پرش لینک ها

لینک کوتاه:

نمایندگی توزیع پتو ارزان

نمایندگی های ما در زمینه پخش و عرضه پتو به خریداران فعالیت چشم گیری داشته است. برای خرید پتو ارزان می توانید به صورت حضوری و مستقیم به نمایندگی های فروش ما مراجعه نمایید و این محصولات را در طرح ها، رنگ ها، و مدل های مختلف مشاهده نمایید و پس از پسند نمودن اقدام به تهیه و خرید آن نمایید. نمایندگی های ما پتو را با قیمت مناسب و ارزان تری به خریداران عرضه می کنند.

نمایندگی توزیع پتو ارزان

4 نکته مهم درباره پتو که باید بدانید

4 نکته مهم درباره پتو که باید بدانید پتو یکی از محصولات خواب می باشد که حدود یک سوم شبانه روز را از آن استفاده می کنیم بنابراین خرید پتوی مناسب برای استراحت و انتخاب آن نقش مهمی در راحت خوابیدن و استراحت ما دارد. در زیر ۴ نکته مهم در مورد پتو را که باید دانست برای شما به صورت مختصر شرح می دهیم.

•برای کسانی که دارای حساسیت های پوستی و یا مشکلات تنفسی می باشند پتوی پشم شیشه بهترین گزینه است. این نوع پتو نیز برای نوزادان مناسب می باشد. در این نوع پتو ها پشم شیشه به صورت لایه ای سبک بین پارچه مناسب و زیبای بزرگی دوخته شده است. استفاده از پارچه های مناسب برای رویه این نوع پتو ها باعث می شود پشم شیشه نتواند به هیچ عنوان با پوست تماس داشته باشد.

•باید هنگام خرید پتو به برچسب روی آن توجه شود. این برچسب حاوی عبارت قابل شستشو در ماشین لباسشویی می باشد. پتو هایی که دارای این برچسب هستند به راحتی در ماشین لباسشویی شسته می شوند. برای شستن پتو بهتر است مایع لباسشویی استفاده گردد. زیرا ممکن است با شستن آن با پودر های لباسشویی، پودر بین الیاف پتو گیر کند و به راحتی از بین نروند.

•رنگ پتو از نکات قابل توجه در انتخاب پتو می باشد. داشتن رنگ های ملایم و زیبا باعث خواب راحت ما می شود و با انتخاب رنگ هایی مانند لیمویی، گلبهی، صورتی، یاسی، کرم یا سفید می توانید به آرامش برسید.

• پتویی که انتخاب می کنید باید دارای طرح های کم و خلوت بوده تا  آرامش بخش باشد و ذهن را آشفته نکند. طرح گل و طرح هندسی ساده می تواند نمونه خوبی برای انتخاب انواع پتو طرح دار باشد.  از خرید پتو هایی با عکس های کارتونی های خشن، رنگ های تند و.. برای بچه های خود اجتناب کنید. برای آرامش و حس خوب هنگام خواب برایشان پتو هایی که طرح شخصیت های کارتونی دوست داشتنی دارند را برایشان خریداری نمایید.

عرضه کنندگان مستقیم پتو ارزان

عرضه کنندگان مستقیم پتو ارزان مراکز و فروشگاه های زیادی در زمینه پخش پتو های متنوع از نظر جنس، طرح و رنگ فعالیت دارند. مراکز عرضه کننده ما یکی از مراکز فعال است که به پخش و توزیع این محصول می پردازد.

کسانی که قصد خرید پتو گلبافت یا سایر پتو ها را به صورت عمده و یا جزیی دارند می توانند به صورت مستقیم به مراکز عرضه ما مراجعه فرمایند. مراجعه حضوری و مستقیم به مراکز فروش ما و حذف واسطه ها باعث می شود این محصول با قیمت تمام شده کمتری به دست مشتریان برسد. 

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag