پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مشخصات پارچه تریکو فلامنت لاکرا مرغوب

آیا از مشخصات پارچه تریکو فلامنت لاکرا آگاهی دارید؟ آیا می دانید متوجه مرغوب پارچه تریکو فلامنت چه قابلیتی دارد؟ آیا می توان روی این منسوج طرحها و نقشهای مورد نظرمان را چاپ کرد؟
همانگونه که در گذشته عنوان کردم پارچه تریکو انواع مختلفی دارد که معمولا با نخهای متفاوت تولید می کنند و می توانند، این منسوج را با کیفیتهای متفاوت ارائه دهند به همین علت برای خرید پارچه تریکو باید دقت بسیاری کرد تا پارچه مورد نظر خود را با کیفیت مدنظر بدست آوریم.

مشخصات پارچه تریکو فلامنت لاکرا
یکی انواع این منسوج پارچه فیلامنت لاکرا است همانطور که اطلاع دارید اگر پارچه ای که در لباس شما حالت کشی داشته باشد در هنگام استفاده به شما احساس راحتی و رضایت مندی به شما می بخشد و باید خدمت شما عرض کنم که این پارچه به علت استفاده نخ لاکرا در آن از حالت کشی بسیار خوبی برخوردار است و البسه به علت کارهای روزمره بسیار در فشار و سایشهای متفاوت است به همین علت لباسی را که استفاده می کنید توجه به مقاومت در برابر سایش حائز اهمیت است و این امر باعث دوام بیشتر البسه می شود. باید خدمت شما عنوان کنم که این محصول مقامت بالایی در سایش دارد و هیچگونه مشکلی در استفاده روز مره برای این منسوج پیش نمی آید. یکی دیگر از عوامی که معمول خانمهای گرامی به آن توجه می کنند مقاومت در شستشو و ماندگاری در حالت اولیه است به گونه ای که در هنگام انجام دادن پروسه شستشو، هیچگونه تغییری در آن دیده نشود. باید خدمت شما این موضوع را مطرح کنم که این پارچه در زمان شستشو حالت اولیه آن هیچ تغییری ایجاد نمی شود.
مشخصات پارچه تریکو

آیا می توان بر روی فلامنت لاکرا چاپ کرد؟
عده کثیری از مردم علاقه زیادی به داشتن نقش و طرح بر روی البسه خود هستند و ایجاد طرحهای زیبا مستلزم چاپ نقوش زیبا روی آن می باشد ولی باید به این امر دقت کرد که پارچه ای که با آن این لباسها را تولید می کنند باید قابلیت چاپ بر روی آن را داشته باشد که شایان ذکر است که این منسوج یکی از خاصیت های بسیار جالب آن قابلیت بسیار خوب چاپ بر روی آن است یکی دیگر از شاخصه های که باید به آن توجه کرد قیمت پارچه مورد استفاده است که قیمت این محصول نسبت به بقیه پارچه های تریکو مناسب تر بوده و به همین علت قیمت تمام شده کمتر می شود و در نتیجه البسه ارزانتر به دست مصرف کننده می رسد. که این امر باعث توجه بسیاری از تولید کنندگان پوشاک به تهیه این محصول می کنند.

مشخصات پارچه تریکو

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag