پرش لینک ها

لینک کوتاه:

پخش مستقیم ست کامل ملحفه هتلی

این روزها شرکت دیبافت یزد طرح عالی پخش مستقیم ست کامل ملحفه هتلی را در دستور کار دارد. پخش مستقیم این کالا باعث ثبات قیمت و پایین ماندن این نمونه ست ملحفه میشود. در واقع افراد با استفاده از این طرح میتوانند ست کامل ملحفه هتلی را به قیمتی بسیار مناسب تر از بازار تهیه کرده و در صورت نیاز حتی خرید عمده داشته باشند که در این صورت از تخفیفات بالای شرکت بهره مند میشوند.
امروزه نیاز و استفاده از ملافه یا همان ملحفه یک مسئله طبیعی است و اکثر افراد با هر توان مالی، نمونه ای از آن را در منزل دارند. در روزگاران کهن داشتن یک رختخواب و ملحفه تمیز برای افراد بسیار گران تمام میشد و لذا از خرید و تهیه آن صرف نظر میکردند و با همان پوستین کهنه روزگار میگذراندند. ولیکن اکنون مردم در رفاه نسبی خود ملحفه و کالای خواب را در اولویت های زندگی قرار داده اند، چون علم بشر نسبت به روح و جسمش رشد فراوانی داشته است و آگاهی به اینکه یک خواب خوب مساوی است با یک روز عالی، به ما کمک کرده که در مورد انتخاب رختخواب و داشتن ملحفه های تمیز کوشا باشیم.

اطلاعاتی مختصر در مورد ست ملحفه نخی

اطلاعاتی مختصر در مورد ست ملحفه نخی

ملحفه نخی یکی از بهترین نوع ملحفه است که مورد انتخاب اکثر سخت پسندان نیز واقع میشود. ست کامل ملحفه هتلی از جنس نخ پنبه تولید میشود و کاملاً الیاف ارگانیک دارد، در نتیجه برای افرادی که حساسیت های پوستی یا تنفسی دارند، بسیار مناسب است. ملحفه باید در طول هفته یکبار مورد شست و شو قرار بگیرد، به این علت که منسوج معمولاً بهترین جایگاه رشد قارچ و باکتری است و در صورتی که به موقع شسته نشود، به راحتی امکان انتقال بیماری را دارد. معمولاً جنس های نخی را باید با آب ولرم شست، چون شست و شو با آب سرد باعث میشود لکه از روی ملحفه پاک نشود و همچنین اگر آب زیادی گرم باشد، به بافت پارچه آسیب میرساند.
ست ملحفه نخی دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ است و شامل یک روکش تخت و دو روکش بالش است. شما با توجه به سلیقه خود و همچنین در نظرگرفتن چیدمان اتاق و وسایل موجود در آن، باید ست کامل ملحفه هتلی خود را انتخاب کنید. این کالای خواب بسیار شکیل و زیباست و یک اتاق خواب فوق العاده را برای شما ترسیم میکند.
رعایت بهداشت خواب در اماکن عمومی مثل هتل و خوابگاه برای افراد از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. ما زمانی یک خواب راحت، امن و سلامت خواهیم داشت که از سلامت کامل و بهداشتی بودن ملحفه و کالای خواب خود اطمینان داشته باشیم. از مهم ترین مسائلی که در هتلداری مورد دقت بیشتری قرار میگیرد، منسوجات ملحفه است و به همین جهت شرکت دیبافت یزد دست به تولید انواع ست کامل ملحفه هتلی در انواع طرح دار و ساده زده است. این شرکت با پخش مستقیم ست کامل ملحفه هتلی این امکان را در اختیار هتل ها، خوابگاه ها، قطارها، کشتی ها و سایر اماکن عمومی قرار داده که بتوانند با خرید عمده از تخفیفی خوب بهره مند شوند.

آشنایی با ست ملحفه هتلی ساده

آشنایی با ست ملحفه هتلی ساده

ست ملحفه هتلی ساده اگرچه بدون نقش و ساده است، اما مزایای زیادی دارد. شما با داشتن یک ست کامل ملحفه هتلی ساده اتاقی رسمی، خلوت و دنج دارید و در هنگام خواب ذهنتان به آرامش میرسد. علاوه بر آن لک و آلودگی بر روی آن به سادگی قابل تشخیص است و شما میتوانید به راحتی آن را شسته و گندزدایی کنید.
ست کامل ملحفه هتلی ساده با الیاف درجه یک تولید میشود که این امر باعث رفع نگرانی صاحبان صنعت هتلداری میشود، چرا که در شست و شوی مکرر و ضد عفونی کردن این ملحفه ها، در صورت رعایت موارد ذکرشده در کاتالوگ، هیچ صدمه ای به بافت و رنگ آنها وارد نمیشود.

مشخصات مهم ست کامل ملحفه نانو

مشخصات مهم ست کامل ملحفه نانو

امروزه فناوری هسته ای پیشرفت سریع و قابل ملاحظه ای در همه زمینه ها داشته و استفاده از آن در منسوجات نیز تحولی شگرف را در این صنعت به وجود آورده است. الیافی که با استفاده از نانو ذرات در ملحفه ها استفاده شده است، قابلیت های بسیار عالی در پارچه ایجاد کرده است. خصوصیات مهم ست کامل ملحفه نانو را در ادامه برای شما نام میبریم.
– خاصیت ضد لک بودن ست ملحفه نانو
– عدم ایجاد حساسیت
– ضد آب و رطوبت
– بسیار نرم و با تراکم بالا
– ثبات رنگ حتی در شست و شوی مکرر
– چشم نواز و براق
– قدرت جذب بالا
– ضد احتراق و کندسوز
قابل ذکراست که ست کامل ملحفه نانو علاوه بر اینکه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در بالا خصوصیات فوق العاده آن بیان شد، دارای تنوع رنگ است و به مشتری این امکان را میدهد که با توجه به سلیقه و انتخاب شخصی ست ملحفه خود را به خانه ببرد.

قیمت کلی ست کامل ملحفه هتلی

قیمت کلی این منسوج

در سال های اخیر شاهد خرید ملحفه های بی کیفیت و ارزان زیادی بوده ایم، چرا که شباهت ظاهری این گونه ملحفه های بی کیفیت با نمونه های باکیفیت و گران، افراد را دچار اشتباه بصری میکند و به علت قیمت پایین، این ملحفه ها فروش بیشتری دارند، اما این کار اشتباهی است، چون در درازمدت باعث صرف هزینه بیشتری برای خرید این کالا میشود. قطعاً هیچ ارزانی بی علت نیست، پس پول خود را با خرید ملحفه ارزان قیمت هدر ندهید. مخصوصاً برای هتل و خوابگاه که یک مکان عمومی است، باید از ملحفه ای استفاده شود که رنگ ثابت و مقاومت بیشتری در برابر شست و شوی مکرر داشته باشد. پخش مستقیم ست کامل ملحفه هتلی توسط شرکت دیبافت یزد است که علاوه بر قیمت مناسب، از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است که با خرید و استفاده از این ملحفه، سال ها نیازی به جایگزینی مجدد آن نخواهد بود.
تعداد زیادی از ست کامل ملحفه هتلی به کشورهای متقاضی ازجمله فرانسه، کشورهای حاشیه خلیج فارس، عراق و… صادر میشود. قیمت عمده ست کامل ملحفه هتلی برای خریداران این نوع کالا بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. اگر قصد خرید جزئی یا عمده ست کامل ملحفه هتلی را دارید یا به دنبال توزیع کننده عمده هستید، میتوانید با کارشناسان شرکت به شماره های زیر تماس حاصل کنید.

پخش مستقیم ست کامل ملحفه هتلی

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag