان قیمت چیست؟
بی گمان پاسخ سوال بالا را باید در مصارف این وسیله جستجو نمود. در ادامه به ذکر مهم ترین کاربردهای روفرشی می پردازیم:

  • محافظت از فرش در برابر گرد و غبار
  • محافظت از قالی در برابر عواملی مثل نور آفتاب
  • محافظت از فرش در مقابل پاخوردگی
  • افزایش طول عمر قالی
  • پوشاندن عیب های قالی
  • تزئین منزل و جلوه بخشیدن به دکوراسیون
  • به عنوان زیر انداز و رو انداز نیز استفاده می شود.

لیست قیمت روفرشی در بازار امروز

لیست قیمت روفرشی در بازار امروزدر لیست قیمت روفرشی، اختلاف عددی قابل توجهی را مشاهده می کنیم. دلیل اصلی این مسئله به تنوع بی نظیر روفرشی های موجود در بازار بر می گردد.
به طور کلی قیمت فروش روفرشی در بازار امروز بر اساس عوامل زیر تعیین می گردد:

  • جنس روفرشی یا نوع الیاف به کار رفته در تولید
  • ضخامت روفرشی
  • یک رو یا دو رو بودن روفرشی
  • طرح و نقش 
  • رنگ های به کار رفته در روفرشی
  • روش تولید روفرشی
  • محل تولید یا برند روفرشی
  • سایز یا ابعاد روفرشی
  • مکان و نحوه فروش

به عنوان توضیح بیشتر باید گفت؛ که ممکن است؛ مثلاً قیمت روفرشی یزد در شهرهای مختلف ایران، متفاوت باشد؛ یا به عنوان مثال قیمت روفرشی ابریشم با نرخ روفرشی های مخمل، فرق دارد.

ناگفته نماند؛ که برای به دست آوردن لیست قیمت انواع روفرشی در بازار امروز، باید از مراجع معتبری مثل تولیدی ها و نمایندگی های عمده پخش، کمک گرفت. البته یک سری سایت های اینترنتی مجاز نیز در زمینه تجارت روفرشی فعالیت می کنند.

سفارش عمده روفرشی 12 متری

سفارش عمده روفرشی 12 متریخرید عمده روفرشی 12 متری به میزان بالایی توسط فروشندگان خرده، صورت می گیرد. سفارش بالای این محصول، نشان دهنده پر مشتری بودن آن در بازار است.
می دانیم؛ که ارقام مختلف روفرشی در اندازه های گوناگون تولید می شوند. این کار بر اساس سایز قالی های موجود در بازار صورت می گیرد. به همین علت روفرشی های 12 متری، بسیار پرفروش هستند.

شیوه های مختلفی برای خرید عمده روفرشی وجود دارد. به عنوان مثال می توان مستقیماً به کارخانه های سازنده یا نمایندگی های مجاز فروش آنها مراجعه کرد. اما در بسیاری از موارد خرید روفرشی به صورت حضوری از تولیدی، کاری دشوار و وقت گیر است.
امروزه روش های نوینی برای سفارش عمده روفرشی 12 متری به وجود آمده است. منظور ما سفارش محصول به واسطه اینترنت و سایت های مجاز وابسته به مراکز معتبر می باشد.
ناگفته نماند؛ که روفرشی های 12 متری را بیشتر برای پوشاندن قالی های 12 متری موجود در منازل به کار برده؛ و کمتر به عنوان زیر انداز استفاده می کنند.

خرید اینترنتی انواع روفرشی های زرکدار

خرید اینترنتی انواع روفرشی های زرکدارخرید اینترنتی یکی از بهترین روش های تهیه انواع روفرشی می باشد. این شیوه تجارت، مزایای زیادی برای خریدار و فروشنده دارد. از جمله این که به میزان بالایی در وقت و هزینه افراد، صرفه جویی می کند.
انواع روفرشی های زرکدار از جمله محصولاتی هستند؛ که به صورت غیر حضوری خرید و فروش می شوند. این روفرشی ها از نوع مخمل بوده؛ و جنس نخ آنها، پلی استر است.
ارقام مختلف روفرشی مخمل زرکدار از زیبایی بی نظیری برخوردار بوده؛ و با تنوع بالا و کیفیت مطلوب بافته می شوند.

فروش اینترنتی روفرشی به واسطه سایت های معتبر فعال در حوزه فرش، گلیم و روفرشی صورت می گیرد. البته مراکز اینترنتی پارچه و کالای خواب نیز در زمینه عرضه روفرشی، فعالیت می کنند.
بخش اعظم کار این قبیل سایت ها به خرید و فروش عمده کالا مربوط می شود. در نتیجه از این طریق می توان بهترین روفرشی های زرکدار را با قیمت مناسب خریداری نمود.

عرضه بهترین روفرشی های کشدار

عرضه بهترین روفرشی های کشدارروفرشی کش دار از بهترین لوازمی می باشد؛ که جهت پوشاندن فرش از آن استفاده می کنند. کشدار بودن روفرشی به معنای کشی بودن دور کار می باشد. به این ترتیب لبه های روفرشی در قسمت زیرین قالی قرار می گیرند. در نتیجه روفرشی به راحتی سر نمی خورد.

عرضه بهترین روفرشی های کشدار در فروشگاه های سراسر کشور، مشکل بسیاری از مردم را در ارتباط با این لوازم نسبتاً جدید حل کرده است.
در حالت کلی استفاده از روفرشی، مزایای زیادی داشته؛ که مهم ترین آنها پیشگیری از کثیف شدن قالی و افزایش دوام آن می باشد. اما مسئله ای که اغلب مصرف کنندگان، همواره با آن درگیر می باشند؛ این است؛ که اغلب روفرشی ها به راحتی در اثر اندکی پاخوردگی از روی قالی، حرکت می کنند. به همین دلیل روفرشی های کشدار، تولید شده اند.

بهترین روفرشی های کشدار عرضه شده در بازار از جنس ابریشم و محصول کشور ترکیه می باشند. این روکش ها در ابعاد مختلف تولید شده؛ و با توجه به سایز فرش، مورد استفاده قرار می گیرند.

نمایندگی فروش انواع روفرشی ترک

نمایندگی فروش انواع روفرشی ترکنمایندگی فروش روفرشی ترک، یکی از بهترین و محبوب ترین روفرشی ها را عرضه می کند. زیرا روفرشی های ترک از درجه مرغوبیت بالایی برخوردار بوده؛ و دوام فوق العاده ای دارند.
این وسایل را می توان به دو دسته روفرشی مخمل ترک و روفرشی ابریشمی تقسیم نمود.

انواع روفرشی ترک، محصول کشور ترکیه بوده؛ و با قیمت های مختلفی در بازار ایران به فروش می رسد. همان طور که می دانیم؛ یکی از عواملی که می تواند؛ قیمت نهایی یک کالا را تغییر دهد؛ نحوه تجارت آن می باشد.
طبیعتاً قیمت یک روفرشی ترکیه ای در نمایندگی فروش آن به مراتب ارزان تر خواهد بود. به خصوص اگر قصد خرید عمده آن را داشته باشیم.
بنابراین فروشندگان خرده روفرشی و کلیه کسانی که به هر دلیل قصد خرید روفرشی ترک به میزان بالا را دارند؛ می توانند؛ مستقیماً به نمایندگی های مجاز فروش این اقلام، مراجعه کنند. در هر حال قیمت خرید مستقیم و بدون واسطه هر محصول وارداتی، ارزان تر از بازار است.

خریدار انواع روفرشی های طرحدار

خریدار انواع روفرشی های طرحدارروفرشی ها را از لحاظ شکل ظاهری می توان به دو طبقه بزرگ ساده و طرحدار تقسیم نمود. بدون شک هر کدام از اینها نیز به نوبه خود، انواع مختلفی دارند. به خصوص روفرشی طرحدار که بسیار متنوع است.
در گذشته طرح روفرشی های ابتدایی بسیار ساده بود. به عنوان مثال می توان از روفرشی های چهار خانه یا راه راه نام برد. اما در حال حاضر این وسایل با طرح های مختلف فرش و گلیم تولید می شوند. به گونه ای که امروزه روفرشی ها از زیباترین لوازم تزئین منزل به شمار می روند.

تعداد خریداران انواع روفرشی های طرحدار، بسیار زیاد می باشد. این خریداران را می توان به دو گروه خرده و عمده تقسیم نمود.
واضح است؛ که عموم مردم انواع روفرشی های زیبای طرح دار را با توجه به نوع نیاز یا دکوراسیون خانه خود خریداری می کنند. انتخاب یک روفرشی خوب و مناسب، جلوه ویژه ای به فضای منزل بخشیده؛ و به زیباسازی آن کمک می کند.

فروشنده انواع روفرشی های مدرن

فروشنده انواع روفرشی های مدرنهمان طور که تا بدین جا توضیح داده شد؛ بازار فروش روفرشی از رونق قابل ذکری برخوردار گشته است. در این میان روفرشی های مدرن، جایگاه ویژه ای یافته اند. این روکش ها از الیاف مخمل یا شانل تهیه شده؛ و بسیار شیک می باشند. این وسایل در مقابل روفرشی های کلاسیک قرار دارند؛ که به علت نازک تر بودن، بیشتر به عنوان زیر انداز به کار می روند.

در هر حال فروشنده های مجرب روفرشی با توجه به نیاز مشتری، سلیقه، بودجه و نحوه استفاده، محصول مناسبی را پیشنهاد می دهند.
شایان ذکر است؛ که فروشنده انواع روفرشی های مدرن، فعالیت های خود را به روش های مختلف سنتی و جدید انجام می دهد. منظور از روش های سنتی، همان فروش کالا به صورت حضوری می باشد. اما امروزه شیوه های نوین تجارت الکترونیک، نحوه کار فروشنده روفرشی را نیز متحول کرده اند.
روفرشی های مدرن در طرح ها و رنگ های بسیار شکیل و متنوع بافته شده؛ و همواره توسط فروشندگان این محصول معرفی می شوند.

شرکت پخش انواع روفرشی های در کشور

شرکت پخش انواع روفرشی های در کشورشرکت پخش روفرشی در کشور، انواع مختلف این محصول پارچه ای پر کاربرد را عرضه می کند. فروش روفرشی جدید، همواره در دستور کار این شرکت، قرار داشته؛ و به بهترین وجه ممکن انجام می گیرد.

روفرشی های جدید موجود در بازارهای سراسر کشور، بسیار زیبا و چشم نواز می باشند. تنوع این محصولات به گونه ای است؛ که کلیه سلیقه ها را پوشش داده است.

در اینجا به ذکر چند نام مشهور روفرشی در کشور، خواهیم پرداخت:

  • انواع روفرشی مخمل یا دوشانل
  • روفرشی زری دار
  • روفرشی ابریشم
  • روفرشی پلی استر
  • روفرشی مدل کلاسیک
  • انواع روفرشی مدرن
  • روفرشی کوبلنی
  • روفرشی کشدار
  • روفرشی ترک
  • روفرشی اتاق کودک

هر یک از موارد ذکر شده در بالا، ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را داشته؛ و به دسته هایی تقسیم می شوند.
در شرکت های معتبر پخش روفرشی در کشور، می توان ارقام مختلف این لوازم را در مدل ها و سایزهای گوناگون، مشاهده کرد. بسیاری از این شرکت ها به صورت آنلاین نیز فعالیت می کنند. ناگفته نماند؛ که خرید انواع روفرشی از این مراجع، دارای صرفه اقتصادی قابل توجهی است.

فروشگاه اینترنتی انواع روفرشی های تک رنگ

فروشگاه اینترنتی انواع روفرشی های تک رنگمی دانیم؛ که روفرشی های حال حاضر، دارای طرح ها و نقش های بی نظیری می باشند. اما در میان انواع و اقسام این وسایل، روفرشی های ساده و تک نیز جایگاه خاص خود را دارند.
در واقع تعدادی از مشتریان، خرید روفرشی تک رنگ را ترجیح می دهند. این کار دلایل مختلفی دارد. مهم ترین علت استفاده از روفرشی های تک رنگ به نوع دکوراسیون فضا بر می گردد. به این معنا که روفرشی های ساده و تک رنگ با برخی از فضاها راحت تر سازگاری پیدا می کنند.

فروشگاه اینترنتی روفرشی های تک رنگ، انواع مختلف این محصول را در رنگ های متنوع ارائه می دهد. همچنین این روفرشی ها در سایزهای مختلف تولید شده اند.
لازم به ذکر است؛ که قیمت انواع روفرشی های تک رنگ در فروشگاه های اینترنتی معتبر، مناسب تر از بازار است. در کنار این فروشگاه ها، سایت هایی نیز وجود دارند؛ که بهترین روفرشی ها را با شرایط ویژه به فروش می رسانند.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag